MSc στο Μάρκετινγκ
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
18 up to 60 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
10 Mar 2025
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Apr 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 7.482 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
* Band A ενδεικτική συνολική ετήσια αμοιβή. Ενδεικτικό συνολικό ετήσιο τέλος ζώνης Β: 10248 £. Τα τέλη υπόκεινται σε ετήσια αναθεώρηση
Εισαγωγή
Το online MSc in Marketing στοχεύει να αναπτύξει ηγέτες μάρκετινγκ σε όλο τον κόσμο που είναι επιδέξιοι στη λήψη στρατηγικών και τακτικών αποφάσεων μάρκετινγκ, αλλά επίσης έχουν υπόψη τους τις επιπτώσεις των αποφάσεών τους στα ευρύτερα περιβαλλοντικά αποτελέσματα. Αυτό το πτυχίο είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM).
- Τρόποι μελέτης: Online
- Διάρκεια προγράμματος: 1,5 * - 5 έτη * ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της ενότητας
- Προθεσμίες υποβολής αιτήσεων: 31 Αυγούστου
- Ακαδημαϊκή διεύθυνση από τον Birkbeck, University of London
Αποκτήστε ένα αναγνωρισμένο τίτλο MSc Marketing, διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing, με ακαδημαϊκή διεύθυνση από τον Birkbeck, University of London .
Ως απόφοιτος αυτού του προγράμματος, θα:
- Να είναι σε θέση να αντανακλά με κριτικό τρόπο τις αναδυόμενες προκλήσεις στο branding, το marketing marketing, το digital marketing και το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη βιωσιμότητα.
- Αποκτήστε δεξιότητες στη λήψη στρατηγικών και τακτικών αποφάσεων μάρκετινγκ ενώ εξετάζετε τις επιπτώσεις των αποφάσεών σας στην τριπλή ουσία: οικονομικά, κοινωνικά και ευρύτερα περιβαλλοντικά αποτελέσματα.
Βασικές ημερομηνίες
Πρόσληψη Οκτωβρίου 2020
- Ανοιχτές αιτήσεις: 29 Ιουνίου 2020
- Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 31 Αυγούστου 2020
- Προθεσμία εγγραφής: 21 Σεπτεμβρίου 2020
- Έναρξη προγράμματος: Οκτώβριος 2020
Πώς μελετάς
Το πρόγραμμα προσφέρει μια ποικιλία άκρως ελκυστικών μαθησιακών υλικών και δραστηριοτήτων. Η μαθησιακή σας εμπειρία θα ενισχυθεί με μια προσβάσιμη και ελκυστική πλατφόρμα μάθησης, ευκαιρίες για αυτοαξιολόγηση, ώστε να κατανοήσετε τη δική σας πρόοδο και την ενισχυμένη διαδικτυακή υποστήριξη των μαθητών.
Αυτό το πρόγραμμα δεν υποστηρίζεται προς το παρόν από κανένα αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό κέντρο.
Διαδικτυακή υποστήριξη
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα μάρκετινγκ παραδίδεται διαδικτυακά και δεν απαιτείται να έρθετε στο Ηνωμένο Βασίλειο στο πλαίσιο των σπουδών σας. Το ευέλικτο διαδικτυακό μας πρόγραμμα σάς επιτρέπει να εργάζεστε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα και οδηγεί σε παγκόσμια αναγνωρισμένα προσόντα.
Όταν εγγραφείτε, θα σας δώσουμε πρόσβαση στη Φοιτητική Πύλη. Στη συνέχεια, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον University of London email και σε άλλους βασικούς πόρους, όπως:
- Ο Οδηγός για τους μαθητές παρέχει πληροφορίες που είναι κοινές για όλους τους μαθητές και παρέχει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη σχέση σας με το University of London μέχρι την αποφοίτηση.
- Το Εικονικό Μαθησιακό Περιβάλλον (VLE) που προσφέρει διαδικτυακή υποστήριξη μάθησης, πρόσβαση στο φοιτητικό καφενείο και στους χώρους συζήτησης και άλλο υλικό μελέτης.
- Η Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη παρέχει πρόσβαση σε πάνω από 100 εκατομμύρια ακαδημαϊκά ηλεκτρονικά είδη που περιλαμβάνουν Ηλεκτρονικά βιβλία, Ηλεκτρονικά περιοδικά, πρακτικά συνεδρίων κ.λπ. Επιπλέον, οι φοιτητές μπορούν να ζητήσουν αντικείμενα που δεν βρίσκονται στη βιβλιοθήκη μέσω της υπηρεσίας δανείων της Βιβλιοθήκης της Βιβλιοθήκης με τους Βρετανούς Βιβλιοθήκη. Όλοι οι εγγεγραμμένοι μαθητές έχουν δωρεάν πρόσβαση στη διαδικτυακή βιβλιοθήκη University of London
- Η Senate House Library παρέχει δωρεάν πρόσβαση αναφοράς για όλους τους εγγεγραμμένους από απόσταση και ευέλικτους μαθητές.
Υποστήριξη εκπαιδευτών
Όλοι οι μαθητές λαμβάνουν ηλεκτρονική υποστήριξη και ανατροφοδότηση κατά τη μελέτη αυτού του προγράμματος. Οι καθηγητές εισάγουν τις ενότητες, απαντούν σε ερωτήματα, παρακολουθούν συζητήσεις και παρέχουν καθοδήγηση σχετικά με τις αξιολογήσεις.
Υλικό μελέτης
Όλοι οι βασικοί πόροι, δραστηριότητες, βίντεο, συζητήσεις και υποστήριξη παρέχονται μέσω του VLE. Αυτό σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τις σπουδές σας στις εργασιακές σας δεσμεύσεις. Δεν χρειάζεται να αγοράσετε επιπλέον σχολικά βιβλία.
Δέσμευση χρόνου
Η ευέλικτη προσέγγιση στη μάθηση επιτρέπει στους μαθητές να ολοκληρώσουν το MSc Marketing σε τουλάχιστον ενάμιση χρόνο (ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ενοτήτων) έως το πολύ πέντε έτη.
Μπορείτε να σπουδάσετε με τον δικό σας ρυθμό, είτε μερική είτε πλήρη απασχόληση, προσαρμόζοντας την ένταση της μάθησης ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες σας. Οι ενότητες προσφέρονται σε δύο συνεδρίες 22 εβδομάδων κάθε ακαδημαϊκό έτος. Επιλέγετε ποιες περιόδους σύνδεσης θα εισαγάγετε και πόσες ενότητες θα ολοκληρώσετε σε κάθε συνεδρία.
Υποστήριξη φοιτητών
Δεσμευόμαστε να παρέχουμε μια εξαιρετική φοιτητική εμπειρία για όλους τους μαθητές μας, ανεξάρτητα από το πρόγραμμα που σπουδάζετε και αν σπουδάζετε ανεξάρτητα ή με αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό κέντρο.
Θα έχετε πρόσβαση στην υποστήριξη μέσω:
- Το Κέντρο Συμβουλευτικής για Φοιτητές - παρέχει υποστήριξη για ερωτήματα εφαρμογών και Πύλης σπουδαστών.
- TalkCampus - μια υπηρεσία υποστήριξης από ομοτίμους που προσφέρει έναν ασφαλή και εμπιστευτικό τρόπο για να μιλήσετε για ό, τι σκέφτεστε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας ή της νύχτας.
- Διαχειριστές Σχέσεων Φοιτητών - μια ομάδα Διαχειριστών Σχέσεων Φοιτητών (ΕΔΕ) είναι εδώ για να σας υποστηρίξουν και να σας συμβουλεύσουν καθ 'όλη τη διάρκεια των σπουδών σας. Στόχος τους είναι να διασφαλίσουν ότι είστε πλήρως ενημερωμένοι με σημαντικές και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τον καλύτερο τρόπο ολοκλήρωσης των σπουδών σας.
Εκτίμηση
Κάθε ενότητα περιλαμβάνει ένα μείγμα αξιολογήσεων. Κατά τη διάρκεια της περιόδου σπουδών σας, θα αναλάβετε συνοπτικές αξιολογήσεις με στοιχεία μαθημάτων και διαμορφωτικές γραπτές εξετάσεις.
Η διατριβή (μόνο MSc) αποτελείται από μια ερευνητική πρόταση 3.000 λέξεων (επισημαίνεται με βάση Pass/Fail) και μια τελική διατριβή 12.000 λέξεων (100 %).
Όλα τα μαθήματα και οι διατριβές υποβάλλονται μέσω του VLE. Μπορείτε να δώσετε εξετάσεις σε οποιοδήποτε από τα εξεταστικά μας κέντρα παγκοσμίως.
Ακαδημαϊκή ηγεσία
Η ακαδημαϊκή κατεύθυνση του προγράμματος είναι από το Birkbeck, University of London , το οποίο ιδρύθηκε το 1823 και προσχώρησε στο University of London το 1920.
Πάνω από το 90% των ακαδημαϊκών του Birkbeck δραστηριοποιούνται στην έρευνα σε διάφορα πεδία και συμβάλλουν τακτικά στη δημόσια συζήτηση και δημοσιεύουν σε κορυφαία ακαδημαϊκά περιοδικά. Το μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα ιδιαίτερα δυνατά σημεία έρευνας τους.
Διευθυντής Προγράμματος
Η Dr Manto Gotsi είναι Ανώτερη Λέκτορας Μάρκετινγκ στο Birkbeck, University of London , όπου βρίσκεται από τον Σεπτέμβριο του 2019. Πριν από την είσοδό της στον Birkbeck, η Manto είχε αναλάβει ακαδημαϊκές θέσεις στο Πανεπιστήμιο του Westminster, στο Cardiff, στο Brunel University και στο University of Είδος σκωτσέζικου τερριέ. Ξεκίνησε την ακαδημαϊκή της καριέρα ως Μεταπτυχιακή Βοηθός Διδασκαλίας ενώ εργαζόταν για το διδακτορικό της στο Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde. Η Manto έχει πραγματοποιήσει επισκέψεις στο Cass Business School (City, University of London ), στο Διεθνές Ελληνικό Πανεπιστήμιο (Θεσσαλονίκη, Ελλάδα) και στη Grenoble Ecole de Management (Γκρενόμπλ, Γαλλία).
Η έρευνα της Manto επικεντρώνεται στη διαχείριση των παραδόξων - πώς οι οργανωτικοί ηγέτες, οι ομάδες και τα άτομα ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις ανταγωνιστικές απαιτήσεις και τις επακόλουθες εντάσεις. Κατά τη διάρκεια του διδακτορικού της, η Manto διερεύνησε εντάσεις αλλαγής σταθερότητας που προέρχονται από το εταιρικό rebranding. Έκτοτε, έχει δημοσιεύσει πάνω από 50 άρθρα και εργασίες συνεδρίων για παράδοξα πολλαπλών επιπέδων στο εταιρικό branding, στη διαχείριση καινοτομίας, στην επιχειρηματικότητα και σε άλλους τομείς.
Η Manto είναι ένθερμος υποστηρικτής της διαδικτυακής μάθησης, όχι μόνο ως φορέας διεύρυνσης της πρόσβασης στην Ανώτατη Εκπαίδευση αλλά και για τις ευκαιρίες που προσφέρει για την ενίσχυση της βιωματικής μάθησης.
Χρηματοδότηση της μελέτης σας
Χωρίς το κόστος μετακόμισης στο Λονδίνο, η φοίτηση για το University of London οπουδήποτε στον κόσμο αντιπροσωπεύει εξαιρετική σχέση ποιότητας / τιμής. Ωστόσο, υπάρχουν πρόσθετες πηγές υποστήριξης ανάλογα με το πού ζείτε και πώς επιλέγετε να σπουδάσετε.
Διαπίστευση
Η CIM είναι ο κορυφαίος επαγγελματικός φορέας για εμπόρους παγκοσμίως και υπάρχει για να αναπτύξει το επάγγελμα του μάρκετινγκ, να διατηρήσει τα επαγγελματικά πρότυπα και να βελτιώσει τις δεξιότητες των επαγγελματιών μάρκετινγκ.
Το University of London ένωσε τις δυνάμεις του με το CIM για να δώσει στους πτυχιούχους MSc την ευκαιρία να αποκτήσουν επαγγελματικά προσόντα μέσω του CIM Graduate Gateway. Τα προσόντα CIM είναι πολύ περιζήτητα από τους εργοδότες και το περιεχόμενό τους αντικατοπτρίζεται στα δικά μας πτυχία, γεγονός που διασφαλίζει ότι εξοπλίζουμε τους μαθητές με τις καλύτερες ευκαιρίες για μια επιτυχημένη καριέρα μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα Graduate Gateway παρέχει στους φοιτητές και τους αποφοίτους τη μοναδική ευκαιρία να αποκτήσουν επαγγελματικό προσόν ή βραβείο παράλληλα με το πτυχίο μάρκετινγκ. Αυτό σημαίνει ότι για τα περισσότερα προσόντα, οι φοιτητές και οι απόφοιτοι ενδέχεται να χρειαστεί να λάβουν μόνο μία αξιολόγηση αντί των τριών συνηθισμένων.
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοι μπορούν να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στη διαφήμιση, τα μέσα ενημέρωσης, το ψηφιακό μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ εκδηλώσεων, τις δημόσιες σχέσεις, τη διαχείριση προϊόντων, επωνυμίας και μάρκετινγκ, την έρευνα αγοράς, τη συμβουλευτική και τη διαχείριση.
Αυτό το πτυχίο μπορεί να είναι χρήσιμο σε διάφορους ρόλους μάρκετινγκ εντός της τοπικής και εθνικής κυβέρνησης, σε κερδοσκοπικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και σε μεγάλες ΜΜΕ, νεοσύστατες και οικογενειακές επιχειρήσεις.
Τα πιθανά επαγγέλματα περιλαμβάνουν Head of Marketing, Head of Digital, Brand Manager, Campaign Manager, Digital Marketing Manager, Social Media Manager, Market Insight Manager, Strategic Marketing Manager και Media and Communications Manager.
Διδακτέα ύλη
Το MSc in Marketing αποτελείται από:
- Πέντε υποχρεωτικές ενότητες 15 μονάδων
- Τρεις προαιρετικές ενότητες 15 πίστωσης
- Μια διατριβή που αποτελείται από δύο μέρη: μια ερευνητική πρόταση (15 μονάδες) και την τελική διατριβή (45 μονάδες)
Καθώς προχωράτε στις σπουδές σας, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για έναν ενδιάμεσο τίτλο ή τίτλους σπουδών: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (PGDip) ή Μεταπτυχιακό Πιστοποιητικό (PGCert) στο Μάρκετινγκ.
Για να σας απονεμηθεί το PGDip, πρέπει να ολοκληρώσετε με επιτυχία πέντε υποχρεωτικές ενότητες και τρεις προαιρετικές ενότητες.
Για να σας απονεμηθεί το PGCert, πρέπει να ολοκληρώσετε επιτυχώς δύο υποχρεωτικές ενότητες και οποιεσδήποτε άλλες δύο υποχρεωτικές ή προαιρετικές ενότητες.
Μεμονωμένες ενότητες θα είναι διαθέσιμες για μελέτη σε αυτόνομη βάση για την εισαγωγή του Απριλίου 2021 (ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ενοτήτων).