Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Μόδας
LCI Barcelona
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Γλώσσα διδασκαλίας: ισπανικά
Ο κύριος στόχος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Μάρκετινγκ, Επικοινωνίας και Οργάνωσης Εκδηλώσεων είναι να εκπαιδεύσει μελλοντικούς επαγγελματίες που μπορούν να εντοπίσουν, να αξιολογήσουν και να επιλέξουν ευκαιρίες στην αγορά, να δημιουργήσουν βέλτιστες στρατηγικές στον τομέα της επικοινωνίας και της εικόνας της μάρκας σε έναν τομέα στην οποία η καινοτομία είναι συνεχής και πολύ ανταγωνιστική. Επαγγελματίες που μπορούν να τοποθετήσουν ένα προϊόν στην αγορά και να το κάνουν γνωστό είτε μέσω διαφημιστικών εκστρατειών είτε μέσω του τύπου ή με την οργάνωση ενός γεγονότος.
ΣΤΟΧΟΙ
• Εκπαίδευση επαγγελματιών ικανών να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν εμπορικές στρατηγικές σε εμπορικά σήματα και προϊόντα μόδας.
• Παρέχετε τα απαραίτητα εργαλεία για να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε συγκεκριμένα σχέδια μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις του κλάδου.
• Εκπαιδεύστε για τη διαχείριση, το συντονισμό και την παραγωγή εκδηλώσεων μόδας, καθώς και τον καθορισμό της κατάλληλης επικοινωνιακής στρατηγικής για κάθε εκδήλωση.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΤΗΡΙ
• Απόφοιτοι ή πτυχιούχοι πανεπιστημίων που επιθυμούν να εργαστούν σε μια επιχείρηση στον τομέα της μόδας, σε τμήματα μάρκετινγκ και / ή επικοινωνίας.
• Επαγγελματίες από τον κόσμο της μόδας και από άλλους τομείς που ενδιαφέρονται να αποτελέσουν μέρος μιας εταιρείας σε αυτόν τον τομέα, ειδικότερα στα τμήματα μάρκετινγκ και / ή επικοινωνίας.
ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ
• Να επικοινωνούν ιδέες και σχέδια σε πελάτες, να υποστηρίζουν λογικά, να γνωρίζουν πώς να αξιολογούν τις προτάσεις και τον διάλογο των καναλιών.
• Κατανόηση της συμπεριφοράς των στοιχείων που παρεμβαίνουν στην επικοινωνιακή διαδικασία, γνώση των τεχνολογικών πόρων της επικοινωνίας και αξιολόγηση της επιρροής τους στις διαδικασίες και στα προϊόντα της μόδας.
• Ανάλυση, αξιολόγηση και επαλήθευση της παραγωγικής βιωσιμότητας των έργων βάσει κριτηρίων επίσημης καινοτομίας, επιχειρηματικής διαχείρισης και ζήτησης της αγοράς.
• Κατεβάστε τις γλώσσες και τους τυπικούς πόρους έκφρασης και επικοινωνίας.
• Οργανώστε, κατευθύνετε ή / και συντονίστε τις ομάδες εργασίας και μάθετε πώς να προσαρμόζεστε στις πολυεπιστημονικές ομάδες.
• Επίλυση προβλημάτων και λήψη αποφάσεων που ανταποκρίνονται στους στόχους του έργου που εκτελείται.
• Να αξιοποιήσει αποτελεσματικά τις ΤΠΕ και τις εφαρμογές τους σε έργα που σχετίζονται με τον τομέα της μόδας.
• Συλλέξτε σημαντικές πληροφορίες, αναλύστε και διαχειριστείτε κατάλληλα.
• Να αναλύσει τις μελέτες αγοράς και τον αντίκτυπό τους στην ανάπτυξη νέων έργων.
• Γνώση του οικονομικού και οργανωτικού πλαισίου στο οποίο πραγματοποιείται η επιχειρηματική δραστηριότητα.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
• Διαχειριστής προϊόντων
• Διαχειριστής έργου
• Διαχειριστής μάρκας
• Διευθυντής λιανικής
• Υπεύθυνος για το μάρκετινγκ και / ή την επικοινωνία στις εταιρείες μόδας
• Τεχνικός έρευνας αγοράς
• Υπεύθυνος εμπορικού μάρκετινγκ
• Επικεφαλής των μέσων μόδας
• Σύμβουλος μάρκετινγκ στον τομέα
• Διευθυντής λογαριασμού
• Δημιουργική διαφήμιση
• Δημοσιογράφος μόδας
• Παραγωγός εκδηλώσεων
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΕΤΩΝ
→ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
Οργάνωση εκδηλώσεων μόδας
ΕΝΟΤΗΤΑ I (9 ECTS)
Παραγωγή πεζογέφυρας
Περιεχόμενα
> Ανάπτυξη προγράμματος παρέλασης
> Δημόσιες σχέσεις και διαφήμιση
ΣΤΟΧΟΙ
> Να είστε σε θέση να οργανώσετε και να αναπτύξετε μια επίδειξη μόδας.
> Μάθετε πώς να σχεδιάσετε τη στρατηγική της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων για μια επίδειξη μόδας.
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ (9 π.μ.)
Δημιουργικές και εμπορικές στρατηγικές
Περιεχόμενα
> Εκθέσεις
> Εκθεσιακές αίθουσες
ΣΤΟΧΟΙ
> Μάθετε να συντονίζετε την παρουσίαση των συλλογών μόδας μέσω εκθεσιακών χώρων ή εξειδικευμένων εκθέσεων.
> Αναλύστε τους διάφορους τύπους εκθέσεων που υπάρχουν, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, για να προσδιορίσετε το καταλληλότερο προϊόν ανάλογα με το εμπορικό σήμα ή το προϊόν που πρόκειται να διατεθεί στο εμπόριο.
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ (9 ECTS)
Σχεδιασμός και ανάπτυξη άλλων τύπων εκδηλώσεων
Περιεχόμενα
> Εγκαινιάσεις και συμβάσεις
> Εκθέσεις
ΣΤΟΧΟΙ
> Να είστε σε θέση να οργανώσετε μια έκθεση, ένα άνοιγμα ή μια σύμβαση σχετικά με τα προϊόντα της μόδας.
> Μάθετε πώς να επιλέξετε τους καταλληλότερους προμηθευτές για κάθε περίσταση.
> Μάθετε να διαπραγματευτείτε προϋπολογισμούς που είναι συνεκτικοί και κατάλληλοι για την ίδια την εκδήλωση και τις πραγματικές ανάγκες της εταιρείας.
ΕΝΟΤΗΤΑ IV (3 ECTS)
τελική έργου
Προγραμματισμός της παρουσίασης μιας συλλογής μόδας σε μια πασαρέλα ή την έκθεση αντικειμένων σε εκθέσεις, εκθέσεις, συνέδρια και ανοίγματα.
→ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΞΑΜΗΝΟ
Μάρκετινγκ μόδας και επικοινωνία
ΕΝΟΤΗΤΑ Ι (14 ECTS)
Τεχνικές μάρκετινγκ
Περιεχόμενα
> Η αγορά και ο καταναλωτής του προϊόντος μόδας
> Πολιτικές και στρατηγικές μάρκετινγκ στον τομέα
> Το σχέδιο μάρκετινγκ στη μόδα
ΣΤΟΧΟΙ
> Προσδιορίστε και αξιολογήστε την αγορά μόδας για να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ σύμφωνα με συγκεκριμένους στόχους.
> Να είστε σε θέση να σχεδιάσετε, να εφαρμόσετε και να εφαρμόσετε σχέδια μάρκετινγκ σε αυτόν τον τομέα.
> Μάθετε πώς να εφαρμόζετε τις διαφορετικές στρατηγικές και τις πολιτικές μάρκετινγκ που υπάρχουν ανάλογα με κάθε περίπτωση.
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ (13 ECTS)
τεχνικές επικοινωνίας
Περιεχόμενα
> Επικοινωνία
> Δημοσιογραφία και κοινωνικά δίκτυα
> Διαφήμιση
ΣΤΟΧΟΙ
> Προσδιορίστε και αναλύστε τις επικοινωνιακές ανάγκες μιας εταιρείας μόδας.
> Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε εργαλεία επικοινωνίας, παραδοσιακά και ψηφιακά.
> Καθορίστε και καθορίστε στόχους, καθώς και δράσεις επικοινωνίας σχεδίων που αφορούν ειδικά τη βιομηχανία της μόδας.
> Να είναι σε θέση να συντονίζει τις δράσεις επικοινωνίας.
> Μάστερ τα βασικά εργαλεία των διαφορετικών δημοσιογραφικών ειδών, προκειμένου να επικοινωνούν αποτελεσματικά τα νέα των εταιρειών μόδας.
> Διαχωρίστε τα διαφορετικά μέσα διαφήμισης και προσδιορίστε ποια είναι η πλέον κατάλληλη για το μήνυμα που πρόκειται να μεταδοθεί.
> Γνωρίζετε τις πολλαπλές στρατηγικές δημιουργίας διαφημίσεων και γνωρίζετε πώς να τις εφαρμόσετε σύμφωνα με το χρησιμοποιούμενο μέσο ή υποστήριξη.
ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ (3 ECTS)
τελική έργου
Ανάπτυξη σχεδίου επικοινωνίας και μάρκετινγκ για μια εταιρεία στον τομέα της μόδας.
→ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
(Προαιρετικό)
Ο φοιτητής θα έχει την ευκαιρία να πραγματοποιήσει πρακτική άσκηση σε μία από τις εταιρείες που ανήκουν στην Τράπεζα Εργασίας της LCI Barcelona. Μέσα σε αυτό το πραγματικό περιβάλλον εργασίας μπορείτε να εφαρμόσετε όλες τις γνώσεις και τα εργαλεία που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Οι φοιτητές που εγγράφονται σε πρόγραμμα μεταπτυχιακού προγράμματος μπορούν να κάνουν επαγγελματικές πρακτικές μέσω της Τράπεζας Εργασίας μας, με σκοπό να διευκολύνουν την πρόσβασή τους στον κόσμο της εργασίας. Η LCI Barcelona συνδέεται με πολυάριθμες εταιρείες και ιδρύματα στον κόσμο του σχεδιασμού, που επιτρέπει στους φοιτητές να ασκούν πρακτική σε αυτές τις εταιρείες προκειμένου να δοκιμάσουν τις δεξιότητες και τις γνώσεις που αποκτώνται μέσα σε ένα πραγματικό επαγγελματικό πλαίσιο.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ
Χάρη σε αυτό το εργαλείο που προσφέρει το δίκτυο εκπαίδευσης του LCI, η Τράπεζα Εργασίας είναι διεθνής. Είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα που μοιράζονται όλοι οι σπουδαστές του δικτύου που επιτρέπει στους φοιτητές και τους αποφοίτους της LCI Barcelona να μοιράζονται τα χαρτοφυλάκιά τους και να εφαρμόζουν τις προσφορές εργασίας και πρακτικής άσκησης των εταιρειών που βρίσκονται σε όλες τις χώρες όπου το δίκτυο έχει πανεπιστημιούπολη και όπου απαιτούνται νέα ταλέντα