
Μεταπτυχιακό in
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Εμπορικών και Πωλήσεων UNIR

Εισαγωγή

Είμαστε το μόνο πανεπιστήμιο στην Ισπανία με επίσημο εξειδικευμένο μεταπτυχιακό δίπλωμα που εστιάζει στη διαχείριση των επιχειρήσεων και στις πωλήσεις.
Λόγω της τρέχουσας κατάστασης της αγοράς, οι εταιρείες και οι οργανισμοί συνειδητοποιούν τις δυσκολίες και τα εμπόδια στην επίτευξη των στόχων τους , επιπλέον της αυξανόμενης ανάγκης για αύξηση των πόρων για αυτό. Σε αυτό το πλαίσιο, μια κατάλληλη διαδικασία σχεδιασμού και διαχείρισης της εμπορικής και πωλητικής δραστηριότητας των εταιρειών γίνεται τομέας ύψιστης προτεραιότητας και γι 'αυτό είναι απαραίτητο να υπάρχουν υψηλά εκπαιδευμένοι επαγγελματίες. Αυτό το μεταπτυχιακό θα σας δώσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να οδηγήσετε αυτόν τον μετασχηματισμό σε οποιονδήποτε οργανισμό.
Επομένως, με το Master στη Εμπορική Διαχείριση, θα είστε σε θέση να εντοπίσετε ευκαιρίες στην αγορά μέσω της ανάλυσης και της ανάπτυξης συγκεκριμένων μεθόδων.
Επιπλέον, χάρη στις πρακτικές περιπτώσεις , θα αντιμετωπίσετε την πρόκληση της επίλυσης πραγματικών επιχειρηματικών προβλημάτων μέσω μιας ολοκληρωμένης επιχειρηματικής στρατηγικής.
Όταν ολοκληρώσετε αυτό το master, θα μπορείτε:
- Αξιολογήστε τις πληροφορίες αγοράς και ερμηνεύστε την εμπορική πραγματικότητα για να κατανοήσετε τη διαδικασία διαχείρισης μάρκετινγκ σε διαφορετικά περιβάλλοντα και περιβάλλοντα.
- Κατανοήστε τις έννοιες των προσωπικών πωλήσεων και των διαπροσωπικών τεχνικών επικοινωνίας.
- Προγραμματίστε επικοινωνίες εντός του εμπορικού τομέα μέσω της χρήσης νέων τεχνολογιών.
- Έχετε ένα παγκόσμιο όραμα και κατανόηση της εταιρείας.
Στόχοι του πλοιάρχου
Το Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Εμπορικών και Πωλήσεων στο UNIR ειδικεύεται στην ανάπτυξη εμπορικών στρατηγικών για την κάλυψη των προσδοκιών πωλήσεων σε ένα παγκόσμιο και μεταβαλλόμενο περιβάλλον.
Πιο συγκεκριμένα, θα είστε σε θέση να διερευνήσετε πτυχές όπως εμπορική διαχείριση και διαχείριση μάρκετινγκ , συστήματα πληροφοριών, ολοκληρωμένη επικοινωνία στις σχέσεις με τους πελάτες, τη σημασία της διαχείρισης ομάδων πωλήσεων, νέες τάσεις στις πωλήσεις σε σχέση με με τεχνολογίες και ηλεκτρονικό εμπόριο, ή εμπορικές και πωλήσεις δεξιότητες.
Ενισχύστε τον Δάσκαλό σας με την Ειδικότητα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ της UNIR και διαφοροποιήστε το προφίλ σας αποκτώντας δεξιότητες και γνώσεις στην ανάπτυξη ψηφιακών στρατηγικών της εταιρείας
Γενικές πληροφορίες
- Διάρκεια: 1 ακαδημαϊκό έτος
- Πρόσωπες εξετάσεις: στο τέλος κάθε εξαμήνου
- Πιστώσεις ECTS: 60
- Μεθοδολογία: 100% διαδικτυακή εκπαίδευση
- Ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα
- Προσωπικός δάσκαλος
διδακτέα ύλη
Πρώτο εξάμηνο 30 ECTS
- Εμπορική και διαχείριση μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Πληροφοριακά συστήματα για τη λήψη αποφάσεων για επιχειρήσεις (6 ECTS)
- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (6 ECTS)
- Πλήρης στρατηγική εμπορικής επικοινωνίας (6 ECTS)
- Διαχείριση της Δύναμης Πωλήσεων (6 ECTS)
Δεύτερο εξάμηνο 30 ECTS
- Ηλεκτρονικό εμπόριο: Inbound Marketing (6 ECTS)
- Εμπορικές και δεξιότητες πωλήσεων (6 ECTS)
- Εξωτερική πρακτική άσκηση (6 ECTS)
- Τελικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα (12 ECTS)
Ειδικός ψηφιακού μάρκετινγκ
περιγραφή
Ορίστε και αναπτύξτε τις ψηφιακές στρατηγικές της εταιρείας σας. Αποκτήστε ένα στρατηγικό όραμα του μάρκετινγκ σε ψηφιακά περιβάλλοντα για να οδηγήσετε νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Αναλύστε τους παράγοντες της αντοχής, τις πιο κατάλληλες γλώσσες για κάθε τύπο πελάτη και τα αποτελέσματα των ενεργειών σας
Προτεινόμενο προφίλ
Οποιοσδήποτε έχει μια κλίση για διαδικτυακό μάρκετινγκ, Διαδίκτυο και ηλεκτρονικό εμπόριο
Τι θα μάθετε;
- Θα κυριαρχήσετε τα εργαλεία που προσφέρονται από τις νέες τεχνολογίες για να επεκτείνετε το χαρτοφυλάκιο των πελατών σας, να δημιουργήσετε μια πιο άμεση σχέση μαζί τους, να βελτιώσετε τη φήμη της εταιρείας και έτσι να αποκτήσετε τις αναμενόμενες αποδόσεις
- Θα αναπτύξετε επιχειρηματικό σχεδιασμό στρατηγικής
- Θα μπορείτε να σχεδιάσετε διαφημιστικές καμπάνιες και να διαχειριστείτε κοινωνικά δίκτυα
- Θα ξέρετε πώς να κάνετε έρευνα αγοράς
Πρόγραμμα (12 ECTS)
Σχέδιο μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Εισαγωγή στο σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης. Βήματα και εργαλεία
- Έρευνα μάρκετινγκ
- Ο καθορισμός του στόχου
- Επιλογή στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη τακτικών μάρκετινγκ
- Πρόβλεψη, παρακολούθηση και έλεγχος του σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ
Inbound Marketing και SEO (6 ECTS)
- Εισαγωγή στο εισερχόμενο μάρκετινγκ
- Στρατηγικό σχέδιο εισερχόμενου μάρκετινγκ
- Η διοχέτευση μετατροπής: TOFU, MOFU και BOFU
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
- Μάρκετινγκ περιεχομένου
- Μάρκετινγκ μέσω e-mail
- Αυτοματισμός μάρκετινγκ
μεθοδολογία
Ζωντανές τάξεις online
Προσφέρουμε στους μαθητές την ευκαιρία να παρακολουθούν ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα κάθε μέρα. Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι μαθητές θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο και να επιλύουν τα ερωτήματά τους σε πραγματικό χρόνο, μοιράζοντας γνώσεις και εμπειρίες. Ο προπονητικός ρυθμός προσαρμόζεται, στο μέτρο του δυνατού, στις ανάγκες κάθε ομάδας μαθητών. Η μη παρακολούθηση ζωντανής τάξης δεν σημαίνει ότι το λείπει. Όλες οι συνεδρίες μπορούν να προβληθούν καθυστερημένες, όσες φορές θέλετε. Έτσι, οι μαθητές που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα ζωντανά δεν βλάπτονται.
Διδακτικοί πόροι
UNIR εικονική πανεπιστημιούπολη UNIR παρέχει μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου για την προετοιμασία κάθε θέματος. Αυτά τα υλικά οργανώνονται με τρόπο που διευκολύνει την ευέλικτη και αποτελεσματική μάθηση. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατή η πρόσβαση στα θέματα που αναπτύσσουν το περιεχόμενο του προγράμματος, βασικές ιδέες κάθε θέματος (που προετοιμάζονται από το διδακτικό προσωπικό του θέματος), συμπληρωματικό οπτικοακουστικό υλικό, δραστηριότητες, αναγνώσεις και δοκιμή αξιολόγησης.
Επιπλέον, θα έχετε πρόσβαση σε κύριες τάξεις για συγκεκριμένα θέματα και θα μπορείτε να συμμετέχετε σε φόρουμ, συνομιλίες και ιστολόγια στα οποία αλληλεπιδράτε με καθηγητές και συναδέλφους, επεκτείνοντας τις γνώσεις και επιλύοντας πιθανές αμφιβολίες.
Προσωπικό δάσκαλο
Στο UNIR , κάθε μαθητής έχει έναν προσωπικό δάσκαλο από την πρώτη μέρα, πάντα διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου ή email. Ο ρόλος του δασκάλου είναι θεμελιώδης στην πορεία κάθε μαθητή, δεδομένου ότι είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος με το πανεπιστήμιο και το σημείο αναφοράς του κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι καθηγητές προσφέρουν εξατομικευμένη προσοχή παρακολουθώντας συνεχώς κάθε μαθητή.
- Λύστε αμφιβολίες για ακαδημαϊκές διαδικασίες, διαδικασίες ή συγκεκριμένες αμφιβολίες για θέματα.
- Βοηθά στον προγραμματισμό της μελέτης για καλύτερη χρήση του χρόνου.
- Προτείνετε ποιοι διδακτικοί πόροι της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση.
- Ασχολείται με τις σπουδές των μαθητών για να τους βοηθήσει να περάσουν κάθε μάθημα.
Σύστημα αξιολόγησης
Για να εκτιμηθεί το επίπεδο επίτευξης των στόχων που αποκτήθηκαν στο Master, είναι απαραίτητο να αξιολογηθούν οι ικανότητες που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια της μελέτης. Η τελική αξιολόγηση της μάθησης πραγματοποιείται λαμβάνοντας υπόψη τον βαθμό που λαμβάνεται στα ακόλουθα σημεία.
- Συνεχής αξιολόγηση (επίλυση πρακτικών περιπτώσεων, συμμετοχή σε φόρουμ, συζητήσεις και άλλα μέσα συνεργασίας και δοκιμή αξιολόγησης).
- Τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο.
- Διδακτορική Διατριβή
Επαγγελματικές εκδρομές
- Εμπορικός διευθυντής
- Γενικός διευθυντής πωλήσεων
- Εθνικός διευθυντής πωλήσεων
- Διευθυντής εξαγωγών
- Διευθυντής επέκτασης
- Περιφερειακός διευθυντής
- Επόπτης ή διευθυντής λογαριασμού
- Υπεύθυνος Πωλήσεων
- Μεσίτης
- Εμπορικός Διευθυντής Marketing
- Key Account Manager της
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ.
Διδακτέα ύλη
διδακτέα ύλη
Πρώτο εξάμηνο 30 ECTS
- Διοίκηση Εμπορίου και Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Πληροφοριακά Συστήματα για τη Λήψη Επιχειρηματικών Αποφάσεων (6 ECTS)
- Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (6 ECTS)
- Ολοκληρωμένη Εμπορική Επικοινωνιακή Στρατηγική (6 ECTS)
- Διοίκηση Δυνάμεων Πωλήσεων (6 ECTS)
Δεύτερο εξάμηνο 30 ECTS
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Εισερχόμενο Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Εμπορικές και δεξιότητες πωλήσεων (6 ECTS)
- Εξωτερική Πρακτική Άσκηση (6 ECTS)
- Τελική Μεταπτυχιακή Διατριβή (12 ECTS)
Πρόγραμμα (12 ECTS)
Σχέδιο Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Εισαγωγή στο σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης. Βήματα και εργαλεία
- Έρευνα μάρκετινγκ
- Ο καθορισμός του στόχου
- Επιλογή στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη τακτικών μάρκετινγκ
- Πρόβλεψη, παρακολούθηση και έλεγχος του σχεδίου ψηφιακού μάρκετινγκ
Εισερχόμενο μάρκετινγκ και SEO (6 ECTS)
- Εισαγωγή στο εισερχόμενο μάρκετινγκ
- Στρατηγικό σχέδιο εισερχόμενου μάρκετινγκ
- Η διοχέτευση μετατροπής: TOFU, MOFU και BOFU
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
- Μάρκετινγκ περιεχομένου
- Μάρκετινγκ μέσω e-mail
- Αυτοματοποίηση μάρκετινγκ
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι θα μάθετε
- Θα κατακτήσετε τα εργαλεία που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες για να επεκτείνετε το χαρτοφυλάκιο των πελατών σας, να δημιουργήσετε μια πιο άμεση σχέση μαζί τους, να βελτιώσετε τη φήμη της εταιρείας και να αποκτήσετε έτσι τις αναμενόμενες αποδόσεις
- Θα αναπτύξετε σχεδιασμό επιχειρηματικής στρατηγικής
- Θα μπορείτε να σχεδιάζετε διαφημιστικές καμπάνιες και να διαχειρίζεστε κοινωνικά δίκτυα
- Θα ξέρετε πώς να κάνετε έρευνα αγοράς
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Προτεινόμενο προφίλ
Όποιος ασχολείται με το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το Διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο
Ευκαιρίες καριέρας
ευκαιρίες σταδιοδρομίας
- Εμπορικός διευθυντής
- Γενικός διευθυντής πωλήσεων
- Εθνικός διευθυντής πωλήσεων
- Διευθυντής εξαγωγών
- Διευθυντής Επέκτασης
- Περιφερειακός διευθυντής
- Επόπτης ή διευθυντής λογαριασμού
- Υπεύθυνος Πωλήσεων
- Μεσίτης
- Εμπορικός Διευθυντής Marketing
- Key Account Manager της
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ.