Master in Management - Digital Marketing Major
Kozminski University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Warsaw, Πολωνία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 5.520 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Δίδακτρα 1ου έτους
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Digital Marketing είναι μια νέα, καινοτόμος εξειδίκευση στον τομέα της διαχείρισης, που διεξάγεται στα αγγλικά.
Οι μελέτες αποσκοπούν στην εκπαίδευση ενός σύγχρονου διευθυντή μάρκετινγκ ο οποίος:
- Μετακινείται με επιδεξιότητα στις συνθήκες της ψηφιακής οικονομίας, κατανοεί τον σύγχρονο κόσμο και τον σύγχρονο πελάτη.
- Γνωρίζει πώς το Διαδίκτυο μπορεί να αλλάξει όχι μόνο το μάρκετινγκ αλλά και ολόκληρο τον οργανισμό και ξέρει πώς να εφαρμόσει αποτελεσματικά μια τέτοια αλλαγή.
- Κατανοεί πώς οι σύγχρονες τεχνολογίες, δηλαδή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα κινητά, η τεχνητή νοημοσύνη ή ο αυτοματισμός, αλλάζουν τη λειτουργία της εταιρείας.
- Θα είναι σε θέση να δημιουργήσει αποτελεσματικά μια στρατηγική, σχέδιο και εργασίες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο (συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).
- Γνωρίζει τέλεια και είναι σε θέση να χρησιμοποιεί εργαλεία που σχετίζονται με διαδικτυακή προώθηση (π.χ. διαφημίσεις Facebook, Google Adwords, συστήματα αυτοματισμού μάρκετινγκ ή συστήματα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου).
- Γνωρίζει πώς να ξεκινήσει και να λειτουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, κατανοεί τις δυνατότητες που προκύπτουν από τη χρήση διαδικτυακών επιχειρηματικών μοντέλων (π.χ. crowdsourcing, κοινή οικονομία, μοντέλο freemium κ.λπ.).
- Γνωρίζει τέλεια την ανάλυση ιστού, μπορεί να χρησιμοποιήσει εργαλεία όπως το Google Analytics, το Brand24, το Sotrender και πολλά άλλα.
- Γνωρίζει τα βασικά των γραφικών υπολογιστών και την προετοιμασία διαδικτυακού υλικού βίντεο.
- Μπορεί να συνεργαστεί σε εικονικό περιβάλλον (εικονικές ομάδες).
- Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, ήταν σε συνεχή επαφή με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και τις πρακτικές ηλεκτρονικού επιχειρείν.
- Αναγνωρίζει τις ευκαιρίες ανάπτυξης κάθε οργανισμού, που προκύπτουν από το φαινόμενο του ψηφιακού μετασχηματισμού, από το οποίο περνά κάθε εταιρεία ή ίδρυμα.
- Μπορεί να λειτουργήσει ελεύθερα σε διεθνές περιβάλλον αφού το πρόγραμμα διεξάγεται στα αγγλικά.
Οι συνεργάτες του προγράμματος:
Μοναδικές Αξίες
- Οι εταίροι των μελετών είναι αναγνωρισμένα εμπορικά σήματα από τον ψηφιακό κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Accenture, Sotrender, Brand24, Salesmanago, NapoleonCat που προσφέρουν στους φοιτητές μεταξύ άλλων πρακτική άσκηση, προγράμματα πιστοποίησης, δωρεάν πρόσβαση σε διαδικτυακά εργαλεία, διαλέξεις επισκεπτών και συναντήσεις με επαγγελματίες.
- Το πρόγραμμα του κύριου αποτελείται από πολλά βασικά θέματα (πάνω από 800 διδακτικές ώρες), που πραγματοποιούνται με τη μορφή διαδραστικών εργαστηρίων, σεμιναρίων, ασκήσεων, εργαστηρίων υπολογιστών και διαλέξεων.
- Τα μαθήματα διδάσκονται από εξαιρετικούς καθηγητές και ειδικούς υψηλού επιπέδου e-marketing με τεράστια εμπειρία στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό επιχειρείν.
- Οι μαθητές βρίσκονται σε άμεση επαφή με εταιρείες από τον τομέα της νέας τεχνολογίας, συμμετέχουν σε μαθήματα με επαγγελματίες και υλοποιούν έργα στον τομέα του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού επιχειρείν για συγκεκριμένες εταιρείες.
- Ένας απόφοιτος του κλάδου στο Markηφιακό Μάρκετινγκ θα αποκτήσει ένα τεράστιο φάσμα συγκεκριμένων ικανοτήτων και δεξιοτήτων που επιτρέπουν τη γρήγορη οικοδόμηση καριέρας πρακτικά σε κάθε εταιρεία.
- Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να επωφεληθούν από μια εξάμηνη διαμονή σε ένα από τα 200 διάσημα πανεπιστήμια από όλο τον κόσμο στο πλαίσιο ενός διεθνούς προγράμματος ανταλλαγής. Επιπλέον, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να πάνε για πρακτική άσκηση στο εξωτερικό.
- Οι απόφοιτοι λαμβάνουν δίπλωμα Master στη Διοίκηση. Επιπλέον, λαμβάνουν συμπλήρωμα διπλώματος που δηλώνει ότι ο απόφοιτος έχει τελειώσει το τμήμα του Markηφιακού Μάρκετινγκ.
- Οι μελέτες διεξάγονται σε λειτουργία πλήρους απασχόλησης.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- Τεχνητή Νοημοσύνη στις Επιχειρήσεις
- Ψηφιακός Μετασχηματισμός
- Εξόρυξη επιχειρηματικών δεδομένων
- Αρχές Διαχείρισης Έργων
- CRM και Αυτοματισμός Μάρκετινγκ
- Digital Consulting Project
- Ανάλυση χαρτοφυλακίου πελατών
- Εικονικές Ομάδες
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ II
- Στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου και ηλεκτρονικού επιχειρείν
- Digital Analytics
- Social Media Marketing
- Βίντεο και Γραφιστική
- Σχεδιασμός και Διαχείριση Ιστοσελίδων
- Διαχείριση Εμπειρίας Πελατών
- Νομικές πτυχές της εικονικοποίησης
Πρόγραμμα τάξης
- Προγράμματα πλήρους απασχόλησης
Τα μαθήματα γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή πρωί και απόγευμα.
Εκθεσιακός χώρος
Κατάταξη
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι κερδίζεις από τις σπουδές σου
Κατά τη διάρκεια των σπουδών σας θα αποκτήσετε γνώσεις, δεξιότητες και κοινωνικές ικανότητες μεταξύ άλλων σε:
- Ολοκληρωμένη χρήση του Διαδικτύου και των τεχνολογιών δικτύου στο μάρκετινγκ - δημιουργία στρατηγικών, σχεδίων και εργασιών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.
- Δημιουργία και διαχείριση ιστοσελίδων.
- Συνεργασία και διαχείριση σχέσεων με σύγχρονο πελάτη.
- Η οικοδόμηση της δημοτικότητας της εταιρείας στο δίκτυο (e-promotion).
- Χειρισμός εργαλείων, π.χ Google Adwords και Google Analytics, Διαφημίσεις Facebook και αυτοματοποίηση μάρκετινγκ, CRM ή αναλυτικά συστήματα.
- Σχεδιασμός και διεξαγωγή αλληλεπίδρασης με πελάτες χρησιμοποιώντας μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media marketing).
- Ανάλυση πληροφοριών στο διαδίκτυο (web analyst).
- Διαχείριση έργων πληροφορικής και διαχείριση της ομάδας που υλοποιεί αυτά τα έργα.
- Εικονική διαχείριση ομάδας.
- Χρήση τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις.
- Πρακτική υλοποίηση έργων e-marketing για επιλεγμένη εταιρεία.
- Βασικά γραφικά υπολογιστή και επεξεργασία βίντεο.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Υποτροφίες για τους καλύτερους υποψηφίους
Οι υποψήφιοι για πρόγραμμα πλήρους φοίτησης, που έχουν συγκεντρώσει τουλάχιστον το 80% των μορίων από το εισαγωγικό τεστ θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για την «Υποτροφία για τους Καλύτερους Υποψηφίους».
Οι βραβευθέντες υποψήφιοι επιλέγονται βάσει συστήματος κατάταξης.
Μόνο η αίτηση που θα υποβληθεί μέχρι τις15 Ιουλίου θα ληφθεί υπόψη για την υποτροφία. Οι υποψήφιοι που έλαβαν υποτροφία θα ενημερωθούν σχετικά το αργότερο στις 31Ιουλίου.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Ευκαιρίες καριέρας μετά τις σπουδές σας
Μετά την αποφοίτησή σας από το τμήμα Ψηφιακού Μάρκετινγκ στα Αγγλικά, μπορείτε να εργαστείτε σε:
- «Παραδοσιακές» εταιρείες (οι λεγόμενες «τουβλάκια και κονιάματα»), αντιμετωπίζουν το μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και Διαδικτύου ως απαραίτητη επέκταση των δραστηριοτήτων προώθησης ή πωλήσεων τους.
- Εταιρείες «μετασχηματισμού» (τα λεγόμενα «τούβλα και κλικ»), που επιθυμούν να επωφεληθούν από τις νέες ευκαιρίες που προσφέρει το Διαδίκτυο για την απόκτηση πελατών, τη συνεργασία με τους σημερινούς πελάτες και τη συνολική μεταμόρφωση του επιχειρηματικού μοντέλου (το λεγόμενο « ψηφιακός μετασχηματισμός»).
- Διαδικτυακές εταιρείες (τα λεγόμενα «καθαρά κλικ»), που θέλουν να ενισχύσουν τη θέση τους στην εικονική αγορά και να εκμεταλλευτούν ακόμη περισσότερο τα πλεονεκτήματα και τις δυνατότητες του ψηφιακού περιβάλλοντος στις δραστηριότητές τους.
- Συμβουλευτικές εταιρείες, διαδραστικές εταιρείες, πρακτορεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ. που παρέχουν υπηρεσίες σχετικές με το Διαδίκτυο σε άλλες εταιρείες.
- Εταιρείες από τον κλάδο των νέων τεχνολογιών.
- Startups και τυχόν νέα επιχειρηματικά εγχειρήματα.
Παραδείγματα επαγγελμάτων για τα οποία ένας απόφοιτος του προγράμματος θα είναι καλά προετοιμασμένος:
- Διευθυντής Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Υπεύθυνος Ψηφιακού Μετασχηματισμού
- Διευθυντής Μάρκετινγκ / Συντονιστής Μάρκετινγκ
- Υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
- Αναλυτής Διαχείρισης Σχέσεων
- Project Manager
- Σύμβουλος στο Digital Marketing
- Υπεύθυνος ηλεκτρονικού εμπορίου
- Διευθυντής της κοινότητας
- Web Analyst
Διαπιστεύσεις
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.