Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Εμπορικών και Πωλήσεων
UNIR
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Logroño, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Ο εμπορικός χώρος των εταιρειών αποτελεί ένα από τα πολυτιμότερα τμήματα, γι' αυτό και οι εταιρείες απαιτούν εξειδικευμένους επαγγελματίες.
Με αυτό το μεταπτυχιακό θα μπορείτε να εμβαθύνετε στους τομείς των πωλήσεων, των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, μαθαίνοντας πώς λειτουργούν οι νέες αγορές και πώς συμπεριφέρονται οι νέοι καταναλωτές.
Επιπλέον, θα μάθετε για νέες στρατηγικές μάρκετινγκ και θα εκπαιδευτείτε για να αποκτήσετε νέες εμπορικές και πωλητικές δεξιότητες χρησιμοποιώντας το λογισμικό Hubspot CRM και τον προσομοιωτή επιχειρηματικής και λήψης αποφάσεων SimBrand, όλα με μια εξαιρετικά πρακτική μεθοδολογία μέσω της μεθόδου περίπτωσης από το Χάρβαρντ.
UNIR σας προσφέρει το δίπλωμα "Κορυφαίοι Άνθρωποι" από το πρόγραμμα Harvard ManageMentor για να συμπληρώσει το μεταπτυχιακό σας και διάφορα εργαστήρια και masterclasses που διδάσκονται από επαγγελματίες και ειδικούς σε κάθε θέμα.
Στόχοι του πλοιάρχου
Το Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Εμπορικών και Πωλήσεων στο UNIR ειδικεύεται στην ανάπτυξη εμπορικών στρατηγικών για την κάλυψη των προσδοκιών πωλήσεων σε ένα παγκόσμιο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Πιο συγκεκριμένα, θα είστε σε θέση να διερευνήσετε πτυχές όπως εμπορική διαχείριση και διαχείριση μάρκετινγκ , συστήματα πληροφοριών, ολοκληρωμένη επικοινωνία στις σχέσεις με τους πελάτες, τη σημασία της διαχείρισης ομάδων πωλήσεων, νέες τάσεις στις πωλήσεις σε σχέση με με τεχνολογίες και ηλεκτρονικό εμπόριο, ή εμπορικές και πωλήσεις δεξιότητες.
Ενισχύστε τον Δάσκαλό σας με την Ειδικότητα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ της UNIR και διαφοροποιήστε το προφίλ σας αποκτώντας δεξιότητες και γνώσεις στην ανάπτυξη ψηφιακών στρατηγικών της εταιρείας
Γενικές πληροφορίες
- Διάρκεια: 1 ακαδημαϊκό έτος
- Διαδικτυακές ή προσωπικές εξετάσεις: στο τέλος κάθε εξαμήνου
- Πιστώσεις ECTS: 60
- Μεθοδολογία: 100% διαδικτυακή εκπαίδευση
- Ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα
- Προσωπικός δάσκαλος
μεθοδολογία
Ζωντανές τάξεις online
Προσφέρουμε στους μαθητές την ευκαιρία να παρακολουθούν ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα κάθε μέρα. Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι μαθητές θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο και να επιλύουν τα ερωτήματά τους σε πραγματικό χρόνο, μοιράζοντας γνώσεις και εμπειρίες. Ο προπονητικός ρυθμός προσαρμόζεται, στο μέτρο του δυνατού, στις ανάγκες κάθε ομάδας μαθητών. Η μη παρακολούθηση ζωντανής τάξης δεν σημαίνει ότι το λείπει. Όλες οι συνεδρίες μπορούν να προβληθούν καθυστερημένες, όσες φορές θέλετε. Έτσι, οι μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα ζωντανά δεν βλάπτονται.
Διδακτικοί πόροι
UNIR εικονική πανεπιστημιούπολη UNIR παρέχει μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου για την προετοιμασία κάθε θέματος. Αυτά τα υλικά οργανώνονται με τρόπο που διευκολύνει την ευέλικτη και αποτελεσματική μάθηση. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατή η πρόσβαση στα θέματα που αναπτύσσουν το περιεχόμενο του προγράμματος, βασικές ιδέες κάθε θέματος (που προετοιμάζονται από το διδακτικό προσωπικό του θέματος), συμπληρωματικό οπτικοακουστικό υλικό, δραστηριότητες, αναγνώσεις και δοκιμή αξιολόγησης.
Επιπλέον, θα έχετε πρόσβαση σε κύριες τάξεις για συγκεκριμένα θέματα και θα μπορείτε να συμμετέχετε σε φόρουμ, συνομιλίες και ιστολόγια στα οποία αλληλεπιδράτε με καθηγητές και συναδέλφους, επεκτείνοντας τις γνώσεις και επιλύοντας πιθανές αμφιβολίες.
Προσωπικό δάσκαλο
Στο UNIR , κάθε μαθητής έχει έναν προσωπικό δάσκαλο από την πρώτη μέρα, πάντα διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου ή email. Ο ρόλος του δασκάλου είναι θεμελιώδης στην πορεία κάθε μαθητή, δεδομένου ότι είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος με το πανεπιστήμιο και το σημείο αναφοράς του κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι καθηγητές προσφέρουν εξατομικευμένη προσοχή παρακολουθώντας συνεχώς κάθε μαθητή.
- Λύστε αμφιβολίες για ακαδημαϊκές διαδικασίες, διαδικασίες ή συγκεκριμένες αμφιβολίες για θέματα.
- Βοηθά στον προγραμματισμό της μελέτης για καλύτερη χρήση του χρόνου.
- Προτείνετε ποιοι διδακτικοί πόροι της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση.
- Ασχολείται με τις σπουδές των μαθητών για να τους βοηθήσει να περάσουν κάθε μάθημα.
Σύστημα αξιολόγησης
Για να εκτιμηθεί το επίπεδο επίτευξης των στόχων που αποκτήθηκαν στο Master, είναι απαραίτητο να αξιολογηθούν οι ικανότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης. Η τελική αξιολόγηση της μάθησης πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τον βαθμό που λαμβάνεται στα ακόλουθα σημεία.
- Συνεχής αξιολόγηση (επίλυση πρακτικών περιπτώσεων, συμμετοχή σε φόρουμ, συζητήσεις και άλλα μέσα συνεργασίας και δοκιμή αξιολόγησης).
- Τελική ηλεκτρονική ή πρόσωπο με πρόσωπο εξέταση.
- Διδακτορική Διατριβή
Διδακτέα ύλη
διδακτέα ύλη
Πρώτο εξάμηνο 30 ECTS
- Διοίκηση Εμπορίου και Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Πληροφοριακά Συστήματα για τη Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων (6 ECTS)
- Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (6 ECTS)
- Ολοκληρωμένη Εμπορική Επικοινωνιακή Στρατηγική (6 ECTS)
- Διοίκηση Δυνάμεων Πωλήσεων (6 ECTS)
Δεύτερο εξάμηνο 30 ECTS
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Εισερχόμενο Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Εμπορικές και δεξιότητες πωλήσεων (6 ECTS)
- Εξωτερική Πρακτική Άσκηση (6 ECTS)
- Τελική Μεταπτυχιακή Διατριβή (12 ECTS)
Πρόγραμμα (12 ECTS)
Σχέδιο Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Εισαγωγή στο σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης. Βήματα και εργαλεία
- Έρευνα μάρκετινγκ
- Ο καθορισμός του στόχου
- Επιλογή στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη τακτικών μάρκετινγκ
- Πρόβλεψη, παρακολούθηση και έλεγχος του σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ
Εισερχόμενο μάρκετινγκ και SEO (6 ECTS)
- Εισαγωγή στο εισερχόμενο μάρκετινγκ
- Στρατηγικό σχέδιο εισερχόμενου μάρκετινγκ
- Η διοχέτευση μετατροπής: TOFU, MOFU και BOFU
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
- Μάρκετινγκ περιεχομένου
- Μάρκετινγκ μέσω e-mail
- Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα μάθετε
- Θα κατακτήσετε τα εργαλεία που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για να επεκτείνετε το χαρτοφυλάκιο των πελατών σας, να δημιουργήσετε μια πιο άμεση σχέση μαζί τους, να βελτιώσετε τη φήμη της εταιρείας και να αποκτήσετε έτσι τις αναμενόμενες αποδόσεις
- Θα αναπτύξετε σχεδιασμό επιχειρηματικής στρατηγικής
- Θα μπορείτε να σχεδιάζετε διαφημιστικές καμπάνιες και να διαχειρίζεστε κοινωνικά δίκτυα
- Θα ξέρετε πώς να κάνετε έρευνα αγοράς
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Προτεινόμενο προφίλ
Όποιος ασχολείται με το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το Διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο
Ευκαιρίες καριέρας
ευκαιρίες σταδιοδρομίας
- Εμπορικός διευθυντής
- Γενικός διευθυντής πωλήσεων
- Εθνικός διευθυντής πωλήσεων
- Διευθυντής εξαγωγών
- Διευθυντής Επέκτασης
- Περιφερειακός διευθυντής
- Επόπτης ή διευθυντής λογαριασμού
- Υπεύθυνος Πωλήσεων
- Μεσίτης
- Εμπορικός Διευθυντής Marketing
- Key Account Manager της
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ.