
Μεταπτυχιακό in
Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και Εμπορική Διοίκηση OBS Business School

Εισαγωγή
Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και Εμπορική Διοίκηση
Το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον αλλάζει ραγδαία. Ο αντίκτυπος των τεχνολογικών προόδων, η παγκοσμιοποίηση των αγορών, η αλλαγή στην ισορροπία δυνάμεων προς όφελος των καταναλωτών, το ανταγωνιστικό περιβάλλον και η μείωση της πίστης στις μάρκες, μεταξύ άλλων τάσεων, τροποποιούν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τον τρόπο με τον οποίο τα προϊόντα και οι υπηρεσίες διανέμονται και διατίθενται στην αγορά. Οι καταναλωτές είναι ολοένα και πιο απαιτητικοί και έχουν περισσότερες πληροφορίες, επομένως είναι πολύ σαφείς σχετικά με το τι θέλουν και πού να το βρουν.
Η υπερβολική προσφορά και η δυσκολία διαφοροποίησης δημιουργούν ένα πολύ ανταγωνιστικό τοπίο και αυξάνουν την ανάγκη εστίασης στον πελάτη.
Σε αυτό το περιβάλλον, οι οργανισμοί χρειάζονται επαγγελματίες του μάρκετινγκ και του εμπορικού τομέα ικανούς να οδηγήσουν επιτυχώς τον σωστό συνδυασμό τριών στοιχείων: μια σταθερή εκπαίδευση και γνώση του μάρκετινγκ και των πωλήσεων, τις απαραίτητες δεξιότητες για να γνωρίζουν πώς να ανταποκρίνονται στο τρέχον περιβάλλον και την αγορά και ικανότητα συνδεθείτε με πελάτες και δημιουργήστε ένα αποτελεσματικό δίκτυο πωλήσεων.
Με το μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και την Εμπορική Διοίκηση θα αναπτύξετε τεχνικές, στρατηγικές γνώσεις και προσωπικές δεξιότητες για να σας εκπαιδεύσετε ως καινοτόμο διευθυντή, με ένα ευρύ όραμα της εταιρείας και την ικανότητα να αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις που θέτει η τρέχουσα διαχείριση μάρκετινγκ και εμπορικής διαχείρισης.
Επαγγελματικές εξόδους
- Κατεύθυνση μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος προϊόντων
- Υπεύθυνος Σπουδών Μάρκετινγκ
- Trade Marketing Manager
- Σύμβουλος μάρκετινγκ
- Διαχειριστής κατηγορίας
- Εμπορική διεύθυνση
- Διευθυντής εξαγωγών
- Εθνικός Διευθυντής Πωλήσεων
- Διευθυντής πωλήσεων
- Key Account Manager ή Key Account Manager
- Διευθυντής Επέκτασης
- Περιφερειακός διευθυντής
Στόχοι του Master in Marketing and Commercial Management
Ποιους στόχους θα πετύχετε;
Θα αποκτήσετε τις απαραίτητες γνώσεις για:
- Προσαρμόστε την εταιρεία στις ανάγκες της αγοράς και του πελάτη.
- Ενσωματώστε το όραμα και τους γενικούς στόχους της εταιρείας με τις πολιτικές και τις στρατηγικές του Μάρκετινγκ.
- Καθορίστε τις μεθόδους έρευνας αγοράς, τη χρήση των καταλληλότερων πηγών δεδομένων και την ανάλυση των αποτελεσμάτων με βάση τις εμπορικές πολιτικές και στρατηγικές των εταιρειών.
- Σχεδιασμός και διαχείριση της Marketing και Εμπορικής δραστηριότητας της εταιρείας.
- Η οργάνωση και η διεύθυνση των Ομάδων Πωλήσεων.
- Αναπτύξτε δεξιότητες διαχείρισης που επιτρέπουν τη δημιουργία και τη διεύθυνση ομάδων πωλήσεων που δημιουργούν προστιθέμενη αξία στον οργανισμό.
- Αναπτύξτε ένα πρότυπο Μάρκετινγκ και Εμπορικό Σχέδιο και εφαρμόστε το στο γενικό πλαίσιο μιας εταιρείας.
Πρόγραμμα Σπουδών για το Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και την Εμπορική Διοίκηση
Το σχέδιο μελέτης αναπτύσσεται για δώδεκα μήνες ξεκινώντας από τον Μάιο ή τον Νοέμβριο κάθε έτους με ένα περίγραμμα δέκα ενοτήτων που αντιστοιχούν στα θέματα συν ένα Επιχειρηματικό Παιχνίδι και ένα Τελικό Έργο που αναπτύσσεται καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.
Απαιτήσεις και προσόντα του Master in Marketing Management και Commercial Management
Ο θεμελιώδης στόχος της διαδικασίας εισαγωγής μας είναι να διασφαλίσουμε την καταλληλότητα των υποψηφίων. Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να αξιοποιήσουν στο έπακρο αυτή την μαθησιακή εμπειρία, μέσα από ένα πλαίσιο στο οποίο είναι δυνατή η ανάπτυξη μιας μακροχρόνιας σχέσης με συμμαθητές, δασκάλους και πρώην μαθητές.
Αυτά είναι τα στάδια της διαδικασίας εισαγωγής:
- Προϋποθέσεις εισαγωγής
- Αίτημα εισδοχής
- Προσωπική συνέντευξη
- Επιστολή παρακίνησης
- Αξιολόγηση Επιτροπής Εισαγωγών
- Εγγραφή
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Συστημάτων
Τα άτομα που περνούν την αξιολόγηση του προγράμματος και πληρούν τις ακαδημαϊκές απαιτήσεις που καθορίζονται από το UB θα αποκτήσουν τον τίτλο UB (Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης). Επιπλέον, όλα τα άτομα που θα περάσουν την αξιολόγηση θα αποκτήσουν το πτυχίο EAE Business School.
Για την απόκτηση του πτυχίου από το UB είναι απαραίτητο να έχετε Πανεπιστημιακό Πτυχίο (Μηχανικός, Πτυχίο ή Δίπλωμα). Εάν δεν έχετε πανεπιστημιακό πτυχίο, αφού περάσετε τις διαφορετικές αξιολογήσεις, θα αποκτήσετε πτυχίο επέκτασης πανεπιστημίου από το UB.
Υποτροφίες και επιχορηγήσεις για Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ και Εμπορική Διοίκηση
OBS θέτει το Πρόγραμμα Υποτροφιών του στη διάθεση των υποψηφίων με σκοπό την προώθηση της συνεχούς κατάρτισης επαγγελματιών, επιχειρηματιών και στελεχών. Για να υποβάλουν αίτηση για μία από αυτές τις υποτροφίες, οι οποίες χρηματοδοτούν μέρος του προγράμματος, οι υποψήφιοι πρέπει να γίνουν δεκτοί στο εν λόγω πρόγραμμα και να πληρούν τις καθορισμένες προϋποθέσεις.
Η Επιτροπή Εισδοχής και Υποτροφιών θα αξιολογήσει την επάρκεια του προφίλ και της επαγγελματικής σταδιοδρομίας των υποψηφίων, τους λόγους που αναφέρονται στην επιστολή αίτησης υποτροφίας και τις επαγγελματικές και ακαδημαϊκές συστάσεις του υποψηφίου.