
Online Master of Arts στις Επικοινωνίες και το Μελλοντικό Μάρκετινγκ
Spain Online, Ισπανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
9 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 4.750
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εισαγωγή
Το Online Master in Communication & Future Marketing διδάσκει στους φοιτητές τους πιο επιτυχημένους τρόπους σχεδιασμού και έναρξης μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας επικοινωνίας και μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών στη διεθνή σκηνή. Το πρόγραμμα Master in Communications & Future Marketing διδάσκει στους φοιτητές τις πιο αποτελεσματικές μεθοδολογίες μάρκετινγκ. Αυτό το μεταπτυχιακό ενσωματώνει διδασκαλίες στους τομείς της ηγεσίας, της παγκόσμιας επιχειρηματικής στρατηγικής, του ψηφιακού και καινοτόμου μάρκετινγκ, της επικοινωνίας επωνυμίας, καθώς και της έρευνας τάσεων και της ανάλυσης αγοράς.
Οι σπουδές για μεταπτυχιακό στις Επικοινωνίες και το Μελλοντικό Μάρκετινγκ αναπτύσσουν την επάρκεια των μαθητών στην επιχειρηματική καινοτομία, το παγκόσμιο μάρκετινγκ, τις αναδυόμενες τεχνολογίες και το εταιρικό και προσωπικό branding. Με μαθήματα σχετικά με το μάρκετινγκ προορισμών, το βιωματικό μάρκετινγκ, τις διεθνείς διαπραγματεύσεις και την επιχειρηματική ανάπτυξη, οι φοιτητές Master in Communication and Future Marketing θα είναι έτοιμοι να μπουν στην παγκόσμια αρένα του μάρκετινγκ και των επικοινωνιών.
Τα κυριότερα σημεία του προγράμματος
- Ηγεσία στην Ψηφιακή Εκπαίδευση στην Ισπανία.
- Σχολή με εμπειρία στις επικοινωνίες και το μάρκετινγκ.
- Μαθητές από 100 διαφορετικές χώρες.
- Πολλαπλές Επισκέψεις Εταιρείας και Πρακτικές Γνώσεις.
- Μεθοδολογία διδασκαλίας Learning-by-Doing.
Διδακτέα ύλη
Ανακαλύψτε τις βασικές ικανότητες στο μάρκετινγκ:
Μάθετε πώς να σχεδιάζετε και να ξεκινάτε ολοκληρωμένες καμπάνιες μάρκετινγκ ενώ σπουδάζετε για μεταπτυχιακό μάρκετινγκ και επικοινωνίας στη Βαρκελώνη.
Μάθετε βασικά επιχειρηματικά εργαλεία:
Εργαστείτε σε οποιαδήποτε εταιρεία που σχετίζεται με την επικοινωνία και το μελλοντικό μάρκετινγκ, βελτιώνοντας μια ήδη υπάρχουσα επιχείρηση με τη χρήση καινοτόμων εργαλείων μάρκετινγκ και επικοινωνίας, ηγεσίας και τεχνικών διαπραγμάτευσης.
Αναπτύξτε τις δεξιότητες που απαιτούνται από την ψηφιακή οικονομία:
Προωθήστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες για να βοηθήσετε μια βάση πελατών που επιλέγει να ερευνά τις τάσεις, να διαβάζει κριτικές και να αγοράζει αγαθά μέσω πλατφορμών ηλεκτρονικού εμπορίου και καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Κατανοήστε τις διαπολιτισμικές επιχειρηματικές πρακτικές:
Μελετήστε με φοιτητές από όλο τον κόσμο και μάθετε πώς να ευδοκιμείτε σε ένα πολυεθνικό επιχειρηματικό περιβάλλον καλλιεργώντας την ικανότητα επικοινωνίας και αποτελεσματικής συνεργασίας.
Δομή προγράμματος:
- Μελλοντικό Μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ Καινοτομιών
- Σχεδιασμός Επικοινωνίας & Διαφήμιση
- Social Media & Δημόσιες Σχέσεις
- Agile Fundamentals: Scrum, Kanban, Lean και XP
- Επιχειρηματικό παιχνίδι στρατηγικής προσομοίωσης μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη & Χρηματοδότηση Έργων
- Εγκάρσιες ικανότητες παγκόσμιων ηγετών
Εισαγωγές
Κατάταξη
- Διαπιστευμένο από το Συμβούλιο Διαπίστευσης για Επιχειρηματικές Σχολές και Προγράμματα (ACBSP)
- Βραβεύτηκε ως Business School Πέντε Αστέρων γιατην Ποιότητα διδασκαλίας από το σύστημα κατάταξης QS
- Το μόνο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ισπανία διαπιστευμένο από τη Microsoft ως ηγέτης στην ψηφιακή εκπαίδευση
- Έλαβε 3 κορυφαίες βαθμολογίες στο U-Multirank για τμήματα Έρευνας, Διδασκαλίας & Μάθησης και Διεθνούς Προσανατολισμού
Ευκαιρίες καριέρας
Το Online Master in Communication and Future Marketing θα σας ενημερώσει με τις πιο πρόσφατες έννοιες και τεχνικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ, προετοιμάζοντας τους μαθητές για μια καριέρα σε αυτόν τον συναρπαστικό και συνεχώς εξελισσόμενο κλάδο. Το GBSB Global υποστηρίζει τους φοιτητές του Master in Communication and Future Marketing στη Βαρκελώνη, έτοιμους να ανεβάσουν την καριέρα τους σε νέα ύψη, προσφέροντας στους φοιτητές την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένα εργαστήρια, εταιρικές παρουσιάσεις στην πανεπιστημιούπολη και συνεδρίες αξιολόγησης σταδιοδρομίας.
Η ολοκλήρωση ενός μεταπτυχιακού τίτλου στην Επικοινωνία και το Μελλοντικό Μάρκετινγκ εξοπλίζει τους αποφοίτους με τις απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για να ευδοκιμήσουν σε ποικίλα μονοπάτια σταδιοδρομίας. Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε αυτά, την εταιρική επικοινωνία, τη δημοσιογραφία, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, την πολιτική, την τριτοβάθμια εκπαίδευση και πολλούς άλλους τομείς.
Βρείτε δουλειά στην επικοινωνία και το μελλοντικό μάρκετινγκ με το GBSB Global:

Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Η γνώση:
- Διαθέτει ολοκληρωμένη εξειδικευμένη γνώση και κατανόηση του τρόπου με τον οποίο τα πολιτιστικά, οικονομικά, πολιτικά και τεχνολογικά πλαίσια επηρεάζουν τις πρακτικές διαχείρισης και πώς μπορούν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά·
- Προσδιορίζει και αξιολογεί τις θεωρητικές προσεγγίσεις που είναι απαραίτητες για τον προγραμματισμό και τη λήψη αποφάσεων στην επιχείρηση. Αυτές περιλαμβάνουν ιδέες που υποστηρίζουν τη μοντελοποίηση και τη διαχείριση των αποφάσεων σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργικών περιοχών.
- Έχει σχετική γνώση των οργανισμών και του ρόλου τους στην επιδίωξη βιώσιμων επιχειρήσεων στο πλαίσιο στο οποίο λειτουργούν και πώς διοικούνται σύμφωνα με τους κώδικες δεοντολογίας και την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
- Έχει κριτική κατανόηση της διαχείρισης της επιχειρησιακής συνέχειας, συμπεριλαμβανομένης της γνώσης πιθανών κινδύνων και ρυθμιστικών περιβαλλόντων που μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρηματικές λειτουργίες.
- Έχει ολοκληρωμένη γνώση σχετικά με μεθόδους διαχείρισης διαδικασιών καινοτομίας και ψηφιακών τεχνολογιών που είναι σε ζήτηση, καθώς και τις επιπτώσεις των ψηφιακών τεχνολογιών για άτομα και κοινωνίες·
- Προσδιορίζει και αξιολογεί βασικά ζητήματα που σχετίζονται με τη διαχείριση των ανθρώπινων στοιχείων κατά τη διαχείριση έργων όπως η ομαδική εργασία, η επικοινωνία, τα κίνητρα και η διαφορετικότητα.
- Έχει ολοκληρωμένη και κριτική κατανόηση των κύριων τρεχόντων ερευνητικών θεμάτων στη διαχείριση καθώς και σε έναν συγκεκριμένο κλάδο ή λειτουργικό τομέα προσωπικού επαγγελματικού ενδιαφέροντος.
- Κατέχει διεπιστημονικές θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις διαχείρισης σε συγκεκριμένο κλάδο ή λειτουργικό τομέα προσωπικού και επαγγελματικού ενδιαφέροντος.
Δεξιότητες:
- Πραγματοποιεί κριτική αξιολόγηση και ανάλυση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και των κύριων εννοιών, δομών και προσεγγίσεων της στρατηγικής διαχείρισης επιχειρήσεων με ελλιπείς ή περιορισμένες πληροφορίες.
- Επιδεικνύει ικανότητα στη χρήση εξειδικευμένων δεξιοτήτων για τη λήψη αποφάσεων και τη δημιουργία παγκόσμιων στρατηγικών σε διάφορες επιχειρηματικές δραστηριότητες, ψηφιακό μετασχηματισμό και χρηματοδότηση, προκειμένου να προσαρμοστεί σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Επιδεικνύει ηγετικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για την ενδυνάμωση, την έμπνευση και τη διαχείριση ομάδων, την καινοτομία και τη δημιουργική επίλυση προβλημάτων κατά τη διαχείριση μιας επιχείρησης.
- Αναπτύσσει νέες δεξιότητες ως απάντηση στις αναδυόμενες γνώσεις και τεχνικές στον τομέα της διαχείρισης επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών δεξιοτήτων και της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών·
- Αναπτύσσει την ικανότητα να εντοπίζει και να αξιολογεί κινδύνους που σχετίζονται με το επιχειρηματικό, ψηφιακό και οικονομικό περιβάλλον και να σχεδιάζει στρατηγικές για τον μετριασμό συγκεκριμένων διαχειριστικών κινδύνων·
- Παρακολουθεί και διατηρεί τη συμμόρφωση με τους κατάλληλους επιχειρηματικούς κανονισμούς και διαμορφώνει πρακτικές απαντήσεις στις προκλήσεις του νομικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος που σχετίζονται με τη λειτουργία μιας επιχείρησης.
- Επίδειξη ικανότητας στη χρήση δεδομένων που αναφέρονται σε επιχειρηματικές αναλύσεις για την καλύτερη πρόβλεψη και εκτέλεση επιχειρηματικών στρατηγικών και λειτουργιών.
- Επιδεικνύει ικανότητα στη χρήση γνώσεων και δεξιοτήτων διαχείρισης για τη διεξαγωγή έρευνας σε έναν συγκεκριμένο κλάδο ή λειτουργικό τομέα προσωπικού επαγγελματικού ενδιαφέροντος, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη για σύνθεση, καθορισμό στόχων, μεθοδολογική διαδικασία και εφαρμογή στρατηγικών.
- Επιδεικνύουν εξειδικευμένες γνώσεις διαχείρισης που περιλαμβάνουν προβληματισμό σχετικά με κοινωνικές και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εκτέλεση της διευθυντικής λειτουργίας.
Αρμοδιότητες:
- Επιδεικνύει την ικανότητα να ανταποκρίνεται στις κύριες πολιτικές, οικονομικές, κοινωνικές και τεχνολογικές μεταβλητές και να διαμορφώνει τις προτεραιότητες και τις στρατηγικές που είναι απαραίτητες για να πετύχει ένας οργανισμός λαμβάνοντας υπόψη τις παγκόσμιες προοπτικές και τάσεις.
- Διαχειρίζεται τα επιχειρηματικά έργα καθιερώνοντας ένα παγκόσμιο όραμα που ενσωματώνει κάθε πτυχή της επιχειρηματικής ανάπτυξης και δομεί την καινοτομία και την πολιτιστική πολυμορφία ως πλεονέκτημα σε επιχειρηματικά πλαίσια που είναι πολύπλοκα και απρόβλεπτα και απαιτούν νέες στρατηγικές προσεγγίσεις.
- Είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση ανθρώπων και την άσκηση της διαχείρισης με δέσμευση στις δημοκρατικές αξίες και τη βιωσιμότητα, υιοθετώντας πρακτικές που βασίζονται στη μάθηση, τις υπηρεσίες και την κοινωνική ένταξη·
- Επιδεικνύει αυτονομία προς την κατεύθυνση της προσωπικής ανάπτυξης και της δια βίου μάθησης που εφαρμόζονται στο επιχειρηματικό περιβάλλον·
- Δημιουργεί μια βασισμένη στην έρευνα διάγνωση προβλημάτων στη διαχείριση ενσωματώνοντας γνώσεις από νέα ή διεπιστημονικά πεδία στη διαχείριση και κάνει κρίσεις με ελλιπείς ή περιορισμένες πληροφορίες.
- Συμμετέχει σε κριτική ανάλυση στον τομέα της διαχείρισης και επιδεικνύει ανεξάρτητη σκέψη, αξιολόγηση και επίλυση προβλημάτων που στηρίζονται σε επιχειρήματα που βασίζονται σε στοιχεία.
- Αναλάβετε την ευθύνη να συνεισφέρετε στην επαγγελματική γνώση στη διαχείριση ή σε έναν συγκεκριμένο κλάδο/λειτουργικό τομέα προσωπικού επαγγελματικού ενδιαφέροντος, εντοπίζοντας ένα υπάρχον επιχειρηματικό πρόβλημα και διεξάγοντας πρωτότυπη έρευνα.