διδακτορικό στα πωλήσεων και μάρκετινγκ
OUS Royal Academy of Economics and Technology in Switzerland
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Zurich, Ελβετία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
2 - 6 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 3.050 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
3 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ = 1 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ / strong> Όλοι οι φοιτητές θα έχουν, εκτός από το Διδακτορικό Δίπλωμα ABMS της Ελβετίας, ένα κοινό διδακτορικό δίπλωμα με το Πανεπιστήμιο Dąbrowa Górnicza (WSB) και το Εθνικό Πανεπιστήμιο Taras Shevchenko (KNU). Το ABMS είναι πιστοποιημένο από την EFMD EOCCS, την Ελβετική Εθνική Ποιότητα για την Εκπαίδευση (EduQua) και την ASIC UK. Το WSB είναι ένα ευρωπαϊκό αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο και το KNU είναι ένα ευρωπαϊκό δημόσιο Πανεπιστήμιο που ιδρύθηκε πριν από 200 χρόνια και κατατάσσεται στα κορυφαία 500 πανεπιστήμια του κόσμου. 3 Κορυφαία Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια = Καλύτερο Εικονικό / Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα = 1 Κορυφαίο Ευρωπαϊκό Διδακτορικό ΕΛΒΕΤΙΑ + ΕΕ + TOP RANKED 500 Προχωρήστε την Εμπειρία σας στο ABMS Συνδεθείτε με εκπαιδευόμενους και ηγέτες όπως εσείς στα online διδακτορικά μας προγράμματα. Θα πάτε όσο το μυαλό σας θα σας μεταφέρει ως φοιτήτρια διδακτορικού στο ABMS.
Για τους ακαδημαϊκούς ερευνητές και τους εκπαιδευτικούς Το Δίπλωμα Πωλήσεων & Μάρκετινγκ (DBA) σημαίνει το υψηλότερο επίπεδο επίτευξης σε οποιαδήποτε ακαδημαϊκή πειθαρχία.
Αυτό είναι το υψηλότερο μορφωτικό επίπεδο μπορείτε να σπουδάσετε στο ABMS Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σε αυτό το επίπεδο οι μαθητές έχουν την πλήρη γνώση όχι μόνο τεχνογνωσία, οι μαθητές μας θα πρέπει να είναι σε θέση να έρθει με τη νέα θεωρία τους εαυτούς τους και θα πρέπει να είναι σε θέση να διαχειριστεί μεγάλη ομάδα και να διδάξουν τους νέους επαγγελματίες πώς να κάνουμε τα πράγματα καλύτερα, εισήγαγαν στη διαχείριση ως ένα ακαδημαϊκή πειθαρχία. Διδακτορικό στη Πωλήσεων και Μάρκετινγκ είναι ένα πολύ φημισμένο προσόν που είναι πλήρως σε θέση να παρέχει μεγάλη υποστήριξη για τη σταδιοδρομία των όσων σχετίζονται με τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ κόσμο. Αυτός ο χαρακτηρισμός μπορεί να προσφέρει βοήθεια σε ανθρώπους που θέλουν να πουλήσουν τα προϊόντα των πελατών τους με την προσέλκυση μια μεγάλη πλειοψηφία των επισκεπτών και την αύξηση των πωλήσεων τους. Στην πραγματικότητα το κύριο πράγμα είναι ότι κάθε επιχείρηση ή, ακριβέστερα, των προϊόντων απαιτεί την προώθηση δεν έχει σημασία πόσο καλό είναι. Θα πρέπει να πει στους ανθρώπους σχετικά με τις ιδιότητες του προϊόντος, διότι θα εξετάσει μόνο με το πότε θα το ξέρουν. Για το λόγο αυτό, το πεδίο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ είναι άμεσα ή έμμεσα σχετίζονται με κάθε άλλο τομέα, διότι για την προσέλκυση πελατών που όλοι χρειαζόμαστε προώθηση. Σύγχρονος κόσμος έχει το πλεονέκτημα της γρήγορης επικοινωνίας και υπάρχουν περισσότερα από αρκετά μέσα που χρησιμοποιούνται από επαγγελματίες οι οποίοι σχετίζονται με τον τομέα των Πωλήσεων και Μάρκετινγκ. Διαδίκτυο είναι το πιο ισχυρό μέσο διαφήμισης της σύγχρονης εποχής, η οποία κατέχει τη δύναμη της μεταφοράς μηνυμάτων μέσα σε λίγα λεπτά σε ανθρώπους αυτού του κόσμου. Τα κοινωνικά δίκτυα και άλλα συναφή πλατφόρμες ειδικά έχουν αναδειχθεί ως πειστική πλατφόρμες μάρκετινγκ, επειδή ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων από διαφορετικά μέρη του κόσμου συνδέονται με αυτά. Εκείνοι που επιδιώκουν το διδακτορικό στο Τμήμα Πωλήσεων και Μάρκετινγκ διδάσκονται διάφορες στρατηγικές και τις δεξιότητες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη χρήση των Social Media για τη διεξαγωγή της προώθησης των προϊόντων και υπηρεσιών. Ομοίως E-Business σχετίζεται με την εφαρμογή των ΤΠΕ, τα οποία είναι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στη διεξαγωγή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Είναι, επίσης, σχετίζεται με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ και σε Διδακτορικό Πωλήσεις και Μάρκετινγκ φοιτητές του προγράμματος παρέχονται σχετικές γνώσεις σχετικά με αυτόν τον τομέα, καθώς και.
Το μάθημα αυτό επικεντρώνεται επίσης από τονίζοντας τη βασική διαφορά ανάμεσα σε απευθείας σύνδεση, καθώς και offline στρατηγικές μάρκετινγκ. Τα άτομα που λαμβάνουν αυτό το προσόν είναι σε θέση όχι να βοηθήσει σε απευθείας σύνδεση, αλλά και offline επιχειρήσεις. Οι επιλογές που σχετίζονται με τα εν λόγω μαθήματα κατάρτισης που έχουν σχεδιαστεί για τη διδασκαλία στους φοιτητές την ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών, που είναι σε ζήτηση. Παρέχει, επίσης, μια βαθιά γνώση για τις τάσεις που επικρατούν στην κύρια βιομηχανία. Με λίγα λόγια, μπορούμε να πούμε ότι οι πωλήσεις και πτυχές που αφορούν την εμπορία του κύριου πεδίου συναρμολογούνται σε ένα διδακτορικό πρόγραμμα για τη διεξαγωγή της ανάπτυξης ισχυρότερων επιχειρηματικές δεξιότητες σχετίζονται με τους μαθητές. Σε γενικές γραμμές, τα κριτήρια εισδοχής για τους φοιτητές που θέλουν να εγγραφεί σε αυτό το πρόγραμμα είναι ότι θα πρέπει να έχουν ένα Master στον ίδιο τομέα ή εργασιακή εμπειρία στον τομέα της διαχείρισης των επτά ετών στην προσθήκη σε οποιοδήποτε πτυχίο ή ισοδύναμο. Η διάρκεια του μαθήματος είναι διάρκειας ενός έτους πλέον διατριβή.
Στα προγράμματα διδακτορικών διατριβών:
- Ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων έρευνας.
- Κερδίστε την υψηλότερη ποιότητα της εκπαίδευσης.
- Επιτύχετε την εμπειρογνωμοσύνη για δημοσίευση σε επιστημονικά περιοδικά.
- Γίνετε ένας επιτυχημένος διδακτορικός ερευνητής και εκπαιδευτικός.
Το διδακτορικό θα σας οδηγήσει στο επόμενο επίπεδο. Στα διδακτορικά μας προγράμματα:
- Μελετήστε και εφαρμόστε καινοτόμες μεθόδους έρευνας.
- Συνδυάστε την εφαρμοσμένη έρευνα και την επαγγελματική πρακτική.
- Προετοιμαστείτε για να επηρεάσετε την πολιτική και την πρακτική.
- Μάθετε στρατηγικές για να διευκολύνετε πιο αποτελεσματικούς, προσαρμόσιμους οργανισμούς και να δημιουργείτε θετικές αλλαγές.
- Γίνετε πιο καινοτόμος ηγέτης στον τομέα σας.
Γλώσσα μελέτης: αυτό το πρόγραμμα σπουδών διδάσκεται εξ ολοκλήρου στα αγγλικά.
Έχουμε 4 εισόδους ανά έτος: Ιανουάριος, Απρίλιος, Ιούλιος και Οκτώβριος
Ενότητες:
- Πωλήσεις και μάρκετινγκ
- Παγκόσμια διαχείριση
- Στρατηγική διαχείριση και ηγεσία
- Διαχείριση έργου
- Αναλύσεις στρατηγικού συστήματος πληροφοριών
- Λογιστικά και οικονομικά
- Ερευνητικές μέθοδοι
- Μέθοδοι ηλεκτρονικής έρευνας
- Δυναμικές ιστοσελίδες
Απαιτήσεις εισόδου:
Διάρκεια: 1 Ακαδημαϊκό έτος + Δίπλωμα (διδακτορική διατριβή διάρκειας 1-4 ετών) Δίπλωμα: DBA σε Πωλήσεις και Μάρκετινγκ Ηλικία: Ελάχιστη ηλικία 25 έτη Προηγούμενη μελέτη: Μεταπτυχιακό ή ισοδύναμο ή 7 χρόνια Διοίκηση + Bachelor ή ισοδύναμο Αγγλικό επίπεδο: IELTS ή (Μόνο για σπουδαστές από μη αγγλόφωνες χώρες ή φοιτητές που δεν φοίτησαν στο αγγλόφωνο σχολείο) Μέθοδος Μελέτης: Ηλεκτρονικό Δίδακτρο: 19900 Ευρώ Σημείωση: Το τέλος σπουδών δεν περιλαμβάνει αμοιβή αίτησης και κράτησης (για να σας εγγυηθεί ένα χώρο μελέτης) 240 ευρώ (μία πληρωμή και μη επιστρεπτέα).
Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Επαγγελματικών Προσόντων: Το πρόγραμμα αυτό ισοδυναμεί με το επίπεδο EQF 8 (διδακτορικό επίπεδο)
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MBA – Μάρκετινγκ (16 μήνες Online)
- Online
- Valencia, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) στο Κινητό και στο Markηφιακό Μάρκετινγκ
- Zürich, Ελβετία
- Online Switzerland
Διδάκτωρ Διοίκησης Επιχειρήσεων (DBA) σε Κινητό και Digitalηφιακό Μάρκετινγκ
- Zürich, Ελβετία
- Online Switzerland