Μεταπτυχιακό στην Transmedia Business Communication
ESPM – Brasil
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
São Paulo, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
4 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
BRL 627 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* έως 35 δόσεις 627,73 BRL + 1 δόση 691,21 BRL
Εισαγωγή
Το μάθημα Master in Transmedia Business Communication, οι μαθητές θα είναι προετοιμασμένοι να:
- Αξιολογήστε σενάρια και σχεδιάστε ολοκληρωμένες ενέργειες επικοινωνίας και μάρκετινγκ, γνωρίζοντας τα ψυχολογικά χαρακτηριστικά κάθε κοινού προτεραιότητας, ώστε να μπορέσετε να διαδώσετε τις βασικές έννοιες της μάρκας σε όλα αυτά και να δημιουργήσετε μια αντίληψη προστιθέμενης αξίας.
- Κατανόηση της εμβέλειας των ψηφιακών μέσων για να τα χρησιμοποιήσετε πιο αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας την τεχνική COPE – Create Once Publish Everywhere για να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα και σε άλλα μέσα εκτός σύνδεσης, δημιουργώντας μια εταιρεία με μοναδική εικόνα και λόγο.
- Εξασκηθείτε σε μοντέλα για την τόνωση της δημιουργικότητας, χρησιμοποιώντας μεθοδολογίες για τη δημιουργία διαφορετικών εναλλακτικών λύσεων για την επικοινωνία με την αγορά που συνδυάζουν, ταυτόχρονα, την αποτελεσματικότητα με την ισορροπημένη επένδυση για να παράγουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Τα μαθήματα θα διευθύνονται από καθηγητές με επαγγελματική και ακαδημαϊκή εμπειρία στα αντίστοιχα θέματα, οι οποίοι θα παρουσιάζουν το περιεχόμενο ζωντανά μέσω διαδικτυακής διάσκεψης, δημιουργώντας μεγάλη αλληλεπίδραση μεταξύ καθηγητών και φοιτητών με συζήτηση περιπτώσεων, ανάλυση κειμένων και σχετικές βιβλιογραφικές ενδείξεις.
Ενσωμάτωση πειθαρχίας
- Ενσωμάτωση της πειθαρχίας
Σχεδιασμός και δημιουργικότητα
- Ολοκληρωμένος Σχεδιασμός Επικοινωνίας
- Ψηφιακό Σύμπαν των Επικοινωνιών
- Δημιουργικές διαδικασίες – Πώς να επικοινωνήσετε με τη διαφοροποίηση
- Η αφήγηση σε οργανισμούς
- Κοινωνικοπεριβαλλοντική και Οικονομική Ευθύνη
- Διαχείριση Φήμης
- Εταιρικές εκδηλώσεις
- Πρόληψη και Διαχείριση Κρίσεων
- Μέτρηση Ποιοτικών Αποτελεσμάτων
- Μέτρηση Ποσοτικών Αποτελεσμάτων
Ενδιαφερόμενα μέρη
- Εσωτερικό Μάρκετινγκ και Εσωτερική Επικοινωνία
- Διαχείριση επικοινωνίας για διαφορετικές γενιές
- Πελατειακές σχέσεις
- Σχέσεις Τύπου
- Σχέσεις αγοράς και επενδυτών
- Κυβερνητικές Σχέσεις: Λόμπι
- Σχέσεις με το εμπόριο
Εφαρμοσμένο Έργο Ολοκλήρωσης (PCA)
- Εφαρμοσμένο Έργο Ολοκλήρωσης (PCA)
*Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν την εργασία ολοκλήρωσης του μαθήματος (TCC) αυτοπροσώπως σε μια ομάδα καθηγητών. Η παρουσίαση πραγματοποιείται σε μία από τις μονάδες ESPM, στο Σάο Πάολο, στο Ρίο ντε Τζανέιρο ή στο Πόρτο Αλέγκρε.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
προφίλ αποφοίτων
Στο τέλος του μαθήματος Master in Transmedia Business Communication, ο φοιτητής θα είναι σε θέση να πραγματοποιήσει πρακτικές και διαχειριστικές δραστηριότητες στον τομέα της Επιχειρηματικής Επικοινωνίας οποιουδήποτε οργανισμού, με τεχνικές γνώσεις για την άσκηση σχέσεων τύπου, εσωτερικού μάρκετινγκ, διαχείρισης φήμης , σχέσεις με την κυβέρνηση, μέτρηση αποτελεσμάτων μεταξύ άλλων.
για τους οποίους προορίζεται
- Επαγγελματίες αφοσιωμένοι στην οικοδόμηση της θεσμικής και της εμπορικής εικόνας των προϊόντων, που φροντίζουν για τη φήμη των εταιρειών και τις σχέσεις τους με τους πιο διαφορετικούς ενδιαφερόμενους
- Επαγγελματίες επικοινωνίας και μάρκετινγκ που ασχολούνται με ψηφιακά μέσα και συντονίζουν τις διαδικτυακές και offline διαδικασίες αλληλεπίδρασης της εταιρείας με την αγορά
- Υπεύθυνος για τη διαχείριση ομάδων, του ανθρώπινου δυναμικού, την προσέλκυση, την ανάπτυξη και τη διατήρηση εσωτερικών ταλέντων που πρέπει να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της συγκέντρωσης διαφορετικών γενεών για να σχηματίσουν πολυεπιστημονικές και πολυπολιτισμικές ομάδες υψηλής απόδοσης
- Επαγγελματίες υπεύθυνοι για τη διαφήμιση, το θεσμικό μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ, τις δημόσιες σχέσεις, τον τύπο, τη διαχείριση κρίσεων, τις θεσμικές σχέσεις με το πιο διαφορετικό κοινό, τον σχεδιασμό, τη δημιουργία, την υλοποίηση και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων ολοκληρωμένων και στρατηγικών επικοινωνιακών ενεργειών
- Επιχειρηματίες, σύμβουλοι, διευθυντές οικογενειακών επιχειρήσεων και ελεύθεροι επαγγελματίες που εργάζονται στις δικές τους επιχειρήσεις
- Εταιρείες, διαφημιστικά και επικοινωνιακά γραφεία, σύμβουλοι και σύμβουλοι που πρέπει να εκπαιδεύσουν τις ομάδες τους στον τομέα του σχεδιασμού, της αξιολόγησης σεναρίων, της δημιουργίας και της διαχείρισης σχέσεων με το κοινό.