Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Πολιτική Επιστήμη της Επικοινωνίας και του Εκλογικού Μάρκετινγκ
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
6 μήνες
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
EUR 850 / per semester *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* επιδοτούμενο από το Ίδρυμα Seneca
Εισαγωγή
Η πολιτική, ως κέντρο της ζωής μιας χώρας και ως άξονας των διεθνών σχέσεων, πρέπει να γίνει κατανοητή στις δύο διαστάσεις της, εσωτερικές και εξωτερικές, προκειμένου να μετρήσει το πεδίο εφαρμογής της.
Υπό αυτή την έννοια, το δίπλωμα ειδικού πολιτικών επιστημών, επικοινωνίας και εκλογικού μάρκετινγκ, που παρουσιάζεται από το Ινστιτούτο Seneca, εισάγει εκείνους που το ακολουθούν στη σύγχρονη πολιτική, στην ανάλυση της κοινωνικής δομής μιας χώρας και στη διαμόρφωση των δημόσιων πολιτικών , καθώς και στο ρόλο του πολιτικού επιστήμονα και της πολιτικής ανάλυσης.
Το μάθημα περιλαμβάνει επίσης τις τεχνικές της πολιτικής διαπραγμάτευσης και της πολιτικής διαμεσολάβησης, έτσι ώστε οι μαθητές να γνωρίζουν τις δυνατότητες και τους περιορισμούς κάθε μιας από αυτές τις επιλογές.
Ομοίως, αυτή η εκπαιδευτική δράση ολοκληρώνεται με τις στρατηγικές της πολιτικής επικοινωνίας στις τρεις διαστάσεις της, εσωτερικές, εξωτερικές και θεσμικές, καθώς και με τα εργαλεία του εκλογικού μάρκετινγκ και του πολιτικού λόγου.
Διαπίστευση
Αυτό το διδακτικό πρόγραμμα διάρκειας 300 ωρών έχει πτυχίο διαπίστευσης από το Ινστιτούτο Seneca και παραδίδεται με το Apostille της Χάγης για να του δοθεί διεθνής εγκυρότητα.
Διδακτέα ύλη
πρόγραμμα
Το πρόγραμμα αυτού του Διπλώματος Ειδικού στις Πολιτικές Επιστήμες, την Επικοινωνία και το Εκλογικό Μάρκετινγκ αποτελείται από 3 Μέρη, καθένα από τα οποία περιλαμβάνει μια σειρά Ενοτήτων:
μέρος Ι
Σύγχρονη Πολιτική. Η Κοινωνική Δομή. Πολιτική Φιλοσοφία. Στόχος της Πολιτικής Επιστήμης. Ο ρόλος του Πολιτικού Επιστήμονα και η πολιτική ανάλυση. Η διαμόρφωση των Δημόσιων Πολιτικών. Η διαμόρφωση της Εξωτερικής Πολιτικής. Η αρχή της ουδετερότητας. Οι υπολοιποι.
μέρος ΙΙ
Πολιτική Διαπραγμάτευση: Δομή, στόχοι και είδη. Συνεργατική και συγκρουσιακή διαπραγμάτευση. Πολιτική Διαμεσολάβηση: Σκέψεις και θεμέλια. Μοντέλα Διαμεσολάβησης. Ηθική στη διαμεσολάβηση. Οι υπολοιποι.
Μέρος ΙΙΙ
Πολιτική Επικοινωνία: Θεσμική, Εσωτερική, Εξωτερική. Η εικόνα των Μερών, Θεσμικά Εργαλεία Επικοινωνίας. Εκπαίδευση Εκπροσώπων Τύπου, Δελτία Τύπου, Συνεντεύξεις Τύπου, Διαχείριση Κρίσεων. Οι Εκθέσεις Τμήματος Επικοινωνίας. Οι υπολοιποι.
Political Marketing: Mk and Political Exchange. Mk και Πολιτικό Σύστημα. Μοντέλο Πολιτικού Μάρκετινγκ. Συστατικά της Πολιτικής Ανταλλαγής. Εκλογική Επικοινωνία και Πολιτική Ανταλλαγή. Πολιτικός Λόγος (δόμηση και ανάλυση). Οι υπολοιποι.
(συμπληρώστε τη φόρμα για να μάθετε το πλήρες πρόγραμμα)
Μεθοδολογία
Αυτό το μάθημα προσφέρεται αποκλειστικά σε «on-line» έκδοση.
Αποτέλεσμα προγράμματος
στόχοι
- Κατανοήστε τι είναι η πολιτική διαδικασία, καθώς και τα συστήματα πολιτικής οργάνωσης
- Εξοικειωθείτε με τις μεθόδους και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην Πολιτική Επιστήμη
- Προσδιορίστε τους διαφορετικούς τύπους αναλύσεων που μπορούν να πραγματοποιηθούν
- Κατανοήστε τους στόχους που επιδιώκονται από τις Δημόσιες Πολιτικές
- Ερευνήστε τα μέσα και τα έξω της εξωτερικής πολιτικής, γνωρίζοντας τα στοιχεία και τα επίπεδα ανάλυσής της
- Κατανοήστε τις αρχές της πολιτικής ουδετερότητας και τους διαφορετικούς τύπους ουδετερότητας που προκύπτουν
- Να γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά και τις τεχνικές της πολιτικής διαπραγμάτευσης για την επίτευξη των προγραμματισμένων στόχων
- Κατανοήστε τις δυνατότητες της πολιτικής διαμεσολάβησης, καθώς και τους περιορισμούς της
- Εξοικειωθείτε με τη διαχείριση της off-line και on-line Πολιτικής Επικοινωνίας
- Εξοικειωθείτε με την εφαρμογή στρατηγικών Πολιτικού Μάρκετινγκ
Ιδανικοί μαθητές
Για ποιόν είναι
- Σε δημοσιογράφους που επιθυμούν να εργαστούν ως πολιτικοί επιστήμονες στα ΜΜΕ
- Σε στελέχη που εργάζονται στη Δημόσια Διοίκηση και πρέπει να διευρύνουν ή να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους για καλύτερες επιδόσεις.
- Σε πολιτικούς που πρέπει να κατανοήσουν τις διαφορετικές μορφές Πολιτικής Επικοινωνίας, καθώς και τα εργαλεία του Εκλογικού Μκ.
- Σε διεθνείς αξιωματούχους που συμμετέχουν σε Αναπτυξιακά Προγράμματα ή τεχνική υποστήριξη σε κυβερνήσεις του Τρίτου Κόσμου.
- Σε πολιτικούς επιστήμονες που χρειάζονται εννοιολογική γνώση για τη διαμόρφωση των Δημόσιων Πολιτικών, και τις τεχνικές πολιτικής ανάλυσης.
- Σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν αυτό το μάθημα εξειδίκευσης για να επιτύχουν επαγγελματική επανειδίκευση.
Ευκαιρίες καριέρας
Εργατικές Αναχωρήσεις
- Δημόσια και ιδιωτικά ιδρύματα
- Κρατική Διοίκηση (διατύπωση δημόσιας πολιτικής)
- Πολιτικά κόμματα (ως αναλυτής, σύμβουλος ή διευθυντής)
- ΜΜΕ (ως πολιτικός επιστήμονας)
- Συμβουλές σε ανώτερα στελέχη (για πολιτικά και κοινωνικά θέματα)
- Συμβουλευτική (αξιολόγηση και αντίκτυπος των δημόσιων πολιτικών)
- Think Tanks (έρευνα τοπικής και διεθνούς πολιτικής)