Master στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την αγορά - Διαδικτυακά
INESDI Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
EUR 7.200
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Το ότι οι αγοραστικές συνήθειες έχουν αλλάξει είναι γεγονός. Από την αρχή της κρίσης του COVID-19, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης μεταξύ των καταναλωτών έχει αυξηθεί σημαντικά. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν δείξει την απόρριψή τους για τα πλήθη σε φυσικούς χώρους και προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους online. Ακόμη και κοινωνικές ομάδες που μέχρι πριν από δύο χρόνια -πριν από τον COVID 19- έβλεπαν το ηλεκτρονικό εμπόριο από ένα συνετό και ακόμη και απρόθυμο πρίσμα -γενιές όπως οι Silent ή οι Baby Boomers- έχουν ξεκινήσει έναν μετασχηματισμό στις καταναλωτικές τους συνήθειες από offline σε online. το πιο ενεργό κοινό αναγνωρίζει για πρώτη φορά ορισμένα οφέλη του ηλεκτρονικού εμπορίου: αμεσότητα, άνεση ή χρηστικότητα μεταξύ άλλων που κάνουν τη συνύπαρξη με την παραδοσιακή επιχείρηση να κλονίζεται σε τομείς όπως το λιανεμπόριο.
Σε χώρες όπως η Ισπανία, ο αριθμός των χρηστών ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθεί κατά 25% και να φτάσει τους 35 εκατομμύρια χρήστες το 2024. Επί του παρόντος, περισσότερο από το 60% του ισπανικού πληθυσμού αγοράζει μέσω Διαδικτύου, εκ των οποίων το 40% το κάνει με το smartphone του. Πολύ συμφέροντα δεδομένα για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ισπανία, η οποία, μαζί με το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ιταλία, χαρακτηρίζουν τις χώρες με τα καλύτερα αποτελέσματα στις ηλεκτρονικές αγορές.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει εκδημοκρατιστεί και οι εταιρείες και οι οργανισμοί που δεν είναι προσαρμοσμένοι σε αυτό θα δυσκολευτούν να προχωρήσουν εάν δεν εξελιχθούν με το κοινό. Μέσα σε αυτό το σπουδαίο οικοσύστημα διαδικτυακών αγορών, εμφανίζεται μια δεύτερη ενότητα: το Marketplace - το μεγάλο άγνωστο στη στρατηγική ψηφιακών πωλήσεων αμέτρητων εμπορικών σημάτων που, μετά το φαινόμενο της πανδημίας, ήρθαν με δύναμη να παραμείνουν και να υποθέσουν ότι τα Brands έχουν - στο τις πωλήσεις και την εμπορική τους στρατηγική - νέα κανάλια προς εξερεύνηση για την ικανοποίηση του καταναλωτή.
Με αυτόν τον τρόπο, η τρέχουσα στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ σαφής - η εισβολή επωνυμιών μέσω της λειτουργίας τους στο δικό τους κανάλι διαδικτυακού ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και η επιλογή του Marketplace ή/και των ηλεκτρονικών λιανοπωλητών όπου η εταιρεία θέλει να τοποθετηθεί σε εξάρτηση από την αγορά/ες δράσης, το επιχειρηματικό μοντέλο που πρέπει να ακολουθήσετε (B2C, B2B) και την εικόνα της επωνυμίας του. Έτσι, οι ομάδες μάρκετινγκ και η διοίκηση επιχειρήσεων πρέπει να συμβαδίζουν - τώρα, περισσότερο από ποτέ - για την επιτυχία της εταιρείας στις ψηφιακές πωλήσεις. Σε αυτό το σημείο είναι που οι τρέχοντες διαχειριστές του φυσικού σημείου πώλησης (GPV) πρέπει να προσαρμοστούν στις λειτουργίες και τις παραλλαγές του ψηφιακού καναλιού. Οι ομάδες εμπορικού μάρκετινγκ συγχωνεύουν τις δεξιότητες με τους παραδοσιακούς τομείς μάρκετινγκ και, μέσα σε αυτό το κοκτέιλ αλλαγών που σημειώνονται προς τον μετασχηματισμό του ψηφιακού λιανικού εμπορίου, εμφανίζονται νέα στοιχεία στις εργασιακές διαδικασίες, όπως αυτά που περιστρέφονται γύρω από το ρόλο των διευθυντών ηλεκτρονικού εμπορίου - εκπαιδευμένοι όχι μόνο παρέχουν υπηρεσίες ανάλογα με τον ιστό ηλεκτρονικού εμπορίου, την αγορά ή άλλους τύπους ψηφιακών πωλήσεων, όπως το dropshipping - αλλά και να ειδικεύονται στον έλεγχο τιμών, τη διαχείριση αποθεμάτων και την εφοδιαστική, μεταξύ άλλων λεπτομερών λειτουργιών.
τιτλοποίηση
Ο Master in Ecommerce and Marketplace γεννήθηκε από την ένωση της Inesdi και της UPC.
Από τη μία πλευρά, το Inesdi Digital Business School είναι μια σχολή επιχειρήσεων που προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα που πλαισιώνονται στους τομείς της ψηφιοποίησης, της καινοτομίας και της τεχνολογίας, με ιδιαίτερη έμφαση στον αντίκτυπο στις επιχειρήσεις. Εκτός από τη συνεχή ενημέρωση των περιεχομένων, σύμφωνα με τις νέες τάσεις στο περιβάλλον, η Inesdi διαθέτει διδακτικό προσωπικό που ξεχωρίζει για την ευρεία και αποδεδειγμένη εμπειρία του στους τομείς στους οποίους διδάσκουν τις ενότητες τους.
Από την άλλη πλευρά, το Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), με έδρα τη Βαρκελώνη, ιδρύθηκε το 1971 και, έκτοτε, έχει γίνει ένα από τα κορυφαία πολυτεχνικά πανεπιστήμια στην Ευρώπη. Είναι ένα δημόσιο ίδρυμα έρευνας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στους τομείς της μηχανικής, της αρχιτεκτονικής, της επιστήμης και της τεχνολογίας.
Επομένως, μόλις ολοκληρωθεί το πρόγραμμα, οι μαθητές θα αποκτήσουν:
- Ένας δικός σας τίτλος από το Inesdi Digital Business School
- Ένα δικό του πτυχίο που πιστοποιείται από την UPC, εάν εκπληρωθούν οι απαιτήσεις του Πανεπιστημίου στο τέλος του προγράμματος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το Inesdi Master in Ecommerce and Marketplace είναι δομημένο σε 10 ενότητες των 5 ECTS η καθεμία (125 ώρες συνολικής εργασίας φοιτητή), συν ένα τελικό μεταπτυχιακό έργο 10 ECTS (250 ώρες φοιτητικής εργασίας). Κάθε μία από τις ενότητες διαρκεί ένα μήνα και διεξάγεται ασύγχρονα, δηλαδή οι μαθητές ολοκληρώνουν μία ενότητα ανά μήνα.
Ενότητα/θέμα | ECTS |
Ενεργοποίηση επωνυμίας και δημιουργία διαδικτυακής επιχείρησης | 5 |
Τεχνολογικές λύσεις για τη δημιουργία διαδικτυακού ηλεκτρονικού εμπορίου | 5 |
Διαχείριση Αγοράς | 5 |
Διαχείριση αγορών, τιμολόγηση και αγορά UX | 5 |
Μάρκετινγκ απόδοσης: μέσα πληρωμής και νομικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου | 5 |
Marketing in Marketplace: μέθοδοι πληρωμής και το οικοσύστημά του | 5 |
Analytics στο ηλεκτρονικό εμπόριο | 5 |
Dropshipping και βελτιστοποίηση καταλόγου | 5 |
Εξυπηρέτηση πελατών, Logistics και διαχείριση αποστολής | 5 |
Πιστότητα και ενσωμάτωση του Αυτοματισμού Μάρκετινγκ | 5 |
περιεχόμενα
Ενότητα 1. Ενεργοποίηση επωνυμίας και δημιουργία της διαδικτυακής επιχείρησης
σκοπός
Εισάγετε τους μαθητές στο τι είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, πώς αποτελείται το οικοσύστημα διαδικτυακών πωλήσεων και πώς μπορεί να αναπτυχθεί μια επωνυμία σε διαφορετικά περιβάλλοντα που περιλαμβάνουν το διαδικτυακό για να προσεγγίσει τον χρήστη με επίκεντρο ή που ονομάζεται επίσης χρήστης στο κέντρο. Από το ηλεκτρονικό κατάστημα, μέχρι την είσοδο στο Marketplace, χρησιμοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ ως πηγή αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και επιτυχίας στις πωλήσεις.
Ο φοιτητής θα αναπτύξει την προοπτική της διαδικτυακής επιχείρησης από τη διεθνοποίηση της υπηρεσίας. Θα καταλάβετε ότι η δημιουργία και η διαχείριση του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν γίνεται πλέον αντιληπτή από μια εθνική ή/και περιφερειακή προσέγγιση καθώς συμβαίνει εκτός σύνδεσης – και πώς έχει αλλάξει το σημείο πώλησης στο διαδίκτυο – επιπλέον της γνώσης του τι είναι απαραίτητο για την ενεργοποίηση της επωνυμίας. Για να γίνει αυτό, ο μαθητής θα εμβαθύνει στη δημιουργία μιας επωνυμίας από την αρχή: πώς η εικόνα της επωνυμίας ενός νέου ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να προσαρμοστεί σε ένα διεθνές κοινό. χρηστικότητα Ιστού μέσω του σχεδιασμού ιστοσελίδων. πιθανούς τρόπους πληρωμής και, γνωρίζοντας τους συνδυασμούς μεταξύ της ανάπτυξης ενός επιχειρηματικού μοντέλου που εστιάζει στο διαδικτυακό ηλεκτρονικό εμπόριο, έναντι της εισόδου στο Marketplace – και πώς αυτό συνδέεται με το σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στις πωλήσεις.
περιεχόμενα
- Εισαγωγή στο ψηφιακό περιβάλλον και το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως ευκαιρία διεθνοποίησης
- Ψηφιοποίηση του σημείου πώλησης
- Επιχειρηματικά μοντέλα στο ηλεκτρονικό εμπόριο: Ecommerce & Marketplace
- Τρόποι πληρωμής και νομικές πτυχές στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Επωνυμία: πώς να ενεργοποιήσετε την επωνυμία στο διαδίκτυο (λογότυπο, γραφική ταυτότητα και γλώσσα γραφικών)
- Διοχετεύσεις μετατροπής πωλήσεων (Ταξίδι χρήστη και σχέδιο μάρκετινγκ πωλήσεων)
Ενότητα 2. Τεχνολογικές λύσεις για τη δημιουργία διαδικτυακού ηλεκτρονικού εμπορίου
σκοπός
Σε αυτή την ενότητα, ο μαθητής θα μάθει να δημιουργεί το δικό του ηλεκτρονικό εμπόριο από το μηδέν. Για να γίνει αυτό, η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify θα ληφθεί ως αναφορά, η οποία θα επιτρέψει στον μαθητή - από πρακτική προσέγγιση - να μάθει με τον δάσκαλο πώς να δημιουργεί διαφορετικές ενότητες του ιστότοπού του, καθώς και τη διαχείριση και τη σύναψη βασικών προγραμμάτων για αυτοματοποίηση διαδικασιών και διαχείριση δεδομένων, όπως - διακομιστές, cms, erp και crm. Ο μαθητής θα κατανοήσει εύκολα όλα τα τεχνολογικά μέρη που πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό εμπόριο – στο σχεδιασμό και τη δημιουργία του. εκτός από την εκμάθηση πώς να διαχειρίζεστε την ενεργοποίηση και τη διαχείριση των παραγγελιών σε καθημερινή βάση, μεταξύ άλλων ενημερώσεων ηλεκτρονικού καταστήματος.
Από μια πρακτική προσέγγιση και λαμβάνοντας διαφορετικές «περιπτώσεις» ως αναφορές - ο σπουδαστής θα εισαχθεί στο οικοσύστημα άλλων πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου: Woocommerce και Prestashop.
περιεχόμενα
- Τεχνολογία στο ηλεκτρονικό εμπόριο (server, cms, erp, crm)
- Τύποι CMS και Ενότητες
- Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω της πλατφόρμας Shopify (δωρεάν έκδοση)
- Άλλες αξιόλογες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου (Woocommerce και Prestashop)
- Σχεδιασμός UX/UI και CRO (πώς να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό εμπόριο ιστού σχεδιασμένο με γνώμονα τον πελάτη)
- mCommerce: Εφαρμογή για κινητά για ηλεκτρονικό εμπόριο
- Σχεδιασμός, Διαχείριση και καθημερινή διαδικασία διαδικτυακού ηλεκτρονικού εμπορίου
Ενότητα 3. Διαχείριση Αγοράς
σκοπός
Μόλις εντοπιστεί ο μαθητής – για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού εμπορίου – όχι μόνο είναι δυνατή η δημιουργία του ιστότοπου. Ο μαθητής θα μάθει να πουλά στο Marketplace. Ποιες τυπολογίες υπάρχουν, πώς λειτουργεί καθεμία από αυτές (το πιο αξιοσημείωτο αυτή τη στιγμή) ανάλογα με την περιοχή, το επιχειρηματικό μοντέλο που πρέπει να ακολουθήσετε (B2B, B2C), καθώς και τις διαφορετικές επιλογές ανάλογα με τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αυτή η ενότητα θα μελετήσει επίσης τις τεχνολογικές πλατφόρμες που σας επιτρέπουν να αυτοματοποιήσετε τη μεταφόρτωση μεγάλων καταλόγων προϊόντων, τη διαχείριση τιμών και προσφορών, την αυτοματοποίηση καταχωρίσεων προϊόντων σε διαφορετικά Marketplaces και στον ιστότοπο της μάρκας, καθώς και την πρακτική δημιουργία λογαριασμού. στο Amazon , έτσι ώστε ο μαθητής να κατανοήσει πώς να εμβαθύνει στον κόσμο της Αγοράς στο πλαίσιο της εμπορικής στρατηγικής πωλήσεων στο διαδίκτυο, εκτός από το πώς να δημιουργήσει ένα βελτιστοποιημένο φύλλο προϊόντος. Να σημειωθεί ότι ο μαθητής θα μάθει σιωπηρά –όχι μόνο το κανάλι του Amazon– αλλά το Ebay, και το AliExpress ως οι μεγαλύτεροι εκφραστές του οικοσυστήματος, με πρακτικά και πραγματικά παραδείγματα.
περιεχόμενα
- Τύποι αγορών (κατ' απαίτηση, SAAS, Διαχειριζόμενο, με γνώμονα την κοινότητα, αποκεντρωμένο)
- Αγορά ανά κλάδο, διαφοροποίηση και μεθοδολογία εργασίας
- Δωρεάν δημιουργία λογαριασμού μέσω Amazon
- Το φύλλο προϊόντος Retail Ready – σε Amazon, Ebay και AliExpress
- Βελτιστοποίηση SEO και τα κλειδιά για τον αλγόριθμο – σε Amazon, Ebay και AliExpress
- Το ηλεκτρονικό κατάστημα στο Marketplace – σε Amazon, Ebay και AliExpress
- Εργαλεία ενσωμάτωσης και μεταφόρτωση καταλόγων στο Marketplace (Lengow και Channable)
Ενότητα 4: Διαχείριση αγορών, τιμολόγηση και αγορά UX
σκοπός
Σε αυτή την ενότητα, ο φοιτητής θα μάθει για τις εμπορικές λειτουργίες στην ηλεκτρονική επιχείρηση ανάλογα με το ηλεκτρονικό εμπόριο ιστού και την είσοδο και τη διαπραγμάτευση στο Marketplace. Ομοίως, θα μάθετε για το διαφορετικό λειτουργικό κόστος που συνεπάγεται η δημιουργία και η διατήρηση των διαφορετικών καναλιών ψηφιακών πωλήσεων, εκτός από το να μάθετε πώς να υπολογίζετε το τελικό RRP.
Αυτή η ίδια ενότητα θα εξηγήσει λεπτομερώς πώς να εργαστείτε με την εμπειρία χρήστη του χρήστη μέσω διαφορετικών προωθήσεων και τα μηνύματα που αποστέλλονται στον χρήστη από την επωνυμία στα διάφορα κανάλια όπου βρίσκεται η επικοινωνία της.
περιεχόμενα
- Η διαχείριση αγορών ως ανταγωνιστική στρατηγική
- Έλεγχος ποικιλίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Τιμολόγηση και εμπορικό περιθώριο στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Προσφορές (ετήσιο ημερολόγιο)
- Πώς να υπολογίσετε το τελικό RRP στο ηλεκτρονικό εμπόριο (κόστος, εκπτώσεις και προσφορές)
- Επιχειρηματικότητα και δημόσια χρηματοδότηση για το ηλεκτρονικό εμπόριο
- Η αρχική σελίδα και ο κατάλογος ενός ηλεκτρονικού καταστήματος: Κατηγορίες, Φίλτρα, Χαρακτηριστικά
- Η σελίδα του προϊόντος και το check out ως το κλειδί για την πώληση
Ενότητα 5. Μάρκετινγκ απόδοσης: μέσα πληρωμής και νομικές πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου
σκοπός
Μόλις ο μαθητής γνωρίζει τέλεια πώς να εισέλθει στο Marketplace και πώς να δημιουργήσει το δικό του ηλεκτρονικό εμπόριο στον ιστό. Είναι καιρός να επικεντρωθεί ο μαθητής στους μοχλούς που προσφέρει το ψηφιακό μάρκετινγκ για την επιτυχία των πωλήσεων του brand, μέσω της ιστοσελίδας του. Για να γίνει αυτό, αυτή η ενότητα θα εξηγήσει τους τομείς του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου στις Μηχανές Αναζήτησης, στα Κοινωνικά Δίκτυα, στο RTB και στο Inbound Marketing. Ο δάσκαλος θα δείξει τους διαφορετικούς κλάδους που παρουσιάζει καθένα από αυτά τα κανάλια, πάντα από την οπτική γωνία του ηλεκτρονικού εμπορίου. εκτός από τα εργαλεία ανάλυσης, μέτρησης και αναφοράς που ειδικεύονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
περιεχόμενα
- Το Search Engine Optimization (SEO) και το Search Engine Marketing, εφαρμόζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που εφαρμόζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Διαφήμιση RTB & Geolocation Advertising (SSP, DSP Models), που εφαρμόζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο και μετακίνηση σε κατάστημα
- Το μάρκετινγκ περιεχομένου ως έλξη για το κανάλι πωλήσεων (Inbound Marketing)
- Στρατηγικές για την αύξηση των πωλήσεων και CRO στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Μετρήσεις και KPI στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Νομικές πτυχές της διαφήμισης ηλεκτρονικού εμπορίου
Ενότητα 6. Marketplace Marketing: μέθοδοι πληρωμής και το οικοσύστημά του
σκοπός
Το μάρκετινγκ προχωρά, και μέσα στις προόδους του τα Marketplaces έχουν ήδη τα δικά τους συστήματα διαφήμισης, γι' αυτό, σε αυτήν την ενότητα ο μαθητής θα μάθει ότι για τη στρατηγική του στο Marketplace υπάρχουν και άλλα είδη διαφήμισης παρόμοια με τις πωλήσεις: διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης μέσω του Ebay Διαφήμιση, Διαφημίσεις AliExpress και Διαφημίσεις Διαφημιστικών Χορηγιών Amazon.
Επιπλέον, θα εκπαιδευτείτε επίσης σχετικά με τη συμπεριφορική εμφάνιση/προγραμματική επιλογή που διαθέτει το Amazon DSP (μοναδικό στον κόσμο, το οποίο προσδιορίζει το 100% στόχο συμπεριφοράς). καθώς και διδασκαλία του μαθητή να συνεργάζεται με το Online Trade Marketing - εφαρμόζεται σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές που το επιτρέπουν (Carrefour, Auchan, ECI, μεταξύ άλλων). Όλα αυτά από πρακτική προσέγγιση. Επιπλέον, οι μαθητές θα μάθουν να εργάζονται με εξειδικευμένα εργαλεία ανάλυσης και αναφοράς στον τομέα των αγορών.
περιεχόμενα
- Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης σε: Διαφήμιση Ebay, Διαφημίσεις AliExpress, Διαφημίσεις διαφημιζόμενων από το Amazon
- Μάρκετινγκ προβολής στο Amazon DSP (στόχευση τομέα, δεδομένα συμπεριφοράς)
- Διαφήμιση λιανικής (El Corte Inglés, Carrefour, Primor, μεταξύ άλλων επιλεγμένων ηλεκτρονικών λιανοπωλητών)
- Προγράμματα συνηγορίας και συνεργατών για την αύξηση των πωλήσεων
Ενότητα 7: Analytics στο ηλεκτρονικό εμπόριο
σκοπός
Σε αυτή την ενότητα ο μαθητής θα μάθει για τον καθορισμό των KPI ανάλογα με τα κανάλια μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται, τον προϋπολογισμό και τη διεθνοποίηση. Εκτός από την εκμάθηση από μια πρακτική προσέγγιση πώς να αναλύετε τα αποτελέσματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το Marketplace – λαμβάνοντας ως αναφορά τα διαφορετικά προγράμματα/εργαλεία που εμφανίζονται στην τάξη και είναι διαθέσιμα με δωρεάν εκδόσεις.
Ομοίως, θα μάθετε πώς να υπολογίζετε το ROAS στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ο δάσκαλος θα διδάξει σχετικά με τα εργαλεία αναφοράς αποτελεσμάτων που είναι εξειδικευμένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τα οποία θα διευκολύνουν τους μαθητές να δουν τα δεδομένα.
περιεχόμενα
- Εργαλεία και μεθοδολογίες ανάλυσης στον ιστό ηλεκτρονικού εμπορίου (εργαλείο DCM)
- Εργαλεία και μεθοδολογίες ανάλυσης στο Marketplace (εργαλείο Sizmek)
- Web Analytics
- χάρτες θερμότητας
- Μοντέλα απόδοσης σύμφωνα με το κανάλι ενεργοποίησης στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Πώς να υπολογίσετε την απόδοση διαφημιστικής επένδυσης (ROAS) στις καμπάνιες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου
- Ανάλυση της κερδοφορίας των διαφημιστικών καμπανιών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου Web και Marketplace
- Σύστημα αναφοράς. Ερμηνεία αποτελεσμάτων στο μάρκετινγκ απόδοσης. (Εργαλείο διοχέτευσης)
Ενότητα 8. Dropshipping και βελτιστοποίηση καταλόγου
σκοπός
Υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι για την εφαρμογή ψηφιακών επιχειρηματικών μοντέλων. dropshipping - είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα.
Σε αυτή την ενότητα ο μαθητής θα μάθει πώς να δημιουργεί και να διαχειρίζεται αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο. Και, στη συνέχεια, πώς να εργαστείτε στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου - επικεντρωμένο στη δημιουργία καταστημάτων σε μηχανές αναζήτησης (μέσω των Αγορών Google, Microsoft Store, Yahoo Shop). και καταστήματα σε κοινωνικά δίκτυα (μέσω Facebook Shop, Pinterest Shop και Instagram Shopping). Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές, μαζί με τον δάσκαλο και με πρακτικό τρόπο, θα μάθουν να συγχρονίζουν τον ιστότοπό τους (χρησιμοποιώντας το Shopify ως αναφορά) με τα κοινωνικά δίκτυα και τις μηχανές αναζήτησης, ενισχύοντας έτσι τη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου τους σε άλλες εναλλακτικές λύσεις μάρκετινγκ που είναι επιτυχία στον τομέα.
περιεχόμενα
- Τεχνικές και μοντέλα Dropshipping
- Κοινωνικό εμπόριο μέσω Facebook Shop, Instagram Shopping, Pinterest Shop (δημιουργία καταλόγου και συγχρονισμός)
- Εμπορική Αναζήτηση μέσω Google Shopping, Yahoo Shop, Microsoft Store (δημιουργία καταλόγου και συγχρονισμός)
- Εμπόριο ζωντανής ροής (τοποθέτηση προϊόντος)
Ενότητα 9. Εξυπηρέτηση πελατών, Logistics και Διαχείριση αποστολής
σκοπός
Εξηγείται στους μαθητές ποια είναι η βέλτιστη επιλογή - ανάλογα με τη στρατηγική (Ηλεκτρονικό εμπόριο web/Marketplace), ποιες επιλογές υπάρχουν για τη διαχείριση της αποστολής. αποθήκευση προϊόντων, απόθεμα προϊόντων και επιστροφές. Για να γίνει αυτό, θα καθοριστεί ο τρόπος με τον οποίο θα λειτουργήσει, ποια σημεία πρέπει να ληφθούν υπόψη για την επιτυχία της διαδικασίας και ποιες πλατφόρμες λειτουργούν αυτήν τη στιγμή καλύτερα ανάλογα με - περιοχή, διεθνοποίηση, επιχειρηματικός κλάδος, τύπος προϊόντος.
περιεχόμενα
- Εξυπηρέτηση πελατών: χρόνοι απόκρισης, αποστολή, συσκευασία, επιστροφές και νομικές πτυχές
- Προμήθεια στο ηλεκτρονικό εμπόριο και η σχέση με τους προμηθευτές
- Logistics και διαχείριση αποθεμάτων στην αποθήκη
- Διαχείριση αποστολών, τρόποι παράδοσης και εξυπηρέτηση μετά την πώληση
- Μοντέλα διαχείρισης μετοχών για ηλεκτρονικό εμπόριο και αγορά
- Πλατφόρμες αποστολής: επιλογές ανάλογα με τη διεθνοποίηση της υπηρεσίας και του κλάδου
Ενότητα 10. Πιστότητα και ενοποίηση του Αυτοματισμού Μάρκετινγκ
σκοπός
Σε αυτή την ενότητα ο σπουδαστής θα μάθει για τους διαφορετικούς τύπους πιθανών ενεργειών για την αφοσίωση και τη διατήρηση των πελατών.
Ομοίως, θα μάθετε με πρακτικό τρόπο διαφορετικά τρέχοντα εργαλεία που επιτρέπουν τη διαχείριση δεδομένων για εκστρατείες μάρκετινγκ αφοσίωσης. Θα γνωρίζετε τους μηχανισμούς ώστε τα εγκαταλελειμμένα καρότσια ιστού να μην γίνονται χαμένες πωλήσεις. και, θα μάθετε πώς να εργάζεστε με προγράμματα αφοσίωσης χρηστών μέσω του Marketplace, τα οποία καταλήγουν σε θετικά σχόλια από άλλους χρήστες, με στόχο η επωνυμία – και το προϊόν/τα – να αποκτήσουν κύρος στους υπόλοιπους πιθανούς καταναλωτές.
περιεχόμενα
- Πιστότητα, διατήρηση και αξία ζωής πελάτη (LTV)
- Προωθήστε επαναλαμβανόμενες αγορές μέσω του Αυτοματισμού Μάρκετινγκ (Selligent Tool)
- Προγράμματα επιβράβευσης στο Marketplace (Πρόγραμμα Vine)
- Στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τμηματοποίηση βάσεων δεδομένων (CRM)
- Πώς να βελτιστοποιήσετε το καλάθι αγορών στο ηλεκτρονικό εμπόριο ιστού (Frizbit Tool)
TFM
Οι φοιτητές πρέπει να παρουσιάσουν και να υπερασπιστούν ένα Τελικό Πρόγραμμα Μάστερ που αποτελείται από ένα έργο ηλεκτρονικού εμπορίου ενώπιον ενός Δικαστηρίου που αποτελείται από τον Διευθυντή του Προγράμματος και μέλη της Σχολής, εκτός από τον ακαδημαϊκό δάσκαλο.
Η εργασία θα πραγματοποιηθεί σε ομάδες, οι οποίες θα αποτελούνται από τουλάχιστον 4 και το πολύ 5 μαθητές. Σε κάθε ομάδα θα ανατεθεί ένας δάσκαλος που ανήκει στη σχολή, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της σωστής προόδου του έργου, την πρόοδο της διδασκαλίας και την παροχή συνεχούς ανατροφοδότησης.
Για να πραγματοποιηθεί το έργο, πρέπει να παρουσιαστεί μια σειρά από παραδοτέα σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος που θα σταλούν στον δάσκαλο στις ημερομηνίες που θα υποδείξει, και θα διορθωθούν και θα επιστραφούν με τις συνεισφορές που πιστεύει ότι είναι απαραίτητες για τη σωστή πρόοδο του έργο..
Η παρουσίαση και υπεράσπιση του τελικού έργου ενώπιον Δικαστηρίου από όλους τους μαθητές της ομάδας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την απόκτηση του βαθμού σε αυτό το τμήμα και την απόκτηση του τίτλου αφού η ολοκλήρωση του έργου είναι υποχρεωτική. Η παρουσίαση θα πραγματοποιηθεί μόλις ολοκληρωθεί το μάθημα, τις επόμενες 4 εβδομάδες, και η ημερομηνία θα καθοριστεί στην αρχή του μαθήματος και δεν θα μετατοπιστεί (εκτός από λόγους ανωτέρας βίας).
Ευκαιρίες καριέρας
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές θα είναι εξοπλισμένοι με ένα μοναδικό προφίλ σταδιοδρομίας που θα τους προετοιμάσει για θέσεις όπως:
- Διευθυντής ηλεκτρονικού εμπορίου
- Διαχειριστής ηλεκτρονικού εμπορίου
- Βοηθός ηλεκτρονικού εμπορίου
- Ιδιοκτήτης επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου
- Marketplace Manager
- Marketplace Assistant
- Trade Marketing Manager Online
- GPV (διαχειριστής σημείου πώλησης) στο διαδίκτυο
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ απόδοσης
- Performance Marketing Assistant
- Ειδικός Ηλεκτρονικού Εμπορίου