Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
UNIR
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Logroño, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Εκπαιδεύστε ως ειδικός στο ψηφιακό μάρκετινγκ στο κορυφαίο πανεπιστήμιο στη διαδικτυακή μεθοδολογία
Το διαδικτυακό Master in Digital Marketing σας εκπαιδεύει ως ειδικός στις τελευταίες τάσεις στο διαδικτυακό μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στον επιχειρηματικό κόσμο και την ψηφιοποίηση των εταιρειών. Από ένα καινοτόμο πρόγραμμα, βασισμένο σε πρακτικό, διαδραστικό περιεχόμενο και πραγματικές περιπτώσεις, θα μάθετε στρατηγικές SEO και SEM, απόδοση, κοινωνικά μέσα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, κινητό ή εισερχόμενο μάρκετινγκ.
Επιπλέον, μπορείτε να μελετήσετε τις ακόλουθες ειδικότητες ως συμπλήρωμα του Master στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ:
- Big Data Marketing (9 ECTS)
- Νευρο-μάρκετινγκ (12 ECTS)
- Στρατηγικές διαφήμισης (12 ECTS).
Το Master συμπληρώνει την εκπαίδευσή σας με πρακτικά εργαστήρια σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις της αγοράς. Μάθετε να χρησιμοποιείτε βασικά εργαλεία όπως το Google Ads, το Google Analytics, το SEO, το SEM, το Wordpress και το Facebook .
Στόχοι
Το Master in Digital Marketing παρέχει μια ολοκληρωμένη γνώση του διαδικτυακού μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στον επιχειρηματικό κόσμο. Με αυτό θα μάθετε να λαμβάνετε αποφάσεις, να εντοπίζετε ευκαιρίες και να καθορίζετε στρατηγικές που βελτιστοποιούν την παρουσία οποιασδήποτε εταιρείας στο Διαδίκτυο.
Οι στόχοι αυτού του Master είναι:
- Κυριαρχία της στρατηγικής κατεύθυνσης του μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στο δίκτυο.
- Ορίστε επιτυχημένες στρατηγικές μέσω των διαφόρων διαδικτυακών καναλιών πωλήσεων, όπως κοινωνικά δίκτυα, μάρκετινγκ πολλαπλών συσκευών ή συνεργατών.
- Μάθετε τις απαραίτητες τεχνολογίες για τη δημιουργία διαδικτυακών καταστημάτων.
- Εφαρμόστε τους βασικούς παράγοντες για το σχεδιασμό και τη διαχείριση μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας .
- Χρησιμοποιήστε αποτελεσματικά προηγμένες έννοιες στη διαδικτυακή διαφήμιση , ανάλογα με τους στόχους και τις στρατηγικές.
- Αναπτύξτε δράσεις επικοινωνίας και δημιουργία περιεχομένου σε κοινωνικά και ψηφιακά μέσα.
- Γνωρίστε τα εργαλεία της Επιχειρηματικής Ευφυΐας στον διαδικτυακό τομέα, με πραγματικές περιπτώσεις επιτυχίας και αποτυχίας στο Διαδίκτυο.
- Σχεδιάστε μια στρατηγική διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM).
Γενικές πληροφορίες
- Διάρκεια: 1 ακαδημαϊκό έτος
- Πρόσωπες εξετάσεις: στο τέλος κάθε εξαμήνου
- Πιστώσεις ECTS: 60
- Μεθοδολογία: 100% διαδικτυακή εκπαίδευση
- Ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα
- Προσωπικός δάσκαλος
μεθοδολογία
Ζωντανές τάξεις online
Προσφέρουμε στους μαθητές την ευκαιρία να παρακολουθούν ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα κάθε μέρα. Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι μαθητές θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο και να επιλύουν τα ερωτήματά τους σε πραγματικό χρόνο, μοιράζοντας γνώσεις και εμπειρίες. Ο προπονητικός ρυθμός προσαρμόζεται, στο μέτρο του δυνατού, στις ανάγκες κάθε ομάδας μαθητών. Η μη παρακολούθηση ζωντανής τάξης δεν σημαίνει ότι το λείπει. Όλες οι συνεδρίες μπορούν να προβληθούν καθυστερημένες, όσες φορές θέλετε. Έτσι, οι μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα ζωντανά δεν βλάπτονται.
Διδακτικοί πόροι
UNIR εικονική πανεπιστημιούπολη UNIR παρέχει μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου για την προετοιμασία κάθε θέματος. Αυτά τα υλικά οργανώνονται με τρόπο που διευκολύνει την ευέλικτη και αποτελεσματική μάθηση. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατή η πρόσβαση στα θέματα που αναπτύσσουν το περιεχόμενο του προγράμματος, βασικές ιδέες κάθε θέματος (που προετοιμάζονται από το διδακτικό προσωπικό του θέματος), συμπληρωματικό οπτικοακουστικό υλικό, δραστηριότητες, αναγνώσεις και δοκιμή αξιολόγησης.
Επιπλέον, θα έχετε πρόσβαση σε κύριες τάξεις για συγκεκριμένα θέματα και θα μπορείτε να συμμετέχετε σε φόρουμ, συνομιλίες και ιστολόγια στα οποία αλληλεπιδράτε με καθηγητές και συναδέλφους, επεκτείνοντας τις γνώσεις και επιλύοντας πιθανές αμφιβολίες.
Προσωπικό δάσκαλο
Στο UNIR , κάθε μαθητής έχει έναν προσωπικό δάσκαλο από την πρώτη μέρα, πάντα διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου ή email. Ο ρόλος του δασκάλου είναι θεμελιώδης στην πορεία κάθε μαθητή, δεδομένου ότι είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος με το πανεπιστήμιο και το σημείο αναφοράς του κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι καθηγητές προσφέρουν εξατομικευμένη προσοχή παρακολουθώντας συνεχώς κάθε μαθητή.
- Λύστε αμφιβολίες για ακαδημαϊκές διαδικασίες, διαδικασίες ή συγκεκριμένες αμφιβολίες για θέματα.
- Βοηθά στον προγραμματισμό της μελέτης για καλύτερη χρήση του χρόνου.
- Προτείνετε ποιοι διδακτικοί πόροι της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση.
- Ασχολείται με τις σπουδές των μαθητών για να τους βοηθήσει να περάσουν κάθε μάθημα.
Σύστημα αξιολόγησης
Για να εκτιμηθεί το επίπεδο επίτευξης των στόχων που αποκτήθηκαν στο Master, είναι απαραίτητο να αξιολογηθούν οι ικανότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης. Η τελική αξιολόγηση της μάθησης πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τον βαθμό που λαμβάνεται στα ακόλουθα σημεία.
- Συνεχής αξιολόγηση (επίλυση πρακτικών περιπτώσεων, συμμετοχή σε φόρουμ, συζητήσεις και άλλα μέσα συνεργασίας και δοκιμή αξιολόγησης).
- Τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο.
- Διδακτορική Διατριβή
Διδακτέα ύλη
διδακτέα ύλη
πρώτο εξάμηνο
- Σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Σχεδίαση με επίκεντρο τον χρήστη (6 ECTS)
- Ψηφιακή διαφήμιση και SEM (6 ECTS)
- Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων (6 ECTS)
- Προηγμένη ανάλυση πελατών (6 ECTS)
δεύτερη θητεία
- Κινητό μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Inbound Marketing και SEO (6 ECTS)
- Εξωτερική Πρακτική Άσκηση (6 ECTS)
- Τελική Μεταπτυχιακή Διατριβή (12 ECTS)
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
ευκαιρίες σταδιοδρομίας
Το Master προσφέρει στον φοιτητή πολυάριθμες επαγγελματικές δυνατότητες σε εξειδικευμένες και υπεύθυνες θέσεις.
Πολλά είναι αναδυόμενα επαγγέλματα που απαιτούν ένα εξειδικευμένο προφίλ στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, από τα οποία εξακολουθούν να υπάρχουν λίγοι επαγγελματίες στην αγορά πιστοποιημένοι με επίσημο μεταπτυχιακό, γεγονός που αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για τους φοιτητές μας.
Τονίζουμε, μεταξύ άλλων:
- Διαδικτυακός διευθυντής μάρκετινγκ
- Διευθυντής Ψηφιακής Καινοτομίας
- Επικεφαλής του ηλεκτρονικού επιχειρείν
- Επικεφαλής Διαδικτυακής Διαφήμισης
- Διαχειριστής σχέσεων με πελάτες
- Επιχειρηματίας της δικής σας εταιρείας Digital Marketing