
Μεταπτυχιακό in
Μεταπτυχιακό στη διαχείριση ασφάλειας, κρίσεων και έκτακτης ανάγκης Universidad Rey Juan Carlos T

Εισαγωγή
Τι γνώση θα αποκτήσω με αυτό το Master;
Οι διδασκαλίες του Δασκάλου βρίσκονται εντός των εφαρμοσμένων μελετών πολιτικών και, με αυτήν την έννοια, επιδιώκουν να βελτιώσουν τις ικανότητες και τις ικανότητες των επαγγελματιών που βρίσκονται στα υψηλότερα επίπεδα διαμόρφωσης και διαχείρισης πολιτικών δημόσιας ασφάλειας, κρίσης και έκτακτης ανάγκης ή σε τεχνικούς επιπέδων δεν εμπλέκονται σε επιχειρησιακά καθήκοντα, όπως αυτά στα γραφεία μελέτης και ανάλυσης των εθνικών, περιφερειακών ή τοπικών κυβερνήσεων, αλλά συμμετέχουν στην ανάλυση και τη διαμόρφωση πολιτικών ασφαλείας.
Είναι αυτό το πτυχίο επίσημο σύμφωνα με τους κανονισμούς που απαιτούνται από τον Ευρωπαϊκό Χώρο Ανώτατης Εκπαίδευσης;
Ναί.
Προτεινόμενο προφίλ
Φοιτητές που κατέχουν επίσημο ισπανικό πτυχίο πανεπιστημίου ή άλλο που έχει εκδοθεί από ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης που εξουσιοδοτεί στη χώρα που εκδίδει το πτυχίο για πρόσβαση σε μεταπτυχιακά.
Προτεινόμενες απαιτήσεις:
Τα προτιμώμενα προφίλ συμμετοχής για αυτό το μεταπτυχιακό είναι:
Το πρόγραμμα σπουδών του μεταπτυχιακού τίτλου και η μέθοδος διδασκαλίας του έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την παροχή επαρκούς μεταπτυχιακής κατάρτισης πανεπιστημίου για διευθυντές, διευθυντές, διευθυντές, αναλυτές, συμβούλους και συμβούλους δημόσιας ασφάλειας, καθώς και κρίσεις και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, κατά προτίμηση αφιερωμένες στην εργασία ή για δημόσιοι φορείς, ώστε να μπορούν να συμβάλουν στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων πολιτικών, στη διαχείριση σύνθετων σχεδίων ασφάλειας και έκτακτης ανάγκης και στην ανάπτυξη προγραμμάτων πρόληψης κρίσεων και έκτακτης ανάγκης · σε αξιωματούχους των δυνάμεων ασφαλείας και των σωμάτων και στα μέλη των Ενόπλων Δυνάμεων που συμμετέχουν ή μπορούν να συμμετάσχουν στη διαμόρφωση πολιτικών, προγραμμάτων ή σχεδίων ασφάλειας ή διαχείρισης κρίσεων. Εν ολίγοις, το ιδανικό προφίλ θα ήταν αυτό των επαγγελματιών με εμπειρία στον τομέα της ασφάλειας ή της διαχείρισης κρίσεων,
Ως δεύτερη επιλογή, άτομα που έχουν ολοκληρώσει προπτυχιακές σπουδές σε οποιονδήποτε από αυτούς τους τομείς (ασφάλεια ή διαχείριση κρίσεων) και επιθυμούν να βελτιώσουν το ολοκληρωμένο όραμα του συστήματος, να ενισχύσουν τις γνώσεις τους από τη διάσταση της δημόσιας πολιτικής και να αποκτήσουν ικανότητες για διατύπωση δεκτός. και διαχείριση προγραμμάτων και σχεδίων σε αυτά τα θέματα.
Στόχοι
Αυτό το ακαδημαϊκό προσόν προσφέρει ευρεία και διεπιστημονική εκπαίδευση στη διαχείριση της δημόσιας ασφάλειας, στην αξιολόγηση κινδύνων και στην πρόληψη και στη διαχείριση κρίσεων και έκτακτης ανάγκης. Το περιεχόμενο του προγράμματος σπουδών του ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που θέτει μια δυναμική, σύγχρονη και ολοένα και πιο πολυπολιτισμική κοινωνία σε ένα δημοκρατικό πλαίσιο στο οποίο η δικαιοσύνη, η ελευθερία και η ασφάλεια αποτελούν τον άξονα του πολιτικού μοντέλου του κράτους.
Αυτό το προσόν παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο το οποίο όχι μόνο ενδιαφέρεται για την πλήρη εκπαίδευση σε τερματικές ικανότητες, αλλά επίσης παρουσιάζει και ορίζει τον νέο εμπειρογνώμονα στη δημόσια ασφάλεια ως εργαζόμενος γνώσης που είναι έτοιμος να ανταποκριθεί γρήγορα στις διαφορετικές απαιτήσεις που σχετίζονται με διαφορετικούς κινδύνους.
Ο σχεδιασμός, η δομή και η εφαρμογή μελετών στη διαχείριση ασφάλειας, την κρίση και τις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης συνεπάγεται, εν συντομία:
- Απαντήστε στις ανάγκες της κοινωνίας των πολιτών με την ολοκλήρωση ενός πανεπιστημιακού πτυχίου που εισάγει ολοκληρωμένη και ενημερωμένη εκπαίδευση στη δημόσια ασφάλεια και διαχείριση κρίσεων και έκτακτης ανάγκης.
- Επιτρέψτε την ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε επαγγελματίες της δημόσιας ασφάλειας οι οποίοι, προς το παρόν, περιορίζονται στις δυνατότητές τους για προώθηση και προώθηση λόγω της σπάνιας και ανεπαρκούς ακαδημαϊκής προσφοράς που σχετίζεται με το πεδίο δράσης τους, για τον οποίο αναγκάζονται να έχουν πρόσβαση σε άλλους τύπους σπουδών λίγα που σχετίζονται με την επαγγελματική τους εργασία.
- Δημιουργήστε επιχειρησιακά ερευνητικά μοντέλα που αυξάνουν τις επαγγελματικές γνώσεις σύμφωνα με τις απαιτήσεις για εκπαίδευση στην πρόληψη και διαχείριση της ασφάλειας, των κρίσεων και των καταστάσεων έκτακτης ανάγκης από διαφορετικές ανάγκες.
- Ανάπτυξη φορέων γνώσης που επιτρέπουν τη βύθιση στους τομείς της πληροφόρησης, της πρόληψης και της δράσης, σύμφωνα με τις κοινωνικές απαιτήσεις και τον πλουραλισμό.
Αρμοδιότητες
Από τη μία πλευρά, σε αυτό που αναφέρεται γενικά στις προσδοκίες σχετικά με τα επιτεύγματα και τις ικανότητες που σχετίζονται με τα προσόντα (αποτελέσματα) που αντιπροσωπεύουν το τέλος κάθε κύκλου της Μπολόνια, τα αποτελέσματα που αναμένεται να επιτύχουν οι μαθητές του Δασκάλου είναι:
- Επιδείξτε γνώση και κατανόηση που βασίζεται πάνω και πέρα και βελτιώνει το επίπεδο που συνήθως σχετίζεται με τους βαθμούς και παρέχει ένα θεμέλιο ή ευκαιρία για πρωτοτυπία στην ανάπτυξη ή / και εφαρμογή ιδεών, συχνά στο πλαίσιο της έρευνας.
- Να είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις και την κατανόησή τους, καθώς και τις δεξιότητές τους, για την επίλυση προβλημάτων σε νέα ή άγνωστα περιβάλλοντα και σε ευρεία (διεπιστημονικά) πλαίσια που σχετίζονται με το πεδίο σπουδών τους. Αποκτήστε τη δυνατότητα ενσωμάτωσης της γνώσης και της πολυπλοκότητας του προσώπου και επίσης να διατυπώσετε κρίσεις βάσει ελλιπών ή περιορισμένων πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας διατύπωσης προβληματισμών σχετικά με τις κοινωνικές και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή των γνώσεων και των κρίσεών τους.
- Να είναι σε θέση να γνωστοποιήσουν τα συμπεράσματά τους και τη γνώση και το εννοιολογικό πλαίσιο στο οποίο βασίζονται, τόσο σε ειδικούς όσο και σε μη ειδικούς και με σαφή και σαφή τρόπο.
- Αναπτύξτε μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε μεγάλο βαθμό αυτοκατευθυνόμενο ή αυτόνομο.
Όσον αφορά τις ικανότητες που πρέπει να παρέχει ο Δάσκαλος, ξεχωρίζουν τρεις γενικές:
- Η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για να εξερευνήσετε τη δυναμική που οδηγεί σε κρίση και ανασφάλεια.
- Η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για τον χειρισμό των βέλτιστων αντιδράσεων σε κρίσεις και την αναγνώριση αποτυχιών στις απαντήσεις σε τέτοιες κρίσεις προκειμένου να αποφευχθούν στο μέλλον.
- Η ανάπτυξη στάσεων σεβασμού για το σύστημα των θεμελιωδών δικαιωμάτων και ελευθεριών και της δέσμευσης για ίσες ευκαιρίες μεταξύ ανδρών και γυναικών, με τις αρχές των ίσων ευκαιριών και της καθολικής προσβασιμότητας για τα άτομα με αναπηρίες και με τις αξίες μιας κουλτούρας ειρήνης και δημοκρατικές αξίες.
Όσον αφορά τις συγκεκριμένες ικανότητες:
- Παρέχετε γνώση της συστημικής ανάλυσης του περιβάλλοντος και κατανόηση των μεγάλων κοινωνικών τάσεων της εποχής μας.
- Παρέχετε γνώσεις και δεξιότητες για να κατανοήσετε τους κινδύνους που ενέχει η κοινωνία μας και την πιθανή πρόληψή τους.
- Παρέχετε το σύνολο των απαραίτητων γνώσεων για να κατανοήσετε την πολυπλοκότητα, την ποικιλομορφία και τη δυναμική φύση της εγκληματικής πράξης, την αποκλίνουσα συμπεριφορά και τις απειλές κατά της δημόσιας και ιδιωτικής ασφάλειας.
- Παρέχετε τις γνώσεις και τις τεχνικές που επιτρέπουν στους μαθητές να διαχειρίζονται τις προοπτικές πληροφοριών και πληροφοριών, προκειμένου να κάνουν προβλέψεις κινδύνου.
- Χορήγηση γνώσεων και δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση κινδύνων που ενυπάρχουν στις τρέχουσες κοινωνίες. Συγκεκριμένα: έχοντας στρατηγικές στάσεις και γνώση των βασικών στοιχείων του στρατηγικού σχεδιασμού και του συντονισμού των μηχανισμών προληπτικής ασφάλειας, γνώση του τρόπου διοίκησης και διαχείρισης ομάδων κρίσεων · να γνωρίζει και να σέβεται το θεσμικό νομικό περιβάλλον του συστήματος ασφαλείας στην Ισπανία, με ειδική αναφορά στις δημοκρατικές αξίες ·
- Διαβιβάστε τα βασικά θεμέλια της προσέγγισης δημόσιας πολιτικής και των μοντέλων λήψης αποφάσεων, με ειδική αναφορά στις πολιτικές ασφαλείας.
- Παρέχετε γνώσεις και τεχνικές για το πώς να δημιουργήσετε νόημα και κατεύθυνση και πώς να βοηθήσετε στο σωστό τέλος των κρίσεων, με την επακόλουθη διαχείριση μετά την καταστροφή. Συγκεκριμένα, γνωρίζοντας πώς να διαχειριστείτε την επικοινωνία σε καταστάσεις κρίσης και έκτακτης ανάγκης. έχουν τις κατάλληλες στάσεις και σωστές τεχνικές διαπραγμάτευσης, διαμεσολάβησης και επίλυσης κοινωνικών συγκρούσεων).
- Εκπαιδεύστε για επαγγελματική χρήση τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών στους διαφορετικούς τομείς δράσης τους.
- Εκπαιδεύστε για αυτόνομη εκμάθηση νέων γνώσεων και τεχνικών.
Τέλος, οι εγκάρσιες και βασικές ικανότητες θα ήταν:
- Ικανότητα ανάλυσης και σύνθεσης
- Οργανωτικές και σχεδιαστικές δεξιότητες
- προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές ικανότητες
- Ικανότητα διαχείρισης πληροφοριών
- Επίλυση προβλημάτων
- Κρίσιμη και αυτο-κριτική ικανότητα
- Δουλεύω σε μια διεπιστημονική ομάδα

Αδεια
Οι προϋποθέσεις πρόσβασης στον προτεινόμενο βαθμό είναι σύμφωνα με το άρθρο 16, Βασιλικό Διάταγμα 1393/2007, όπως τροποποιήθηκε με το Βασιλικό Διάταγμα 861/2010, της 2ης Ιουλίου:
- Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα επίσημα μεταπτυχιακά πτυχία, θα είναι απαραίτητο να κατέχετε επίσημο πτυχίο Ισπανικού πανεπιστημίου ή άλλο που εκδίδεται από ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που ανήκει σε άλλο Κράτος που είναι μέρος του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης που εξουσιοδοτεί εκεί να έχει πρόσβαση στις διδασκαλίες του Μάστερ.
- Ομοίως, οι απόφοιτοι σύμφωνα με εκπαιδευτικά συστήματα εκτός του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης θα μπορούν να έχουν πρόσβαση χωρίς να έχουν εγκριθεί τα προσόντα τους, αφού επιβεβαιωθεί από το Πανεπιστήμιο ότι πιστοποιούν ένα επίπεδο εκπαίδευσης ισοδύναμο με τα αντίστοιχα επίσημα ισπανικά πανεπιστημιακά πτυχία και εξουσιοδοτούν στη χώρα έκδοση του πτυχίου για πρόσβαση σε μεταπτυχιακή εκπαίδευση Η πρόσβαση με αυτό το μέσο δεν συνεπάγεται, σε καμία περίπτωση, την αναγνώριση του προηγούμενου βαθμού που κατέχει το ενδιαφερόμενο μέρος, ούτε την αναγνώρισή του για άλλους σκοπούς πέραν εκείνου της απόκτησης των μεταπτυχιακών τίτλων.
Επιθυμητή επιλογή:
Η επιλογή των υποψηφίων γίνεται από τον Επικεφαλής του Δασκάλου και θα γίνει μέσω της παρουσίασης ενός τυποποιημένου προγράμματος σπουδών με το απαιτούμενο ειδικό προφίλ.
Προσφορά θέσεων: 30 θέσεις. Εάν ο ελάχιστος αριθμός φοιτητών που προβλέπεται δεν επιτευχθεί σε ένα μάθημα, το Πανεπιστήμιο μπορεί να επιλέξει να μην ανοίξει την ομάδα διδασκαλίας.
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
Κωδικοί | Θέμα | Εξάμηνο | Είδος | Αριθμός ECTS |
624501 | Τρέχουσες διαστάσεις ασφάλειας | 1ος | απαιτείται | 6 |
624502 | Στρατηγική διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού. Ηγεσία και διαχείριση ομάδας | 1ος | απαιτείται | 6 |
624503 | Νέες τεχνολογίες πληροφοριών και ασφάλεια | 1ος | απαιτείται | 3 |
624504 | Στρατηγικός σχεδιασμός και συντονισμός προληπτικών συσκευών ασφαλείας | 1ος | απαιτείται | 6 |
624505 | Διαπραγμάτευση, διαμεσολάβηση και επίλυση κοινωνικών συγκρούσεων | 1ος | απαιτείται | 6 |
624506 | Δημόσιες πολιτικές και λήψη αποφάσεων | 2ος | απαιτείται | 6 |
624507 | Θεσμικό νομικό πεδίο εφαρμογής του συστήματος ασφαλείας στην Ισπανία | 2ος | απαιτείται | 6 |
624508 | Διαχείριση επικοινωνίας σε καταστάσεις κρίσης και έκτακτης ανάγκης | 2ος | απαιτείται | 3 |
624509 | Διαχείριση γνώσης: Πληροφορίες και προοπτική νοημοσύνη | 2ος | απαιτείται | 6 |
624510 | Προηγμένες μελέτες ασφαλείας | 2ος | Προαιρετικός | 3 |
624511 | Προηγμένες μελέτες σε κρίσεις και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης | 2ος | Προαιρετικός | 3 |
624512 | Τελικό πρόγραμμα Master | 2ος | TFM | 9 |