Μεταπτυχιακό στη Διαχείριση Εμπειρίας Πελατών
ESPM – Brasil
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
São Paulo, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
4 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
BRL 639 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* έως 35 δόσεις 639,28 BRL + 1 δόση 703,98 BRL
Εισαγωγή
Το Master in Consumer Experience Management, οι μαθητές θα είναι προετοιμασμένοι να:
Γνωρίστε και διαχειριστείτε τις βασικές αρχές του ανταποκρινόμενου και πελατοκεντρικού μοντέλου μάρκετινγκ, γνωρίζοντας πώς να διαχειρίζεστε τις διαδρομές αγοράς και κατανάλωσης των χρηστών, χρησιμοποιώντας τόσο τεχνολογίες όσο και εργαλεία μάρκετινγκ δεδομένων, ενσωματώνοντάς τα με τις διεπιστημονικές έννοιες και πρακτικές των εφαρμοσμένων κοινωνικών και συμπεριφορικών επιστημών. Διαχειριστείτε στρατηγικά την ευφυΐα της αγοράς και των καταναλωτών, υποστηρίζοντας τη λήψη αποφάσεων σε όλο και πιο δυναμικά και πολύπλοκα επιχειρηματικά περιβάλλοντα, δημιουργώντας ένα καινοτόμο πλεονέκτημα για την εταιρεία. Χρησιμοποιώντας τα διάφορα σημεία επαφής με ολοκληρωμένο τρόπο για να επικοινωνείτε και να εξυπηρετείτε το κοινό και τους στόχους σας με εξατομικευμένο και ανταποκρινόμενο τρόπο, γνωρίζοντας τα προφίλ κατανάλωσής τους μέσων και περιεχομένου στο πολυκαναλικό περιβάλλον. Σε ένα συνεργατικό περιβάλλον, φοιτητές και καθηγητές θα συζητήσουν πολύτιμες προσεγγίσεις στην περιοχή, προκειμένου να σχεδιάσουν ένα έργο ολοκλήρωσης μαθημάτων επικεντρωμένο στην έρευνα και σε στρατηγικές με επίκεντρο τον πελάτη και τον χρήστη, οι οποίες θα πρέπει να θεματοποιούνται και να αναπτύσσονται σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος.
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Σε ένα συνεργατικό περιβάλλον, οι φοιτητές και οι καθηγητές θα συζητήσουν προσεγγίσεις που έχουν αξία για την περιοχή, προκειμένου να σχεδιάσουν ένα έργο ολοκλήρωσης μαθημάτων επικεντρωμένο στην έρευνα και στρατηγικές με επίκεντρο τον πελάτη και τον χρήστη, οι οποίες θα πρέπει να θεματοποιούνται και να αναπτύσσονται σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος.
Τα θέματα του μαθήματος θα διεξάγονται από καθηγητές με μεγάλη επαγγελματική και ακαδημαϊκή εμπειρία στα αντίστοιχα θέματα, υποστηριζόμενα από μαθήματα διαδικτυακής διάσκεψης που παρέχουν αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο μεταξύ καθηγητών και φοιτητών και με χρήση επίκαιρων περιπτώσεων, κειμένων και βιβλιογραφικών ενδείξεων.
- Ενσωμάτωση της πειθαρχίας
Διαχείριση Πελατειακής Εμπειρίας και Πελατοκεντρικές Στρατηγικές
- Εξυπηρέτηση Πελατών & Επιτυχία Πελατών
- Ψηφιακή ανάλυση και κοινωνική νοημοσύνη
- Διαχείριση Ψηφιακών Καναλιών και Πανκαναλικό
- Πελατοκεντρικό Μάρκετινγκ και Στρατηγικές
- Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
- Επιχειρηματικές στρατηγικές σε CX και UX
- CX Metrics
- Στρατηγικές Εισερχόμενου & Περιεχομένου
- Πελατοκεντρικές Τεχνολογίες
- Κοινωνικό CRM και Πιστότητα Πελατών
Εφαρμοσμένες Κοινωνικές και Επιστήμες Συμπεριφοράς
- Design Thinking and Service Design
- Συμπεριφορά και Εμπειρία Καταναλωτή
- Στρατηγική Ανάλυση Τάσεων και Καινοτομίας
- Εμπειρία αγοραστών
- Επιστήμες Συμπεριφοράς και Νευροεπιστήμες
Εργασία ολοκλήρωσης μαθημάτων (TCC)
- Εφαρμοσμένο Έργο Ολοκλήρωσης (PCA)
*Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν την εργασία ολοκλήρωσης του μαθήματος (TCC) αυτοπροσώπως σε μια ομάδα καθηγητών. Η παρουσίαση πραγματοποιείται σε μία από τις μονάδες ESPM, στο Σάο Πάολο, στο Ρίο ντε Τζανέιρο ή στο Πόρτο Αλέγκρε.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
προφίλ αποφοίτων
Στο τέλος του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση:
- Εκτελέστε λειτουργίες δημιουργίας και στρατηγικού σχεδιασμού με επίκεντρο τον πελάτη. και
- Δημιουργία και σχεδιασμός Πελατοκεντρικών πρακτικών και ενεργειών.
για τους οποίους προορίζεται
- Επαγγελματίες από τις πιο διαφορετικές περιοχές που εργάζονται άμεσα με τους καταναλωτές και ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη ανθρώπινων και συνεργατικών στρατηγικών για μάρκετινγκ, επικοινωνία και διαφήμιση, σχεδιασμό, έρευνα αγοράς, στρατηγικό σχεδιασμό και επέκταση των γνώσεων τους στον τομέα των μελετών συμπεριφοράς και πολιτισμού, των νέων σεναρίων και καναλιών αλληλεπίδρασης με ανθρώπους και καταναλωτές. Επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τη μελέτη της συμπεριφοράς και των κοινωνικών εμπειριών και την εφαρμογή κλάδων και αναλυτικών τεχνικών στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Ηγέτες μάρκετινγκ, επωνυμίας, ευφυΐας αγοράς, εξυπηρέτησης πελατών, ομάδων πωλήσεων και σχέσεων. έρευνα και ανάλυση: σύμβουλοι και επιχειρηματίες που θέλουν να βελτιώσουν τον εαυτό τους για να κατανοήσουν και να εξυπηρετήσουν και να διαμορφώσουν νέες επιχειρήσεις με έμφαση στη συνάφεια και την εμπειρία των χρηστών και των καταναλωτών στο τμήμα ενδιαφέροντος.
- Εταιρείες, διαφημιστικά και επικοινωνιακά γραφεία που πρέπει να εκπαιδεύσουν τις ομάδες τους στην περιοχή σχεδιασμού. Συντονιστές και διευθυντές πολλών επιχειρηματικών τμημάτων που συνδέονται με τη σχέση και τη διαχείριση της πελατειακής βάσης.