
Online Master of Science στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Spain Online, Ισπανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
12 up to 24 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 6.750 / per year
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εισαγωγή
Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει μετατραπεί σε ουσιαστικό μέρος της διαχείρισης μάρκετινγκ πρακτικά οποιασδήποτε εταιρείας σε κάθε κλάδο. Το Online Master in Digital Marketing και το ηλεκτρονικό εμπόριο βοηθά τους μαθητές να ανακαλύψουν το δυναμικό και πολύπλοκο πεδίο του ψηφιακού μάρκετινγκ και παρέχει τόσο θεωρητική όσο και πρακτική γνώση.
Οι κύριοι τομείς που καλύπτονται κατά τη διάρκεια του προγράμματος είναι η διαχείριση ιστοτόπων, το UX, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και ο σχεδιασμός μάρκετινγκ, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ περιεχομένου, η δημιουργία δυνητικών πελατών, το εισερχόμενο μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), η διαδικτυακή διαχείριση φήμης, διαδικτυακά σεμινάρια, μάρκετινγκ συνεργατών, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ηλεκτρονικό εμπόριο.
Τα κυριότερα σημεία του προγράμματος
- Ηγεσία στην Ψηφιακή Εκπαίδευση στην Ισπανία.
- Σχολή με εμπειρία ψηφιακού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου.
- Μαθητές από 100 διαφορετικές χώρες.
- Πολλαπλές Επισκέψεις Εταιρείας και Πρακτικές Γνώσεις.
- Μεθοδολογία διδασκαλίας Learning-by-Doing.
- Οι digital marketers έχουν μεγάλη ζήτηση και είναι ο πιο προσλαμβανόμενος τύπος επαγγελματία μάρκετινγκ.
Διδακτέα ύλη
Τι θα μάθετε
Διευθυντικές ικανότητες ηγετών παγκοσμίως:
Οι σπουδές για Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Βαρκελώνη προετοιμάζουν τους μαθητές να ηγηθούν ομάδων, να διαπραγματευτούν και να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά σε διεθνή περιβάλλοντα διαχειριζόμενοι διάφορα έργα ψηφιακού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στη διαχείριση μάρκετινγκ:
Αποκτήστε γνώσεις σχετικά με τα εργαλεία και τις τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται ευρέως στον σημερινό παγκόσμιο τομέα μάρκετινγκ.
Επικοινωνία ψηφιακού μάρκετινγκ:
Το πεδίο των επικοινωνιών ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ουσιαστικά το ισοδύναμο του παραδοσιακού μείγματος επικοινωνιών μάρκετινγκ. Οι μαθητές εξοικειώνονται με εργαλεία επικοινωνίας ψηφιακού μάρκετινγκ που περιλαμβάνουν διαφημίσεις προβολής και διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ, εκτός από πολλά άλλα.
Διαχείριση ηλεκτρονικού εμπορίου:
Μάθετε πώς να παραμένετε σχετικοί και ανταγωνιστικοί χρησιμοποιώντας έξυπνες λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου και διαχείρισης ηλεκτρονικού επιχειρείν. Αποκτήστε τις δεξιότητες και την εκπαίδευση που απαιτούνται για να επιτύχετε στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς σπουδάζετε για το μεταπτυχιακό σας στο Digital Marketing στη Βαρκελώνη.
Ψηφιακή Στρατηγική:
Αποκτήστε τα θεμέλια για την εφαρμογή στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ και αξιοποιήστε τις κορυφαίες τεχνολογίες πληροφοριών στην αγορά που έχουν αλλάξει τα επιχειρηματικά μοντέλα τον τελευταίο καιρό.
Δομή προγράμματος:
- Αποτελεσματική ομαδική εργασία και διαχείριση έργου (6 ECTS)
- Στρατηγική Διοίκηση και Ανάλυση (8 ECTS)
- Οικονομικά και Γεωπολιτική (6 ECTS)
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ (6 ECTS)
- Διαχείριση Λειτουργιών (6 ECTS)
- Finance for Management (8 ECTS)
- Ψηφιακός Μετασχηματισμός, Καινοτομία και Τεχνολογία (6 ECTS)
- Business Intelligence in the Era of Big Data and AI (6 ECTS)
- Social Media Marketing (6 ECTS)
- Web and Mobile Marketing (6 ECTS)
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ψηφιακή Πιστότητα Πελατών (6 ECTS)
Εισαγωγές
Κατάταξη
- Διαπιστευμένο από το Συμβούλιο Διαπίστευσης για Επιχειρηματικές Σχολές και Προγράμματα (ACBSP)
- Βραβεύτηκε ως Business School Πέντε Αστέρων γιατην Ποιότητα διδασκαλίας από το σύστημα κατάταξης QS
- Το μόνο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ισπανία διαπιστευμένο από τη Microsoft ως ηγέτης στην ψηφιακή εκπαίδευση
- Έλαβε 3 κορυφαίες βαθμολογίες στο U-Multirank για τμήματα Έρευνας, Διδασκαλίας & Μάθησης και Διεθνούς Προσανατολισμού
Ευκαιρίες καριέρας
Το Online Master in Digital Marketing προετοιμάζει τους μαθητές να εισέλθουν στην επαναστατική βιομηχανία τεχνολογίας. Οι φοιτητές που αποκτούν το μεταπτυχιακό τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο από το GBSB Global Business School θα οπλιστούν με τις πιο σύγχρονες έννοιες και τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ, προετοιμάζοντάς τους για το συναρπαστικό μέλλον τους σε αυτόν τον δημοφιλή κλάδο.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ONLINE REPUTATION MANAGER (ORM)
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Ηλεκτρονικού Εμπορίου
ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ/ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
DIGITAL MARKETING MANAGER
CRM MANAGER (ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ)
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ SEO & ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΙΣΤΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ
Οι ψηφιακοί έμποροι είναι ιδιαίτερα περιζήτητοι και αποτελούν όλο και περισσότερο τον πιο προσλαμβανόμενο τύπο επαγγελματία μάρκετινγκ.

Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Η γνώση:
- Διαθέτει ολοκληρωμένη εξειδικευμένη γνώση και κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα πολιτιστικά, οικονομικά, πολιτικά και τεχνολογικά πλαίσια επηρεάζουν τις πρακτικές διαχείρισης και πώς μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά·
- Προσδιορίζει και αξιολογεί τις θεωρητικές προσεγγίσεις που είναι απαραίτητες για τον προγραμματισμό και τη λήψη αποφάσεων στην επιχείρηση. Αυτές περιλαμβάνουν ιδέες που υποστηρίζουν τη μοντελοποίηση και τη διαχείριση των αποφάσεων σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργικών περιοχών.
- Έχει σχετική γνώση των οργανισμών και του ρόλου τους στην επιδίωξη βιώσιμων επιχειρήσεων στο πλαίσιο στο οποίο λειτουργούν και πώς διοικούνται σύμφωνα με τους κώδικες δεοντολογίας και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
- Έχει κριτική κατανόηση της διαχείρισης της επιχειρησιακής συνέχειας, συμπεριλαμβανομένης της γνώσης πιθανών κινδύνων και ρυθμιστικών περιβαλλόντων που μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρηματικές λειτουργίες.
- Έχει ολοκληρωμένη γνώση σχετικά με μεθόδους διαχείρισης διαδικασιών καινοτομίας και ψηφιακών τεχνολογιών που είναι σε ζήτηση, καθώς και τις επιπτώσεις των ψηφιακών τεχνολογιών για άτομα και κοινωνίες·
- Προσδιορίζει και αξιολογεί βασικά ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση των ανθρώπινων στοιχείων κατά τη διαχείριση έργων όπως η ομαδική εργασία, η επικοινωνία, τα κίνητρα και η διαφορετικότητα.
- Έχει ολοκληρωμένη και κριτική κατανόηση των κύριων τρεχόντων ερευνητικών θεμάτων στη διαχείριση καθώς και σε έναν συγκεκριμένο κλάδο ή λειτουργικό τομέα προσωπικού επαγγελματικού ενδιαφέροντος.
- Κατέχει διεπιστημονικές θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις διαχείρισης σε συγκεκριμένο κλάδο ή λειτουργικό τομέα προσωπικού και επαγγελματικού ενδιαφέροντος.
Δεξιότητες:
- Πραγματοποιεί κριτική αξιολόγηση και ανάλυση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και των κύριων εννοιών, δομών και προσεγγίσεων της στρατηγικής διαχείρισης επιχειρήσεων με ελλιπείς ή περιορισμένες πληροφορίες.
- Επιδεικνύει ικανότητα στη χρήση εξειδικευμένων δεξιοτήτων για τη λήψη αποφάσεων και τη δημιουργία παγκόσμιων στρατηγικών σε διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες, ψηφιακό μετασχηματισμό και χρηματοδότηση, προκειμένου να προσαρμοστεί σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Επιδεικνύει ηγετικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ενδυνάμωση, την έμπνευση και τη διαχείριση ομάδων, την καινοτομία και τη δημιουργική επίλυση προβλημάτων κατά τη διαχείριση μιας επιχείρησης.
- Αναπτύσσει νέες δεξιότητες ως απάντηση στις αναδυόμενες γνώσεις και τεχνικές στον τομέα της διαχείρισης επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών δεξιοτήτων και της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών·
- Αναπτύσσει την ικανότητα να εντοπίζει και να αξιολογεί κινδύνους που σχετίζονται με το επιχειρηματικό, ψηφιακό και οικονομικό περιβάλλον και να σχεδιάζει στρατηγικές για τον μετριασμό συγκεκριμένων διαχειριστικών κινδύνων·
- Παρακολουθεί και διατηρεί τη συμμόρφωση με τους κατάλληλους επιχειρηματικούς κανονισμούς και διαμορφώνει πρακτικές απαντήσεις στις προκλήσεις του νομικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος που σχετίζονται με τη λειτουργία μιας επιχείρησης.
- Επίδειξη ικανότητας στη χρήση δεδομένων που αναφέρονται σε επιχειρηματικές αναλύσεις για την καλύτερη πρόβλεψη και εκτέλεση επιχειρηματικών στρατηγικών και λειτουργιών.
- Επιδεικνύει ικανότητα στη χρήση γνώσεων και δεξιοτήτων διαχείρισης για τη διεξαγωγή έρευνας σε έναν συγκεκριμένο κλάδο ή λειτουργικό τομέα προσωπικού επαγγελματικού ενδιαφέροντος, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη για σύνθεση, καθορισμό στόχων, μεθοδολογική διαδικασία και εφαρμογή στρατηγικών.
- Επιδεικνύουν εξειδικευμένες γνώσεις διαχείρισης που περιλαμβάνουν προβληματισμό σχετικά με κοινωνικές και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εκτέλεση της διευθυντικής λειτουργίας.
Αρμοδιότητες:
- Επιδεικνύει την ικανότητα να ανταποκρίνεται στις κύριες πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές και τεχνολογικές μεταβλητές και να διαμορφώνει τις προτεραιότητες και τις στρατηγικές που είναι απαραίτητες για να πετύχει ένας οργανισμός λαμβάνοντας υπόψη τις παγκόσμιες προοπτικές και τάσεις.
- Διαχειρίζεται τα επιχειρηματικά έργα καθιερώνοντας ένα παγκόσμιο όραμα που ενσωματώνει κάθε πτυχή της επιχειρηματικής ανάπτυξης και δομεί την καινοτομία και την πολιτιστική πολυμορφία ως πλεονέκτημα σε επιχειρηματικά πλαίσια που είναι πολύπλοκα και απρόβλεπτα και απαιτούν νέες στρατηγικές προσεγγίσεις.
- Είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση ανθρώπων και την άσκηση διαχείρισης με δέσμευση στις δημοκρατικές αξίες και τη βιωσιμότητα, υιοθετώντας τις πρακτικές που βασίζονται στη μάθηση, την υπηρεσία και την κοινωνική ένταξη.
- Επιδεικνύει αυτονομία προς την κατεύθυνση της προσωπικής ανάπτυξης και της δια βίου μάθησης που εφαρμόζονται στο επιχειρηματικό περιβάλλον·
- Δημιουργεί μια διάγνωση με βάση την έρευνα για προβλήματα στη διαχείριση ενσωματώνοντας γνώσεις από νέα ή διεπιστημονικά πεδία στη διαχείριση και κάνει κρίσεις με ελλιπείς ή περιορισμένες πληροφορίες.
- Εμπλέκεται σε κριτική ανάλυση στον τομέα της διαχείρισης και επιδεικνύει ανεξάρτητη σκέψη, αξιολόγηση και επίλυση προβλημάτων που στηρίζονται σε επιχειρήματα που βασίζονται σε στοιχεία.
- Αναλάβετε την ευθύνη να συνεισφέρετε στην επαγγελματική γνώση στη διαχείριση ή σε έναν συγκεκριμένο κλάδο/λειτουργικό τομέα προσωπικού επαγγελματικού ενδιαφέροντος, εντοπίζοντας ένα υπάρχον επιχειρηματικό πρόβλημα και διεξάγοντας πρωτότυπη έρευνα.