Master of Science στο Markηφιακό Μάρκετινγκ
Neapolis University Pafos Distance Learning
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online Cyprus
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 10.000 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το MSc στο Markηφιακό Μάρκετινγκ στοχεύει στην προώθηση του επαγγελματισμού των φοιτητών σε έναν κόσμο όπου οργανισμοί και επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πολύπλοκα προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα στοχεύει στην προώθηση της κριτικής και αιχμής σκέψης των φοιτητών στις σύγχρονες προκλήσεις και τις ερευνητικές τάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο τομέας του ψηφιακού μάρκετινγκ εξελίσσεται ραγδαία μαζί με την ανάγκη της αγοράς για επαγγελματίες εξοπλισμένους με ένα σύγχρονο κιτ εργαλείων διαχείρισης γνώσης. Σε αυτόν τον βαθμό, το Master in Digital Marketing στοχεύει να εξοπλίσει τους μαθητές με εργαλεία και τεχνικές κριτικής ανάλυσης και σκέψης σε υψηλό βαθμό επαγγελματικών προτύπων. Επιπλέον, το MSc στο Markηφιακό Μάρκετινγκ στοχεύει στην προώθηση των ερευνητικών δεξιοτήτων των φοιτητών προς την εφαρμογή τους σε πραγματικές καταστάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, το MSc in Digital Marketing στοχεύει, συνδυάζοντας τόσο θεωρητικές γνώσεις όσο και πρακτικές προσεγγίσεις:
- Καθοδηγήστε τους μαθητές στις επερχόμενες αλλαγές και προετοιμάστε τους να είναι σε θέση να δημιουργήσουν ανάπτυξη σε ένα τοπίο μάρκετινγκ που συνεχώς διαταράσσεται από τη νέα τεχνολογία,
- Παρέχετε στους μαθητές μια προοπτική εστιασμένη στο ψηφιακό στο μάρκετινγκ και μια εικόνα για τον τρόπο χρήσης των αναδυόμενων ψηφιακών καναλιών στις στρατηγικές μάρκετινγκ,
- Παρέχετε στους μαθητές μια ευρεία αξιολόγηση σε τρεις βασικούς τομείς, α) βασικές αρχές μάρκετινγκ, β) μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ και γ) καινοτομία και επιχειρηματικότητα,
- Εξοπλίστε τους μαθητές με αναλυτικά και ερευνητικά εργαλεία για να αναλάβουν αυστηρή έρευνα και να εφαρμόσουν ερευνητικά έργα σε πραγματικές καταστάσεις,
- Αναπτύξτε επαγγελματίες σε υψηλό βαθμό επαγγελματικών προτύπων στον σύγχρονο τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Μέθοδοι διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης
Η μεθοδολογία διδασκαλίας του Master περιλαμβάνει έναν συνδυασμό διαλέξεων, σεμιναρίων, σεμιναρίων, εξετάσεων, έργων, παρουσιάσεων, εργασιών, εφαρμογών μελέτης περίπτωσης και ανεξάρτητης έρευνας. Επιπλέον, έχει σχεδιαστεί για να παρέχει μια ακαδημαϊκή εμπειρία που ξεπερνά αυτή της παραδοσιακής τάξης, στην οποία η ροή των πληροφοριών γίνεται κυρίως από τον εκπαιδευτή προς τον μαθητή. Η πρόθεση του Master in Digital Marketing είναι κάθε συμμετέχων να συμβάλει στην εκπαίδευση ολόκληρης της τάξης μέσω της ενεργού συμμετοχής στη διαδικασία μάθησης. Το MSc στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ ακολουθεί μια στρατηγική με επίκεντρο τον μαθητή που βασίζεται σε έναν συνδυασμό διαφόρων ενεργών τεχνικών μάθησης με στόχο την ενσωμάτωση σεναρίων πραγματικής ζωής στον πυρήνα των δραστηριοτήτων του Master και ταυτόχρονα, μέσω μιας στρατηγικής προσανατολισμένης στην έρευνα, το MSc in Digital Το μάρκετινγκ στοχεύει να εξοπλίσει τους μαθητές με δεξιότητες εφαρμοσμένης έρευνας. Είναι σημαντικό για τους φοιτητές που είναι εγγεγραμμένοι στο MSc στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ να μάθουν μέσω της ενεργητικής διδασκαλίας και εκμάθησης ένα μείγμα τεχνικών που συνδυάζουν πτυχές της πραγματικής ζωής και της έρευνας για τη δημιουργία επαγγελματιών με υψηλό βαθμό επαγγελματικών προτύπων. Σε αυτόν τον βαθμό, η προσέγγισή μας με επίκεντρο τον μαθητή υλοποιείται μέσω διαδραστικών εργασιών και διαμορφωτικών αξιολογήσεων (όχι βαθμολογημένες) που προγραμματίζονται και χαρτογραφούνται σε κάθε αναλυτικό πρόγραμμα. Επιπλέον, το ταξίδι μάθησης εμπλουτίζεται με παιχνίδια προσομοίωσης από γνωστά πακέτα προσομοίωσης και το Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, που προσφέρει τη δυνατότητα εργασιών σχεδιασμένων σε συνεργασία με εταιρείες με βάση τις πραγματικές ανάγκες τους.
Κάθε μάθημα αξιολογείται με ενδιάμεση εργασία κατά τη διάρκεια του εξαμήνου και εξέταση στο τέλος του εξαμήνου. Σε περίπτωση που φοιτητής δεν έχει παρακολουθήσει τις εξετάσεις ή δεν παρακολούθησε κάποιο χειμερινό ή εαρινό εξάμηνο, δικαιούται να δώσει επανεξέταση στο τέλος του ακαδημαϊκού έτους.
Το 30% ή 40% του τελικού βαθμού των μαθητών σε κάθε μάθημα αντιστοιχεί στην επίδοσή τους στην ενδιάμεση αξιολόγηση και σε άλλες διαδραστικές βαθμολογημένες δραστηριότητες, ενώ το 60% ή 70% – αντίστοιχα στην ενδιάμεση αξιολόγηση – αντιστοιχεί στην επίδοσή τους στις τελικές εξετάσεις. Για να εξασφαλίσουν έναν επιτυχή βαθμό σε ένα μάθημα, οι μαθητές πρέπει να εξασφαλίσουν έναν επιτυχή βαθμό (δηλ 50% ή υψηλότερο) σε όλα τα στοιχεία αξιολόγησης.
Η διατριβή δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 13.000 λέξεις και μεγαλύτερη από 15.000 λέξεις, συμπεριλαμβανομένης της βιβλιογραφίας και της περίληψης. Μετά την υποβολή, ο κύριος επόπτης συντάσσει γραπτή και αιτιολογημένη έκθεση με τη συγκατάθεσή του για δημόσια υποστήριξη. Η υπεράσπιση της διατριβής γίνεται δημόσια ή μέσω ηλεκτρονικής τηλεδιάσκεψης ενώπιον τριμελούς επιτροπής.
Δομή Προγράμματος
Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις του Οργανισμού Διασφάλισης Ποιότητας και Διαπίστευσης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν τις μεταπτυχιακές σπουδές τους σε δύο ακαδημαϊκά εξάμηνα (12 μήνες) εφόσον ξεκινήσουν τη διεξαγωγή της Μεταπτυχιακής τους Διατριβής κατά το πρώτο ή το δεύτερο εξάμηνο των σπουδών τους, συμπεριλαμβανομένης της θερινής περιόδου. Στην περίπτωση αυτή, η ολοκλήρωση της Μεταπτυχιακής Διατριβής μπορεί να παραταθεί κατά τη θερινή περίοδο, για έναν ή δύο μήνες. Σε κάθε περίπτωση, το σύνολο των ECTS παραμένει 90.
Διάρκεια: 1,5 έτος (3 Ακαδημαϊκά Εξάμηνα)
Πρόγραμμα
Το Master in Digital Marketing είναι δομημένο ως εξής:
Εξάμηνο 1
- DM515 Ψηφιακό Μάρκετινγκ Υποχρεωτικό
- MBA500 Μέθοδοι Έρευνας και Ανάλυση Δεδομένων Υποχρεωτική
- MBA561 Marketing Management & Business Communication Υποχρεωτικό
- DM504 e- Συμπεριφορά Καταναλωτή
Εξάμηνο 2
- DM505 Στρατηγικές Ψηφιακής Επικοινωνίας και Κοινωνικών Μέσων Υποχρεωτική
- DM508 Big Data και Marketing Analytics Υποχρεωτικά
- MBA584 Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία Υποχρεωτικό
- IS507 Διασπαστικές Τεχνολογίες
Εξάμηνο 3
- DIS600 Διατριβή
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακά αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του Master in Digital Marketing, οι απόφοιτοι αναμένεται να είναι σε θέση:
- PLO1: Αξιολογήστε κριτικά και συζητήστε έννοιες και θεωρίες που σχετίζονται με τον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
- PLO2: Επίδειξη δεξιοτήτων κριτικής ανάλυσης σε σύνθετα προβλήματα της πραγματικής ζωής στη σφαίρα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
- PLO3: Αξιολογήστε κριτικά τις αποφάσεις που λαμβάνονται από οργανισμούς και επιχειρήσεις για τη δημιουργία στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
- PLO4: Αξιολογήστε κριτικά την έρευνα στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και συζητήστε τις πρόσφατες τάσεις και έννοιες της έρευνας.
- PLO5: Σκεφτείτε αναλυτικά και εφαρμόστε ερευνητικά εργαλεία στο σχεδιασμό και την ανάληψη αυστηρής και ανεξάρτητης έρευνας στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
- PLO6: Επίδειξη προηγμένων δεξιοτήτων στην ανάλυση και αποτελεσματική χρήση ερευνητικών δεδομένων, μεγάλων δεδομένων και ποιοτικών και ποσοτικών πληροφοριών για την παροχή λύσεων σε πολύπλοκα επιχειρηματικά προβλήματα.
- PLO7: Αναπτύξτε τον επαγγελματισμό και την κριτική επίγνωση των επαγγελματικών προτύπων που χαρακτηρίζονται από ήθος, δημιουργικότητα και αυτοδιαχείριση.
- PLO8: Εργαστείτε αποτελεσματικά σε ομάδες, συνεργαστείτε και δημιουργήστε επαγγελματικές σχέσεις με διαφορετικά κοινά.
- PLO9: Αξιολογήστε κριτικά και χρησιμοποιήστε πληροφορίες από ένα ευρύ φάσμα πηγών και επικοινωνήστε αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας μια ποικιλία μέσων με επίγνωση και επαγγελματική ευθύνη των θεμάτων ασφάλειας του ψηφιακού περιβάλλοντος.
- PLO10: Επίδειξη δεξιοτήτων κριτικής αξιολόγησης και εφαρμογής ψηφιακών και διαδικτυακών τεχνολογιών στο ψηφιακό μάρκετινγκ σε πραγματικές καταστάσεις.