Δίπλωμα Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπολογιστών & Πληροφορικής και Ψυχολογίας
Open University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online United Kingdom
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
2 - 4 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 6.924 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* κόστος ανά έτος με πλήρη απασχόληση· 3.168 £ - κόστος ανά έτος με μερική απασχόληση
Εισαγωγή
Αυτός είναι ένας από τους αρκετούς συνδυασμούς θεμάτων που διατίθενται στο Δίπλωμα Ανώτατης Εκπαίδευσης στην Υπολογιστική & Πληροφορική και σε ένα δεύτερο μάθημα (W42). Με αυτό το κοινό δίπλωμα, μπορείτε να ειδικευτείτε σε έναν τομέα της πληροφορικής και της πληροφορικής και να το συνδυάσετε με την ψυχολογία, μοιράζοντας το χρόνο σας εξίσου μεταξύ των θεμάτων. Θα μάθετε πώς η ψυχολογική έρευνα αντιμετωπίζει ζητήματα της πραγματικής ζωής – όπως ο σχεδιασμός συστημάτων υπολογιστών και κινητών με τρόπους που προάγουν την αποδοχή και την αποτελεσματική χρήση τους.
Βασικά χαρακτηριστικά του μαθήματος
- Προσφέρει διάκριση 50:50 μεταξύ υπολογιστών και πληροφορικής και ψυχολογίας
- Παρέχει μια επιλογή θεμάτων υπολογιστών και πληροφορικής στα οποία μπορείτε να εστιάσετε
- Χτίζει μια γερή βάση για περαιτέρω μελέτη
Ένα εθνικά αναγνωρισμένο προσόν από μόνο του, αυτό το δίπλωμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι επίσης ισοδύναμο με τα πρώτα δύο τρίτα του πτυχίου BSc (Honours) Computing & IT and Psychology (Q67).
Προσιτότητα
Κάνουμε όλα τα προσόντα μας όσο το δυνατόν πιο προσιτά και έχουμε μια ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών για την υποστήριξη όλων των μαθητών μας. Το Δίπλωμα Ανώτατης Εκπαίδευσης στους Πληροφορικούς & Πληροφορική και ένα δεύτερο μάθημα χρησιμοποιεί ποικίλο υλικό μελέτης και έχει τα ακόλουθα στοιχεία:
- μελέτη ενός μείγματος έντυπου και διαδικτυακού υλικού – οι διαδικτυακοί πόροι μάθησης μπορεί να περιλαμβάνουν ιστότοπους, κλιπ πολυμέσων ήχου/βίντεο και διαδραστικές δραστηριότητες όπως διαδικτυακά κουίζ
- χρησιμοποιώντας μαθηματικές και επιστημονικές εκφράσεις, σημειώσεις και σχετικές τεχνικές
- εργάζονται σε ομάδα με άλλους μαθητές
- χρήση και/ή παραγωγή διαγραμμάτων ή/και στιγμιότυπων οθόνης
- την ανάληψη πρακτικής εργασίας
- εύρεση υλικού εξωτερικού/τρίτου στο διαδίκτυο
- χρησιμοποιώντας εξειδικευμένο λογισμικό (για παράδειγμα το Design/Engineering Studio).