
Μεταπτυχιακό in
Master in Innovation and Tourism Marketing Online UCAM Universidad Católica San Antonio de Murcia

Εισαγωγή
- Διατίθεται επίσης στην πανεπιστημιούπολη
- Προσωποποιημένη προσοχή
- Εγγυημένη εργασιακή εμπειρία
- Μεγιστοποιήστε τις ευκαιρίες σταδιοδρομίας
- Μαθήματα Ισπανικής Γλώσσας
Γιατί να μελετήσετε αυτόν τον Δάσκαλο;
Η Ισπανία είναι ο κορυφαίος προορισμός στον κόσμο για τουρισμό διακοπών και η δεύτερη χώρα με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο με τις περισσότερες πόλεις Παγκόσμιας Κληρονομιάς, η τρίτη όσον αφορά τις φυσικές περιοχές που έχουν κηρυχθεί Καταφύγια Βιόσφαιρας ή η χώρα με τις περισσότερες παραλίες με Γαλάζια Σημαία σε ολόκληρο το βόρειο τμήμα Ημισφαίριο.
Το Master in Innovation and Tourism Marketing που προσφέρεται από την UCAM, συνδεδεμένο μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), είναι ένα ουσιαστικό βήμα για την ενίσχυση των επαγγελματικών δεξιοτήτων και ένα τεράστιο άλμα στον εκσυγχρονισμό της τουριστικής διαχείρισης, βελτιώνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού εταιρείες και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.
Ιδανικοί μαθητές
Το Master in Innovation and Tourism Marketing προορίζεται για ανθρώπους που είναι παθιασμένοι με την κουλτούρα της καινοτομίας, της τεχνολογίας και του μάρκετινγκ που εφαρμόζεται σε τουριστικούς οργανισμούς.
Οι φοιτητές που εισέρχονται σε αυτό το πρόγραμμα πρέπει να είναι απόφοιτοι σπουδών σχετικών με τον τουρισμό ή να έχουν πτυχίο πανεπιστημιακού επιπέδου σε διαφορετικό ακαδημαϊκό τομέα. Αυτό το πρόγραμμα είναι κατάλληλο για φοιτητές που θέλουν να αποκτήσουν ή να επεκτείνουν τις γνώσεις τους σχετικά με τη διαχείριση και τη διαχείριση λειτουργιών που στοχεύουν σε διαδικασίες καινοτομίας και μάρκετινγκ στον τουριστικό τομέα .
Αποτέλεσμα προγράμματος
Σύμφωνα με το τελευταίο τεύχος του UNWTO World Tourism Highlights, οι διεθνείς αφίξεις τουριστών το 2018 έφτασαν τα 1,4 δισεκατομμύρια, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ο διεθνής τουρισμός αντιπροσωπεύει το 7% των παγκόσμιων εξαγωγών σε αγαθά και υπηρεσίες. Ο τουρισμός έχει αναπτυχθεί ταχύτερα από το παγκόσμιο εμπόριο τα τελευταία πέντε χρόνια. Η ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία παρέχει το 10% της απασχόλησης, δημιουργώντας 339 εκατομμύρια θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο και αναμένεται να αυξάνεται πάνω από 4% ετησίως την επόμενη δεκαετία. Ο τουρισμός περιλαμβάνει άλλους βασικούς τομείς όπως η εστίαση, οι εκδηλώσεις, η ψυχαγωγία, η ευεξία, ο αθλητισμός και τα γήπεδα γκολφ, μεταξύ άλλων, επηρεάζοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό την προσφορά εργασίας.
Συμπερασματικά, ο τουρισμός έχει γίνει ένας από τους μεγαλύτερους και ταχύτερα αναπτυσσόμενους οικονομικούς τομείς στον κόσμο και, ως εκ τούτου, η ανάπτυξή του είναι ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια οικονομία. Αυτή η εξέλιξη αυξάνει τη ζήτηση για καταρτισμένους επαγγελματίες που είναι προσαρμοσμένοι στην πραγματικότητα των νέων παραγωγικών δομών και στις αλλαγές στη διοίκηση επιχειρήσεων. Υπό αυτή την έννοια, η Ισπανία, ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς τουριστικούς προορισμούς, παίζει το ρόλο του παγκόσμιου ηγέτη στην τουριστική ανάπτυξη και έρευνα, γεγονός που την καθιστά την τέλεια επιλογή για φοιτητές που ενδιαφέρονται για την τουριστική βιομηχανία.
Το Μεταπτυχιακό στην Καινοτομία και το Μάρκετινγκ Τουρισμού στοχεύει να προσφέρει στους φοιτητές την απαραίτητη θεωρία και εκπαίδευση για να επιτύχουν, στο υψηλότερο επίπεδο, την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη στον τουριστικό κλάδο. Ως εκ τούτου, ο κύριος σκοπός αυτού του μεταπτυχιακού είναι να ενδυναμώσει κάθε συμμετέχοντα με ισχυρές ηγετικές δεξιότητες σε ένα διεθνές και πολυπολιτισμικό πλαίσιο, προκειμένου να αποκτήσει γνώσεις και ικανότητες σχετικά με την καινοτομία, την τεχνολογία και το μάρκετινγκ, καθώς και την ικανότητα να τις εφαρμόζει σε πραγματικές καταστάσεις.
Το πρόγραμμα σπουδών -θεωρητικό και πρακτικό- έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές τις βασικές γνώσεις και να διασφαλίζει την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Το θεωρητικό τμήμα καλύπτει ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων για την καινοτομία και την τεχνολογία, τις διαδικασίες μάρκετινγκ, το branding, τα επιχειρηματικά μοντέλα και τη δημόσια διαχείριση στον τουριστικό τομέα. Το πρακτικό τμήμα ή η πρακτική άσκηση περιλαμβάνει 150 ώρες και αναπτύσσεται με τη συνεργασία καταξιωμένων εταιρειών και οργανισμών.
Στο τέλος του προγράμματος οι απόφοιτοι έχουν τα προσόντα:
- Αναπτύσσουν με επιτυχία τη δική τους επιχείρηση στον τουριστικό τομέα
- Ξεκινούν/συνεχίζουν τη σταδιοδρομία τους στον ιδιωτικό τομέα, κατέχοντας θέσεις ευθύνης σε τμήματα γενικής διοίκησης, καινοτομίας, ανθρώπινου δυναμικού, μάρκετινγκ ή επικοινωνίας
- Εργαστείτε ως διαχειριστές έργων ή προϊόντων, διαδικτυακοί διαχειριστές στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στη διαχείριση εσόδων κ.λπ. ή ως διαχειριστής τεχνολογίας καινοτομίας και τουρισμού
- Να αναπτύξουν την καριέρα τους στον δημόσιο τομέα π.χ. στον σχεδιασμό και τη διαχείριση έξυπνων προορισμών
- Παροχή συμβουλών σε δημόσιες και ιδιωτικές εταιρείες στην καινοτομία, το μάρκετινγκ και την εφαρμογή νέων τεχνολογιών στην ανάπτυξη τουριστικών έργων
- Ξεκινούν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία στον τομέα της διδασκαλίας και της έρευνας
Ευκαιρίες καριέρας
Οι θεωρητικές γνώσεις και η πρακτική κατάρτιση στο Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Καινοτομίας και Τουρισμού επιτρέπουν στους φοιτητές να έχουν πρόσβαση στην αγορά εργασίας, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα.
Οι μεταπτυχιακοί μας ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις ενός ευρέος φάσματος επαγγελματικών προφίλ. Η εκπαίδευση γνώσεων και δεξιοτήτων στο Μεταπτυχιακό επιτρέπει στους φοιτητές να καταλαμβάνουν ηγετικές θέσεις σε τουριστικές εταιρείες ή/και δημόσιους φορείς, καθώς και να καταρτίζουν τα δικά τους επιχειρηματικά σχέδια ως επιχειρηματίες.
Η πρακτική άσκηση είναι προαιρετική, καθώς οι φοιτητές μας μπορούν να αναζητήσουν την πρακτική τους άσκηση -στη χώρα της επιλογής τους- με τη βοήθεια του Συντονιστή Μάστερ. Στοχεύουμε πάντα οι φοιτητές να υποβάλλουν αίτηση για πρακτική άσκηση σε αναγνωρισμένες εθνικές ή διεθνείς επιχειρήσεις όπου μπορεί να υπάρχουν ευκαιρίες για μελλοντική απασχόληση.
Στο τέλος του προγράμματος, οι απόφοιτοι έχουν τα προσόντα να γίνουν:
- Τουριστικό έργο ή προγραμματιστής προϊόντος.
- Διευθυντής Marketing.
- Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
- Διευθυντής διαδικτυακής επικοινωνίας.
- Υπεύθυνος ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Υπεύθυνος Social Media.
- Διευθυντής της κοινότητας.
- Web Project Manager.
- Chief Innovation Officer.
- Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
- Διευθυντής Καινοτομίας.
- Υπεύθυνος Νέων Τεχνολογιών.
- (Έξυπνος) Σχεδιαστής/Διαχειριστής προορισμού.
- Τεχνικό προσωπικό Δημόσιας Διοίκησης.
- Σύμβουλος μάρκετινγκ.
- Σύμβουλος Καινοτομίας.
- Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων / PR.