
Μεταπτυχιακό in
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Εξαγωγών & Διεθνές Μάρκετινγκ w.academy

Εισαγωγή
Ο στόχος του Master είναι να οικοδομήσει το νοητικό και τεχνικό πλαίσιο για όσους επιθυμούν να καλύψουν ρόλους που φροντίζουν τα διεθνή συμφέροντα που επιθυμεί και περιμένει κάθε εταιρεία. Στην πραγματικότητα, το μονοπάτι σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε διαφορετικές διαμορφώσεις σταδιοδρομίας που προσαρμόζονται στην προσωπική και προηγούμενη νοοτροπία εκπαίδευσης σας. Αυτή η διαδρομή προτείνεται για όσους είχαν πάντα μια φυσική προδιάθεση να γνωρίσουν και να ασχοληθούν με διαφορετικούς πολιτισμούς και χώρες, να κατανοήσουν τις συνήθειες και το στυλ τους. Προτείνεται επίσης για όσους θέλουν διευθυντική σταδιοδρομία σε εταιρείες με διεθνείς και πολυεθνικές δομές. Επιπλέον, χάρη στην εκτελεστική περικοπή όπου τα μαθήματα επικεντρώνονται αποκλειστικά σε πρακτικά εργαλεία και εφαρμογές και κρατούνται από διευθυντές και επαγγελματίες που «κάνουν τη δουλειά που διδάσκουν», είναι η ενδεικνυόμενη διαδρομή για όσους εργάζονται ήδη σε εθνικά εταιρικά πλαίσια και προετοιμάζουν τη δομή και θέλουν να προετοιμάσουν τους ανθρώπους τους για τη διεθνοποίηση της επιχείρησής τους.
Ιδανικοί μαθητές
Παραλήπτες
Πτυχιούχοι οικονομικών, ανθρωπιστικών επιστημών, γλωσσολογίας, νομικής, μάρκετινγκ
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Χρηματοδότηση
Για να επιτρέψει σε όλους τους συμμετέχοντες να επενδύσουν στο μέλλον τους, w.academy παρέχει διάφορες διαθέσιμες επιλογές, συμπεριλαμβανομένων λύσεων πληρωμής σε μια ενιαία λύση ή ευέλικτων και χρηματοδοτικών μεθόδων που έχουν συμφωνηθεί με πιστωτικά ιδρύματα.
ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΝΕΩΝ για κάτω των 35 ετών
Από 24 Φεβρουαρίου έως 24 Μαρτίου 2023
2.950 € + ΦΠΑ
Διδακτέα ύλη
πρόγραμμα
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι δομημένο σύμφωνα με τις ακόλουθες ενότητες:
Εισαγωγή: πώς να σκιαγραφήσετε μια διεθνή επιχειρηματική στρατηγική. Εστίαση: Σχεδιασμός Επιχειρηματικού Μοντέλου
Εξωτερικό εμπόριο - μέρος 2: Ανάλυση SWOT περιοχών χωρών για μια αποτελεσματική στρατηγική εξαγωγών
Back-office & International Admin - μέρος 1: οι νομικές πτυχές στη διαχείριση εξαγωγών
Διεθνές Μάρκετινγκ - μέρος 1: στρατηγικό σχέδιο και επιχειρησιακό σχέδιο
Back-office & International Admin - μέρος 2: logistics στο διεθνές εμπόριο
Διεθνές Μάρκετινγκ - μέρος 2: Ευφυΐα Μάρκετινγκ
Back-office & International Admin - μέρος 3: φορολογικές πτυχές των διεθνών εξαγωγών
Διεθνές Μάρκετινγκ - μέρος 3: Μάρκετινγκ απόδοσης
Εξωτερικό εμπόριο - μέρος 1: οι αγορές και τα πρώτα βήματα για την έναρξη μιας αποτελεσματικής στρατηγικής εξαγωγών
Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου
Διεθνής Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου Μάρκετινγκ. Εστίαση: ο τομέας FMCG και οι κύριες αγορές
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα μάθετε κατά τη διάρκεια του Δασκάλου
- Διαχείριση Ψηφιακών Εξαγωγών
- Διεθνής Διαχείριση Προϊόντων
- Διεθνείς Γενικές Υποθέσεις
- Ανάπτυξη Διεθνών Επιχειρήσεων
- Διεθνείς αποστολές
- Διεθνείς αγορές
- Εμπορική Ευθύνη
- Διαχείριση Πωλήσεων Χώρας
- Διεθνείς πωλήσεις
Τίτλοι που επιτεύχθηκε
- Μάστερ
- Δίπλωμα αναφοράς και δεξιοτήτων (που συντάσσεται από δασκάλους και εταιρείες που παρακολουθούν την τάξη)
Όλα τα διπλώματα και τα πιστοποιητικά που αποκτώνται θα είναι συμβολαιογραφικά και πιστοποιημένα σε blockchain, χάρη στον συνεργάτη Notarify.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Figure Professionali in uscita
Digital Export Manager
Διευθυντής Πωλήσεων Χώρας
Διεθνής Διαχειριστής Προϊόντων
Διεθνές Επιχειρηματικό Προγραμματιστή
Addett* agli acquisti, spedizioni internazionali Διεθνείς γενικές υποθέσεις
Υπεύθυνη Εμπορική
Direttore Vendite