Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Ψηφιακών Επιχειρήσεων, BI και Τεχνητή Νοημοσύνη
ESPM – Brasil
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
São Paulo, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
BRL 608 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* έως 35 δόσεις 608,78 BRL + 1 δόση 670,18 BRL
Εισαγωγή
Το Master in Digital Business Management, BI and Artificial Intelligence στοχεύει στη βελτίωση της ανάγνωσης ενός ολοένα πιο ανταγωνιστικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, το πρόγραμμα βασίζεται σε μια μεθοδολογία που απαιτεί από τους συμμετέχοντες να προετοιμάσουν και να εφαρμόσουν στρατηγικές ενέργειες για το ψηφιακό μέσο που αρθρώνεται με την επιχειρηματική στρατηγική. Σε ένα περιβάλλον συνεργασίας, οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν δράσεις και ένα έργο ολοκλήρωσης μαθημάτων.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
προφίλ αποφοίτων
Οι απόφοιτοι του προγράμματος Master in Digital Media Management, Business Intelligence and Artificial Intelligence αναμένεται να έχουν τα ακόλουθα προσόντα:
- Ανάπτυξη στρατηγικών ενεργειών που εστιάζονται στη διαχείριση αποτελεσμάτων στο ψηφιακό περιβάλλον.
- Λήψη αποφάσεων μέσω αναλυτικών μεθόδων που προάγουν την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων.
- Δημιουργήστε, αναπτύξτε και καθοδηγήστε ομάδες υψηλών επιδόσεων.
- Γνωρίζοντας πώς να διαχειριστείτε αντικρουόμενες απαιτήσεις.
για τους οποίους προορίζεται
- Ανώτεροι αναλυτές, συντονιστές και ηγέτες, με δυνατότητα ανάληψης διευθυντικών θέσεων.
- Σύμβουλοι και αυτοαπασχολούμενοι που εργάζονται στην περιοχή και θέλουν να βελτιωθούν για να εξυπηρετήσουν μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
- Εταιρείες, διαφημιστικά και επικοινωνιακά γραφεία που πρέπει να εκπαιδεύσουν την ηγεσία τους.
- Συντονιστές και Διευθυντές διαφόρων επιχειρηματικών τομέων.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Τα θέματα του μαθήματος υποστηρίζονται από μαθήματα διαδικτυακής διάσκεψης που πραγματοποιούνται από καθηγητές με μεγάλη επαγγελματική και ακαδημαϊκή εμπειρία στο αντίστοιχο θέμα, κείμενα, τρέχουσες βιβλιογραφικές ενδείξεις και ηχογραφημένες τάξεις. Η δυναμική, οι περιπτώσεις και οι κριτικές αναλύσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος των δραστηριοτήτων καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος, ευνοώντας τη συμμετοχική μάθηση.
- Ενσωμάτωση της πειθαρχίας
Κέντρο Διαχείρισης και Στρατηγικής
- Στρατηγικό μάρκετινγκ
- Χρηματοοικονομικά Εφαρμοσμένα στο Μάρκετινγκ
- Ηγεσία και Στρατηγική Διαχείριση Ανθρώπων
- Design Thinking και Νέα Επιχειρηματικά Μοντέλα
BI και Κέντρο Τεχνητής Νοημοσύνης
- Επιστήμη δεδομένων & Επιχειρηματική ευφυΐα
- Καταναλωτικές πληροφορίες
- Ψηφιακό Analytics
- Ποσοτικές μέθοδοι που εφαρμόζονται στο μάρκετινγκ
- Βασικές αρχές της Τεχνητής Νοημοσύνης
- Μηχανική Μάθηση Εφαρμοσμένη στο Μάρκετινγκ
Ψηφιακός πυρήνας διαχείρισης
- Βασικές αρχές μάρκετινγκ
- Ψηφιακές πλατφόρμες και τεχνολογία
- Επιχειρηματική εμπειρία
- Στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Martech & Προγραμματική διαφήμιση
- Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
Εφαρμοσμένο Έργο Ολοκλήρωσης
Αποτελείται από την εποπτευόμενη προετοιμασία ενός εφαρμοσμένου έργου σχεδιασμού ψηφιακής επικοινωνίας και επιχειρηματικής ευφυΐας, λαμβάνοντας υπόψη την πρακτική εφαρμογή θεωρητικών αναφορών, εννοιών και μεθοδολογιών που καλύπτονται σε όλο το μάθημα. Το έργο παρακολουθείται από έναν επόπτη, ο οποίος θα λειτουργήσει ως διευκολυντής για την ανάπτυξή του και, όταν ολοκληρωθεί, θα υποβληθεί σε προσωπική επιτροπή για αξιολόγηση.
*Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν την εργασία ολοκλήρωσης του μαθήματος (TCC) αυτοπροσώπως σε μια ομάδα καθηγητών. Η παρουσίαση πραγματοποιείται σε μία από τις μονάδες ESPM, στο Σάο Πάολο, στο Ρίο ντε Τζανέιρο ή στο Πόρτο Αλέγκρε.