
Μεταπτυχιακό in
Master στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την αγορά - Διαδικτυακά INESDI Business School

Εισαγωγή
Το ότι οι αγοραστικές συνήθειες έχουν αλλάξει είναι γεγονός. Από την αρχή της κρίσης του COVID-19, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης μεταξύ των καταναλωτών έχει αυξηθεί σημαντικά. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν δείξει την απόρριψή τους για τα πλήθη σε φυσικούς χώρους και προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους online. Ακόμη και κοινωνικές ομάδες που μέχρι πριν από δύο χρόνια -πριν από τον COVID 19- έβλεπαν το ηλεκτρονικό εμπόριο από ένα συνετό και ακόμη και απρόθυμο πρίσμα -γενιές όπως οι Silent ή οι Baby Boomers- έχουν ξεκινήσει έναν μετασχηματισμό στις καταναλωτικές τους συνήθειες από offline σε online. το πιο ενεργό κοινό αναγνωρίζει για πρώτη φορά ορισμένα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου: αμεσότητα, άνεση ή χρηστικότητα μεταξύ άλλων που κάνουν τη συνύπαρξη με την παραδοσιακή επιχείρηση να κλονίζεται σε τομείς όπως το λιανεμπόριο.
Σε χώρες όπως η Ισπανία, ο αριθμός των χρηστών ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθεί κατά 25% και να φτάσει τους 35 εκατομμύρια χρήστες το 2024. Επί του παρόντος, περισσότερο από το 60% του ισπανικού πληθυσμού αγοράζει μέσω Διαδικτύου, εκ των οποίων το 40% το κάνει με το smartphone του. Πολύ συμφέροντα δεδομένα για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία, η οποία, μαζί με το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ιταλία, χαρακτηρίζουν τις χώρες με τα καλύτερα αποτελέσματα στις ηλεκτρονικές αγορές.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εκδημοκρατιστεί και οι εταιρείες και οι οργανισμοί που δεν είναι προσαρμοσμένοι σε αυτό θα δυσκολευτούν να προχωρήσουν εάν δεν εξελιχθούν με το κοινό. Μέσα σε αυτό το σπουδαίο οικοσύστημα διαδικτυακών αγορών, εμφανίζεται μια δεύτερη ενότητα: το Marketplace - το μεγάλο άγνωστο στη στρατηγική ψηφιακών πωλήσεων αμέτρητων εμπορικών σημάτων που, μετά το φαινόμενο της πανδημίας, ήρθαν με δύναμη να παραμείνουν και να υποθέσουν ότι τα Brands έχουν - στο τις πωλήσεις και την εμπορική τους στρατηγική - νέα κανάλια προς εξερεύνηση για την ικανοποίηση του καταναλωτή.
Με αυτόν τον τρόπο, η τρέχουσα στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ σαφής - η εισβολή επωνυμιών μέσω της λειτουργίας τους στο δικό τους κανάλι διαδικτυακού ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και η επιλογή του Marketplace ή/και των ηλεκτρονικών λιανοπωλητών όπου η εταιρεία θέλει να τοποθετηθεί σε εξάρτηση από την αγορά/ες δράσης, το επιχειρηματικό μοντέλο που πρέπει να ακολουθήσετε (B2C, B2B) και την εικόνα της επωνυμίας του. Έτσι, οι ομάδες μάρκετινγκ και η διοίκηση επιχειρήσεων πρέπει να συμβαδίζουν - τώρα, περισσότερο από ποτέ - για την επιτυχία της εταιρείας στις ψηφιακές πωλήσεις. Σε αυτό το σημείο είναι που οι τρέχοντες διαχειριστές του φυσικού σημείου πώλησης (GPV) πρέπει να προσαρμοστούν στις λειτουργίες και τις παραλλαγές του ψηφιακού καναλιού. Οι ομάδες εμπορικού μάρκετινγκ συγχωνεύουν τις δεξιότητες με τους παραδοσιακούς τομείς μάρκετινγκ και, μέσα σε αυτό το κοκτέιλ αλλαγών που σημειώνονται προς τον μετασχηματισμό του ψηφιακού λιανικού εμπορίου, εμφανίζονται νέα στοιχεία στις εργασιακές διαδικασίες, όπως αυτά που περιστρέφονται γύρω από το ρόλο των διευθυντών ηλεκτρονικού εμπορίου - εκπαιδευμένοι όχι μόνο παρέχουν υπηρεσίες ανάλογα με τον ιστό ηλεκτρονικού εμπορίου, την αγορά ή άλλους τύπους ψηφιακών πωλήσεων, όπως το dropshipping - αλλά και να ειδικεύονται στον έλεγχο τιμών, τη διαχείριση αποθεμάτων και την εφοδιαστική, μεταξύ άλλων λεπτομερών λειτουργιών.
τιτλοποίηση
Ο Master in Ecommerce and Marketplace γεννήθηκε από την ένωση της Inesdi και της UPC.
Από τη μία πλευρά, το Inesdi Digital Business School είναι μια σχολή επιχειρήσεων που προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα που πλαισιώνονται στους τομείς της ψηφιοποίησης, της καινοτομίας και της τεχνολογίας, με ιδιαίτερη έμφαση στον αντίκτυπο στις επιχειρήσεις. Εκτός από τη συνεχή ενημέρωση των περιεχομένων, σύμφωνα με τις νέες τάσεις στο περιβάλλον, η Inesdi διαθέτει διδακτικό προσωπικό που ξεχωρίζει για την ευρεία και αποδεδειγμένη εμπειρία του στους τομείς στους οποίους διδάσκουν τις ενότητες τους.
Από την άλλη πλευρά, το Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), με έδρα τη Βαρκελώνη, ιδρύθηκε το 1971 και, έκτοτε, έχει γίνει ένα από τα κορυφαία πολυτεχνικά πανεπιστήμια στην Ευρώπη. Είναι ένα δημόσιο ίδρυμα έρευνας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στους τομείς της μηχανικής, της αρχιτεκτονικής, της επιστήμης και της τεχνολογίας.
Επομένως, μόλις ολοκληρωθεί το πρόγραμμα, οι μαθητές θα αποκτήσουν:
- Ένας δικός σας τίτλος από το Inesdi Digital Business School
- Ένα δικό του πτυχίο που πιστοποιείται από την UPC, εάν εκπληρωθούν οι απαιτήσεις του Πανεπιστημίου στο τέλος του προγράμματος