Ηλεκτρονικό πιστοποιητικό ψηφιακού μάρκετινγκ και επικοινωνιών
University of California, Irvine - Division of Continuing Education
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
USA Online, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
6 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
USD 2.850 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* μέσο κόστος
Εισαγωγή
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το πρόγραμμα πιστοποιητικών Ψηφιακού Μάρκετινγκ & Επικοινωνιών παρέχει εκπαίδευση για ευκαιρίες εργασίας στους τομείς μάρκετινγκ, επικοινωνιών και διαχείρισης προϊόντων. Συνδυάζοντας δεξιότητες στην έρευνα, τη συγγραφή, το σχεδιασμό και την ανάλυση, οι επαγγελματίες σε αυτόν τον κλάδο συμβάλλουν στην προώθηση επιχειρηματικών αποφάσεων και οδηγούν σε στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ.
Οι κινητήριες δυνάμεις της ανάπτυξης θέσεων εργασίας στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι τα κύματα της τεχνολογικής εξέλιξης στην προσωπική και την κινητή υπολογιστική. Η περαιτέρω ανάπτυξη στους τομείς της τεχνητής νοημοσύνης και της επαυξημένης / εικονικής πραγματικότητας θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους πελάτες και να επηρεάσουν τη συμπεριφορά τους. Αυτό το πρόγραμμα θα παρέχει στους φοιτητές τις διαχειριστικές και οργανωτικές δεξιότητες για να βελτιώσουν τα βασικά μηνύματα και να τοποθετήσουν μάρκες και προϊόντα για βέλτιστη επιτυχία τώρα και στο μέλλον.
Ποιος πρέπει να παρακολουθήσει
- Αυτό το πιστοποιητικό πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες μάρκετινγκ, επικοινωνίας και διαχείρισης προϊόντων που επιθυμούν να επηρεάσουν θετικά την επιχειρηματική στρατηγική και να δημιουργήσουν σχετικά σχέδια μάρκετινγκ και επικοινωνίας για τις οργανώσεις τους. Το πρόγραμμα σπουδών είναι επίσης κατάλληλο για φοιτητές που φιλοδοξούν να εισέλθουν σε αυτό το αναπτυσσόμενο πεδίο και προσφέρει μια θεμελιώδη επισκόπηση του τρόπου εκκίνησης και διαχείρισης εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ σε διάφορες πλατφόρμες.
Προνόμια προγράμματος
- Μάθετε να διαχειρίζεστε ολοκληρωμένες στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας για την επίτευξη οργανωτικών στόχων και στόχων
- Αναλύστε τα κανάλια ψηφιακού μάρκετινγκ και τις τακτικές για διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα
- Ανάπτυξη σχεδίου διαχείρισης προϊόντων για την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος ή υπηρεσίας στην αγορά
- Εφαρμόστε ποσοτικές αναλύσεις δεδομένων για τον καθορισμό και την πρόβλεψη στόχων
- Προσδιορίστε τη δύναμη διαφοροποίησης στη διαχείριση της μάρκας
Απαιτούμενα μαθήματα
- Έρευνα μάρκετινγκ & σχεδιασμός στρατηγικής (3 μονάδες)
- Δυναμική Διαχείριση Προϊόντων (3 μονάδες)
- Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ (3 μονάδες)
Μαθήματα επιλογής (Επιλέξτε ένα)
- Βελτιστοποίηση απόδοσης μάρκετινγκ (3 μονάδες)
- Ψηφιακή τακτική & τάσεις μάρκετινγκ (3 μονάδες)
Ιδανικοί μαθητές
Ποιος πρέπει να παρευρεθεί
Αυτό το πρόγραμμα πιστοποιητικών έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες μάρκετινγκ, επικοινωνίας και διαχείρισης προϊόντων που θα ήθελαν να επηρεάσουν θετικά την επιχειρηματική στρατηγική και να δημιουργήσουν σχετικά σχέδια μάρκετινγκ και επικοινωνίας για τους οργανισμούς τους. Το πρόγραμμα σπουδών είναι επίσης κατάλληλο για φοιτητές που φιλοδοξούν να εισέλθουν σε αυτόν τον αναπτυσσόμενο τομέα και προσφέρει μια θεμελιώδη επισκόπηση του τρόπου έναρξης και διαχείρισης εκστρατειών ψηφιακού μάρκετινγκ σε διάφορες πλατφόρμες.
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.