ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΜΑΣΤΕΡ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ
Euroinnova International Online Education
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Atarfe, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 6.700 / per course
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Εγγραφείτε στο επίσημο μάστερ μας στο Πανεπιστήμιο Antonio De Nebrija και διευρύνετε τις ευκαιρίες σας για εύρεση εργασίας, καθώς και αυξήστε τα πλεονεκτήματα και τους βαθμούς στις κλίμακες για αντιθέσεις, μεταγραφές, διαγωνισμούς με αυτόν τον Επίσημο Master of Online Education. Μην περιμένετε άλλο, ζητήστε πληροφορίες. 100% online και σκοράρετε σε αντιθέσεις.
Γενικά χαρακτηριστικά
Περίληψη των επαγγελματικών εξόδων της επίσημης κύριας πρώιμης φροντίδας:
Η Πρώιμη Φροντίδα ορίζεται ως το σύνολο των παρεμβάσεων που απευθύνονται στον μαθητικό πληθυσμό, την οικογένειά τους και το περιβάλλον τους, οι οποίες στοχεύουν να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα στις παροδικές ή μόνιμες ανάγκες των παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές ή που κινδυνεύουν να υποφέρουν από αυτές. , όπως αναφέρεται στο Λευκό Βιβλίο για την πρώιμη περίθαλψη που ετοιμάστηκε από το Royal Board on Disability του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Αυτό το Λευκό Βιβλίο για την Πρώιμη Προσοχή εκδόθηκε για πρώτη φορά το έτος 2.000 και απαιτεί την προετοιμασία 3 εκδόσεων και τη διανομή 8.500 αντιτύπων, ως ένδειξη της υψηλής ζήτησης που υπάρχει επί του θέματος σήμερα. Τα δεδομένα που περιλαμβάνονται σε αυτήν την έκθεση έχουν εξαχθεί από την 3η έκδοση του Λευκού Βιβλίου για την πρώιμη περίθαλψη, το 2005.
Στόχοι της επίσημης κύριας πρώιμης φροντίδας:
Βασικές ικανότητες
- Κατέχετε και κατανοείτε τη γνώση που παρέχει τη βάση ή την ευκαιρία να είστε πρωτότυποι στην ανάπτυξη ή / και την εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ερευνητικό πλαίσιο.
- Ότι οι μαθητές γνωρίζουν πώς να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις και την ικανότητά τους να επιλύουν προβλήματα σε νέα ή ελάχιστα γνωστά περιβάλλοντα σε ευρύτερα (ή πολυεπιστημονικά) πλαίσια που σχετίζονται με τον τομέα σπουδών τους.
- Ότι οι μαθητές είναι σε θέση να ενσωματώσουν τη γνώση και να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα της διατύπωσης κρίσεων με βάση πληροφορίες που, ελλιπείς ή περιορισμένες, περιλαμβάνουν προβληματισμούς σχετικά με τις κοινωνικές και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή των γνώσεων και των κρίσεών τους.
- Ότι οι μαθητές γνωρίζουν πώς να ανακοινώνουν τα συμπεράσματά τους και τις γνώσεις και τους τελικούς λόγους που τους υποστηρίζουν σε εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο.
- Ότι οι μαθητές έχουν τις μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν να σπουδάζουν με τρόπο που θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτοκατευθυνόμενος ή αυτόνομος.
γενικές δεξιότητες
- Ενσωμάτωση υφιστάμενων μοντέλων πρώιμης φροντίδας στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
- Καθιέρωση εργαλείων αξιολόγησης και παρέμβασης στην πρώιμη περίθαλψη.
- Ενσωματώστε την οικογένεια στο έργο της πρώιμης φροντίδας.
- Οργανώστε έγκαιρη φροντίδα εντός της πολυεπιστημονικής ομάδας.
- Σχεδιάστε το σχεδιασμό και την οργάνωση της πρώιμης φροντίδας στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
συγκεκριμένες δεξιότητες
- Συνθέστε τα τρέχοντα συστήματα και μοντέλα πρώιμης φροντίδας στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
- Συγκέντρωση και ανασκόπηση πληροφοριών επιστημονικού χαρακτήρα, κριτικά και αυτόνομα, σε σχέση με την Πρώιμη Φροντίδα και τον σχεδιασμό αποτελεσματικών παρεμβάσεων.
- Συνδέστε τα χαρακτηριστικά των παιδικών διαταραχών με τη διαδικασία αξιολόγησης και παρέμβασης στην πρώιμη περίθαλψη.
- Διατυπώστε τα κριτήρια για την εφαρμογή διαδικασιών πρώιμης φροντίδας.
- Καθιέρωση διαδικασιών αξιολόγησης και διάγνωσης για την πρώιμη περίθαλψη.
- Σχεδιασμός μεθόδων και εργαλείων για την έγκαιρη παρέμβαση.
- Εφαρμόστε συγκεκριμένες τεχνικές αξιολόγησης οικογενειακού περιβάλλοντος για εργασία στην Παιδική Φροντίδα.
- Σχεδιασμός, βασισμένος σε εμπειρικά δεδομένα, σχέδια καθοδήγησης και συμβουλευτικής για πρώιμη φροντίδα στο οικογενειακό περιβάλλον.
- Σχεδιάστε συγκεκριμένες στρατηγικές πρώιμης παρέμβασης για διαταραχές του φάσματος του αυτισμού.
- Δομή και συντονισμός των εργασιών πρώιμης φροντίδας σε μια διεπιστημονική ομάδα.
- Σχεδιάστε και οργανώστε προγράμματα αξιολόγησης και παρέμβασης στο εκπαιδευτικό πλαίσιο.
- Εφαρμόστε τις γνώσεις που αποκτήσατε στο Master για να αναπτύξετε, να εκθέσετε και να υπερασπιστείτε μια εργασία στον τομέα της Πρώιμης Φροντίδας.
Επαγγελματικές ευκαιρίες επίσημης πρώτης προσοχής:
Αυτό το Μεταπτυχιακό στην Πρώιμη Φροντίδα σας δίνει τη δυνατότητα να εργαστείτε ως ειδικός στην Πρώιμη Φροντίδα σε: Κέντρα και υπηρεσίες Πρώιμης Φροντίδας και Παιδικής Παρέμβασης, δημόσιες, συντονισμένες, κοινωνικές πρωτοβουλίες και / ή ιδιωτικές. Εκπαιδευτικά κέντρα για βρέφη και πρωτοβάθμια εκπαίδευση και κέντρα ειδικής αγωγής. Κοινοτικές, ειδικές και εξειδικευμένες κοινωνικές υπηρεσίες. Οργανισμοί και ιδρύματα που επικεντρώθηκαν στην πρώιμη παιδική ηλικία. Psychυχοπαιδαγωγικά κέντρα και γραφεία. Κέντρα νευροψυχολογίας, φυσιοθεραπείας ή λογοθεραπείας εξειδικευμένα στην πρώιμη παιδική ηλικία. Συμβουλευτικές υπηρεσίες σε κέντρα και υπηρεσίες εστιασμένες στην πρώιμη παιδική ηλικία. Κέντρα Ειδικής Αγωγής Σχολεία με παιδικές τάξεις oυχοεκπαιδευτικά γραφεία Μονάδες νεογνολογίας σε νοσοκομειακά κέντρα Παιδιατρικές μονάδες σε κέντρα υγείας Κέντρα αποκατάστασης παιδιών Κέντρα παιχνιδιού Νηπιαγωγεία Αυτόνομη εργασία.
Για τι σας προετοιμάζει η επίσημη κύρια πρώιμη περίθαλψη:
Το μεταπτυχιακό δίπλωμα πανεπιστημίου στην πρώιμη παρέμβαση δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να αξιολογήσουν τα παιδιά που παρουσιάζουν αλλαγές στην ανάπτυξή τους προκειμένου να διαπιστώσουν εάν είναι υποψήφια για πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης. Θα εκπαιδευτούν επίσης για να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα πρώιμης φροντίδας με βάση το έλλειμμα ανάπτυξης που παρουσιάζει το παιδί. Οι μαθητές θα έχουν τις δεξιότητες να εργάζονται ενσωματωμένες σε μια διεπιστημονική ομάδα και να λαμβάνουν ως αναφορά το οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού. Ο φοιτητής θα λάβει Μεταπτυχιακό στην Παιδική Φροντίδα από το Πανεπιστήμιο Antonio de Nebrija με 60 μονάδες ECTS. Αυτό το μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο στην πρώιμη περίθαλψη είναι ένα πρόγραμμα σε εκκρεμότητα επαλήθευσης από την ANECA.
Ποιος είναι ο επίσημος κύριος πρώιμος περίθαλψη που στοχεύει:
Όσοι ενδιαφέρονται να σπουδάσουν και να αποκτήσουν τον τίτλο του Master's Degree in Early Childhood Care από το Πανεπιστήμιο Antonio de Nebrija πρέπει να συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις που επιβάλλει η ισχύουσα νομοθεσία, με το προφίλ εισόδου να είναι αυτό απόφοιτου πανεπιστημίου ή ισοδύναμου (πτυχιούχους ή πτυχιούχους), στη Διδασκαλία, την Παιδαγωγική, την Psychυχολογία (με μνεία ή ειδικότητα στην εκπαίδευση) ή την opυχοπαιδαγωγική. Ομοίως, δεδομένης της εγκάρσιας φύσης του προγράμματος, όσοι μαθητές έχουν ολοκληρώσει το Μεταπτυχιακό στην Εκπαίδευση των Δασκάλων για ESO και Baccalaureate, FP και Language Teaching ή κατέχουν το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Ικανότητας (CAP), καθώς και άλλους Πτυχιούχους και Απόφοιτοι Πανεπιστημίου που διδάσκουν επαγγελματίες ή εργάζονται ως Καθηγητές σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Επιχειρηματικές Σχολές ή Πανεπιστήμια (συμπεριλαμβανομένων διδακτορικών καθηγητών στον πανεπιστημιακό τομέα).