
MBA in
MBA ψηφιακό μάρκετινγκ με ειδικότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή τις πωλήσεις Instituto Europeo de Posgrado - Colombia
Εισαγωγή
Αυτό το MBA σας δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσετε ένα παγκόσμιο και ενοποιημένο όραμα της διοίκησης επιχειρήσεων, μέσα από την επεξεργασία διαφορετικών επιχειρηματικών τομέων ταυτόχρονα που μελετάτε σε βάθος υλικά ψηφιακού μάρκετινγκ. Επιπλέον, σας επιτρέπει να εξειδικεύσετε τις πωλήσεις ή το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Διπλό πτυχίο - Universidad Europea de Monterrey
Χάρη στη συμφωνία του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Μεταπτυχιακών Σπουδών με το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο του Μοντερέι, το MBA προσφέρεται με διπλό βαθμό υψηλού κύρους σε διεθνές επίπεδο.
Γιατί να επιλέξετε αυτό το MBA;
Θα γίνετε επαγγελματίας εισηγμένος, ικανός να κατέχει διευθυντικές ή ενδιάμεσες θέσεις, ψηφιακό μάρκετινγκ, να μαθαίνετε με τις τελευταίες ειδήσεις πολυμέσων, στρατηγικές, τεχνικές και εργαλεία του διαδικτυακού περιβάλλοντος.
- Θα σας επιτρέψει να αντιμετωπίσετε με επιτυχία την πρόκληση της ψηφιακής μετατροπής σε οργανισμούς.
- Θα σας δώσει ένα παγκόσμιο όραμα για την εταιρεία και το ψηφιακό μάρκετινγκ, επιτρέποντάς σας να κατανοήσετε τη σημασία αυτού του τομέα για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων του οργανισμού.
- Θα ανακαλύψετε τα τελευταία εργαλεία και τις τάσεις μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και τις εμπορικές τους συνέπειες.
- Μπορείτε να επιλέξετε το δρομολόγιο στο ηλεκτρονικό εμπόριο ή στις πωλήσεις, δίνοντας μια σφραγίδα αξίας στο πτυχίο σας, και να αποκτήσετε ένα επιπλέον δίπλωμα ανάλογα με την επιλεγμένη ειδικότητα.
- Θα εκπαιδεύεστε από έναν εκπαιδευτή εμπειρογνωμόνων που έχει επιλέξει η Google για να αποκτήσει την πιστοποίηση Google AdWords (Διαφήμιση για Αγορές).
Προσιτότητα και εξατομίκευση
Η επαφή των φοιτητών, των εκπαιδευτικών και των διδασκόντων είναι συνεχής μέσω της εικονικής πλατφόρμας και θα έχει επίσης:
- Συνολική διαθεσιμότητα υλικών (24/7).
- Αυξάνοντας αμφιβολίες οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
- Συνεχής επικοινωνία μέσω των φόρουμ συζητήσεων.
Χάρη σε αυτό και στη δομή του περιεχομένου, η αξιολόγηση των προγραμμάτων είναι ουσιαστικά πρακτική.
Διδακτέα ύλη
Πρόγραμμα
κοινά θέματα
- Ηγεσία ομάδων υψηλής απόδοσης
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Ψηφιακές Τάσεις
- Inbound Marketing, Digital Advertising και Social Media Marketing
- CRM και απόκτηση και διαχείριση πελατών. Από το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου έως τη θυγατρική
- Mobile Marketing
- Χρηματοδότηση για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων
- Τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης. Google Adwords. SEO, SEM και PPC
- Analytics, Δεδομένα και Ψηφιακή Έρευνα
- Strategic Direction: The Search for Competitive Excellence
- Επιχειρηματική Επιχειρηματικότητα και Επιχειρηματικό Σχέδιο
- TFM. Πιστοποίηση Αγορών Google
Δρομολόγιο Πωλήσεων
- Ψηφιακές Πωλήσεις. Συνεργατική οικονομία και στρατηγικές συμμαχίες
- Κανάλια διανομής: Πανκαναλικό
- The Challenges of Commercial Management in the Digital Society: Sales Management and Planning
- Τάσεις και προκλήσεις στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις – Σειρά Διαλέξεων
Διαδρομή ηλεκτρονικού εμπορίου
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο: τρέχουσα κατάσταση και τάσεις. Σχεδιασμός και Μάρκετινγκ
- Πλατφόρμες, μοντέλα και διαχείριση ενός ηλεκτρονικού εμπορίου
- Το Business Intelligence και το Analytics εφαρμόζονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο
- Τάσεις και προκλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Σειρά Διαλέξεων
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Βοήθημα σπουδών – Χρηματοδότηση
Το Ινστιτούτο διαθέτει πρόγραμμα υποτροφιών που μπορεί να καλύψει έως και το 35% του κόστους των διδάκτρων. Σε κάθε πρόσκληση προσφέρεται περιορισμένος αριθμός υποτροφιών με βάση την προσωπική, επαγγελματική ή οικονομική κατάσταση των υποψηφίων.
Υπάρχουν επίσης ειδικοί όροι χρηματοδότησης, προκειμένου να βοηθηθούν οι φοιτητές να αναλάβουν το κόστος του μαθήματος μέσω ενός συστήματος αναβολής πληρωμών.