Μεταπτυχιακό στη στρατηγική διαχείριση μάρκετινγκ
UNIR
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Logroño, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Ο μόνος επίσημος πλοίαρχος που περιλαμβάνει έναν προσομοιωτή λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων σε όλα τα θέματα
Ο επίσημος πλοίαρχος στη στρατηγική διαχείριση μάρκετινγκ στο UNIR ανταποκρίνεται σε μια ανάγκη που εντοπίζεται στη διαχείριση μάρκετινγκ των εταιρειών: απαιτούν επαγγελματίες με συγκεκριμένες δεξιότητες και ικανότητες να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις προκλήσεις των παγκόσμιων εταιρειών.
Με αυτόν τον διαδικτυακό πλοίαρχο από την UNIR επιτύχετε ένα στρατηγικό όραμα μέσω ενός προσομοιωτή λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων, ο οποίος σας επιτρέπει να βυθιστείτε στην επαγγελματική πραγματικότητα των τεσσάρων ρόλων ευθύνης στον τομέα του μάρκετινγκ: Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, Εμπόριο και Επικοινωνία.
Το Master προωθεί τη δυναμική της μάθησης ως τη μέθοδο περίπτωσης, εκτός από την ομαδική εργασία και τη χρήση νέων τεχνολογιών. Επιπλέον, είναι το μόνο επίσημο Master που περιλαμβάνει έναν προσομοιωτή λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων σε όλα τα θέματα.
Στόχοι
Ο βασικός στόχος αυτού του Master είναι να διασφαλίσει ότι ο μαθητής είναι σε θέση να αποκτήσει γνώσεις και την ανάπτυξη γενικών και ειδικών δεξιοτήτων στη διαχείριση μάρκετινγκ και στη διαχείριση προϊόντων και εμπορικών σημάτων , αναλαμβάνοντας ευθύνες σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο, σύνθετο, πολυπολιτισμικό περιβάλλον και παγκοσμιοποιημένη? και σε διαφορετικούς τομείς.
Με την ολοκλήρωση του Master στη στρατηγική διαχείριση μάρκετινγκ στο UNIR , θα μπορείτε:
- Κατανοήστε τις βασικές αρχές ανάπτυξης των αγορών και των περιβαλλόντων.
- Προσδιορίστε πηγές πληροφοριών και έρευνας στο μάρκετινγκ που απαιτούνται για αποτελεσματική λήψη αποφάσεων.
- Επιλέξτε τις καταλληλότερες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων αγοράς για κάθε σενάριο και καθορίστε τις παραμέτρους εγκυρότητας των πηγών και την ποιότητα μιας μελέτης.
- Καθιέρωση αντικειμενικών διαγνώσεων και σχεδίων δράσης μάρκετινγκ.
- Λάβετε στρατηγικές αποφάσεις για βασικά στοιχεία μάρκετινγκ σε προϊόντα, μάρκες, τιμές, κανάλια επικοινωνίας και διανομής, καθώς και τις διαδικασίες και την οργανωτική δομή του στο μάρκετινγκ.
Γενικές πληροφορίες
- Διάρκεια: 1 ακαδημαϊκό έτος
- Πρόσωπες εξετάσεις: στο τέλος κάθε εξαμήνου
- Πιστώσεις ECTS: 60
- Μεθοδολογία: 100% διαδικτυακή εκπαίδευση
- Ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα
- Προσωπικός δάσκαλος
μεθοδολογία
Ζωντανές τάξεις online
Προσφέρουμε στους μαθητές την ευκαιρία να παρακολουθούν ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα κάθε μέρα. Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι μαθητές θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο και να επιλύουν τα ερωτήματά τους σε πραγματικό χρόνο, μοιράζοντας γνώσεις και εμπειρίες. Ο προπονητικός ρυθμός προσαρμόζεται, στο μέτρο του δυνατού, στις ανάγκες κάθε ομάδας μαθητών. Η μη παρακολούθηση ζωντανής τάξης δεν σημαίνει ότι το λείπει. Όλες οι συνεδρίες μπορούν να προβληθούν καθυστερημένες, όσες φορές θέλετε. Έτσι, οι μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα ζωντανά δεν βλάπτονται.
Διδακτικοί πόροι
UNIR εικονική πανεπιστημιούπολη UNIR παρέχει μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου για την προετοιμασία κάθε θέματος. Αυτά τα υλικά οργανώνονται με τρόπο που διευκολύνει την ευέλικτη και αποτελεσματική μάθηση. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατή η πρόσβαση στα θέματα που αναπτύσσουν το περιεχόμενο του προγράμματος, βασικές ιδέες κάθε θέματος (που προετοιμάζονται από το διδακτικό προσωπικό του θέματος), συμπληρωματικό οπτικοακουστικό υλικό, δραστηριότητες, αναγνώσεις και δοκιμή αξιολόγησης.
Επιπλέον, θα έχετε πρόσβαση σε κύριες τάξεις για συγκεκριμένα θέματα και θα μπορείτε να συμμετέχετε σε φόρουμ, συνομιλίες και ιστολόγια στα οποία αλληλεπιδράτε με καθηγητές και συναδέλφους, επεκτείνοντας τις γνώσεις και επιλύοντας πιθανές αμφιβολίες.
Προσωπικό δάσκαλο
Στο UNIR , κάθε μαθητής έχει έναν προσωπικό δάσκαλο από την πρώτη μέρα, πάντα διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου ή email. Ο ρόλος του δασκάλου είναι θεμελιώδης στην πορεία κάθε μαθητή, δεδομένου ότι είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος με το πανεπιστήμιο και το σημείο αναφοράς του κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι καθηγητές προσφέρουν εξατομικευμένη προσοχή παρακολουθώντας συνεχώς κάθε μαθητή.
- Λύστε αμφιβολίες για ακαδημαϊκές διαδικασίες, διαδικασίες ή συγκεκριμένες αμφιβολίες για θέματα.
- Βοηθά στον προγραμματισμό της μελέτης για καλύτερη χρήση του χρόνου.
- Προτείνετε ποιοι διδακτικοί πόροι της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση.
- Ασχολείται με τις σπουδές των μαθητών για να τους βοηθήσει να περάσουν κάθε μάθημα.
Σύστημα αξιολόγησης
Για να εκτιμηθεί το επίπεδο επίτευξης των στόχων που αποκτήθηκαν στο Master, είναι απαραίτητο να αξιολογηθούν οι ικανότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης. Η τελική αξιολόγηση της μάθησης πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τον βαθμό που λαμβάνεται στα ακόλουθα σημεία.
- Συνεχής αξιολόγηση (επίλυση πρακτικών περιπτώσεων, συμμετοχή σε φόρουμ, συζητήσεις και άλλα μέσα συνεργασίας και δοκιμή αξιολόγησης).
- Τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο.
- Διδακτορική Διατριβή
Διδακτέα ύλη
διδακτέα ύλη
πρώτο εξάμηνο
- Στρατηγική Διοίκηση Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Σύστημα Πληροφοριών και Έρευνας Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Στρατηγικές και Διοικητικές Δεξιότητες στο Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Ολοκληρωμένη Διοίκηση Επικοινωνίας Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Αποφάσεις τιμολόγησης και έλεγχος εμπορικής διαχείρισης (6 ECTS)
δεύτερη θητεία
- Καινοτομία στη Διαχείριση Προϊόντων και Επωνυμίας (6 ECTS)
- Διαχείριση προϊόντων και συνεργασία στο κανάλι (6 ECTS)
- Εξωτερική Πρακτική Άσκηση (6 ECTS)
- Τελικό Μεταπτυχιακό Έργο (12 ECTS)
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
ευκαιρίες σταδιοδρομίας
Το Πανεπιστημιακό Μεταπτυχιακό στη Στρατηγική Διοίκηση Μάρκετινγκ στο UNIR προσφέρει στους φοιτητές πολυάριθμες επαγγελματικές δυνατότητες σε εξειδικευμένες και υπεύθυνες θέσεις. Ξεχωρίζουμε μεταξύ άλλων:
- Διευθυντής Marketing
- Digital Marketing Manager της
- Εμπορικός διευθυντής
- Διαχειριστής μάρκας
- Διευθυντής προϊόντων
- Διαχειριστής κατηγοριών
- Key Account Manager της
- Εμπορικός Διευθυντής Marketing
- Διευθυντής Διαφήμισης
- Κοινωνική Media Manager
- Στρατηγικός Σχεδιαστής
- Σύμβουλος μάρκετινγκ
- Επικεφαλής του ηλεκτρονικού εμπορίου
- Επιχειρηματίες και επιχειρηματίες