Επαγγελματικό πτυχίο στο ψηφιακό μάρκετινγκ
Noroff School of Technology and Digital Media
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Oslo, Νορβηγία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 7.000 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* με μερική απασχόληση: 1.750 Ευρώ ανά εξάμηνο
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Δημιουργήστε μια καριέρα ως ψηφιακός έμπορος και δημιουργήστε αποτελέσματα με την ψηφιακή διαφήμιση, τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, την ιδιωτικότητα και την ανάλυση. Αυτή η εκπαίδευση επικεντρώνεται στο στρατηγικό και στοχευμένο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και τα κοινωνικά μέσα.
Ψηφιακά πεδία εμπειρογνωμοσύνης που βρίσκονται πάντα υπό ανάπτυξη
Οι εξελίξεις στο Διαδίκτυο κινούνται με γρήγορο ρυθμό. Η τεχνολογία και η επικοινωνία συγχωνεύονται όλο και πιο κοντά. Αυτή η αλληλεπίδραση μεταβάλλεται σύμφωνα με την τεχνολογική εξέλιξη. Το πρόγραμμα απαιτεί να ενημερώνεστε σχετικά με τις νέες τάσεις και τα κανάλια αγοράς. Οι νέοι ιστότοποι, κανάλια, εργαλεία και υπηρεσίες εμφανίζονται συνεχώς και είναι εκεί που οι εταιρείες και οι οργανώσεις μπορούν να προσεγγίσουν τους χρήστες.
Η γνώση του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για τη δημιουργία ή την αξιοποίηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στις επιχειρήσεις. Πολλές επιχειρήσεις θέλουν να έχουν το δικό τους προσωπικό που διαθέτουν αυτή την τεχνογνωσία, ενώ άλλοι προσλαμβάνουν εξειδικευμένα συμβουλευτικά γραφεία. Κάποιοι κάνουν και τα δύο.
Γίνε ψηφιακός έμπορος
Μετά την ενημέρωση της μελέτης για το ψηφιακό μάρκετινγκ μέσω σύγχρονων και οικονομικά αποδοτικών καναλιών. Θα έχετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες που μπορούν να προσθέσουν άμεσα αξία στην επιχείρηση μέσω της αυξημένης ορατότητας στο διαδίκτυο, σε δίκτυα διαφημίσεων, στην παρουσία των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Θα έχετε μια βασική εισαγωγή στο επάγγελμα του μάρκετινγκ μαζί με μια σταθερή πλατφόρμα στην μέτρηση και ανάλυση των επιδόσεων. Αυτό θα σας επιτρέψει να καταγράψετε νέες ευκαιρίες που προκύπτουν. Το πρόγραμμα παρέχει μια εισαγωγή στον διάλογο με τους πελάτες και μπορείτε επίσης να μάθετε πώς να διατηρείτε τον εαυτό σας ενημερωμένο με αυτό που συμβαίνει στον κόσμο του μάρκετινγκ, ακόμη και μετά το πρόγραμμα.
Πληροφορίες προγράμματος
Επόμενη εκκίνηση:
- 15 Οκτωβρίου 2019
- 7 Ιανουαρίου 2020
- 3 Μαρτίου 2020
- 11 Αυγούστου 2020
Διάρκεια:
- 1 έτος, με πλήρες ωράριο
- 2 έτη, μερικής απασχόλησης
Γλώσσα προγράμματος:
- Αγγλικά
Δομή
Το πρόγραμμα έχει ιδιαίτερη έμφαση στις πρακτικές δεξιότητες. Η διδασκαλία βασίζεται στην επαγγελματική συμβολή και τις συνεχείς προσπάθειες ασκήσεων. Μαζί με αυτό, θα εργαστείτε με μια μεγαλύτερη υποχρεωτική εργασία που σχετίζεται με κάθε θέμα. Το πρώτο εξάμηνο αποτελείται από πέντε θέματα, ενώ το δεύτερο εξάμηνο εκτελείται σε μπλοκ όπου εστιάζετε σε ένα θέμα κάθε φορά.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Θέματα στο ψηφιακό μάρκετινγκ:
- Ο ψηφιακός έμπορος
- Μάρκετινγκ περιεχομένου
- Βελτιστοποίηση ιστοτόπου
- Έργο 1
- Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
- Ψηφιακά προφίλ
- Αποτελέσματα Analytics
- Έργο 2
Τι θα μάθετε;
- Αρχές και εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την ψηφιακή επικοινωνία.
- Τρόποι βελτίωσης των δεξιοτήτων επικοινωνίας σας.
- Νέες και μελλοντικές τάσεις μαζί με νέες τεχνικές και τρόπους χρήσης όλων των ψηφιακών καναλιών.
- Εργαλεία αναζήτησης για την ερμηνεία και τη μέτρηση δεδομένων.
- Τεχνολογία ιστού και πρότυπα ποιότητας σε σχέση με τη βιομηχανία.
- Κανονισμοί και πρότυπα για το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο.
- Διαφορετικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κανάλια διαφήμισης. Μαζί με διαφορετικές μεθόδους διανομής.
- Τρόποι δημιουργίας καλών εμπειριών χρήστη σε έναν ιστότοπο.
- Τρόποι προσαρμογής ιστοσελίδων προκειμένου να εκμεταλλευτεί ένα συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς.
- Τρόποι εφαρμογής γνώσεων για τη δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ για πελάτες, επωνυμίες ή προϊόντα.
- Πώς να χρησιμοποιήσετε εργαλεία μέτρησης και ανάλυσης μάρκετινγκ επωνυμίας και επιδόσεων.
- Πώς να προσδιορίσετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες μιας ιστοσελίδας όσον αφορά την ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης και τη συμπεριφορά των χρηστών των κοινωνικών μέσων.
- Η σωστή επιχειρηματική συμπεριφορά μαζί με ηθικά ζητήματα που σχετίζονται με το μάρκετινγκ.
- Νόμοι περί απορρήτου.
Ευκαιρίες απασχόλησης
Οι τίτλοι εργασίας που χρησιμοποιούνται συχνά είναι συντονιστής μάρκετινγκ, σύμβουλος πληροφόρησης, διαδικτυακός εκδότης κλπ. Καθώς αποκτάτε περισσότερη εργασιακή εμπειρία, μπορείτε να προχωρήσετε σε θέσεις ως διαχειριστής έργου ή σε σύμβουλο ψηφιακού μάρκετινγκ γενικότερα ή σε πιο εξειδικευμένους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Σε μεγαλύτερες εταιρείες, μπορείτε να εργαστείτε ως υπάλληλος στο μάρκετινγκ, τις πληροφορίες ή την ανάπτυξη ιστού. Σε μικρότερες εταιρείες με έντονη διαδικτυακή εστίαση στο μάρκετινγκ μπορεί να λειτουργήσει ως διαχειριστής μάρκετινγκ. Μπορείτε επίσης να αναλάβετε το ρόλο ενός συμβούλου πολυμέσων, ενός συμβούλου στο συμβουλευτικό γραφείο στο μάρκετινγκ ή ενός προγραμματιστή επικοινωνίας και ιστού.
Το πρόγραμμα μπορεί επίσης να είναι κατάλληλο για όσους θέλουν να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση. Με δεξιότητες στο μάρκετινγκ και απτή εμπειρία με οικονομικά αποδοτικά μέτρα μάρκετινγκ, θα είστε σε θέση να προωθήσετε τον εαυτό σας και την επιχείρησή σας.
Περαιτέρω σπουδές
Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να συνδυαστεί και να αναπτυχθεί από το Graphic Design . Αυτό μπορεί να είναι κατάλληλο για όσους επιθυμούν να ειδικευτούν περαιτέρω στην επωνυμία και την ταυτότητα. Επιπλέον, μπορείτε ακόμη και να σχεδιάσετε και να κατασκευάσετε όλη τη διάταξη, τις διαφημιστικές φωτογραφίες, τις διαφημίσεις διαφήμισης, τα πανό και τα βίντεο παρουσίασης για το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο γραφικός σχεδιασμός παρέχει μια ολοκληρωμένη εισαγωγή στο σχεδιασμό ιστοσελίδων που επιτρέπει στους μαθητές να κωδικοποιούν, να ξεκινούν, να συντηρούν και να ενημερώνουν ιστότοπους.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Επικοινωνία και Διαχείριση Κοινωνικών Μέσων
- Rome, Ιταλία
PG Cert Global Digital Marketing
- Online United Kingdom
MSc Global Digital Marketing
- Online United Kingdom