Μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Neuromarketing
UNIR
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Logroño, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το μόνο επίσημο Master στο Neuromarketing 100% online
Το επίσημο Master στο UNIR του UNIR σας προετοιμάζει να καινοτομήσετε στις στρατηγικές μάρκετινγκ και διαφήμισης των επωνυμιών, από τη μελέτη των συναισθηματικών και αισθητηριακών διαδικασιών που οδηγούν τον καταναλωτή να πραγματοποιήσει μια αγορά.
Ο στόχος του Master είναι να διδάξει στους μαθητές τις γνώσεις, τις τεχνικές και τα κύρια εργαλεία των Νευροεπιστημών, έτσι ώστε να μπορούν να τις εφαρμόσουν στις στρατηγικές μάρκετινγκ και πωλήσεων: στο σχεδιασμό νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, δημιουργία οδηγών καταναλωτών στη λήψη αποφάσεων ή στον στρατηγικό ορισμό των τιμών.
Το Master έχει έναν εικονικό χώρο που σας μεταφέρει στην πραγματικότητα του Neuromarketing και των νευρο-ποιοτικών τεχνολογικών εργαλείων όπως το Implicit Association Test (TAI), Eye Tracking, Facial Coding ή Electroencephalography (EEG). Στο Master, επιπλέον, επαγγελματίες, εταιρείες και κορυφαίες ενώσεις στον τομέα του Neuromarketing συνεργάζονται όπως το KANTAR, το Sensory Lab, το Neurologyca ή το Bitbrain.
Στόχοι
Νευροεπιστήμες και μάρκετινγκ, ένα διωνυμικό που απαιτείται όλο και περισσότερο από τις εταιρείες να κατανοούν σε βάθος τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τα κίνητρα των καταναλωτών. Αφού ολοκληρώσετε το online Master στο Neuromarketing, θα μπορείτε να:
- Προσδιορίστε τις ανάγκες των καταναλωτών με τεχνικές νευρο-μάρκετινγκ και δώστε τους αποτελεσματικές απαντήσεις.
- Εφαρμόστε τα διάφορα υποστηρίγματα, εργαλεία και κανάλια που χρησιμοποιούνται στη νευροεπιστήμη.
- Ερμηνεύστε τα αποτελέσματα της έρευνας για χρήση στον τομέα του μάρκετινγκ και της διαφήμισης.
- Ορίστε πιο επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ, διαφήμισης, επικοινωνίας και επιχειρήσεων.
- Συμβουλευτείτε άτομα, εταιρείες ή οργανισμούς στη χρήση τεχνικών που χρησιμοποιούνται συνήθως στο νευρο-μάρκετινγκ.
- Κοινοποιήστε τα συμπεράσματα των ερευνών, με σαφή και συνοπτικό τρόπο, τόσο εξειδικευμένα όσο και μη εξειδικευμένα.
Γενικές πληροφορίες
- Διάρκεια: 1 ακαδημαϊκό έτος
- Πρόσωπες εξετάσεις: στο τέλος κάθε εξαμήνου
- Πιστώσεις ECTS: 60
- Μεθοδολογία: 100% διαδικτυακή εκπαίδευση
- Ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα
- Προσωπικός δάσκαλος
μεθοδολογία
Ζωντανές τάξεις online
Προσφέρουμε στους μαθητές την ευκαιρία να παρακολουθούν ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα κάθε μέρα. Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι μαθητές θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο και να επιλύουν τα ερωτήματά τους σε πραγματικό χρόνο, μοιράζοντας γνώσεις και εμπειρίες. Ο προπονητικός ρυθμός προσαρμόζεται, στο μέτρο του δυνατού, στις ανάγκες κάθε ομάδας μαθητών. Η μη παρακολούθηση ζωντανής τάξης δεν σημαίνει ότι το λείπει. Όλες οι συνεδρίες μπορούν να προβληθούν καθυστερημένες, όσες φορές θέλετε. Έτσι, οι μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα ζωντανά δεν βλάπτονται.
Διδακτικοί πόροι
UNIR εικονική πανεπιστημιούπολη UNIR παρέχει μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου για την προετοιμασία κάθε θέματος. Αυτά τα υλικά οργανώνονται με τρόπο που διευκολύνει την ευέλικτη και αποτελεσματική μάθηση. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατή η πρόσβαση στα θέματα που αναπτύσσουν το περιεχόμενο του προγράμματος, βασικές ιδέες κάθε θέματος (που προετοιμάζονται από το διδακτικό προσωπικό του θέματος), συμπληρωματικό οπτικοακουστικό υλικό, δραστηριότητες, αναγνώσεις και δοκιμή αξιολόγησης.
Επιπλέον, θα έχετε πρόσβαση σε κύριες τάξεις για συγκεκριμένα θέματα και θα μπορείτε να συμμετέχετε σε φόρουμ, συζητήσεις και ιστολόγια στα οποία αλληλεπιδράτε με καθηγητές και συναδέλφους, επεκτείνοντας τις γνώσεις σας και επιλύοντας πιθανές αμφιβολίες.
Προσωπικό δάσκαλο
Στο UNIR , κάθε μαθητής έχει έναν προσωπικό δάσκαλο από την πρώτη μέρα, πάντα διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου ή email. Ο ρόλος του δασκάλου είναι θεμελιώδης στην πορεία κάθε μαθητή, δεδομένου ότι είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος με το πανεπιστήμιο και το σημείο αναφοράς του κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι καθηγητές προσφέρουν εξατομικευμένη προσοχή παρακολουθώντας συνεχώς κάθε μαθητή.
- Λύστε αμφιβολίες για ακαδημαϊκές διαδικασίες, διαδικασίες ή συγκεκριμένες αμφιβολίες για θέματα.
- Βοηθά στον προγραμματισμό της μελέτης για καλύτερη χρήση του χρόνου.
- Προτείνετε ποιοι διδακτικοί πόροι της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση.
- Ασχολείται με τις σπουδές των μαθητών για να τους βοηθήσει να περάσουν κάθε μάθημα.
Σύστημα αξιολόγησης
Για να εκτιμηθεί το επίπεδο επίτευξης των στόχων που αποκτήθηκαν στο Master, είναι απαραίτητο να αξιολογηθούν οι ικανότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης. Η τελική αξιολόγηση της μάθησης πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τον βαθμό που λαμβάνεται στα ακόλουθα σημεία.
- Συνεχής αξιολόγηση (επίλυση πρακτικών περιπτώσεων, συμμετοχή σε φόρουμ, συζητήσεις και άλλα μέσα συνεργασίας και δοκιμή αξιολόγησης).
- Τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο.
- Διδακτορική Διατριβή
Διδακτέα ύλη
διδακτέα ύλη
πρώτο εξάμηνο
- Επιστημονική Βάση Νευρομάρκετινγκ (6 ETCS)
- Νευροεπιστήμη και βιομετρικές τεχνικές για το μάρκετινγκ (6 ETCS)
- Νευροεπιστήμη και Μάρκετινγκ (6 ETCS)
- Αισθητηριακό και βιωματικό μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Εφαρμοσμένο νευρομάρκετινγκ (6 ETCS)
δεύτερη θητεία
- Ο καταναλωτής και η συμπεριφορά τους (6 ETCS)
- Επαγγελματική Δεοντολογία στο Νευρομάρκετινγκ (6 ETCS)
- Τελική Μεταπτυχιακή Διατριβή (12 ETCS)
Προαιρετικά θέματα
- Νευροεπιστήμες που εφαρμόζονται στις επιχειρήσεις (6 ETCS)
- Στατιστικά στοιχεία που εφαρμόζονται στο νευρομάρκετινγκ (6 ETCS)
- Νευρομάρκετινγκ και Νέες Τεχνολογίες (6 ETCS)
- Προαιρετική εξωτερική πρακτική άσκηση (6 ETCS)
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
ευκαιρίες σταδιοδρομίας
UNIR μεταπτυχιακό UNIR στο Νευρομάρκετινγκ προσφέρει στον φοιτητή πολυάριθμες επαγγελματικές δυνατότητες σε εξειδικευμένες και υπεύθυνες θέσεις. Πολλά είναι αναδυόμενα επαγγέλματα που απαιτούν ένα εξειδικευμένο προφίλ στο Νευρομάρκετινγκ, από τα οποία υπάρχουν ακόμη λίγοι επαγγελματίες στην αγορά, γεγονός που αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για τους μαθητές μας. Ξεχωρίζουμε μεταξύ άλλων:
- Τμήματα μάρκετινγκ των εταιρειών.
- Τμήματα Επικοινωνίας των εταιρειών.
- Τμήματα Business Intelligence εταιρειών (Market Research, Market Research, Customer Insight)
- Εταιρείες Business Intelligence (Έρευνα Αγοράς, Έρευνα Αγοράς, Customer Insight)
- Διαφημιστικά γραφεία
- Σύμβουλοι μάρκετινγκ
- Εργαστήρια νευρομάρκετινγκ και πάροχοι υπηρεσιών
- Εκπαίδευση νέων γενεών (Πανεπιστήμια και Business School).