Διοίκηση Επιχειρήσεων: Αρχές μάρκετινγκ και μάθημα πρακτικής - Το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
FutureLearn
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
10 εβδομάδες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
USD 639
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Εξερευνήστε και απολαύστε «ψυχαγωγικά» μαθηματικά, ενισχύοντας παράλληλα τις δημιουργικές και συλλογικές σας δεξιότητες σκέψης.
Κερδίστε τις δεξιότητες μάρκετινγκ που χρειάζεστε για να βελτιώσετε τη σταδιοδρομία διαχείρισης
Από την κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών έως το σχεδιασμό προϊόντων και υπηρεσιών που ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών - χρησιμοποιούνται τεχνικές και εργαλεία μάρκετινγκ για την επίλυση προβλημάτων διαχείρισης σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών πλαισίων.
Είτε εργάζεστε σε μια εμπορική ή μη εμπορική βιομηχανία, ως επαγγελματίας διαχείρισης, είναι σημαντικό να κατανοήσετε την αξία του μάρκετινγκ και τον αντίκτυπό του σε διάφορες επιχειρηματικές λειτουργίες.
Αυτό το μικρο-διαπιστευτήριο θα σας παρουσιάσει τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ - καλύπτοντας τις προοπτικές εκτός σύνδεσης και ψηφιακές.
Μέσα από μια εξερεύνηση προσεγγίσεων μάρκετινγκ βέλτιστων πρακτικών, θα βελτιώσετε τις γνώσεις μάρκετινγκ, θα βελτιώσετε την επαγγελματική λήψη αποφάσεων και θα προσαρμόσετε την προσέγγισή σας στην επίλυση επιχειρηματικών προκλήσεων, ανεξάρτητα από τον ρόλο ή τον τομέα σας.
Υποστηριζόμενη από την τελευταία ακαδημαϊκή σκέψη, αυτή η μικροπιστοποίηση καλύπτει πρακτικά παραδείγματα μάρκετινγκ και λογαριασμούς μάθησης από διάφορες διεθνείς μάρκες, καθώς και τοπικές φιλανθρωπικές και κοινωνικές επιχειρήσεις σε βιομηχανίες από τη μεταποίηση και το λιανικό εμπόριο έως τις επαγγελματικές υπηρεσίες και την υγειονομική περίθαλψη.
Θα αναπτύξετε την κατανόησή σας για βασικά θέματα μάρκετινγκ όπως τάσεις, κίνητρα πελατών και παροχή αξίας πελάτη και θα μάθετε πώς να συλλέγετε και να χρησιμοποιείτε δεδομένα για να λαμβάνετε αποτελεσματικές αποφάσεις διαχείρισης.
Θα δημιουργήσετε επίσης μια εργαλειοθήκη για τη δημιουργία προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του πελάτη σας και που διαφοροποιούν το προϊόν σας από τις προσφορές των ανταγωνιστών σας.
Τι δεξιότητες θα μάθετε;
- Προσδιορισμός των κινήτρων των πελατών και απάντηση σε αυτούς.
- Ανάλυση του περιβάλλοντος για τον εντοπισμό ευκαιριών μάρκετινγκ.
- Δημιουργία αποτελεσματικών σχέσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Ερμηνεία και χρήση δεδομένων για την ενημέρωση αποφάσεων μάρκετινγκ.
- Διαχείριση της προθυμίας των πελατών να πληρώνουν.
- Ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας κατάλληλων για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
- Τοποθετώντας την προσφορά σας για να προσελκύσετε τους σωστούς πελάτες.
- Πώς να δημιουργήσετε συναρπαστικές επιχειρηματικές και προσωπικές μάρκες.
- Προσδιορισμός των αντιλήψεων των πελατών σχετικά με τον κίνδυνο και αντιμετώπιση τους.
- Αξιοποίηση σχέσεων με διανομείς για επιτυχία στο μάρκετινγκ.
- Διαφοροποίηση της προσφοράς σας από τον ανταγωνισμό.
Πότε θα θέλατε να ξεκινήσετε;
Στόχος μας είναι η εκτέλεση των μικρο διαπιστευτηρίων μας κάθε λίγους μήνες. Εγγραφείτε στην ημερομηνία που σας ταιριάζει ή εγγραφείτε για να ενημερωθείτε από έναν σύμβουλο εγγραφής για μελλοντικές εκδόσεις και ενημερώσεις.
- 29 Μαρτίου 2021
Τι θα επιτύχετε;
Μέχρι το τέλος του μαθήματος, θα μπορείτε:
- Λύστε μια σειρά από εμπορικά και μη εμπορικά προβλήματα μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία και έννοιες.
- Εφαρμόστε τα πιο πρόσφατα εργαλεία σχεδιασμού προϊόντων και υπηρεσιών, διαχείρισης διανομής και τιμολόγησης σε πραγματικές καταστάσεις.
- Συλλέξτε σχετικές πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ.
- Ερμηνεύστε μια ποικιλία διαφορετικών τύπων πληροφοριών από διαφορετικές πηγές πληροφοριών.
- Αξιολογήστε και εφαρμόστε κατάλληλες μεθόδους ανταλλαγής, συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων σε διαφορετικές καταστάσεις.
Τι θα λάβετε
10 πιστώσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο σε προπτυχιακό επίπεδο από το Open University.
Θα λάβετε ένα πιστοποιητικό Open University που θα επιβεβαιώνει ότι έχετε λάβει 10 ακαδημαϊκές μονάδες σε προπτυχιακό επίπεδο. Οι πιστώσεις απονέμονται μετά την ολοκλήρωση της τελικής αξιολόγησης.
Είστε επιλέξιμοι για αυτό το μικρο διαπιστευτήριο;
- Αυτό το μικρο διαπιστευτήριο είναι ιδανικό για επαγγελματίες που επιθυμούν να διευρύνουν την κατανόησή τους σχετικά με το μάρκετινγκ και να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες για να βελτιώσουν την απόδοσή τους στην εργασία.
- Πρόκειται για ένα εισαγωγικό μάθημα επιπέδου και δεν απαιτείται προηγούμενη γνώση του μάρκετινγκ. Δεν απαιτείται ειδική εμπειρία ή προσόντα για εγγραφή.
- Το μάθημα βασίζεται σε πρακτικά παραδείγματα από πολλές βιομηχανίες και θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε δεξιότητες μάρκετινγκ που μπορούν να μεταφερθούν σε ένα ευρύ φάσμα τομέων και οργανισμών.
Αυτό το μικρο-διαπιστευτήριο είναι κατάλληλο για εσάς;
Αυτό το μικρο διαπιστευτήριο θα αυξήσει την εμπιστοσύνη σας στην εφαρμογή αρχών μάρκετινγκ στην εργασία σας και στη χρήση εννοιών μάρκετινγκ για την επίλυση επιχειρηματικών προβλημάτων.
Ειδικότερα, θα ενισχύσει την απασχολησιμότητα:
- Επαγγελματίες που θα ήθελαν να προχωρήσουν σε επίπεδο διαχείρισης.
- Επαγγελματίες που είναι νέοι σε έναν ρόλο μάρκετινγκ ή εργάζονται στο μάρκετινγκ αλλά δεν διαθέτουν επίσημα προσόντα.
- Ανώτεροι επαγγελματίες που επιθυμούν να αναπτύξουν τις δεξιότητες μάρκετινγκ και διαχείρισης τους.
- Αυτοαπασχολούμενοι επαγγελματίες που επιθυμούν να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους και τις γνώσεις τους στο μάρκετινγκ.
Με ποιον θα μάθετε;
Χέιντερ Αλί
Είμαι Λέκτορας στο Μάρκετινγκ στην OU όπου βοήθησα χιλιάδες διευθυντές να πετύχουν με το Professional Certificate in Management και σχεδίασα την έκδοση 2020 για να βοηθήσω πολλούς άλλους
Μάθηση εστιασμένη σταδιοδρομία από
Το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
Το Open University (OU) είναι το μεγαλύτερο ακαδημαϊκό ίδρυμα στο Ηνωμένο Βασίλειο και παγκόσμιος ηγέτης στην ευέλικτη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με αποστολή να είναι ανοιχτή σε άτομα, μέρη, μεθόδους και ιδέες.
Τι είναι ένα μικρο διαπιστευτήριο;
Τα μικροπιστευτικά στοιχεία έχουν σχεδιαστεί για να σας ικανοποιούν για εργασία σε ταχέως αναπτυσσόμενες βιομηχανίες, χωρίς τη δέσμευση χρόνου και κόστους ενός πλήρους βαθμού. Το μικροπιστευτικό σας μπορεί να είναι αυτόνομο ως ανεξάρτητο διαπιστευτήριο, και μερικά προσφέρουν επίσης ακαδημαϊκή πίστωση για χρήση σε ένα πτυχίο.
Μάθετε online με ειδικούς εκπαιδευτές Πλήρης διαδικτυακά μαθήματα με επικεφαλής εμπειρογνώμονες άνω των 12-16 εβδομάδων με ειδική ομάδα επαγγελματιών. | + | Πλήρεις αξιολογήσεις βάσει έργου Δοκιμάστε την κατανόησή σας με διαδικτυακές αξιολογήσεις και ασκήσεις που χαρακτηρίζονται από εκπαιδευτικούς. | + | Κερδίστε επαγγελματικό διαπιστευτήριο Ολοκληρώστε τη μάθησή σας και περάστε τις αξιολογήσεις σας για να αποκτήσετε ένα διαπιστευμένο διαπιστευτήριο. | = | Προχωρήστε περαιτέρω στην καριέρα σας Χρησιμοποιήστε το μικρο-διαπιστευτήριό σας ως απόδειξη των εξειδικευμένων δεξιοτήτων σας και προχωρήστε περαιτέρω στον κλάδο σας. |
Εισαγωγές
Αποτέλεσμα προγράμματος
Τι δεξιότητες θα μάθετε;
- Εντοπισμός των κινήτρων των πελατών και ανταπόκριση σε αυτά.
- Ανάλυση του περιβάλλοντος για τον εντοπισμό ευκαιριών μάρκετινγκ.
- Δημιουργία αποτελεσματικών σχέσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη.
- Ερμηνεία και χρήση δεδομένων για την ενημέρωση των αποφάσεων μάρκετινγκ.
- Διαχείριση της προθυμίας των πελατών να πληρώσουν.
- Αναπτύξτε στρατηγικές επικοινωνίας κατάλληλες για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
- Τοποθετήστε την προσφορά σας για να προσελκύσετε τους σωστούς πελάτες.
- Πώς να δημιουργήσετε συναρπαστικές επιχειρηματικές και προσωπικές επωνυμίες.
- Προσδιορισμός των αντιλήψεων των πελατών για τον κίνδυνο και αντιμετώπισή τους.
- Μόχλευση σχέσεων με διανομείς για επιτυχία στο μάρκετινγκ.
- Διαφοροποίηση της προσφοράς σας από τον ανταγωνισμό.
Τι θα πετύχετε;
Μέχρι το τέλος του μαθήματος, θα είστε σε θέση:
- Επίλυση μιας σειράς εμπορικών και μη εμπορικών προβλημάτων μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας κατάλληλα εργαλεία και έννοιες.
- Εφαρμόστε τα πιο πρόσφατα εργαλεία σχεδιασμού προϊόντων και υπηρεσιών, διαχείρισης διανομής και τιμολόγησης σε πραγματικές καταστάσεις.
- Συλλέξτε σχετικές πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων μάρκετινγκ.
- Ερμηνεύστε μια ποικιλία διαφορετικών τύπων πληροφοριών από διαφορετικές πηγές πληροφοριών.
- Αξιολογήστε και εφαρμόστε κατάλληλες μεθόδους ανταλλαγής, συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων σε διαφορετικές καταστάσεις.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
BA (Hons) Business (Marketing) (Top-Up)
- Online United Kingdom
MSc Data Analytics and Marketing (CIM)
- Online United Kingdom
MSc Στρατηγικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Online United Kingdom