Πτυχίο πανεπιστημίου στη Διδασκαλία της Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας
UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 5.460 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
18 Sep 2023
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
25 Sep 2023
* τιμή του πλήρους μεταπτυχιακού διπλώματος με εφάπαξ πληρωμή
Εισαγωγή
Το επιστημονικό, ακαδημαϊκό και επαγγελματικό ενδιαφέρον του πανεπιστημιακού μεταπτυχιακού τίτλου στη Διδασκαλία της Ισπανικής ως Ξένης Γλώσσας πηγάζει από την εξαιρετική διεθνή κατάσταση της ισπανικής γλώσσας σήμερα. Αυτή η κατάσταση συνδέεται με την ανάγκη κατάρτισης ειδικών δασκάλων και ικανών ερευνητών που αναπτύσσουν μια σειρά από ιδιότητες, ικανότητες και ικανότητες που είναι απαραίτητες για την αποτελεσματική εκτέλεση της εργασίας τους σε διαφορετικά επαγγελματικά περιβάλλοντα: διδασκαλία, ακαδημαϊκή διαχείριση, εκδοτικά άρθρα και συμβουλευτικές υπηρεσίες και συμβουλευτικές υπηρεσίες για εταιρείες ή εταιρείες ιδρύματα που ανταποκρίνονται στις τρέχουσες ανάγκες μιας ολοένα και πιο πολύγλωσσης και πολυπολιτισμικής κοινωνίας.
Είναι μεταπτυχιακό με αυξανόμενες ακαδημαϊκές και επαγγελματικές προσδοκίες παρέχοντας το πρόγραμμα κατάρτισης, ενημερωμένες θεωρητικές γνώσεις και εξαιρετικά χρήσιμες διδακτικές δεξιότητες που θα εγγυηθούν την επιτυχία στην επαγγελματική εργασία και θα διευκολύνουν την ένταξη σε μια αγορά εργασίας τεράστιας διεθνούς προβολής. Επιπλέον, για όσους φοιτητές ενδιαφέρονται για την έρευνα, αυτός ο τομέας ή το πεδίο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και τεχνικές για να καταστεί δυνατή αυτή η αφοσίωση.
Για τη διαμόρφωση του μεταπτυχιακού τίτλου σύμφωνα με το νέο εκπαιδευτικό πλαίσιο έχει ληφθεί υπόψη ο νέος κανόνας που διαμορφώνει το νέο σύστημα προσαρμογής στον Ευρωπαϊκό Χώρο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Βασιλικό Διάταγμα 1393/2007, της 29ης Οκτωβρίου [τροποποιήθηκε από το Βασιλικό Το διάταγμα 861/2010, της 2ας Ιουλίου (ΒΟΕ της 3ης Ιουλίου 2010) και με το Βασιλικό Διάταγμα 99/2011, της 28ης Ιανουαρίου (ΒΟΕ της 10ης Φεβρουαρίου 2011)], που θεσπίζει το διάταγμα των επίσημων πανεπιστημιακών διδασκαλιών.
Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Διδασκαλία των Ισπανικών ως Ξένης Γλώσσας είναι επίσημος τίτλος, καθώς το πρόγραμμα σπουδών έχει δημοσιευτεί στον αριθμό BOE 45 της 20ης Φεβρουαρίου 2018.
Αυτή η εκπαίδευση είναι διαπιστευμένη από το Madri + d Foundation, ως επίσημο πανεπιστημιακό πτυχίο που επιτρέπει την απόκτηση, ανάλογα με τις βάσεις κάθε πρόσκλησης, υψηλότερης βαθμολογίας στην κλίμακα της αντίθεσης στη διδασκαλία ή σε διαγωνισμούς Δημόσιας Διοίκησης.
απευθύνεται
Απόφοιτοι πανεπιστημίου σε Προπτυχιακό, Πτυχίο ή Δίπλωμα στους διάφορους τομείς των Σύγχρονων Γλωσσών, Φιλολογίας, Γλωσσολογίας, Μετάφρασης, Επιστημών Εκπαίδευσης, Ανθρωπιστικών Επιστημών, Παιδαγωγικών και Επιστημών Επικοινωνίας και επαγγελματίες ξένων γλωσσών που επιθυμούν να ειδικευτούν στη διδασκαλία ισπανικών ως ξένης γλώσσας.
Μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε αυτό από άλλα πανεπιστημιακά πτυχία, εφόσον ο υποψήφιος έχει ολοκληρώσει εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικό με τη διδασκαλία ξένων γλωσσών, έχει εμπειρία στην εκμάθηση γλωσσών ή έχει εμπειρία ως καθηγητής στη διδασκαλία γλωσσών και μπορεί να το αποδείξει μέσα αρχείου θεμάτων περασμένων ή πιστοποιημένων από το κέντρο όπου παραδίδει μαθήματα τουλάχιστον 250 ωρών, ως καθηγητής ξένης γλώσσας.
Σε περίπτωση που υπάρχουν υποψήφιοι των οποίων η μητρική γλώσσα δεν είναι τα ισπανικά, θα πρέπει να πιστοποιήσουν/πιστοποιήσουν ένα επίπεδο γνώσης της Ισπανικής γλώσσας C1, του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς μέσω διπλώματος DELE από το Instituto Cervantes ή ισοδύναμο. Σε περίπτωση απουσίας τέτοιας διαπίστευσης, θα απαιτείται η επιτυχία σε δοκιμασία ισπανικών επιπέδου C1 που διενεργείται από το πανεπιστήμιο.
Κύριος στόχος του Master
Να εκπαιδεύσει καταρτισμένους επαγγελματίες στον τομέα της Διδασκαλίας Ισπανικών ως Ξένης Γλώσσας, παρέχοντάς τους ένα πρακτικό και ανταγωνιστικό προφίλ που τους επιτρέπει να φέρουν εις πέρας την επαγγελματική τους εργασία σωστά και με εγγύηση επιτυχίας, διευκολύνοντας την ένταξή τους σε μια αγορά εργασίας με τεράστια διεθνή προβολή .
Το Master είναι προγραμματισμένο έτσι ώστε να επιτυγχάνονται οι ακόλουθοι συγκεκριμένοι επιστημονικοί στόχοι:
- Αναπτύξτε θετικές στάσεις και άνοιγμα στη γλωσσική και πολιτιστική πολυμορφία, προωθώντας τη διαπολιτισμική επικοινωνία, τον σεβασμό των θεμελιωδών δικαιωμάτων και των αξιών μιας κουλτούρας ειρήνης και δημοκρατικών αξιών.
- Να παρέχει τις βασικές θεωρητικές γνώσεις στον τομέα της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας στη διδασκαλία ξένων γλωσσών και δεύτερων γλωσσών.
- Να διδάξει τις πιο σχετικές πτυχές των διαφόρων τομέων γλωσσικής μελέτης της Ισπανικής (γραμματική, πραγματολογία, σημασιολογία και φωνητική και φωνολογία), χωρίς να ξεχνάμε μια προσέγγιση του ισπανικού πολιτισμού μέσω του πλούτου της λογοτεχνίας, της ιστορίας και της τέχνης του.
- Παροχή διδακτικών εργαλείων και θεμελιωδών μεθοδολογικών στρατηγικών, από τον προγραμματισμό και την οργάνωση της εργασίας στην τάξη E/LE, σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τα χαρακτηριστικά των μαθητών, μέχρι το σχεδιασμό υλικού ή τη χρήση τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας. επικοινωνία που διευκολύνει τη διδασκαλία ή καθήκοντα διαχείρισης.
- Μάθετε για τις πιο πρόσφατες τεχνικές ή τάσεις στη διδασκαλία της ισπανικής γλώσσας, λογοτεχνίας και πολιτισμού και μάθετε για τις πιθανές οδούς έρευνας σχετικά με αυτό το επιστημονικό πεδίο.
Σύστημα διδασκαλίας
UDIMA εκπαιδευτικό μοντέλο UDIMA βασίζεται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κάνοντας εντατική χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για τη διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
UDIMA σύστημα αξιολόγησης μάθησης UDIMA προβλέπει τη διεξαγωγή και, όπου χρειάζεται, την υπέρβαση διαφορετικών τύπων δραστηριοτήτων. Τα ποσοστά στάθμισης που καθορίζονται για την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων κάθε θέματος θα περιγράφονται λεπτομερώς στο αρχείο κάθε ενότητας ή θέματος που περιέχεται στον προγραμματισμό διδασκαλίας και θα καθοριστούν από το μέγιστο και το ελάχιστο που καθορίζεται στον ακόλουθο πίνακα:
Συμμετοχή σε μαθησιακές δραστηριότητες | 10-20% |
Έλεγχοι | 10-20% |
Δραστηριότητες συνεχούς αξιολόγησης (AEC) | 20-30% |
Τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο | 50-60% |
ΣΥΝΟΛΟ | 100% |
Σε όλα τα μαθήματα, ο φοιτητής παρακολουθείται ακαδημαϊκά μέσω της κατάρτισης διδακτικών δραστηριοτήτων με βάση τα χαρακτηριστικά του Ευρωπαϊκού Χώρου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Επαγγελματικές προοπτικές
Η διδασκαλία της ισπανικής ως δεύτερης γλώσσας αναδεικνύεται, ολοένα και περισσότερο, ως μια επαγγελματική ευκαιρία με τεράστιο μέλλον. Το Ινστιτούτο Θερβάντες, Επίσημα Σχολεία Γλωσσών, δημόσια και ιδιωτικά σχολεία στο εξωτερικό, διαλέξεις και υποτροφίες σε ξένα πανεπιστήμια, ιδιωτικά κέντρα διδασκαλίας γλωσσών, ΜΚΟ ... είναι μερικές από τις πολλές επαγγελματικές επιλογές για καθηγητές Ισπανών. Οι λειτουργίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν σχετικά με τις προαναφερθείσες επαγγελματικές ευκαιρίες μπορούν να δηλωθούν στα ακόλουθα:
- Συντονισμός και διαχείριση κέντρων και φορέων.
- Κέντρο διαχείρισης έργου.
- Συντονισμός, διεύθυνση και επίβλεψη ερευνητικών έργων στη γλώσσα και την εφαρμοσμένη γλωσσολογία.
- Παιδαγωγικός σύμβουλος στον εκδοτικό κλάδο.
- Συντονιστής εκδοτικού έργου.
- Προετοιμασία ψηφιακού περιεχομένου ELE.
- Υπεύθυνος τεχνικών πληροφοριών και επικοινωνίας πολυμέσων.
- Υπεύθυνος για την πολιτιστική διαχείριση σε εθνικούς και διεθνείς τομείς.
- Τεχνικός για ευρωπαϊκές και διεθνείς διοικήσεις.
- Πολιτιστικός σύμβουλος στον Ισπανόφωνο κόσμο.