Branding Masterclasses
Future London Academy
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
London, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
5 ώρες
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 499 / per course *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* 5 ώρες εμπνευσμένου περιεχομένου, ασκήσεις με διαδραστικούς πίνακες, πρότυπα, λίστα ανάγνωσης, πιστοποιητικό ολοκλήρωσης προγράμματος
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Από τη στρατηγική επωνυμίας στο Sonic Branding – εξερευνήστε πώς οι κορυφαίες επωνυμίες αναστατώνουν τον κλάδο χρησιμοποιώντας νέα κανάλια και εξελισσόμενες τεχνολογίες. Ανακαλύψτε τις πιο καινοτόμες προσεγγίσεις στη στρατηγική της επωνυμίας από παγκόσμιας κλάσης δημιουργικές και διαφημιστικές εταιρείες.
Μια σειρά από Branding Masterclasses ειδικά δημιουργημένα για έμπειρους επαγγελματίες του branding, δημιουργικούς και σχεδιαστές. Από νέες προσεγγίσεις στη στρατηγική της επωνυμίας έως το ηχητικό branding, τον τόνο της φωνής και την κοινωνική ακρόαση – θα μάθετε εργαλεία, πλαίσια και νέες μελέτες περιπτώσεων από τους κορυφαίους δημιουργικούς διευθυντές στο Λονδίνο.
Εκτός από τις παρουσιάσεις από κορυφαίους ειδικούς στο branding, θα έχετε επίσης μια μοναδική ευκαιρία να ρίξετε μια ματιά στα παρασκήνια των πιο σημαντικών πρακτορείων στο Λονδίνο με εικονικές περιηγήσεις γραφείου από τους ομιλητές.
Μια εμπειρία επωνυμίας 360
Με επικεφαλής τη βιομηχανία
Κατανοήστε πώς οι κορυφαίες εταιρείες σχεδιασμού προσεγγίζουν το branding, ποια πλαίσια χρησιμοποιούν και πώς συνεργάζονται με μεγάλους πελάτες.
Εικονικές περιηγήσεις γραφείου
Όχι απλώς ακούστε, αλλά δείτε πώς λειτουργούν οι δημιουργικές ομάδες στο Λονδίνο. Έχουμε ετοιμάσει κάποιες ειδικές εικονικές επισκέψεις γραφείου για εσάς, ώστε να μπορείτε να δείτε τον χώρο, να νιώσετε την ατμόσφαιρα και να εμπνευστείτε από τα ηχεία μας.
Αυτορυθμισμένοι
Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τις ζώνες ώρας ή το πρόγραμμα εργασίας σας. Όλα τα masterclasses είναι διαθέσιμα για να απολαύσετε αμέσως μόλις εγγραφείτε. Είτε προτιμάτε να παρακολουθείτε υπερβολικά ή να σώζετε την εμπειρία και να τις παρακολουθείτε με τον δικό σας ρυθμό στον δικό σας χρόνο – η επιλογή είναι δική σας.
Διδακτέα ύλη
Κεφάλαιο 1 - Τόνος φωνής
Με χαρακτήρες: Χρήση τεχνικών σεναρίου για να γίνει η φωνή της επωνυμίας ενεργή
Masterclass από την Kate Magoc, Proto
Το Proto είναι μια συμβουλευτική εταιρεία καινοτομίας και σχεδιασμού που βοηθά τις εταιρείες να αντιμετωπίζουν προβλήματα. Η Διευθύντρια Verbal Design του Proto, Kate Magoc, μοιράζεται πώς να χρησιμοποιείτε αρχέτυπα χαρακτήρων και γραφή διαλόγων για να κατανοήσετε πώς θα μπορούσε να μιλήσει μια επωνυμία και πώς να μεταβείτε από τις αρχές φωνής στο copywriting για να κάνετε το αφηρημένο πραγματικό.
- Ανακαλύψτε τρόπους για να χρησιμοποιήσετε τα Jungian αρχέτυπα και άλλα μοντέλα αρχέτυπων, για να δημιουργήσετε χαρακτήρες και φωνητικές περιοχές
- Συμπληρώστε τις περιοχές φωνής με λεκτική έμπνευση που θα μπορούσε να οδηγήσει σε αρχές και αντιγράψτε την έμπνευση
- Κατασκευάστε έναν φωνητικό οδηγό που είναι αυθεντικός και πρακτικός
Κεφάλαιο 2 - Τύπος
Γιατί Τύπος;
Masterclass από τους Tom Foley & James Fooks-Bale, Monotype
Ονομάστηκε «Μία από τις πιο καινοτόμες εταιρείες στο σχεδιασμό» από την Fast Company, η Monotype ζωντανεύει τις επωνυμίες μέσω του τύπου και της τεχνολογίας που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές καθημερινά. Η πλούσια κληρονομιά της εταιρείας περιλαμβάνει μια βιβλιοθήκη που μπορεί να εντοπιστεί εκατοντάδες χρόνια πίσω, με διάσημες γραμματοσειρές όπως Helvetica, Futura, Times New Roman και άλλα. Μαζί με την ομάδα τους, θα εξετάσουμε τον ρόλο που παίζει η τυπογραφία στο branding. Από τη δημιουργία μιας εμβληματικής και αναγνωρίσιμης οπτικής φωνής, μέχρι τη χρησιμότητα που χρειάζονται οι επωνυμίες για να αντιμετωπίσουν τον σημερινό ψηφιακό κόσμο και στο μέλλον.
- Γιατί να με ενδιαφέρει ο τύπος;
- Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον τύπο για να βελτιώσετε τη διακριτικότητα και την αναγνώριση των επωνυμιών σας
- Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον τύπο για να βελτιώσετε τη λειτουργία και τη χρησιμότητα της επωνυμίας σας τώρα και στο μέλλον
Κεφάλαιο 3 - Κίνηση
Η κίνηση ως τρόπος έκφρασης της ταυτότητας της επωνυμίας
Masterclass από το Conlan Normington, FutureDeluxe
Το FutureDeluxe είναι ένα πρακτορείο κίνησης, σχεδιασμού και ψηφιακής δημιουργικότητας. Δημιουργία μοναδικών και καινοτόμων ψηφιακών εμπειριών με γνώμονα τον σχεδιασμό, από κινούμενα γραφικά και κινούμενα γραφικά έως διαδραστικές εγκαταστάσεις, διεπαφή και σχεδιασμό εφαρμογών. Ο σχεδιαστής επωνυμίας και κίνησης Conlan Normington θα μοιραστεί τη διαδικασία σκέψης του όταν πλησιάσει ένα νέο έργο.
- Χρήση βασικών αρχών ταυτότητας για τη δημιουργία μιας συναισθηματικής εμπειρίας
- Πώς να αφήσετε χώρο για το απροσδόκητο
- Πώς να γράψετε σλιπ που κάνουν τους σχεδιαστές κίνησης να τρελαίνονται
Κεφάλαιο 4 - Ήχος
Η δύναμη της επωνυμίας του ήχου
Masterclass από τον Antonio Nardi, The Sound Agency
Η Sound Agency είναι μια παγκοσμίως κορυφαία εταιρεία που ειδικεύεται στην επωνυμία ήχου, τη μουσική για ειδικά μέσα και δημόσιους χώρους, για να μην αναφέρουμε τις παραγωγικές εγκαταστάσεις ήχου. Σε αυτή τη συναρπαστική συνεδρία, ο Διευθυντής Σχεδίασης Antonio Nardi θα μοιραστεί την προσέγγισή του στην εργασία με τον ήχο και πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις εμπειρίες των φυσικών χώρων μέσω της δύναμης του ήχου.
- Εισαγωγή στην επωνυμία ήχου
- Πώς να συγχωνεύσετε την τεχνολογία και τη δημιουργία περιεχομένου για εξατομικευμένες εμπειρίες
Κεφάλαιο 5 - Δεδομένα
Χρησιμοποιώντας την κοινωνική νοημοσύνη για να κερδίσετε νέες επιχειρήσεις
Masterclass από την Jasmin Fischer, SHARE Creative
Μέσω ενός μοναδικού συνδυασμού επιστήμης δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης, το SHARE Creative προσφέρει εξατομικευμένα, διακριτικά μηνύματα που απευθύνονται απευθείας στον πελάτη-στόχο σας. Η Jasmin Fischer, Διευθύντρια Research + Insights στο SHARE Creative θα εμβαθύνει στην κοινωνική ακρόαση, συζητώντας πώς τα δεδομένα μπορούν να ενισχύσουν την επωνυμία σας και να εξηγήσουν γιατί είναι μία από τις πιο πολύτιμες πηγές δεδομένων για την αποκάλυψη πληροφοριών και στρατηγικής υπερφόρτισης.
- Πώς να χρησιμοποιήσετε την κοινωνική νοημοσύνη
- Πώς να χρησιμοποιήσετε πληροφορίες από την κοινωνική ακρόαση για να αυξήσετε τη συνάφεια της επωνυμίας
Κεφάλαιο 6 - Σκοπός
Σχεδιάζοντας μια Επανάσταση
Masterclass από τη Scarlett Montanaro και τον Myron Darlington, Revolt
Ο σκοπός στον οποίο στρέφονται οι επωνυμίες εταιρειών συμβούλων και ακτιβισμού όταν θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο. Με περήφανη πιστοποίηση B-Corp, η Revolt πιστεύει ότι οι πιο επιτυχημένες μάρκες του αύριο παίρνουν θέση σήμερα. Σε αυτό το διαδραστικό εργαστήριο από τους Διευθυντές Δημιουργικού και Σχεδιασμού Scarlett και Myron, θα μάθετε πώς να ξεκινάτε, να επωνυμάτε και να διαδίδετε επαναστάσεις για τεράστιους παγκόσμιους πελάτες μέχρι τις αμφισβητούμενες ΜΚΟ.
- Πώς να δημιουργήσετε ένα κίνημα για επωνυμίες από το εταιρικό έως τον ακτιβισμό
- Πλαίσιο 7 βημάτων για το πώς να ξεκινήσετε και να διαδώσετε ένα κίνημα
- Πώς να δημιουργήσετε μάρκες που αλλάζουν τον κόσμο
Μαρτυρίες Φοιτητών
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master στο Web Marketing, Branding και Merchandising - Αγγλικά
- Online Spain
Διαδικτυακό μάθημα Fashion Branding & Communication
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
MBA στο Διεθνές Μάρκετινγκ
- Online