Πτυχίο Marketing
London School of Design and Marketing (PT)
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Πορτογαλικά, Ισπανικά, Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
30 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 11.385 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 3.450,00 £ ανά επίπεδο (3 επίπεδα). Αίτηση: 180,00 £
Εισαγωγή
Είμαστε ένα ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό ίδρυμα διαθέσιμο σε 3 γλώσσες (Αγγλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά) που εδρεύουν στο Λονδίνο, αλλά με ηλεκτρονικά μαθήματα προσβάσιμα παγκοσμίως.
Γιατί το πτυχίο στο μάρκετινγκ;
Σε μια παγκόσμια εποχή και με τεράστια ανταγωνιστικότητα, οι επιχειρήσεις πρέπει να διαφοροποιηθούν και να αποκτήσουν εξειδικευμένους ανθρώπινους πόρους. Αυτή η ανάγκη αυξάνει τη ζήτηση για επαγγελματίες υψηλής εξειδίκευσης με προηγμένες δεξιότητες μάρκετινγκ, ισχυρές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και στρατηγική και δημιουργική σκέψη.
Ο βαθμός στο μάρκετινγκ από το London School of Design and Marketing θα είναι ένα σημαντικό βήμα στην καριέρα σας, δίνοντάς σας τρία βασικά εργαλεία:
Γνώση: να αποκτήσουν στέρεες γνώσεις από άποψη εννοιών, εργαλείων, μοντέλων και πρακτικών.
Δεξιότητες: ικανότητα δημιουργίας, σχεδιασμού, υλοποίησης και διεξαγωγής επιτυχημένων έργων.
Στάση: ανάπτυξη βασικών προσωπικών χαρακτηριστικών όπως στρατηγική σκέψη, μεθοδολογία, αυτονομία, ευελιξία και αυτοπεποίθηση.
Το πτυχίο LSDM Marketing είναι αποκλειστικά σε απευθείας σύνδεση και διατίθεται στα αγγλικά, ισπανικά και πορτογαλικά.
London School of Design και Marketing
Όπου το πάθος γίνεται επάγγελμα
Σχολή
Η σχολή αποτελείται από ειδικευμένους, έμπειρους και αξιόπιστους εκπαιδευτικούς. Εκτός από την ακαδημαϊκή κατάρτιση σε διδακτορικό επίπεδο, παρουσιάζουν ενοποιημένες επαγγελματικές σταδιοδρομίες, συνδέοντας το ακαδημαϊκό στοιχείο με την αγορά εργασίας.
Κέντρο Καθηγητών
Οι φοιτητές του LSDM ακολουθούνται εβδομαδιαίως μέσω του Κέντρου Εκπαιδευτών που αποτελείται από μια ομάδα εκπαιδευτών που ειδικεύονται στο μάρκετινγκ με εκπαίδευση επιπέδου μάστερ και αποδεδειγμένη πολυετή εμπειρία. Το Κέντρο Εκπαιδευτών είναι επίσης διαθέσιμο στα Αγγλικά, Ισπανικά και Πορτογαλικά.
Δομή
Το πτυχίο στο μάρκετινγκ είναι 100% σε απευθείας σύνδεση, σχεδιασμένο για μάθηση σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα των φοιτητών, χωρίς σταθερό χρονοδιάγραμμα. Δηλαδή, ο φοιτητής LSDM καθορίζει πότε και πού να έχει πρόσβαση στα περιεχόμενα, καθώς και την απόδοση των εργασιών αξιολόγησης. Μόνο οι τελικές εργασίες και οι παρουσιάσεις ένα προς ένα θα προγραμματιστούν σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές και θα κοινοποιηθούν έγκαιρα στους φοιτητές του LSDM.
Σε περίπου 36 μήνες, οι φοιτητές LSDM θα έχουν ολοκληρώσει ένα πτυχίο Bachelor in Marketing που πιστοποιείται από το Πανεπιστήμιο για τις Δημιουργικές Τέχνες (UCA), ένα από τα κορυφαία εξειδικευμένα πανεπιστήμια του Ηνωμένου Βασιλείου.
- Μέθοδοι διδασκαλίας και εκμάθησης που υιοθετήθηκαν στο μάθημα:
- Δίδαξε στα αγγλικά, ισπανικά και πορτογαλικά.
- Μέγιστα 3 μονάδες ταυτόχρονα και ένα τελικό έργο.
- Το περιεχόμενο της μονάδας είναι ασύγχρονο και οργανώνεται από εβδομαδιαία θέματα.
- Το Κέντρο Καθηγητών λειτουργεί ως υποστήριξη και αλληλεπίδραση για τον σπουδαστή.
- Διαδικτυακοί πόροι (π.χ. διαλέξεις, σεμινάρια και συζητήσεις, σεμινάρια και συνεδρίες, ανατροφοδότηση, διευκόλυνση φόρουμ και σεμιναρίων online, πρακτικές ασκήσεις).
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
επισκόπηση μαθημάτων
Εισαγωγή
Το πτυχίο στο μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για όλους εκείνους που επιθυμούν να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και γνώσεις μάρκετινγκ, προωθώντας λύσεις και προτάσεις διαχείρισης και μάρκετινγκ. Το μάθημα τοποθετεί τη στρατηγική και δημιουργική σκέψη στην πρώτη γραμμή της διαχείρισης μάρκετινγκ, εξοπλίζοντας τους μαθητές LSDM με γνώσεις και κατανόηση των πρακτικών μάρκετινγκ σε επιχειρηματικά περιβάλλοντα. Το υψηλό πρακτικό συστατικό του θα επιτρέψει στους μαθητές LSDM να δημιουργήσουν ένα πλαίσιο στρατηγικών διαχείρισης μάρκετινγκ, διαδικασιών και τεχνικών ανάλυσης και αξιολόγησης.
Δεξιότητες Μάθησης
Το πτυχίο στο μάρκετινγκ προετοιμάζει επαγγελματίες για τους διάφορους τομείς του μάρκετινγκ και της διαχείρισης, παρέχοντας προηγμένες, ολοκληρωμένες, συντονισμένες και υποστηριζόμενες από τις τελευταίες εξελίξεις στον επιστημονικό και τεχνολογικό τομέα. Το πρόγραμμα μαθημάτων LSDM Marketing Degree αναπτύχθηκε και χωρίστηκε σε 3 διακριτά στάδια:
Βήμα 1
Το πρώτο στάδιο, που αντιστοιχεί στο πρώτο έτος του μαθήματος, στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές τη γνώση και την κατανόηση των εννοιών, των εργαλείων και των μοντέλων, καθώς και τις αντίστοιχες αλληλεπιδράσεις στους βασικούς τομείς της γνώσης μάρκετινγκ. Σε αυτό το στάδιο, οι φοιτητές LSDM αναμένεται να είναι σε θέση να καθορίσουν επιχειρηματικές έννοιες και προβλήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση μάρκετινγκ, καθώς και να εφαρμόσουν ερευνητικά εργαλεία και μεθόδους. Γενικά, θα αναπτυχθούν οι ακόλουθες δεξιότητες:
Βαθιά κατανόηση της έννοιας μάρκετινγκ, της εμβέλειάς της και της σημασίας της στον σημερινό κόσμο.
Ενσωμάτωση και κατανόηση των σημερινών μοντέλων διαχείρισης, με βάση την τριλογία DDA (Διάγνωση, Απόφαση, Δράση).
Με βάση τη σταθερή διάγνωση, τον προσδιορισμό των παραθύρων ευκαιριών.
Ισορροπία διάγνωσης και στρατηγική μάρκετινγκ.
Βαθμονόμηση και λήψη αποφάσεων στρατηγικών, διατύπωση στόχων, τμηματοποίηση, εστίαση, τοποθέτηση και μίγμα μάρκετινγκ.
Τα σχέδια δράσης επικεντρώθηκαν στις αρχές εκτέλεσης, που στοχεύουν στην ικανοποίηση ατόμων και οργανισμών, αλλά συμβατά με τους περιβαλλοντικούς και τους εταιρικούς στόχους.
Βήμα 2
Το δεύτερο στάδιο, που αντιστοιχεί στο δεύτερο έτος του μαθήματος, στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές LSDM δεξιότητες που τους βοηθούν στο σχεδιασμό, την καθοδήγηση και την ολοκλήρωση έργων που εφαρμόζονται στις γνώσεις που αποκτήθηκαν προηγουμένως. Σε αυτό το στάδιο, οι μαθητές LSDM θα αναπτύξουν ερευνητικές δεξιότητες και θα είναι σε θέση να δημιουργήσουν αναφορές για δεδομένα, ιδέες, συμπεράσματα ή/και συστάσεις, να προετοιμάσουν ποιοτικές παρουσιάσεις, να χρησιμοποιήσουν στατιστικά εργαλεία για τη συλλογή, ανάλυση και ερμηνεία δεδομένων, να αξιοποιήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης και να δοκιμάσουν νέες ιδέες και συμπεριφορές.
Βήμα 3
Το τρίτο στάδιο, που αντιστοιχεί στο τρίτο έτος του μαθήματος, στοχεύει στην εδραίωση των γνώσεων που αποκτήθηκαν σε προηγούμενα προγράμματα σπουδών και στην πρόοδο με αυτοπεποίθηση, ρεαλισμό και επιχειρηματικότητα. Σε αυτό το στάδιο οι μαθητές LSDM θα αναπτύξουν το τελικό τους πρόγραμμα μαθημάτων μέσω των ακόλουθων δεξιοτήτων:
Ευελιξία: ικανότητα διαχείρισης διαφορετικών έργων και προοπτικών.
Αυτοπεποίθηση: εμπιστοσύνη στη δική σας ικανότητα και απόδοση.
Ρεαλισμός: μια αντικειμενική εκτίμηση των δυνατοτήτων σας.
Επιχειρηματικότητα: ικανότητα ανάπτυξης και πώλησης μιας ιδέας, προϊόντος ή επιχείρησης.
Ανοιχτό μυαλό: διεθνής σκέψη, ανάπτυξη ενεργητικής συμπεριφοράς.
Ευκαιρίες καριέρας
Αποδέκτες και Επαγγελματικές Προοπτικές
Το πτυχίο στο μάρκετινγκ απευθύνεται σε φοιτητές, επαγγελματίες, διευθυντές και επιχειρηματίες με φιλοδοξία ή ενοποιημένη καριέρα στον τομέα του μάρκετινγκ. Οι φοιτητές Πτυχίου Μάρκετινγκ θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν σε πρακτορεία επικοινωνίας, εταιρείες σε διαφορετικούς τομείς πωλήσεων ή ανάπτυξης προϊόντων ή υπηρεσιών, μελέτες αγοράς, ψηφιακό μάρκετινγκ και διαφήμιση, αναλαμβάνοντας θέσεις διευθυντών μάρκετινγκ, δημιουργικών, πελατών διευθυντών μάρκετινγκ, διευθυντών επιχειρήσεων, μεταξύ άλλων Το