Fashion Business Course - Institut Français de la Mode (IFM)
FutureLearn
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Online France
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
11 εβδομάδες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
USD 709
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Επιδεξιότητα στη διαχείριση μόδας για εργασία στο μάρκετινγκ μόδας, το branding, την ανάπτυξη προϊόντων, τη βιωσιμότητα και την επιχειρηματικότητα.
Σπούδασε διαχείριση μόδας με την κορυφαία σχολή μόδας, Institut Français de la Mode
Αυτό το μικροδιαπιστευτήριο διάρκειας 11 εβδομάδων προσφέρει σε νέους και έμπειρους επαγγελματίες της μόδας την ευκαιρία να αποκτήσουν σύγχρονες, πρακτικές γνώσεις για τη βιομηχανία της μόδας και την αγορά της σύγχρονης μόδας.
Δημιουργήστε τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται για να πετύχετε στη διαχείριση μόδας
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η παγκόσμια αγορά μόδας το 2020 αποτιμάται στα 300 δισεκατομμύρια δολάρια.
Χρησιμοποιώντας μελέτες περιπτώσεων από μεγάλες μάρκες μόδας όπως η Gucci και η Celine, θα αναπτύξετε την επαγγελματική σας κατανόηση των βασικών επιχειρηματικών στοιχείων της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας, από τη δημιουργία μιας συλλογής και μιας επωνυμίας μόδας έως την επιχειρηματικότητα μόδας.
Ανακαλύψτε επιχειρηματικά μοντέλα επωνυμιών μόδας και αναλύστε τη συμπεριφορά των καταναλωτών στη μόδα
Για να κατανοήσετε πλήρως τις εσωτερικές λειτουργίες της σύγχρονης επιχείρησης μόδας, θα εξετάσετε την αγορά της μόδας από τρεις βασικές προοπτικές: μόδα από ιστορική και ανθρωπολογική άποψη, καθιερωμένα και αναδυόμενα επιχειρηματικά μοντέλα μόδας και την επιχείρηση μόδας από την οπτική της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Αυτή η ολιστική προσέγγιση θα βελτιώσει την κατανόησή σας για την τρέχουσα αγορά μόδας τόσο από επιχειρηματική όσο και από καταναλωτική σκοπιά.
Δημιουργήστε επαγγελματικές δεξιότητες στο μάρκετινγκ μόδας και το branding
Όταν πρόκειται για την οικοδόμηση μιας επωνυμίας μόδας, οι επαγγελματίες της μόδας απαιτούν επιχειρηματική οξυδέρκεια στο μάρκετινγκ, την κατασκευή, την επικοινωνία και την ψηφιακή τεχνολογία.
Αυτό το μικροδιαπιστευτήριο θα σας διδάξει πώς να δημιουργήσετε μια ταυτότητα επωνυμίας που μεταφράζεται απρόσκοπτα στην εμπειρία του καταναλωτή σας.
Θα καταλάβετε επίσης πώς να προωθήσετε μια επωνυμία μόδας και να την επικοινωνήσετε χρησιμοποιώντας ψηφιακό μάρκετινγκ και μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Αντιμετωπίστε την ανάπτυξη προϊόντων μόδας και τη βιωσιμότητα στη μόδα
Παράλληλα με την επωνυμία μόδας, θα ασχοληθείτε με την ανάπτυξη προϊόντων μόδας καθώς μαθαίνετε τις λεπτομέρειες του σχεδιασμού, της ανάπτυξης και της παρουσίασης μιας συλλογής ή ενός προϊόντος μόδας.
Οι τελευταίες εβδομάδες του μικροδιαπιστευτηρίου θα είναι αφιερωμένες στο μέλλον της μόδας: την επιχειρηματικότητα της μόδας και τη βιώσιμη μόδα.
Θα εξετάσετε τα logistics της δημιουργίας μιας βιώσιμης επιχείρησης μόδας και θα εξετάσετε πώς να είστε επιχειρηματικοί στη μόδα τώρα και στο μέλλον.
Μάθετε με ειδικούς στην εκπαίδευση μόδας στο Institut Français de la Mode (IFM)
Με βαθιά κατανόηση της βιομηχανίας και των επιχειρήσεων της μόδας, η IFM έχει προσφέρει μεταπτυχιακά προγράμματα στη διαχείριση μόδας και το σχέδιο μόδας για περισσότερα από τριάντα χρόνια.
Θα μάθετε με τον επικεφαλής εκπαιδευτικό μαθημάτων, καθηγητή Franck Delpal, ο οποίος είναι επικεφαλής του προγράμματος σπουδών MS Management de la Mode et du Luxe του IFM.
Ο Franck Delpal είναι κάτοχος διδακτορικού στα Οικονομικά από το Université Paris-Dauphine. Η διδακτορική του διατριβή αφορά την κάθετη ένταξη στον τομέα της πολυτελείας. Διδάσκει στο IFM σε προγράμματα μεταπτυχιακής εκπαίδευσης και στελεχών για θέματα που σχετίζονται με την οικονομία των πολυτελών επιχειρήσεων και τα επιχειρηματικά μοντέλα μόδας. Διεξάγει επίσης ειδικά σχεδιασμένες μελέτες και μελέτες πολλών πελατών που προσφέρονται από το IFM. Είναι συν-συγγραφέας του βιβλίου Economie du Luxe (Dunod, 2014) με τον Dominique Jacomet.
Η ευρύτερη σχολή του σχολείου - που παρουσιάζεται σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος - αποτελείται από ειδικούς στα οικονομικά, την ιστορία του σχεδιασμού, το μάρκετινγκ και πολλά άλλα, προσφέροντάς σας μια ολιστική αντίληψη για την επιχείρηση μόδας σήμερα.
Πότε θα θέλατε να ξεκινήσετε;
Στόχος μας είναι να εκτελούμε τα μικροδιαπιστευτήριά μας κάθε λίγους μήνες. Εγγραφείτε την ημερομηνία που σας ταιριάζει ή εγγραφείτε για να ενημερωθείτε από έναν σύμβουλο εγγραφής σχετικά με τις μελλοντικές εκτελέσεις και ενημερώσεις.
- 10 Ιανουαρίου 2022
Τι θα λάβετε
4 μονάδες ECTS σε προπτυχιακό επίπεδο από το Institut Français de la Mode
Μάθηση εστιασμένη στην καριέρα από
Institut Français de la Mode (IFM)
Το IFM (Institut Français de la Mode) είναι ένα ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που ειδικεύεται στις βιομηχανίες κλωστοϋφαντουργίας, μόδας, πολυτέλειας και σχεδιασμού, με έδρα το Παρίσι της Γαλλίας.
Τι είναι ένα μικροδιαπιστευτήριο;
Τα μικροδιαπιστευτήρια έχουν σχεδιαστεί για να σας αναβαθμίσουν για εργασία σε ταχέως αναπτυσσόμενες βιομηχανίες, χωρίς τη δέσμευση χρόνου και κόστους ενός πλήρους πτυχίου. Το μικροδιαπιστευτήριό σας μπορεί να σταθεί μόνο του ως ανεξάρτητο διαπιστευτήριο και μερικά προσφέρουν επίσης ακαδημαϊκή πίστωση για χρήση για πτυχίο.
Μάθετε στο Διαδίκτυο με έμπειρους εκπαιδευτές Ολοκληρώστε διαδικτυακά μαθήματα που καθοδηγούνται από ειδικούς για 12-16 εβδομάδες με μια ειδική ομάδα επαγγελματιών. | + | Ολοκληρωμένες αξιολογήσεις βάσει έργου Δοκιμάστε την κατανόησή σας με διαδικτυακές αξιολογήσεις και ασκήσεις με σήμανση καθηγητή. | + | Κερδίστε ένα επαγγελματικό πιστοποιητικό Ολοκληρώστε τη μάθησή σας και περάστε τις αξιολογήσεις σας για να αποκτήσετε ένα διαπιστευμένο πιστοποιητικό. | = | Προχωρήστε περαιτέρω στην καριέρα σας Χρησιμοποιήστε τα μικροδιαπιστευτήριά σας ως απόδειξη των εξειδικευμένων δεξιοτήτων σας και προόδου περαιτέρω στον κλάδο σας. |
Εισαγωγές
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Starting An Online Fashion Retail Business Online Short Course
- London, Ηνωμένο Βασίλειο