Επίσημος Μάστερ στην Εκπαιδευτική Ποιότητα και Καινοτομία
Euroinnova International Online Education
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Atarfe, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 6.700 / per course
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Αυξήστε τα πλεονεκτήματα και τα σημεία στις κλίμακες: αντιθέσεις, μεταθέσεις, διαγωνισμοί με αυτό το Επίσημο Master of Online Education. 100% Online και Βαθμολογήστε σε Διαγωνισμούς. Baremable in Oppositions for Teachers, Secondary Teachers and for Inspectors of Education.
Γενικά χαρακτηριστικά
Περίληψη των επαγγελματικών ευκαιριών για το master Καινοτομία εκπαίδευση:
Όταν το Συμβούλιο της Ευρώπης υιοθετήσει τη στρατηγική Ευρώπη 2020, διαμορφώνει τους κύριους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, προς τους οποίους πρέπει να ευθυγραμμιστούν όλες οι εκπαιδευτικές πολιτικές των χωρών μελών. Συγκεκριμένα, σε σχέση με την εκπαίδευση και την κατάρτιση, ξεχωρίζουν τα εξής: Στην Εκπαίδευση: ποσοστά πρόωρης εγκατάλειψης σχολείου κάτω του 10%. τουλάχιστον το 40% των ατόμων ηλικίας 30-34 ετών πρέπει να ολοκληρώσουν σπουδές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (τριτοβάθμια εκπαίδευση). Ένας από τους βασικούς πυλώνες που δικαιολογούν την επείγουσα απαίτηση για κατάρτιση στην Ποιότητα και την Καινοτομία στην Εκπαίδευση συνίστανται στα ανησυχητικά δεδομένα για την αποτυχία του σχολείου στην Ισπανία. Η Ισπανία είναι η χώρα με το υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης στην ΕΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Παιδείας και Επαγγελματικής Κατάρτισης που εκπονήθηκαν με τις εκπαιδευτικές μεταβλητές της Έρευνας Ενεργού Πληθυσμού (EPA) του Εθνικού Ινστιτούτου Στατιστικών, που δημοσιεύθηκαν φέτος 2020, η σχολική αποτυχία ανέρχεται σήμερα στο 17,3%. Αυτή η ανάγκη να μειωθεί σημαντικά η σχολική αποτυχία σε ευρωπαϊκό επίπεδο αποτελεί μια πρώτη ένδειξη της ανάγκης εφαρμογής αυτού του Master στην Ποιότητα και την Καινοτομία.
Στόχοι της εκπαιδευτικής πρωτοποριακής καινοτομίας:
Βασικές ικανότητες
- Η γνώση και η κατανόηση που παρέχουν μια βάση ή ευκαιρία για πρωτοτυπία στην ανάπτυξη ή / και εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ένα ερευνητικό πλαίσιο.
- Ότι οι μαθητές μπορούν να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους και την ικανότητά τους για την επίλυση προβλημάτων σε νέα ή άγνωστα περιβάλλοντα εντός ευρύτερων (ή διεπιστημονική) πλαίσια που σχετίζονται με τον τομέα των σπουδών τους.
- Οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να ενσωματώνουν τη γνώση και να χειριστεί την πολυπλοκότητα, και να διατυπώσει κρίσεις με βάση τις πληροφορίες που ήταν ελλιπή ή περιορισμένη, περιλαμβάνει σκέψεις σχετικά με την κοινωνική και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή των γνώσεων και των κρίσεών τους.
- Ότι οι σπουδαστές γνωρίζουν πώς να γνωστοποιούν τα συμπεράσματά τους και τις γνώσεις και τους τελικούς λόγους που τους υποστηρίζουν με σαφή και αναμφισβήτητο τρόπο σε εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό.
- Ότι οι μαθητές έχουν τις μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν να σπουδάζουν με τρόπο που θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοκατευθυνόμενος ή αυτόνομος.
Γενικές δεξιότητες
- Να προτείνει και να οργανώνει δραστηριότητες και καθήκοντα διαχείρισης ποιότητας και καινοτομίας σε εκπαιδευτικά ιδρύματα.
- Προσαρμογή και ενσωμάτωση της χρήσης νέων τεχνολογιών για την αξιολόγηση και τη διαχείριση της ποιότητας στα εκπαιδευτικά κέντρα.
- Εκτιμήστε και προωθήστε την ομαδική και διεπιστημονική εργασία σε εκπαιδευτικά πλαίσια.
- Σχεδιάστε και κατευθύνετε διαδικασίες καινοτομίας και εκπαίδευσης.
- Να γνωστοποιούν σαφώς τις γνώσεις και τα συμπεράσματα στον τομέα της ποιότητας της εκπαίδευσης και της καινοτομίας.
- Εκφράστε θετικές στάσεις απέναντι στην καινοτομία και την αξιολόγηση της ποιότητας ως μέσο συνεχούς βελτίωσης στην εκπαίδευση.
Ειδικές δεξιότητες
- Συνθέστε τα διαφορετικά μοντέλα διαχείρισης για την ποιότητα στην εκπαίδευση.
- Καθορισμός και εφαρμογή συστημάτων δεικτών για την αξιολόγηση της ποιότητας των εκπαιδευτικών πολιτικών, συστημάτων και έργων.
- Αναλύστε, ερμηνεύστε και εφαρμόστε κατευθυντήριες γραμμές και κανονισμούς για την ποιότητα και την καινοτομία στην εκπαίδευση με ευέλικτο, αποτελεσματικό και δίκαιο τρόπο.
- Σχεδιασμός συστημάτων διάγνωσης, παρακολούθησης και αξιολόγησης της ποιότητας των ιδρυμάτων κατάρτισης.
- Συγκρίνετε και αξιολογήστε τις βάσεις που καθορίζουν και δικαιολογούν την εκπαιδευτική καινοτομία.
- Καθορίστε διδακτικές στρατηγικές καινοτομίας που μπορούν να καθοδηγήσουν και να αξιολογήσουν ένα αποτελεσματικό μοντέλο διδασκαλίας στους διάφορους αναλυτικούς τομείς.
- Εφαρμόστε αυστηρές και προηγμένες μεθοδολογίες, τεχνικές, μέσα και διαδικασίες για καινοτομία, αξιολόγηση και διαχείριση ποιότητας σε εκπαιδευτικά κέντρα.
- Χρησιμοποιήστε παιχνίδια και ψηφιακούς πόρους ως μέρος προγράμματος για εκπαιδευτική καινοτομία.
- Συγκεντρώστε διαφορετικά εργαλεία εργασίας για εκπαιδευτική καινοτομία.
- Αναλύστε τις πολιτικές εκπαιδευτικής καινοτομίας στην αυτόνομη, ισπανική και ευρωπαϊκή σφαίρα.
- Αναλύστε τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν σε μια έρευνα και κάντε μια κριτική ερμηνεία του αποτελέσματος.
- Ανάπτυξη προηγμένης επιστημονικής έρευνας στον τομέα της ποιότητας της εκπαίδευσης και της καινοτομίας για τη συνεχή βελτίωση των ιδρυμάτων κατάρτισης.
- Διάκριση, σε προχωρημένο επίπεδο, μεταξύ των διαφορετικών μεθόδων έρευνας και επιλογή των καταλληλότερων για την επίτευξη των στόχων της διαφορετικής έρευνας στον τομέα της ποιότητας της εκπαίδευσης και της καινοτομίας.
- Προετοιμάστε έργα και εκθέσεις έρευνας, καινοτομίας και αλλαγής για τη βελτίωση της ποιότητας των εκπαιδευτικών κέντρων.
- Σχεδιάστε και οργανώστε προγράμματα για την Καινοτομία στην Εκπαίδευση.
- Εφαρμόστε τις γνώσεις που αποκτήσατε στο Master για να αναπτύξετε, να εκθέσετε και να υπερασπιστείτε ένα έργο στον τομέα της Ποιότητας Εκπαίδευσης ή της Καινοτομίας.
Επαγγελματικές ευκαιρίες για κύρια εκπαίδευση καινοτομίας:
Αυτό το Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ποιότητα και Καινοτομία σας δίνει τη δυνατότητα να εργαστείτε ως ειδικός στην Εκπαιδευτική Ποιότητα και Καινοτομία και ως: - Συντονιστής και σύμβουλος σε εκπαιδευτικές πολιτικές. - Διευθυντής, συντονιστής ή διευθυντής εκπαιδευτικών προγραμμάτων και μαθημάτων. - Αξιολογητής εκπαιδευτικών προγραμμάτων και πολιτικών. - Αξιολογητής προγραμμάτων Εκπαιδευτικής Καινοτομίας σε δημόσιους ή ιδιωτικούς οργανισμούς. - Συντονιστής και καθηγητής εκπαιδευτικών προγραμμάτων καινοτομίας σε μαθήματα και θέματα σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό στάδιο. - Τεχνικός ποιότητας στην εκπαίδευση σε υπηρεσίες ποιότητας, μονάδες ποιότητας εκπαιδευτικών οργανισμών ή κυβερνητικών υπηρεσιών.
Για τι σας προετοιμάζει ο εκπαιδευτικός εκπαιδευτικός καινοτομίας:
Το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Εκπαιδευτική Ποιότητα και Καινοτομία εκπαιδεύει τους φοιτητές για την εφαρμογή, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων Εκπαιδευτικής Ποιότητας και Καινοτομίας σε διαδικασίες διδασκαλίας-μάθησης. Παρέχει επαρκείς ικανότητες, δεξιότητες και στάσεις για την παροχή συμβουλών στους οργανισμούς σχετικά με την εφαρμογή προγραμμάτων Ποιότητας Εκπαίδευσης και Καινοτομίας και για τη διδασκαλία σε αυτά τα θέματα, καθώς και για την αξιολόγηση προγραμμάτων που έχουν ήδη εφαρμοστεί σε εκπαιδευτικούς φορείς. Ο φοιτητής θα λάβει μεταπτυχιακό τίτλο στην εκπαιδευτική ποιότητα και καινοτομία από το Πανεπιστήμιο Antonio de Nebrija με 60 μονάδες ECTS. Αυτό το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Εκπαιδευτική Ποιότητα και Καινοτομία είναι ένα πρόγραμμα σε εκκρεμότητα επαλήθευσης από την ANECA.
Ποια είναι η κύρια εκπαιδευτική καινοτομία που στοχεύει:
Όσοι ενδιαφέρονται να σπουδάσουν και να αποκτήσουν τον τίτλο του Πανεπιστημιακού Μεταπτυχιακού Τίτλου στην Εκπαιδευτική Ποιότητα και Καινοτομία από το Πανεπιστήμιο Antonio de Nebrija πρέπει να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις που επιβάλλει η ισχύουσα νομοθεσία, με το προφίλ εισόδου να είναι αυτό απόφοιτου πανεπιστημίου ή ισοδύναμου (πτυχιούχους ή πτυχιούχους) , στη Διδασκαλία, την Παιδαγωγική, την ologyυχολογία (με μνεία ή ειδικότητα στην εκπαίδευση) ή την opυχοπαιδαγωγική. Ομοίως, δεδομένης της εγκάρσιας φύσης του προγράμματος, όσοι μαθητές έχουν ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση των Δασκάλων για ESO και Baccalaureate, FP και Language Teaching ή κατέχουν το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Ικανότητας (CAP), καθώς και άλλους Πτυχιούχους και Απόφοιτοι Πανεπιστημίου που διδάσκουν επαγγελματίες ή εργάζονται ως Καθηγητές σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Επιχειρηματικές Σχολές ή Πανεπιστήμια (συμπεριλαμβανομένων διδακτορικών καθηγητών στον πανεπιστημιακό τομέα).