
Μεταπτυχιακό in
Μεταπτυχιακό στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Ενεργειακή Απόδοση UDIMA - Universidad a Distancia de Madrid

Εισαγωγή
Τα τελευταία χρόνια σημειώθηκε άνευ προηγουμένου ανάπτυξη στον ενεργειακό τομέα σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, ως απάντηση στις κοινωνικές, πολιτικές και οικονομικές απαιτήσεις να στοιχηματίσουμε για καλύτερη χρήση της ενέργειας και την παραγωγή της μέσω πηγών που δεν ρυπαίνουν το περιβάλλον. Τα Σχέδια Δράσης για τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, προτείνουν μια άκρως ανταγωνιστική αγορά εργασίας τα επόμενα χρόνια στους τομείς της ενεργειακής απόδοσης και της χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, στους οποίους υπάρχει ήδη σήμερα μεγάλη ζήτηση για επαγγελματίες καταρτισμένους σε αυτούς τους τομείς. αλλά και με υψηλό επίπεδο ζήτησης από άποψη θεωρητικής και πρακτικής γνώσης, εφικτή μόνο μέσω πανεπιστημιακών σπουδών.
Το Μεταπτυχιακό στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Ενεργειακή Απόδοση προσφέρει τη δυνατότητα σε μηχανικούς, τεχνικούς μηχανικούς, αρχιτέκτονες και τεχνικούς αρχιτέκτονες να αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και εμπειρία σχετικά με την εκμετάλλευση και διαχείριση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ηλιακή, αιολική, βιομάζα και βιοκαύσιμα κ.λπ.). γνώσεις για τις αγορές ηλεκτρικής ενέργειας και την τιμολόγησή τους, ενεργειακό έλεγχο, ενεργειακή κατάταξη κτιρίων, βιοκλιματική αρχιτεκτονική, νομοθεσία εγκατάστασης, διεθνοποίηση και γενικά όλα τα έργα διαχείρισης με βάση την ενεργειακή απόδοση ή τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, προκειμένου να ανταγωνιστούν στην τρέχουσα και μελλοντική αγορά εργασίας σε αυτόν τον αναπτυσσόμενο τομέα επαγγελματικής δραστηριότητας.
Οι διδασκαλίες που αντιστοιχούν στο Master in Renewable Energies and Energy Efficiency είναι επίσημες και το σχέδιο μελέτης δημοσιεύεται στον αριθμό BOE 67 της 19ης Μαρτίου 2014.
Απευθύνεται σε
Αυτό το μεταπτυχιακό απευθύνεται σε άτομα με τις ακόλουθες πανεπιστημιακές σπουδές:
- Πτυχία Μηχανικού
- Μηχανικοί και τεχνικοί μηχανικοί
- Αρχιτέκτονες και τεχνικοί αρχιτέκτονες
Κύριος στόχος του Master
Ο κύριος στόχος του Master είναι η παρουσίαση και εφαρμογή των απαραίτητων εννοιών για την εφαρμογή και εκμετάλλευση των κύριων πηγών ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, η παρουσίαση των αρχών στις οποίες βασίζονται οι εταιρείες παροχής ενέργειας, τα εργαλεία παρακολούθησης και βελτιστοποίησης της κατανάλωσης και τα πλαίσια εφαρμογής για έλεγχο , νομοθεσία και ενεργειακή πιστοποίηση κτιρίων, έργων και εγκαταστάσεων. Προορίζεται επίσης να δημοσιοποιηθεί η αλυσίδα αξίας των έργων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ενεργειακής απόδοσης, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην οικονομετρική ανάλυση αυτών των έργων και στην αναδυόμενη αγορά ενέργειας τους. Με αυτόν τον τρόπο, ο Master ασχολείται με την παροχή ολοκληρωμένης θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης σε οτιδήποτε σχετίζεται με την εκμετάλλευση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και τη διαχείριση, τη νομοθεσία και τον έλεγχο της ενεργειακής απόδοσης σε έργα, εγκαταστάσεις και κτίρια.
Σε αυτό το Master, ο κύριος στόχος είναι ο σπουδαστής να μπορεί να κάνει πράξη τις γνώσεις που απέκτησε με το πρόγραμμα κατάρτισης, καθιστώντας το ένα εξαιρετικά πρακτικό και πραγματικά χρήσιμο πρόγραμμα, το οποίο παρέχει στον φοιτητή δεξιότητες που αυξάνουν την απασχολησιμότητα και τις ικανότητές του. επαγγελματίες. Ως παράδειγμα, μπορείτε να δείτε μια σύντομη περίληψη του έργου UDIMA Solar Photovoltaic and Solar Thermal Installation Pushing, που πραγματοποιήθηκε από φοιτητές αυτού του μεταπτυχιακού διπλώματος στις εγκαταστάσεις μας: "Θέση σε λειτουργία της φωτοβολταϊκής και ηλιακής θερμικής εγκατάστασης του UDIMA ".
σύστημα διδασκαλίας
Το μοντέλο εκπαίδευσης UDIMA βασίζεται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, κάνοντας εντατική χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για τη διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Το σύστημα αξιολόγησης μάθησης UDIMA περιλαμβάνει τη διεξαγωγή και, όπου χρειάζεται, την επίδοση διαφορετικών τύπων δραστηριοτήτων. Τα ποσοστά στάθμισης που καθορίζονται για την αξιολόγηση των δραστηριοτήτων κάθε θέματος θα περιγράφονται λεπτομερώς στο αρχείο για κάθε ενότητα ή μάθημα που περιέχεται στον προγραμματισμό διδασκαλίας και θα καθοριστούν με βάση τις μέγιστες και ελάχιστες τιμές που καθορίζονται στον ακόλουθο πίνακα:
Συμμετοχή σε μαθησιακές δραστηριότητες | 10-20% |
ελέγχους | 10-20% |
Δραστηριότητες συνεχούς αξιολόγησης (AEC): | 20-30% |
Τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο | 50-60% |
ΣΥΝΟΛΟ | 100% |
Σε όλα τα μαθήματα, η ακαδημαϊκή παρακολούθηση του φοιτητή πραγματοποιείται μέσω του χαρακτηρισμού διδακτικών δραστηριοτήτων με βάση τα χαρακτηριστικά του Ευρωπαϊκού Χώρου Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Μεθοδολογία
Η μεθοδολογία UDIMA βασίζεται σε ένα σύστημα εξ αποστάσεως μάθησης που προωθεί τη συνεχή αξιολόγηση και τη «μάθηση μέσω της πράξης» σε ένα περιβάλλον εγγύτητας, προσβασιμότητας και αλληλεπίδρασης σε πραγματικό χρόνο μεταξύ του δασκάλου και του μαθητή, μέσω της τεχνολογίας των πληροφοριών. η επικοινωνία.
Η διδακτική-μαθησιακή διαδικασία αναπτύσσεται μέσα από τις Εικονικές Αίθουσες διδασκαλίας στις οποίες οι μαθητές έχουν στη διάθεσή τους Διδακτικό Οδηγό με τον προγραμματισμό του μαθήματος. Η διδακτική μεθοδολογία διασφαλίζει την απόκτηση γνώσεων και επαγγελματικών και προσωπικών δεξιοτήτων μέσω ενός συστήματος συνεχούς αξιολόγησης που ενσωματώνεται σε διδακτικές δραστηριότητες, ερωτηματολόγια αυτοαξιολόγησης και τελική εξέταση πρόσωπο με πρόσωπο.
Για την προώθηση της μελέτης και κατάρτισης του μαθητή, αναπτύσσονται οι ακόλουθες δράσεις κατάρτισης:
- Μελετήστε τις Διδακτικές Ενότητες μέσω του διδακτικού υλικού που διατίθεται στον μαθητή και έχει σχεδιαστεί για διαδικτυακή μελέτη: εγχειρίδια, βιβλία, άρθρα και άλλη βιβλιογραφία σχετικά με τα υπό μελέτη θέματα.
- Αναπτύξτε διδακτικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες μέσα από υποθέσεις, πρακτικές περιπτώσεις και ερωτηματολόγια, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία διαδικτυακών πλατφορμών διδασκαλίας.
- Πραγματοποιήστε δραστηριότητες που περιλαμβάνουν αναζήτηση και διαχείριση πληροφοριών.
- Προετοιμάστε μελέτες, εκθέσεις, έργα που εκτοξεύουν επαγγελματικές δεξιότητες.
- Προσφέρετε μια εκπαιδευτική δράση μόνιμα διαθέσιμη στον μαθητή που επιτρέπει μια σωστή διαδικασία διδασκαλίας-μάθησης, χρησιμοποιώντας στρατηγικές παρακολούθησης, όπως διαδικτυακά ή τηλεφωνικά σεμινάρια.
- Αναπτύξτε μια διαδικασία αξιολόγησης σε συνεχή δράση που επιτρέπει τον επαναπροσανατολισμό της μαθησιακής διαδικασίας.
- Πραγματοποιήστε διδακτικές και εξωσχολικές πρακτικές σε εξειδικευμένα κέντρα για την επίτευξη των επαγγελματικών ικανοτήτων του πτυχίου.
- Προώθηση των ερευνητικών ικανοτήτων μέσω διδακτικών στρατηγικών όπως η διατύπωση έργου, η ανάλυση δεδομένων, η μελέτη των αποτελεσμάτων, η εξαγωγή συμπερασμάτων και η διαχείριση βιβλιογραφίας.
- Ανάπτυξη δεξιοτήτων προφορικής παρουσίασης και υπεράσπισης ακαδημαϊκών εργασιών χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες διδακτικών εργαλείων αυτοματισμού γραφείου.
Επαγγελματικές εξόδους
- Διευθυντής ενεργειακών εγκαταστάσεων.
- Ειδικός Ενεργειακής Απόδοσης.
- Υπεύθυνος για τη διαχείριση Εταιρειών Ενεργειακών Υπηρεσιών.
- Ελεγκτής ή σύμβουλος ενέργειας για εταιρείες.
- Μηχανικός εξειδικευμένος σε ενεργειακά έργα και ιδιαίτερα σε αυτά που σχετίζονται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
- Αναλυτής για τον προσδιορισμό της Οικονομικής Βιωσιμότητας διεθνών ενεργειακών έργων.
- Τεχνικοί ή/και διευθυντές έργων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας ή/και εξοικονόμησης ενέργειας.