Μεταπτυχιακό στη Συμπεριφορική Οικονομία
ESPM – Brasil
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
São Paulo, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
BRL 627 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* έως 35 δόσεις 627,83 BRL + 1 δόση 691,26 BRL
Εισαγωγή
Το Master in Behavioral Economics θα παρέχει μια σταθερή θεωρητική βάση στα Behavioral Economics, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να χρησιμοποιούν τις έννοιες και τα κύρια εργαλεία σε αυτόν τον τομέα έρευνας σε εταιρείες, διαφημιστικά γραφεία, τράπεζες, συμβουλευτικές υπηρεσίες, μεταξύ άλλων. Στόχος αυτού του μαθήματος είναι επίσης να επιδοτήσει μελλοντικούς μάνατζερ, συμβούλους και αναλυτές στις τάσεις που διέπουν τις ψυχολογικές αποφάσεις που λαμβάνονται από πελάτες, εργαζόμενους, ανταγωνιστές και τους ίδιους, με έμφαση στον τρόπο ενσωμάτωσης αυτών των γνώσεων στις επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ, την ηγεσία και τις στρατηγικές. .
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Τα θέματα του μαθήματος υποστηρίζονται από μαθήματα διαδικτυακής διάσκεψης σε πραγματικό χρόνο, τα οποία διεξάγονται από καθηγητές με μεγάλη επαγγελματική και ακαδημαϊκή εμπειρία στο αντίστοιχο θέμα, κείμενα και τρέχουσες βιβλιογραφικές ενδείξεις. Η δυναμική, οι περιπτώσεις και οι κριτικές αναλύσεις αποτελούν αναπόσπαστα μέρη των δραστηριοτήτων καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος, ευνοώντας τη συμμετοχική μάθηση.
Το μάθημα έχει μια ολοκληρωμένη πειθαρχία, στόχος της οποίας είναι να παρέχει ένα κανάλι επικοινωνίας με τον συντονισμό του μαθήματος. Για αυτόν τον κλάδο, πραγματοποιούνται το εναρκτήριο μάθημα και παρουσιάσεις από καλεσμένους του συντονισμού του μαθήματος.
Οι βιβλιογραφικές ενδείξεις περιλαμβάνουν κείμενα στα αγγλικά, τα οποία απαιτούν από τους συμμετέχοντες αγγλικά ενόργανης.
Διαδικασία λήψης αποφάσεων: ηγεσία και διαχείριση
Αυτός ο θεματικός άξονας στοχεύει να παρουσιάσει και να συζητήσει τις λεπτές δυνάμεις που οδηγούν τις επιλογές των ανθρώπων, όταν αποφασίζουν ατομικά ή συλλογικά. Οι κλάδοι που το ενσωματώνουν παρουσιάζουν τα κύρια θεωρητικά θεμέλια των επιστημών συμπεριφοράς και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την οικοδόμηση λύσεων σε κοινά προβλήματα. Θα συζητηθούν οι προκαταλήψεις που υπάρχουν στη διαδικασία λήψης αποφάσεων σε πολύπλοκους οργανισμούς, η συμπεριφορική φύση της ηγεσίας και τα κίνητρα πίσω από τις ατομικές αποφάσεις σε σχέση με την ατομική ευημερία.
- Βασικές αρχές των εργαλείων οικονομικής συμπεριφοράς
- Διαδικασίες λήψης αποφάσεων
- Ευημερία και Ευτυχία
- Πειθώ, Ηγεσία και Κοινωνικές Προτιμήσεις
Επικοινωνία και Κατανάλωση
Ο θεματικός άξονας επικεντρώνεται στο άτομο, εστιάζοντας στην επικοινωνία και στον καταναλωτή, παρουσιάζοντας μοντέλα που επιτρέπουν την κατανόηση και την πρόβλεψη αποφάσεων. Οι κλάδοι που το ενσωματώνουν εμβαθύνουν στην ψυχολογία πίσω από τις επιλογές και την εξάρτησή τους από το πλαίσιο. Μελετώνται τεχνικές αρχιτεκτονικής επιλογών που επιτρέπουν τη δημιουργία «ωθήσεων» που διαμορφώνουν τις αποφάσεις των ατόμων και, με βάση τις νευροεπιστήμες, συζητείται η βιολογική διαδικασία που ενεργοποιείται στις ατομικές επιλογές.
- Στρατηγικό μάρκετινγκ
- Ψυχολογία αγοραστών και καταναλωτών
- Εφαρμοσμένη Νευροεπιστήμη στην Αγορά
- Αρχιτεκτονική ώθησης και επιλογής
Οικονομίας και Οικονομικών
Ο θεματικός άξονας ενσωματώνει τη συμπεριφορική άποψη σε μεμονωμένες οικονομικές επιλογές, συζητώντας το παράδειγμα του rational homo Economicus και αναγνωρίζοντας τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων ως πρόσωπα. Τα μοντέλα ορθολογικής επιλογής συζητούνται τόσο από μικροοικονομική όσο και από μακροοικονομική προοπτική και εμπλουτίζονται με τις συμπεριφορικές ιδέες και προκαταλήψεις που μελετώνται στη βιβλιογραφία. Αποκορύφωμα είναι οι συζητήσεις για θέματα που σχετίζονται με τη συμπεριφορική χρηματοδότηση και τον αντίκτυπο της χαλάρωσης των υποθέσεων του οικονομικού ορθολογισμού. Ο άξονας παρουσιάζει επίσης την υποχρεωτική συζήτηση για τον αντίκτυπο της βιωσιμότητας στην οικονομική ανάπτυξη, τη συνάφεια της ηθικής στην ατομική απόφαση και στην εφαρμογή των επιστημών συμπεριφοράς.
- Χρηματοοικονομική διαχείριση που εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις
- Συμπεριφορική Οικονομική
- Κατανάλωση, Αποταμίευση, Χρέος και Διαχρονική Επιλογή
- Περιβάλλον, Κοινωνική και Διακυβέρνηση (ESG)
Ερευνητικές μέθοδοι
Το μάθημα περιλαμβάνει τρεις κλάδους ποσοτικών και πειραματικών μεθοδολογιών που στοχεύουν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργίας και αξιολόγησης παρεμβάσεων. Ο σκοπός είναι να παρέχει τα πρακτικά εργαλεία στους μαθητές για να δημιουργήσουν και να αξιολογήσουν ενέργειες που αποδεικνύουν αιτιώδη στοιχεία με επιστημονική αυστηρότητα.
- Έρευνα και Ανάλυση στην Επιστήμη της Συμπεριφοράς
- Μεθοδολογία και Σχεδιασμός Πειραμάτων
- Επιστήμη Δεδομένων: Ένταξη και Εφαρμογή
Ολοκλήρωση εργασιών μαθημάτων
Με την επίβλεψη ενός συμβούλου καθηγητή, ο φοιτητής θα αναπτύξει ένα έργο με πρακτική εφαρμογή των θεωρητικών αναφορών και μεθοδολογιών που αναφέρονται σε όλο το μάθημα, το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί στο χώρο εργασίας του ή ακόμη και να στοχεύει στην επιχειρηματικότητα.
- Εφαρμοσμένο Έργο Ολοκλήρωσης
*Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν την εργασία ολοκλήρωσης του μαθήματος (TCC) αυτοπροσώπως σε μια ομάδα καθηγητών. Η παρουσίαση πραγματοποιείται σε μία από τις μονάδες ESPM, στο Σάο Πάολο, στο Ρίο ντε Τζανέιρο ή στο Πόρτο Αλέγκρε.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
προφίλ αποφοίτων
Οι απόφοιτοι του προγράμματος Master in Behavioral Economics αναμένεται να έχουν τα ακόλουθα προσόντα:
- Καθοδηγεί και σχεδιάζει έργα με επίκεντρο τις βασικές αρχές και τα κύρια εργαλεία της οικονομίας της συμπεριφοράς και των επιστημών συμπεριφοράς.
- Αναλύστε τις διαφορές μεταξύ προσεγγίσεων συμπεριφοράς και πώς μπορούν να συμβάλουν στον καθορισμό πιο αποτελεσματικών στρατηγικών σε εταιρείες και οργανισμούς.
- Διερευνήστε τη συμπεριφορά των καταναλωτών από μια νέα οπτική γωνία και εντοπίστε τις κύριες προκαταλήψεις που ενεργούν όταν κάνουμε επιλογές.
- Αξιολογήστε κριτικά τις κύριες παραδοχές και μεθοδολογίες αυτού του ερευνητικού πεδίου.
- Κατανοήστε το όφελος από τη δοκιμή, τη μέτρηση, την αποτυχία, τον επαναληπτικό έλεγχο, την αποτυχία, τον εκ νέου έλεγχο στον καθορισμό προϊόντων και στρατηγικών σε οργανισμούς.
για τους οποίους προορίζεται
- Ανώτεροι αναλυτές, συντονιστές και ηγέτες, με δυνατότητα ανάληψης διευθυντικών θέσεων.
- Σύμβουλοι και ελεύθεροι επαγγελματίες που εργάζονται στην περιοχή και θέλουν να βελτιωθούν για να εξυπηρετήσουν μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
- Εταιρείες, διαφημιστικά και επικοινωνιακά γραφεία που πρέπει να εκπαιδεύσουν την ηγεσία τους.
- Συντονιστές και διευθυντές διαφόρων επιχειρηματικών τμημάτων.