
Μεταπτυχιακό in
Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο UNIR - Mexico

Εισαγωγή
Αυτό το μεταπτυχιακό θα σας επιτρέψει να αυξήσετε τις επαγγελματικές σας δυνατότητες για να φτάσετε σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Διάρκεια: 18 μήνες
- Διαδικτυακές εξετάσεις
- Πιστώσεις: 90
- Μεθοδολογία: 100% διαδικτυακή εκπαίδευση
- Ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα
- Προσωπικό δάσκαλο

Αυτό το μεταπτυχιακό θα σας εξειδικεύσει στις πιο προηγμένες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, το ηλεκτρονικό εμπόριο και την ψηφιακή διαφήμιση, εμπλουτίζοντας την επαγγελματική σας καριέρα ως ειδικός στον κλάδο.
Το Master στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα σας παράσχει τις απαραίτητες γνώσεις για να ενδυναμώσετε τον εαυτό σας σε πιθανούς διαχειριστικούς ρόλους σε επίπεδο μάρκετινγκ και ψηφιακής διαφήμισης.
Το πρόγραμμα σπουδών βασίζεται στις τελευταίες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ που θα σας επιτρέψουν να αποκτήσετε γνώσεις σχετικά με το διαδικτυακό προφίλ καταναλωτών, τα σχέδια μάρκετινγκ και τον υπολογισμό της απόδοσης επένδυσης, τις στρατηγικές SEO, το SEM, το μάρκετινγκ για κινητά και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Αυτό το μεταπτυχιακό μάθημα θα σας επιτρέψει να ελέγξετε τα βασικά avant-garde εργαλεία για τον εντοπισμό ευκαιριών αγοράς , τη λήψη αποτελεσματικών αποφάσεων και τον καθορισμό κατάλληλων στρατηγικών για τη βελτιστοποίηση της διαδικτυακής παρουσίας σας και την ενίσχυση της επωνυμίας σας.
Στόχοι
Θα μάθετε να:
- Προετοιμάστε μια κατάλληλη προσφορά αξίας βάσει ενός διαδικτυακού προφίλ καταναλωτών.
- Αναπτύξτε και εφαρμόστε σχέδια μάρκετινγκ και υπολογίστε την απόδοση επένδυσης .
- Ορίστε και αναπτύξτε ψηφιακές διαφημιστικές καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών δικτύων .
- Προσδιορίστε και επιλέξτε στρατηγικές SEO .
- Εφαρμογή εθνικών και διεθνών στρατηγικών εντοπισμού θέσης και μαρκαρίσματος .
- Αναλύστε δεδομένα μέσω εργαλείων Business Intelligence για να προσδιορίσετε μετρήσεις και να λάβετε αποφάσεις.
- Σχεδιάστε και διαχειριστείτε τη δημιουργία περιεχομένου σε ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Εργατικό πεδίο
Οι δεξιότητες εργασίας για τις οποίες προετοιμάζεται το Master in Digital Marketing και Ηλεκτρονικό Εμπόριο της UNIR Mexico είναι:
- Διαδικτυακό στέλεχος μάρκετινγκ.
- Ειδικός ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Διευθυντής ψηφιακής διαφήμισης.
- Διαχείριση σχέσεων πελατών.
- Σύμβουλος μάρκετινγκ.
- Σύμβουλος ψηφιακής στρατηγικής.
- Διευθυντής ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Επιχειρηματίας της δικής σας επιχείρησης μάρκετινγκ.
Απαιτήσεις πρόσβασης
Για να μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτό το μεταπτυχιακό, είναι σημαντικό να έχετε:
- Συνολικό Πιστοποιητικό Σπουδών και Πτυχίο Μάρκετινγκ, Επιχειρηματικές Σχέσεις, Επικοινωνία, Διαφήμιση ή τομείς που σχετίζονται με το Μάρκετινγκ ή / και την τεχνολογία.
- Οποιοδήποτε άλλο προφίλ μπορεί να είναι επιλέξιμο για εισαγωγή σύμφωνα με αποδεδειγμένη σχετική εργασιακή εμπειρία και απαιτήσεις που καθορίζονται στους Θεσμικούς Εσωτερικούς Κανονισμούς (συμβουλευτείτε τον σύμβουλο).
Διπλός μεξικάνικος και ευρωπαϊκός τίτλος
Στο UNIR Μεξικό γνωρίζουμε ότι είναι σημαντικό να έχουμε ένα διεθνές προφίλ. Για το λόγο αυτό, στο τέλος του μεταπτυχιακού σας τίτλου θα έχετε διπλό βαθμό που θα κάνει το βιογραφικό σας πιο ελκυστικό:
- Επίσημο μεταπτυχιακό δίπλωμα του Μεξικού που εγκρίθηκε από την SEP και απονέμεται από το UNIR Mexico.
- Δίκαιο Ευρωπαϊκό Μεταπτυχιακό από το Διεθνές Πανεπιστήμιο της La Rioja, Ισπανία.
Μεταπτυχιακό προφίλ
Οι απόφοιτοι του Μεταπτυχιακού στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο θα έχουν γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και δεξιότητες που σχετίζονται με:
- Έννοιες και εφαρμογές ψηφιακού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Διαδικτυακά μέσα για ενέργειες διαφήμισης και προώθησης.
- Γνώση στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της ψηφιακής διαφήμισης.
- Ενσωμάτωση προηγμένης χρήσης νέων τεχνολογιών που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Ανάπτυξη στρατηγικών σχεδίων μάρκετινγκ ως σημείο εκκίνησης για την ανάπτυξη ψηφιακών εκστρατειών μάρκετινγκ, σχεδίου επωνυμίας και διαδικτυακής διαφήμισης, καθώς και στρατηγικής ηλεκτρονικού εμπορίου και ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Υλοποίηση δράσεων επικοινωνίας, διαδικτυακής φήμης και επωνυμίας.
- Βελτιστοποίηση της σχέσης με πελάτες, προμηθευτές και άλλους συνεργάτες του οργανισμού μέσω CRM.
διδακτέα ύλη
Πρώτο εξάμηνο
- Εταιρική στρατηγική διαχείριση (9 μονάδες)
- Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ (9 μονάδες)
- Ψηφιακό μάρκετινγκ (9 μονάδες)
- Σεμινάριο έρευνας στο στρατηγικό μάρκετινγκ (4 μονάδες)
Δεύτερο εξάμηνο
- Κοινωνικά μέσα και μάρκετινγκ (9 μονάδες)
- Επιχειρήσεις και Τεχνολογία στο Διαδίκτυο (9 μονάδες)
- Επιχειρηματική ευφυΐα και μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο (9 μονάδες)
- Σεμινάριο έρευνας στο ψηφιακό μάρκετινγκ (4 μονάδες)
Τρίτο εξάμηνο
- Διαχείριση Ηλεκτρονικών Επιχειρήσεων (9 μονάδες)
- Ηλεκτρονικό κατάστημα και Logistics (9 μονάδες)
- Επιχειρηματικά μοντέλα και μάρκετινγκ για κινητά (6 μονάδες)
- Σεμινάριο Ολοκληρωμένης Έρευνας (4 μονάδες)
Σύνολο: 90 μονάδες
μεθοδολογία
Ζωντανές τάξεις online
Οι μαθητές μπορούν να παρακολουθούν ζωντανά διαδικτυακά μαθήματα κάθε μέρα . Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι μαθητές θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με τον δάσκαλο και να επιλύουν τα ερωτήματά τους σε πραγματικό χρόνο.
Επιπλέον, όλα τα μαθήματα καταγράφονται έτσι ώστε εάν οι μαθητές δεν μπορούν να παρευρεθούν θα τους δουν να καθυστερούν όσες φορές θέλουν.
Διδακτικοί πόροι
Η εικονική πανεπιστημιούπολη UNIR παρέχει μια μεγάλη ποικιλία περιεχομένου για να μελετήσει κάθε θέμα. Αυτά τα υλικά οργανώνονται με τρόπο που διευκολύνει την ευέλικτη και αποτελεσματική μάθηση.
Σε αυτό, οι μαθητές θα βρουν: τα θέματα, τις βασικές ιδέες, το συμπληρωματικό οπτικοακουστικό υλικό, τις δραστηριότητες, τις αναγνώσεις, τις δοκιμές αξιολόγησης, τα φόρουμ, τις συνομιλίες, τα ιστολόγια και την πρόσβαση σε κύριες τάξεις για συγκεκριμένα θέματα.
Προσωπικό δάσκαλο
Στο UNIR, κάθε μαθητής έχει έναν προσωπικό δάσκαλο από την πρώτη ημέρα, πάντα διαθέσιμος μέσω τηλεφώνου ή email. Οι καθηγητές προσφέρουν εξατομικευμένη προσοχή παρακολουθώντας συνεχώς κάθε μαθητή.
Ο προσωπικός δάσκαλος:
- Λύστε αμφιβολίες για ακαδημαϊκές διαδικασίες, διαδικασίες ή συγκεκριμένες αμφιβολίες για θέματα.
- Βοηθά στον προγραμματισμό της μελέτης για καλύτερη χρήση του χρόνου.
- Προτείνετε ποιοι διδακτικοί πόροι της πλατφόρμας θα χρησιμοποιηθούν σε κάθε περίπτωση.
- Ασχολείται με τις σπουδές των μαθητών για να τους βοηθήσει να περάσουν κάθε μάθημα.
Σύστημα αξιολόγησης
Στο UNIR η καθημερινή προσπάθεια των μαθητών εκτιμάται και ανταμείβεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η απόκτηση πτυχίου βασίζεται σε:
- Συνεχής αξιολόγηση (επίλυση πρακτικών περιπτώσεων, συμμετοχή σε φόρουμ, συζητήσεις και άλλα μέσα συνεργασίας και δοκιμή αξιολόγησης).
- Διαδικτυακές εξετάσεις.
Η μεθοδολογία UNIR είναι η κύρια αξία για τους μαθητές μας. Τους επιτρέπει να μελετούν όπου κι αν βρίσκονται με ευέλικτο και συμβατό τρόπο με την καθημερινή τους ζωή. Επιπλέον, μπορούν να αλληλεπιδράσουν, να συσχετιστούν και να μοιραστούν εμπειρίες με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους, όπως ακριβώς στο πρόσωπο με πρόσωπο πανεπιστήμιο.