Πτυχίο Επιστήμης στο Σύγχρονο Μάρκετινγκ
Hodges University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Fort Myers, Ηνωμένες Πολιτείες
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
40 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
USD 595 / per credit *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* τα προγράμματα ξεκινούν κάθε δεύτερο μήνα. ζητάμε αιτήσεις 30 ημέρες πριν σκοπεύετε να ξεκινήσετε τα μαθήματα
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Σύγχρονη Εκπαίδευση στον Τομέα Υψηλής Ζήτησης του Μάρκετινγκ
- Το πρόγραμμα Modern Marketing του Hodges σάς παρέχει εκπαίδευση μάρκετινγκ και ψηφιακού σχεδιασμού, σε συνδυασμό με ένα σταθερό επιχειρηματικό βασικό πρόγραμμα σπουδών που έχει σχεδιαστεί για να σας προετοιμάσει για ανταποδοτικές θέσεις μάρκετινγκ.
- Μάθετε για την πρακτική εφαρμογή της θεωρίας μάρκετινγκ που βασίζεται στην έρευνα σε συνδυασμό με την εκτενή ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικού και ψηφιακού σχεδιασμού.
- Αποκτήστε ανάπτυξη δεξιοτήτων στην οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, ενισχύοντας την αφοσίωση των πελατών σε πολλαπλές πλατφόρμες και κανάλια επικοινωνίας όπως τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα, ψηφιακά, SEO και ηλεκτρονικό εμπόριο.
- Προετοιμάζει μαθητές με εκπαίδευση στον τρόπο ανάπτυξης και διαχείρισης περιεχομένου μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
- Αποκτήστε πρόσβαση σε βάσεις δεδομένων έρευνας μάρκετινγκ και μάθετε πώς να ερμηνεύετε δεδομένα έρευνας.
- Εξοικειωθείτε με τις δεξιότητες γεωγραφικής περίφραξης, κοινωνικοδημογραφικά στοιχεία, ψυχογραφικά στοιχεία και άλλα βασικά εργαλεία διαδικτυακού μάρκετινγκ.
- Ένα ιδανικό πτυχίο για δημιουργικά, αναλυτικά, συνεργατικά, προσανατολισμένα στις προθεσμίες, άτομα υψηλής ενέργειας.
- Οι μαθητές συμμετέχουν είτε σε μια πρακτική άσκηση είτε σε ένα έργο ορόσημο που επιδεικνύει τις δεξιότητές τους στο μάρκετινγκ πριν από την αποφοίτησή τους.
Γιατί το Hodges U Marketing Program;
- Αποκτήστε τις δεξιότητες ψηφιακού σχεδιασμού και μάρκετινγκ που απαιτούνται για να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.
- Λάβετε πρακτική εκπαίδευση που σκοπό έχει να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις δεξιότητες μάρκετινγκ υψηλού επιπέδου.
- Συμμετέχετε σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών που επικεντρώνεται στο να βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν τι παρακινεί τους αγοραστές. Αυτή η κατανόηση μεταφράζεται σε δεξιότητες όπως η ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών, η αύξηση του αποτελέσματος, ο επηρεασμός της αγοραστικής συμπεριφοράς, η προώθηση αγαθών/υπηρεσιών και η αύξηση της απόδοσης του οργανισμού.
- Προετοιμάζει τους μαθητές με την εκπαίδευση που απαιτείται για να εργαστούν σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών όπως η εκπαίδευση, η τεχνολογία, η υγειονομική περίθαλψη, οι επιχειρήσεις, το περιβάλλον, ο αθλητισμός, τα οικονομικά, τα νομικά και άλλα.
- Το Johnson School of Business έχει ονομαστεί Top Business School στη Φλόριντα.
- Το Hodges είναι διαπιστευμένο από το International Accreditation Council for Business Education (IACBE).
- Hodges Among 2019 Best Online Bachelor Degres στη Φλόριντα.
- Ο Hodges συμπεριλήφθηκε στα Top 15 Online Bachelor's in Graphic Design για το 2020.
Εγκαταστάσεις
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι πιο καυτές θέσεις εργασίας:
- Υπεύθυνος λογαριασμού
- Διευθυντής διαφήμισης ή προώθησης
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Αναλυτής Έρευνας Αγοράς
- Media Planner
- Διευθυντής παραγωγής
Δίδακτρα προγράμματος
Μαρτυρίες Φοιτητών
Κατάταξη
- Great Business Schools: Online Business Degres Opportunities στη Φλόριντα
- Military Times: Καλύτερο για κτηνιάτρους: Κολέγια 2020 και 2021
- Κορυφαία Πτυχία Διοίκησης: Ένας οδηγός για τα διαδικτυακά κολέγια στη Φλόριντα
- The Guide to Online Schools: 2020 Best Online Colleges στη Φλόριντα
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Τομέας I: Σύγχρονο στοιχείο μάρκετινγκ και επωνυμίας
- Εισαγωγή στη Χρηματοοικονομική Λογιστική
- Εισαγωγή στη Διευθυντική Λογιστική
- Επιχειρηματικό Δίκαιο
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
- Επικοινωνία, Πολιτισμός και Κοινότητα
- Εισαγωγή στις Επιχειρήσεις
- Γραφιστική Ι
- Σχεδιασμός Ιστοσελίδων Ι
- Web Design II
- Σχεδίαση πολλών σελίδων
- Σχεδιασμός με Τύπο
- Διαφημιστικός Σχεδιασμός
- αρχές του μάρκετινγκ
- Αρχές διοίκησης
- Μεταβλητές στη Διαχείριση της Ποικιλομορφίας και της Ένταξης
- Ηγεσία, Ανάπτυξη και Εποπτεία
- Οργανωτικές Εφαρμογές Social Media και Συνεργατικές Τεχνολογίες
- Συμπεριφορά καταναλωτή
- Μάρκετινγκ Capstone
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Στρατηγική πωλήσεων
- Στρατηγική τιμολόγησης
- Ανάπτυξη προϊόντων και Branding
- Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Συνολικό στοιχείο σύγχρονου μάρκετινγκ και επωνυμίας: 72
Περιοχή ΙΙ: Συνιστώσα Γενικής Παιδείας
- Αγγλική Σύνθεση Ι
- Αγγλική Σύνθεση II
- Στατιστική
- Μακροοικονομία
- Μικροοικονομία
- Εφαρμογές υπολογιστή
- Ανθρωπιστικών Σπουδών Γενικής Παιδείας
- Επιλογή Γενικής Παιδείας (Συνιστάται: MAT1033 ή MGF1106)
- Επιλογή Γενικής Παιδείας (Συνιστάται: SLS1103)
- Γενικής Παιδείας Επιλογής
Συνολική Συνιστώσα Γενικής Εκπαίδευσης: 30
Περιοχή III: Επιλογή Συνιστώσα
- Αιρετός
Σύνολο Επιλογής: 9
Σύνολο ωρών εξαμήνου για την αποφοίτηση: 120
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
PG Cert Global Digital Marketing
- Online United Kingdom
Πιστοποίηση DMI Pro/AMA Professional Social and Digital Marketing
- White Plains, Ηνωμένες Πολιτείες
Master in Digital Marketing - Online
- Madrid, Ισπανία