Πτυχίο Μάρκετινγκ και Διαφήμισης
Fundación Universitaria Internacional de La Rioja - UNIR Colombia
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Bogotá, Κολομβία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
9 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
περιγραφή
Το εικονικό προπτυχιακό μάρκετινγκ και διαφήμιση (SNIES 108565) είναι μια από τις επαγγελματικές σταδιοδρομίες με τον υψηλότερο αριθμό προσφορών εργασίας στην Κολομβία. Ο επιχειρηματικός κόσμος αλλάζει ραγδαία, έτσι οι γνώσεις στην αγορά και οι δεξιότητες επικοινωνίας ή διαφήμισης είναι το κλειδί για την αντιμετώπιση της ψηφιακής μεταμόρφωσης.
Με τη μελέτη μας θα αποκτήσετε ένα πολύ απαιτητικό διεπιστημονικό προφίλ: αφενός με εξαντλητική γνώση του μάρκετινγκ και όλων των πτυχών του, αφετέρου μια εντολή τεχνικών επικοινωνίας και διαφήμισης που καθορίζει τις τάσεις.
Το προπτυχιακό πτυχίο Μάρκετινγκ και Εικονικής Διαφήμισης εστιάζεται στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ με πρωτοποριακούς κλάδους όπως το Neuromarketing ή το Relationship Marketing που καθορίζουν τις επιχειρηματικές τάσεις σήμερα.
Ένα σταθερό πρακτικό συστατικό
Η μελέτη σας στο International University Foundation of La Rioja θα περιλαμβάνει πρακτικές περιπτώσεις, σεμινάρια, πρακτικά εργαστήρια και ομαδική εργασία που θα σας βοηθήσουν να συμπληρώσετε το επαγγελματικό σας προφίλ ως ειδικός στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
Επιπλέον, θα έχετε επιχειρηματικές πρακτικές ώστε να μπορείτε να εισέλθετε πλήρως στο εργασιακό περιβάλλον και να εφαρμόσετε τις γνώσεις που αποκτήσατε. Μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε στο Online Nursery Απασχόλησης και Επιχειρηματικότητας, ένα έργο που επιδιώκει να βελτιώσει την απασχολησιμότητά σας, ώστε να μπορείτε να βρείτε την επαγγελματική ευκαιρία που σας ταιριάζει καλύτερα.
Το πρόγραμμα χαρακτηρίζεται από το παρόν
Ο τομέας του μάρκετινγκ και της διαφήμισης βρίσκεται σε συνεχή αλλαγή και ανανέωση, οπότε στην εκπαιδευτική μας πρόταση θα βρείτε ένα σύγχρονο και ενημερωμένο σχέδιο, γεμάτο με τις τελευταίες τάσεις και ειδικούς στα διάφορα θέματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν στον κόσμο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.
Χάρη σε αυτήν την εκπαίδευση, θα αποκτήσετε το προφίλ που αναζητούν τα τμήματα μάρκετινγκ των εταιρειών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
Επαγγελματίες υψηλής αξίας
Οι απόφοιτοι της διαφήμισης και του μάρκετινγκ παρέχουν υψηλή αξία σε εταιρείες, δεδομένου ότι είναι αυτές που γνωρίζουν, εφαρμόζουν και εκπαιδεύονται στις ψηφιακές δεξιότητες που απαιτούνται από την αγορά σήμερα. Για αυτόν τον λόγο, είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί και στην πραγματικότητα, σύμφωνα με στοιχεία της Asocajas, τα επαγγέλματα που έχουν επιτύχει την υψηλότερη θέση από τα γραφεία απασχόλησης για δύο χρόνια είναι αυτά που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.
Γιατί να σπουδάσετε το προπτυχιακό πτυχίο του Ιδρύματος στο Μάρκετινγκ και τη Διαφήμιση:
- Θα πραγματοποιήσετε ανάλυση αγοράς και μελέτες κοινωνικοπολιτισμικών και περιβαλλοντικών μεταβλητών για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.
- Θα πραγματοποιήσετε στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ.
- Θα αναπτύξετε ψηφιακά επιχειρηματικά σχέδια.
- Θα προσδιορίσετε και θα διαχειριστείτε τις στρατηγικές διανομής και τιμολόγησης των εταιρειών.
- Θα γνωρίζετε και θα αναπτύξετε τα κλειδιά για να παρακινήσετε τις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ.
- Θα εφαρμόσετε στρατηγικές μάρκετινγκ προϊόντων σε όλες τις φάσεις της: δημιουργία, ανάπτυξη και έναρξη.
- Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας και βελτιστοποιήστε τον κύκλο ζωής των προϊόντων.
- Θα ορίσετε ενέργειες επικοινωνίας, διαφήμισης και προώθησης τόσο σε επίπεδο επωνυμίας όσο και σε επίπεδο προϊόντος ή υπηρεσίας, με στόχο διαφορετικό κοινό (B2B ή B2C).
- Θα εφαρμόσετε διαδικτυακές τεχνικές μάρκετινγκ για την επίτευξη στρατηγικών στόχων: Social Media, eBranding, SEM και SEO.
- Θα εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του Διαδικτύου ως πηγή πληροφοριών για τον καταναλωτή, την αλληλεπίδρασή τους στο ψηφιακό περιβάλλον και τις τάσεις της αγοράς.
- Θα γνωρίζετε τα εργαλεία για την οικοδόμηση εταιρικής ταυτότητας και επωνυμίας, παρακολουθώντας την κατάτμηση των πελατών σε εταιρείες και οργανισμούς.
- Θα προσεγγίσετε την έρευνα αγοράς ως πηγή πληροφοριών για να ενθαρρύνετε την ικανοποίηση των πελατών και να προωθήσετε τις πωλήσεις.
μεθοδολογία
Η μέθοδος μελέτης του International University Foundation of La Rioja - UNIR είναι ευέλικτη, εξατομικευμένη και αποτελεσματική. Η μεθοδολογία βασίζεται σε ζωντανά εικονικά μαθήματα και σε προσωπικό δάσκαλο για να προσφέρει την καλύτερη εκπαίδευση.
Στο International University Foundation of La Rioja-UNIR προσφέρουμε ένα επιτυχημένο παιδαγωγικό μοντέλο που βασίζεται σε αυτούς τους πυλώνες:
- Ζωντανά εικονικά μαθήματα: υπάρχουν μαθήματα προγραμματισμένα κάθε μέρα της εβδομάδας, το πρωί και το απόγευμα, έτσι ώστε κάθε μαθητής να παρακολουθεί μαθήματα όταν τους ταιριάζει καλύτερα.
- Αναβαλλόμενες εικονικές τάξεις: εάν δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε μια τάξη ή έχετε αμφιβολίες, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις αναβαλλόμενες τάξεις σας. Μπορείτε να τα δείτε όποτε θέλετε και όσες φορές θέλετε.
- Προσωπικός δάσκαλος: Θα σας δοθεί ένας προσωπικός δάσκαλος την πρώτη ημέρα. Θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικώς και μέσω email. Ο δάσκαλός σας θα σας υποστηρίξει στην καθημερινή σας ζωή, θα σας καθοδηγήσει στην εκπαιδευτική διαδικασία και θα επιλύσει τυχόν αμφιβολίες που μπορεί να προκύψουν.
- Virtual Campus: εδώ θα βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για να σπουδάσετε στο Ίδρυμα. Μαθήματα, καθηγητές, συνάδελφοι, βιβλιοθήκη, εκπαιδευτικοί πόροι, χρονοδιαγράμματα, συνομιλία, φόρουμ και πολλά άλλα.
- Διδακτικοί πόροι: θα έχετε πρόσβαση σε διαφορετικούς μαθησιακούς πόρους για να ολοκληρώσετε την εκπαίδευσή σας, όπως συμπληρωματικές αναγνώσεις, διαγράμματα με βασικές ιδέες, κύριες τάξεις, δοκιμές αυτοαξιολόγησης κ.λπ.
ευκαιρίες σταδιοδρομίας
Ο απόφοιτος στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση έχει ένα ευρύ και εγκάρσιο πεδίο δράσης, με δυνατότητες συμμετοχής στην αγορά εργασίας με προφίλ όπως:
- Διαχείριση πωλήσεων και μάρκετινγκ
- Διαχείριση έργων
- Διεύθυνση υποστήριξης
- Διαχείριση επωνυμίας
- Δημιουργική διεύθυνση των πρακτορείων
- Στρατηγική διαχείριση μάρκετινγκ και διαφήμισης
- Συμβουλές ή συμβουλευτικές υπηρεσίες εξειδικευμένες σε υπηρεσίες όπως Branding, Digital Customer, Strategic Planner, PQR Customer Service, Digital Account Manager
- έρευνα αγοράς
Επιπλέον, ο απόφοιτος στο Μάρκετινγκ και τη Διαφήμιση θα είναι σε θέση να διατυπώσει και να διαχειριστεί τα δικά του επιχειρηματικά έργα με ένα παγκόσμιο όραμα και να δημιουργήσει απασχόληση.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Πτυχίο Marketing
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
Πτυχιούχοι στο Μάρκετινγκ
- Online USA
Online Sales and Marketing (Undergraduate)
- Estepona, Ισπανία