
Μεταπτυχιακό in
Μεταπτυχιακό στη STEAM Education (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνες και Μαθηματικά)
Universidad Europea
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online Spain
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Nov 2023
Εισαγωγή
Το Master in STEAM Education προτείνει μια νέα εκπαιδευτική πρόκληση για δασκάλους προσχολικής ηλικίας, πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας και γυμνασίου, προωθώντας στην τάξη με έναν περιεκτικό τρόπο το πάθος για εκμάθηση θεμάτων επιστήμης και τεχνών μέσω προγραμματισμού, ρομποτικής και επιστημονικού πειραματισμού.
Η εκπαίδευση STEAM είναι ένα μοντέλο που προωθεί και βελτιώνει τη μάθηση των θεμάτων επιστήμης, τεχνολογίας, μηχανικής, τέχνης και μαθηματικών.
Ως ειδικός στην εκπαίδευση STEAM, θα εκπαιδευτείτε σε καινοτόμες μεθοδολογίες, προωθώντας τη μεθοδολογία διερεύνησης στην τάξη μέσω της οποίας οι μαθητές σας θα είναι σε θέση να εξερευνήσουν και να χειραγωγήσουν, να πραγματοποιήσουν πειράματα, να αναλύσουν τα αποτελέσματα και να μάθουν να υποστηρίζουν τα συμπεράσματά τους κατά τη διάρκεια των διαφορετικών στάδια μάθησης.των θεμάτων της επιστήμης.
Προωθεί την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης και την εφαρμογή της στην τάξη. Αναπτύσσει διδακτικές στρατηγικές για συμπεριληπτική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση.
Εφαρμόζει την ενεργό μάθηση μέσω καινοτόμων μεθοδολογιών, όπως η μεθοδολογία PBL (Project Based Learning) μέσω των διαφορετικών φάσεων του σχεδιασμού του έργου, οι μεθοδολογίες έρευνας PBL και IBL ή το Art Thinking.
Γιατί να σπουδάσετε μεταπτυχιακό στο STEAM Education;
Είναι ειδικά σχεδιασμένο για καθηγητές μαθημάτων STEAM, που θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτόν τον εκπαιδευτικό μετασχηματισμό και να μεταδώσουν το πάθος τους στις επιστήμες, την τεχνολογία, τη μηχανική, τις τέχνες και τα μαθηματικά στους μαθητές τους.
Το μεταπτυχιακό έχει σχεδιαστεί γύρω από 8 πυλώνες:
- Το STEAM Education ως νέο εκπαιδευτικό παράδειγμα: γνωρίστε τις βασικές αρχές του STEAM Education και πώς να τις εφαρμόσετε σε κάθε εκπαιδευτικό στάδιο.
- Υπολογιστική σκέψη: Το πρόγραμμα εστιάζει στην ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης μέσω προγραμματισμού, ρομποτικής, επιστημονικής έρευνας και τεχνητής νοημοσύνης. Μάθετε να χρησιμοποιείτε τεχνολογικά εργαλεία και πόρους για να ενθαρρύνετε τη λογική σκέψη, την επίλυση προβλημάτων και τη δημιουργικότητα στην τάξη.
- Ενεργητικές Μεθοδολογίες: μάθετε για προσεγγίσεις όπως η μάθηση βάσει έργου, η μάθηση βάσει διερεύνησης, η καλλιτεχνική σκέψη και η μάθηση βάσει προβλημάτων. Αυτές οι μεθοδολογίες ενθαρρύνουν την ενεργό συμμετοχή των μαθητών, τη συνεργατική εργασία και την ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων.
- Τεχνολογία: Χρησιμοποιήστε μια μεγάλη ποικιλία τεχνολογικών εργαλείων για να εμπλουτίσετε τις τάξεις σας, συμπεριλαμβανομένων περιβαλλόντων προγραμματισμού όπως Scratch, Lego, RPG Maker και Unity, καθώς και αναδυόμενων τεχνολογιών όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η επαυξημένη πραγματικότητα. Θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά αυτά τα εργαλεία στην τάξη.
- Δημιουργία περιεχομένου και δραστηριοτήτων STEAM: ως ένα κυρίως πρακτικό πρόγραμμα, θα δημιουργήσετε περιεχόμενο, θα σχεδιάσετε περιβάλλοντα μάθησης και αίθουσες διδασκαλίας και θα αναπτύξετε εκπαιδευτικά έργα STEAM.
- Αξιολόγηση: μάθετε να εφαρμόζετε διαδικασίες αξιολόγησης για αυτήν τη μεθοδολογία, δημιουργώντας αναφορές και εκθέσεις που αντικατοπτρίζουν την πρόοδο και τα επιτεύγματα σε έργα και δραστηριότητες STEAM.
- Συμμετοχική εκπαίδευση: Το πρόγραμμα προωθεί τη συνεκπαίδευση μέσω του καθολικού σχεδιασμού μάθησης (UDA). Θα είστε σε θέση να προσαρμόσετε την εκπαιδευτική σας προσέγγιση για να ανταποκριθείτε στις ατομικές ανάγκες των μαθητών και να καλλιεργήσετε ένα ποικίλο και χωρίς αποκλεισμούς περιβάλλον. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ενθάρρυνση της συμμετοχής κοριτσιών και γυναικών στο χώρο του STEAM.
- Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη: το μεταπτυχιακό ασχολείται με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης και την ένταξή τους στην εκπαίδευση. Θα σχεδιάσετε διδακτικές μονάδες και έργα που προωθούν την υπεύθυνη χρήση των πόρων, την υπεύθυνη κατανάλωση και την ποιοτική εκπαίδευση.
Το Master in STEAM Education είναι επίσημο πτυχίο με τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
Πιστοποίηση ANECA
Πιστοποιημένο από τον Εθνικό Φορέα Αξιολόγησης και Διαπίστευσης Ποιότητας, του Υπουργείου Παιδείας.
ευρωπαϊκή αναγνώριση
Τίτλος που μπορεί να αναγνωριστεί και να αναγνωριστεί σε οποιαδήποτε χώρα του Ευρωπαϊκού Χώρου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (EES).
Πρόσβαση στο διδακτορικό
Σας επιτρέπει να αποκτήσετε πρόσβαση σε διδακτορικό στην εκπαίδευση.
Πόντοι για αντιθέσεις ή διαγωνισμούς
Τα επίσημα μεταπτυχιακά ισχύουν για την αξιοκρατική κλίμακα διαγωνισμών διδασκαλίας της δημόσιας διοίκησης.
Πώς είναι η διαδικτυακή μεθοδολογία;
Εύκαμπτος
Ζωντανά εικονικά μαθήματα στα οποία μπορείτε να συνδεθείτε από οπουδήποτε και σε οποιαδήποτε συσκευή.
Κλείσε
Θα έχετε την υποστήριξη των ειδικών δασκάλων μας που θα διευκολύνουν τη μάθησή σας, καθώς και ενός συνοδού καθηγητή που θα σας καθοδηγήσει και θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας.
Λειτουργικός
Η εικονική πανεπιστημιούπολη θα είναι η πλατφόρμα εκμάθησής σας όπου θα βρείτε τα θέματα που πρόκειται να παρακολουθήσετε. Επιπλέον, θα έχετε πρόσβαση στη βιβλιοθήκη, έναν κοινοτικό χώρο για να επικοινωνήσετε με άλλους μαθητές και 24ωρη βοήθεια.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Λάβετε 60 μονάδες ECTS.
Με την ολοκλήρωση αυτού του προγράμματος, ο φοιτητής λαμβάνει το επίσημο Μεταπτυχιακό στη STEAM Education που εκδίδεται από το Universidad Europea .
- Ενότητα 1. Πρακτικές πτυχές της εκπαιδευτικής προσέγγισης STEAM
- Ενότητα 2. STEAM Μάθηση στην τάξη: μεθοδολογίες μάθησης
- Ενότητα 3. Εκπαίδευση STEAM και υπολογιστική σκέψη
- Ενότητα 4. Οι ψηφιακές τεχνολογίες ως διευκολυντές της εκπαίδευσης STEAM
- Ενότητα 5. Διαθεματικός προγραμματισμός σπουδών για την εκπαίδευση STEAM
- Ενότητα 6. Σχεδιασμός και αξιολόγηση εκπαιδευτικών έργων STEAM
- Ενότητα 7. Σχεδιασμός καθολικής μάθησης (UDL) στην εκπαίδευση STEAM
- Ενότητα 8. Εκπαίδευση για τη βιώσιμη ανάπτυξη (ESD) μέσω της εκπαίδευσης STEAM
- Ενότητα 9. Επαγγελματική πρακτική άσκηση
- Ενότητα 10. Μεταπτυχιακή εργασία