Πιστοποιητικό Εκπρόσωπου Υποστήριξης Πελατών
Brighton College
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
USA Online, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
USD 4.780 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Οι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών είναι απαραίτητοι σε κάθε τομέα της επιχειρηματικής βιομηχανίας - οι επιχειρήσεις απλά δεν μπορούν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά χωρίς εξειδικευμένους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών. Με το πιστοποιητικό σας μέσω εξ αποστάσεως εκπαίδευσης με το Brighton College , θα είστε έτοιμοι για μια καριέρα ως εκπρόσωπος Υποστήριξης Πελατών - όλα από την άνεση του σπιτιού σας!
Ποιος πρέπει να εγγραφεί;
Οι σπουδαστές που εγγράφονται σε αυτό το Πρόγραμμα Πιστοποιητικών Εξυπηρέτησης Πελατών θα αποκτήσουν τις δεξιότητες και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιδιώξουν θέσεις εισόδου σε επίπεδο πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών τεχνικών προϊόντων, αγαθών ή υπηρεσιών τόσο σε επιχειρήσεις όσο και σε ιδιώτες. Απομονώστε από άλλους υποψηφίους παραλαμβάνοντας το Πιστοποιητικό Αντιπροσώπου Υποστήριξης Πελατών./>
Τι θα μάθω;
Με τη συμπλήρωση του προγράμματος Πιστοποιητικού Εκπροσώπου Υποστήριξης Πελατών θα είστε σε θέση:/>
- Εφαρμογή βασικών οικονομικών, χρηματοοικονομικών και λογιστικών αρχών σε οργανωσιακά περιβάλλοντα.
- Αναγνωρίστε τις έννοιες και τις δραστηριότητες ανθρώπινου δυναμικού σε οργανωσιακά περιβάλλοντα.
- Καθορισμός των διαφόρων καθηκόντων και ευθυνών των διαχειριστών σε οργανισμούς.
- Καθορισμός και εφαρμογή αρχών μάρκετινγκ και διανομής.
- Περιγράψτε τη συμπεριφορά αγορών καταναλωτή.
- Εφαρμόστε επαγγελματικές τεχνικές πώλησης.
- Εφαρμόστε τις τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών που απαιτούνται για την πώληση και την εξυπηρέτηση προϊόντων, συστημάτων ή υπηρεσιών.
- Προσδιορίστε και χρησιμοποιήστε την κατάλληλη τεχνολογία για να βοηθήσετε στην υλοποίηση των πωλήσεων και των υπηρεσιών.
Περίγραμμα μαθήματος
Τα παρακάτω μαθήματα περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα Πιστοποιητικού Εκπροσώπου Υποστήριξης Πελατών. Τα μαθήματα κυκλοφορούν μία φορά τη φορά για να μεγιστοποιήσουν τη μάθηση. Το πρόγραμμα αυτό έχει συνολικά 24 ώρες πίστωσης. Κάθε μάθημα πρέπει να ολοκληρωθεί σε 8 εβδομάδες./>
Αναγνωριστικό μαθήματος |
Προοπτική σταδιοδρομίας/>
Η απασχόληση των εκπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών αναμένεται να αυξηθεί κατά 10% από το 2014 έως το 2024, ταχύτερη από τον μέσο όρο για όλα τα επαγγέλματα. Η συνολική αύξηση της απασχόλησης θα πρέπει να οφείλεται σε αναπτυσσόμενες βιομηχανίες που ειδικεύονται στην εξυπηρέτηση των πελατών. Συγκεκριμένα, τα κέντρα τηλεφωνικών κλήσεων, επίσης γνωστά ως κέντρα επικοινωνίας πελατών, αναμένεται να προσθέσουν τις νεότερες θέσεις εργασίας για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Η απασχόληση εκπροσώπων σε αυτά τα κέντρα προβλέπεται να αυξηθεί κατά 39% από το 2014 έως το 2024. Ορισμένες επιχειρήσεις αναθέτουν ολοένα και περισσότερο τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών τους σε κέντρα τηλεφωνικών κλήσεων επειδή παρέχουν ενοποιημένες λειτουργίες πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών./>
Ευκαιρίες εργασίας/>
Μπορείτε να βρείτε θέσεις εργασίας αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών στις ακόλουθες ρυθμίσεις:
- Λιανεμποριο
- Μεγάλες Επιχειρήσεις
- Κέντρα κλήσεων
- Δουλειά από το σπίτι
- Πιστωτικές και Ασφαλιστικές Υπηρεσίες
Κέρδη*/>
Σύμφωνα με το Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ, ο μέσος όρος ωρομίσθιας για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών ήταν 15,25 δολάρια το Μάιο του 2015. Ο μέσος μισθός είναι ο μισθός στον οποίο οι μισοί εργαζόμενοι σε ένα επάγγελμα κερδίζουν περισσότερο από αυτό το ποσό και το μισό κερδίζουν λιγότερα. Το χαμηλότερο 10 τοις εκατό κέρδισε λιγότερο από $ 9.74, και το υψηλότερο 10 τοις εκατό κέρδισε περισσότερα από $ 25.49.
* Γραφείο Στατιστικών Εργασίας, Υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ, Εγχειρίδιο Επαγγελματικής Πρόβλεψης, Έκδοση 2016-17, Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης Πελατών, στο Διαδίκτυο στη διεύθυνση https://www.bls.gov/ooh/office-and-administrative-support/customer- service-representatives.htm
Δίδακτρα
Η συνολική τιμή για το Πρόγραμμα Υποστήριξης Πελατών είναι $ 4.780./>
Συνολικά δίδακτρα |
Υπηρεσίες Καριέρας/>
Brighton College είναι αφιερωμένο στην παροχή βοήθειας για την αναζήτηση εργασίας σας. Θα έχετε πρόσβαση στο online κέντρο επαγγελματικής σταδιοδρομίας του Brighton, ενώ ολοκληρώνετε την επαγγελματική σας κατάρτιση. Το κέντρο επαγγελματικής σταδιοδρομίας έχει σχεδιαστεί για να σας βοηθήσει να βρείτε την απασχόληση στον επιλεγμένο τομέα.
Εξατομικευμένο Βιογραφικό Κτίριο/>
Μπορείτε να υποβάλετε το βιογραφικό σας σημείωμα μέσω του ηλεκτρονικού κέντρου επαναλήψεων. Οι συντονιστές της τοποθέτησης σταδιοδρομιών θα σας προσφέρουν μια προσωπική αναθεώρηση του βιογραφικού σας σημειώματος.
Εξειδικευμένο μάθημα σταδιοδρομίας/>
Πριν από την αποφοίτησή σας, θα πάρετε ένα μάθημα που επικεντρώνεται σε πληροφορίες καριέρας και σας προετοιμάζει για την αναζήτηση εργασίας σας. Μάθετε σημαντικές δεξιότητες όπως η δικτύωση, η διαχείριση της σταδιοδρομίας και η οικοδόμηση διαπροσωπικών σχέσεων.
One-On-One Cover Letter Assistance/>
Θα μάθετε πώς να δημιουργείτε και να σχεδιάζετε αποτελεσματικές συνοδευτικές επιστολές και επιστολές παρακολούθησης. Επιπλέον, θα παρουσιάσουμε συγκεκριμένα παραδείγματα.
Προετοιμασία συνέντευξης/>
Θα μάθετε τεχνικές συνέντευξης και συμβουλές σχετικά με τον τρόπο απάντησης στις πιο συνήθεις ερωτήσεις.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Sales Diploma
- Los Angeles, Ηνωμένες Πολιτείες
Πιστοποιητικό στρατηγικής ηγεσίας πωλήσεων και πωλήσεων
- Online USA
Πιστοποιητικό επαγγελματιών πωλήσεων
- Online