Master of Science στο μάρκετινγκ (University College Dublin)
Kaplan Singapore
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Singapore, Σινγκαπούρη
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
18 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
University College Dublin
Η ΑBA (Ηνωμένο Βασίλειο) και η EQUIS (Ευρώπη), Πανεπιστημιακό Κολέγιο Δουβλίνου (UCD), κατέχουν την κορυφαία ποιότητα μεταξύ των κορυφαίων 1% των ιδρυμάτων παγκοσμίως και μία από τις λίγες ελίτ σχολές επιχειρήσεων που κατέχουν τη διαπίστευση «Triple Crown» Master Degrees για να βοηθήσουν τους επαγγελματίες να εκπληρώσουν τους στόχους τους.
Όλοι οι βαθμοί που απονέμονται από το University College Dublin (UCD), με προγράμματα που παραδίδονται μέσω της Kaplan στη Σιγκαπούρη, είναι διαπιστευμένα από το Κινεζικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Ανταλλαγών (CSCSE), μέλος του Υπουργείου Παιδείας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας.
Το Master of Science (MSc) στο πρόγραμμα μάρκετινγκ έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες που επιθυμούν να επιτύχουν την κυριότητα στο μάρκετινγκ, να επιταχύνουν την ανάπτυξη της σταδιοδρομίας τους και να οικοδομήσουν το δίκτυό τους με τους ομοϊδεάτες ηγέτες των επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα προσφέρει μια σταθερή βάση σε βασικούς τομείς της Διαχείρισης Brand και Marketing.
Οι μαθητές θα αποκτήσουν τις απαραίτητες θεωρητικές γνώσεις, αναλυτικές δεξιότητες και μεθοδολογίες για να αναπτύξουν τη σταδιοδρομία τους στον κόσμο του Μάρκετινγκ και των Εταιρικών Επικοινωνιών.
Δομή και περιεχόμενο
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα μπορεί να ολοκληρωθεί σε τουλάχιστον 18 μήνες με μερική απασχόληση. Παρακάτω είναι η δομή του προγράμματος:
Μονάδες πυρήνα
- Οργανωτική συμπεριφορά
- Παγκόσμια στρατηγική διαχείριση
- Εταιρική οικονομική διαχείριση
- Ερευνητικό Έγγραφο 1
- Ερευνητικό Έγγραφο 2
Μονάδες Pathway
- Διαχείριση σήματος
- Εταιρική στρατηγική μάρκετινγκ
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ
Τα ερευνητικά έγγραφα 1 και 2 πρέπει να υποβληθούν έως τα τέλη του μήνα 12 και 18 αντίστοιχα.
Προυποθέσεις εισόδου
Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα αποδέχεται ένα ευρύ φάσμα προσόντων, το οποίο περιλαμβάνει:
- Πτυχίο σε οποιοδήποτε κλάδο.
- Οι υποψήφιοι που δεν διαθέτουν πτυχίο πανεπιστημίου αλλά διαθέτουν συναφή επαγγελματικά προσόντα και εργασιακή εμπειρία θα εξεταστούν κατά περίπτωση.
Αγγλικά Απαιτήσεις:
Οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν την απαίτηση αγγλικής γλώσσας του Πανεπιστημίου.
Μέθοδος παράδοσης
Κάθε ενότητα παραδίδεται σε μια περίοδο 9 εβδομάδων. Τα μαθήματα συνήθως πραγματοποιούνται την τρίτη εβδομάδα για 5 συνεχείς ημέρες (Συμπεριλαμβανομένων των καθημερινών και των Σαββατοκύριακων).
Κάθε μονάδα υποστηρίζεται με 24 ώρες επαφής. Οι τάξεις διεξάγονται γενικά τα Σαββατοκύριακα και τα βράδια τις καθημερινές.
Μέθοδοι αξιολόγησης
Κάθε ενότητα αξιολογείται με οποιονδήποτε συνδυασμό σχολικής συμμετοχής, γραπτών αναθέσεων, έργων και εξετάσεων. Οι μέθοδοι αξιολόγησης ενδέχεται να ποικίλλουν ανάλογα με τις επιμέρους απαιτήσεις της ενότητας.
Αποφοίτηση και Πτυχίο
Οι φοιτητές που ολοκληρώνουν επιτυχώς και περάσουν τις ενότητες που ορίζονται στη δομή του προγράμματος θα απονεμηθούν το Master of Science in Marketing από το University College του Δουβλίνου.
Το μεταπτυχιακό δίπλωμα θα είναι το ίδιο με εκείνο που απονέμεται στους αποφοίτους στην πανεπιστημιούπολη.
Προμήθειες προγράμματος
Η συνολική αμοιβή καλύπτει την πανεπιστημιακή εγγραφή, διαλέξεις / σεμινάρια / εργαστήρια και αξιολογήσεις όπως εργασίες / εξετάσεις / εξετάσεις / έργα (όπου ισχύει), υλικό προγράμματος σε ψηφιακή μορφή, πτυχίο (αν έχει κερδίσει) και μεταγραφή.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Strategic Marketing | Online
- Online
Online Master of Science στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Spain Online, Ισπανία
Online MSc Ψηφιακές Επιχειρήσεις - Πανεπιστήμιο Salford (Ηνωμένο Βασίλειο)
- Salford, Ηνωμένο Βασίλειο