Μεταπτυχιακό στο Business and Digital Marketing for Fashion and Beauty
ESPM – Brasil
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
São Paulo, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
BRL 517 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* έως 35 δόσεις 517,84 BRL + 1 δόση 570,19 BRL
Εισαγωγή
Καθ' όλη τη διάρκεια αυτού του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, οι φοιτητές θα είναι προετοιμασμένοι να:
- Γνωρίστε και διαχειριστείτε επιχειρήσεις μόδας και ομορφιάς στο ψηφιακό περιβάλλον.
- Προωθήστε το βλέμμα για καινοτομία και νέες ευκαιρίες, εκτός από την επέκταση της θεωρητικής γνώσης για την ψηφιακή διαχείριση, με έμφαση στην κάλυψη των τρεχουσών απαιτήσεων της αγοράς.
- Δραστηριοποιήστε στην αγορά της μόδας και της ψηφιακής ομορφιάς, μέσω μιας ισορροπίας μεταξύ θεωρητικών θεμελίων, περιπτωσιολογικών μελετών και πρακτικών της αγοράς.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
για τους οποίους προορίζεται
- Επαγγελματίες από τα πιο διαφορετικά τμήματα της μόδας, της ομορφιάς ή σχετικούς τομείς.
- Επαγγελματίες που εργάζονται στους τομείς της δημιουργίας, της ανάπτυξης προϊόντων, του σχεδιασμού, του μάρκετινγκ, της επωνυμίας, της ευφυΐας αγοράς, του CRM, της εξυπηρέτησης πελατών, της λιανικής, της χονδρικής, του ηλεκτρονικού εμπορίου. έρευνα και ανάλυση: σύμβουλοι και επιχειρηματίες που θέλουν να βελτιώσουν την κατανόησή τους για την ψηφιακή διαχείριση της μόδας και της ομορφιάς.
- Πρόσφατοι πτυχιούχοι σε οποιονδήποτε τομέα γνώσεων και επιχειρηματίες που εργάζονται ή πρέπει να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα του μάρκετινγκ, με στόχο να διευρύνουν τις προοπτικές τους στην ψηφιακή λειτουργία των επιχειρήσεων μόδας και ομορφιάς.
- Επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τις αγορές μόδας και ομορφιάς και τις εφαρμογές τους στο ψηφιακό περιβάλλον.
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Το πρόγραμμα μαθημάτων έχει μια σύνθεση που αντανακλά την εμπειρία της ESPM στην εκπαίδευση επαγγελματιών μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικές Ικανότητες
- Ανάλυση Περιβάλλοντος και Στρατηγικών
- Ανθρώπινος παράγοντας
- Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
- Βασικές αρχές της χρηματοδότησης
Ψηφιακό μάρκετινγκ για τη μόδα και την ομορφιά
- Διαχείριση επωνυμίας μόδας και ομορφιάς
- Social Networks in Fashion and Beauty: Strategy, Management and Analysis
- Σχεδιασμός περιεχομένου στη μόδα και την ομορφιά
- Στρατηγική Προϊόντος για Μόδα και Ομορφιά
- Στρατηγική τιμολόγησης στη μόδα και την ομορφιά
- Ψηφιακή Πολυκαναλική Στρατηγική για τη Μόδα και την Ομορφιά
- Ψηφιακές Λειτουργίες και Εμπειρίες για Μόδα και Ομορφιά
- Online Media και Content Marketing στη Μόδα και την Ομορφιά
- Μόδα και Ομορφιά Ψηφιακός Επιχειρηματικός Στρατηγικός Σχεδιασμός
- Ολοκλήρωση εργασιών μαθημάτων (TCC)*
*Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν την εργασία ολοκλήρωσης του μαθήματος (TCC) αυτοπροσώπως σε μια ομάδα καθηγητών. Η παρουσίαση πραγματοποιείται σε μία από τις μονάδες ESPM, στο Σάο Πάολο, στο Ρίο ντε Τζανέιρο ή στο Πόρτο Αλέγκρε.