Master στην εταιρική επικοινωνία
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Madrid, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Ζητήστε πληροφορίες
Δίδακτρα
EUR 1.850 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* επιδοτούμενο από το Ίδρυμα Seneca
Εισαγωγή
Το Master στην Εταιρική Επικοινωνία που προσφέρεται από το Ινστιτούτο Seneca παρέχει ολοκληρωμένη κατάρτιση σε αυτόν τον τομέα, από ειδικευμένους επαγγελματίες σε όλες τις διαστάσεις της ανακοίνωσης.
Η επικοινωνία είναι ένας από τους τομείς που γνώρισε τους περισσότερους μετασχηματισμούς από την εμφάνιση των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών.
Σήμερα, μια εταιρεία και ένα ίδρυμα επικοινωνούν σε απευθείας σύνδεση και εκτός σύνδεσης, η οποία έχει διαφοροποιημένες στρατηγικές επικοινωνίας για να εξυπηρετήσει τα διάφορα άτομα του οργανισμού και να τους ενημερώνει για τις πιο σημαντικές πτυχές: προϊόντα, συναντήσεις, συμμαχίες, αλλαγές κ.λπ.
Η επικοινωνία δεν ήταν ποτέ εύκολη υπόθεση, καθώς πρέπει να ανταποκρίνεται σε μια σειρά κριτηρίων ώστε να είναι έγκαιρη και συναφής, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα έναν προδραστικό τρόπο δράσης, προκειμένου να προγραμματίσει τις ενέργειες για το εσωτερικό και το εξωτερικό κοινό, τόσο σε ασφαλή χρονικά διαστήματα όσο και σε καταστάσεις κρίσης.
Αυτό το Master στην εταιρική επικοινωνία θα σας παρέχει όλες τις γνώσεις που απαιτούνται για την οργάνωση ενός Τμήματος Επικοινωνίας και όλα τα εργαλεία για να το διαχειριστείτε σωστά, σχεδιάζοντας το σύνολο των προτάσεων που είναι απαραίτητες και πλαισιώνοντάς τες στο Σχέδιο Επικοινωνίας της εταιρίας ή του ιδρύματος.
Διαπίστευση
Αυτό το Μεταπτυχιακό στην εταιρική επικοινωνία, 600 ωρών και 60 ECTS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων), είναι τίτλος του Καθολικού Πανεπιστημίου της Μούρθια - UCAM, στο πλαίσιο της συμφωνίας που υπεγράφη μεταξύ του Ινστιτούτου Seneca και της UCAM.
Διδακτέα ύλη
πρόγραμμα
Το πρόγραμμα αυτού του Master in Corporate Communication, το πληρέστερο της αγοράς, αφού δίνει σε όσους το ακολουθούν μια πολύπλευρη εκπαίδευση, κατανοώντας όλες τις διαστάσεις που παρουσιάζει η Επικοινωνία. Αποτελείται από 28 Ενότητες, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν:
- Εισαγωγή στην Επικοινωνία
- Η Εταιρεία και ο Οργανισμός της
- Ο επιχειρηματικός πολιτισμός
- Η κοινωνία της πληροφορίας
- Το Τμήμα Επικοινωνίας
- Ηγεσία και Διοίκηση
- Επιχειρηματική ηθική
- Εσωτερική επικοινωνία
- Τεχνικές Δημιουργικότητας
- Εξωτερική Επικοινωνία
- Δημιουργία και Διαχείριση επωνυμίας
- Συγγραφή πληροφοριών
- Εταιρική επικοινωνία
- Θεσμική επικοινωνία
- Πολιτική Επικοινωνία
- Πρωτόκολλο και τελετή
- Διαπολιτισμική επικοινωνία
- Διαχείριση μιας κατάστασης κρίσης
- Οργανωτική Αλλαγή
- Εμπορική επικοινωνία
- Διαχείριση Διαφήμισης
- Οργάνωση εκδήλωσης
- Κοινωνικά δίκτυα
- άλλοι
(συμπληρώστε τη φόρμα για να μάθετε το πλήρες Πρόγραμμα και τα περιεχόμενα καθεμιάς από τις Ενότητες)
Αποτέλεσμα προγράμματος
στόχοι
- Παρέχετε στους μαθητές γνώσεις και τεχνικές διαχείρισης και παρέχετε τους τα εργαλεία για να εκτελούν τα καθήκοντα ενός ειδικού στην επικοινωνία.
- Αναπτύξτε ή ενισχύστε τις ηγετικές και διαχειριστικές δεξιότητες των μαθητών, τις δεξιότητες λήψης αποφάσεων, καθώς και την κυριαρχία των τεχνικών διαπραγμάτευσης.
- Ενίσχυση της δημιουργικότητας των μαθητών, μέσω διαφορετικών τύπων ασκήσεων σε πραγματικές περιπτώσεις και υποθέσεις.
- Τόνωση της ανάλυσης λειτουργικής λειτουργικότητας, για τη διαμόρφωση και εφαρμογή διαδικασιών που εξορθολογίζουν τις ροές πληροφοριών και τις εσωτερικές διαδικασίες.
- Κατανοήστε τη σημασία των διαφορετικών μορφών Επικοινωνίας, στους διαφορετικούς τομείς εφαρμογής τους, τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού.
- Αναπτύξτε μια κριτική αίσθηση προκειμένου να σχεδιάσετε με επιτυχία το Σχέδιο Επικοινωνίας του οργανισμού, καθώς και την εταιρική ιστοσελίδα.
- Γνωρίστε τα επίπεδα Θεσμικής Επικοινωνίας και τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει το καθένα από αυτά.
- Εμβαθύνετε στους κανόνες και τους κανόνες του Πρωτοκόλλου και των Τελετών, για να εξασφαλίσετε την επιτυχία κάθε εκδήλωσης που διοργανώνεται και που συγκεντρώνει εθνικές ή ξένες προσωπικότητες.
- Εξοικειωθείτε με καθεμία από τις λειτουργίες της Εταιρικής Επικοινωνίας, να τη διαχειρίζεστε σε εθνικό περιβάλλον ή να την αντιμετωπίζετε από την άποψη της πολιτιστικής πολυμορφίας.
- Γνωρίστε τις δυνατότητες που παρουσιάζει το Διαδίκτυο, προκειμένου να διαχειριστείτε με επιτυχία την Επικοινωνία της Επωνυμίας μέσω των κοινωνικών δικτύων.
- Αξιολογήστε τη διαχείριση των κωδίκων δεοντολογίας στην εταιρεία για τη συμμετοχή όλου του εργατικού δυναμικού σε ενέργειες σύμφωνα με την Κοινωνική Ευθύνη της Εταιρείας.
Ιδανικοί μαθητές
Για ποιόν είναι
- Σε πτυχιούχους Δημοσιογραφίας και Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων που επιθυμούν να αποκτήσουν αυτή την εξειδίκευση για να εργαστούν τόσο σε δημόσιο όσο και σε ιδιωτικό περιβάλλον.
- Σε επαγγελματίες και υπαλλήλους που εκτελούν καθήκοντα ή λειτουργίες που σχετίζονται με την Επικοινωνία και που πρέπει να τελειοποιήσουν ή να ενημερώσουν τις χρησιμοποιούμενες τεχνικές.
- Σε επιχειρηματίες που συνδέονται με άκρως ανταγωνιστικούς τομείς και αναγνωρίζουν την Επικοινωνία ως εργαλείο στρατηγικής διαχείρισης.
- Σε διευθυντές με ανθρώπινες ομάδες υπό την ευθύνη τους και που πρέπει να αναπτύξουν βασικές πτυχές της Επικοινωνίας για να επιτύχουν μεγαλύτερη παραγωγικότητα στην εργασία τους.
- Σε δημοσιογράφους με διοικητικές αρμοδιότητες σε Γραφεία Τύπου που επιθυμούν να συμπληρώσουν τις γνώσεις τους κάνοντας ένα ποιοτικό άλμα προς τον τομέα της Επικοινωνίας.
- Σε κάθε επαγγελματία που επιθυμεί να διευρύνει τις γνώσεις του σε αυτό το αντικείμενο ή να επανεκπαιδευτεί αποκτώντας αυτή την εξειδίκευση.
Ευκαιρίες καριέρας
Εργατικές αναχωρήσεις
- Τμήματα Επικοινωνίας ή Εξωτερικών Σχέσεων
- Τμήματα Θεσμικών Σχέσεων
- Τμήματα δημοσίων σχέσεων και πρωτοκόλλου
- Πατήστε Ερμάρια
- Εταιρείες Επικοινωνίας και Εικόνας
- Εταιρείες Διοργάνωσης Εκδηλώσεων
- Συμβουλευτικές και ελεγκτικές εταιρείες
- Διαφημιστικά γραφεία
ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ: διαχείριση του δικού σας Γραφείου Εξωτερικής Επικοινωνίας, για παροχή υπηρεσιών σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και συλλόγους.