Τεχνικός μαθήματος στην επιχειρηματική και θεσμική επικοινωνία
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
6 μήνες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
EUR 750 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* από το Ίδρυμα Seneca
Εισαγωγή
Το μάθημα Τεχνικής στην Επιχειρηματική και Θεσμική Επικοινωνία που προσφέρεται από το Ινστιτούτο Seneca παρουσιάζεται ως μια ενδιαφέρουσα εκπαίδευση για όσους επιθυμούν να εργαστούν στον τομέα της Επικοινωνίας ή ήδη εκτελούν λειτουργίες σχετικές με αυτόν τον τομέα και επιθυμούν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους ή να τις ενημερώσουν.
Η διαχείριση της ανακοίνωσης είναι καίριας σημασίας, δεδομένου ότι κάθε οργανισμός πρέπει να επικοινωνεί με το περιβάλλον της, καθώς και να γνωρίζει πώς να την διατυπώνει μέσα από αυτήν, μέσω διαφόρων τύπων καναλιών και σε διάφορους τύπους μέσων.
Αυτό το μάθημα εκπαιδεύει τους επαγγελματίες σε ένα χώρο εργασίας με υψηλή ζήτηση ειδικευμένου προσωπικού, τόσο στον ιδιωτικό τομέα, όσο και στον δημόσιο τομέα και σε όλους τους τομείς.
Διαπίστευση
Αυτό το μάθημα Τεχνικής στην Επιχειρησιακή και Θεσμική Επικοινωνία, 250 ωρών και 25 ECTS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων), έχει ένα δίπλωμα που απονέμεται από το Καθολικό Πανεπιστήμιο της Murcia - UCAM, στο πλαίσιο της Συμφωνίας που συνάφθηκε μεταξύ του Seneca Institute και του UCAM .
Διδακτέα ύλη
Μεθοδολογία
Αυτό το μάθημα Τεχνικού Επικοινωνίας Επιχειρήσεων και Θεσμών προσφέρεται αποκλειστικά στην έκδοση «on-line».
πρόγραμμα
Το πρόγραμμα αυτού του μαθήματος αποτελείται από 12 ενότητες:
- Εισαγωγή στην επικοινωνία
- Το τμήμα επικοινωνίας
- Εσωτερική επικοινωνία
- Εξωτερική επικοινωνία
- Πρακτική και επαγγελματική συγγραφή πληροφοριών
- Εταιρική επικοινωνία
- Το σχέδιο επικοινωνίας
- Οργάνωση εκδήλωσης
- Διαχείριση κατάστασης κρίσης
- Διαχείριση διαφημιστικών και χορηγικών συμβολαίων
- Θεσμική επικοινωνία
- Πρωτόκολλο και τελετουργικό
(συμπληρώστε τη φόρμα για να μάθετε τα περιεχόμενα κάθε ενότητας)
Αποτέλεσμα προγράμματος
στόχοι
- Αποκτήστε βαθιά γνώση της επιχειρηματικής και θεσμικής επικοινωνίας, για την εφαρμογή ή τη βελτίωση Πληροφοριακών Συστημάτων.
- Γνωρίστε τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία για να επιτύχετε μια σταθερή ενεργή παρουσία στα μέσα.
- Διοχετεύστε επαρκώς τις διαφορετικές εσωτερικές και εξωτερικές ροές πληροφοριών που εμφανίζονται σε οποιαδήποτε οντότητα, δημόσια ή ιδιωτική.
- Αναπτύξτε μια κριτική αίσθηση για να σχεδιάσετε σωστά και επαγγελματικά ένα Σχέδιο Επικοινωνίας, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις προγραμματισμένες ενέργειες.
- Εξοικειωθείτε με κάθε μία από τις λειτουργίες ενός διαχειριστή επικοινωνίας, για να τη διαχειρίζεστε αποτελεσματικά στον οργανισμό.
- Διεγείρει την ικανότητα ανάλυσης πληροφοριών για τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων ή κινδύνων και την παροχή λύσεων προληπτικά.
- Αξιολογήστε τη σημασία του στυλ, χρησιμοποιώντας τεχνικές στη σύνταξη ειδήσεων και στην προετοιμασία εκθέσεων.
- Κατανοήστε και ξέρετε πώς να χρησιμοποιείτε τις ενέργειες διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων, ως υποστήριξη και συμπλήρωμα στη διαχείριση επικοινωνίας.
- Γνωρίστε τα επίπεδα Θεσμικής Επικοινωνίας και όλα τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες που εμφανίζονται σε καθένα από αυτά.
- Εμβαθύνετε στους κανόνες και τους κανόνες του Πρωτοκόλλου και των Τελετών, για να εξασφαλίσετε την επιτυχία κάθε εκδήλωσης που συγκεντρώνει προσωπικότητες.
Δίδακτρα προγράμματος
Ιδανικοί μαθητές
Για ποιόν είναι
- Σε επαγγελματίες οποιουδήποτε κλάδου που επιθυμούν να αποκτήσουν αυτή την εξειδίκευση για να ανοίξουν νέες ευκαιρίες εργασίας.
- Σε πτυχιούχους Δημοσιογραφίας, Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων και πτυχιούχους Μάρκετινγκ, ως συμπλήρωμα της εκπαίδευσής τους.
- Σε διευθυντές επικοινωνίας τόσο εταιρειών όσο και ιδρυμάτων, που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοση των καθηκόντων τους.
- Στους υπεύθυνους για τους τομείς Ανθρώπινου Δυναμικού, Μάρκετινγκ και Εμπορίου, για την ολοκληρωμένη γνώση τους στην Επικοινωνία.
- Σε στελέχη του Γραφείου Τύπου και Πρωτοκόλλου που πρέπει να διαχειριστούν νέους τομείς αρμοδιοτήτων.
- Σε διευθυντές ΜΜΕ που πρέπει να γνωρίζουν εργαλεία επικοινωνίας για να κάνουν τα μηνύματά τους πιο αποτελεσματικά.