Μετά την αποφοίτηση στην επικοινωνία και τον ψηφιακό σχεδιασμό
ESPM – Brasil
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
São Paulo, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
BRL 517 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* έως 35 δόσεις 517,84 BRL + 1 δόση 570,19 BRL
Εισαγωγή
Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επικοινωνία και τον Ψηφιακό Σχεδιασμό στοχεύει να εκπαιδεύσει στελέχη στους τομείς του μάρκετινγκ και της στρατηγικής για να εργάζονται σε οργανισμούς διαφορετικών μεγεθών και τομέων, ευνοώντας την ανάπτυξη ενός οράματος για τις τάσεις της αγοράς που οδηγεί σε αποτελεσματική λήψη διοικητικών αποφάσεων και διαχείριση ανάπτυξης στάσεις συμβατές με τη φιλοσοφία της εστίασης στην αγορά, την ηθική και την εταιρική ευθύνη.
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Το πρόγραμμα μαθημάτων έχει μια σύνθεση που αντανακλά την εμπειρία της ESPM στην εκπαίδευση επαγγελματιών μάρκετινγκ.
Συνολικά, το μάθημα έχει 11 κλάδους και έναν κλάδο για την προετοιμασία της Εργασίας Ολοκλήρωσης Μαθημάτων (TCC). Ο συμμετέχων θα μελετά ένα θέμα τη φορά με μαθήματα μέσω διαδικτυακής διάσκεψης δύο ημέρες την εβδομάδα, σύμφωνα με το πρόγραμμα μαθημάτων.
επιχειρηματικές δεξιότητες
Διαμορφώνεται από ενότητες που στοχεύουν στην ανάπτυξη Γενικών Μεταπτυχιακών Ικανοτήτων
- Επιχειρηματικό περιβάλλον και επιχειρηματικές στρατηγικές
- Διαχείριση ανθρώπων
- Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
- Βασικές αρχές χρηματοοικονομικής διαχείρισης
Ψηφιακό μάρκετινγκ
Αποτελείται από ενότητες που στοχεύουν στην ανάπτυξη Γενικών Ικανοτήτων Περιοχής
- Ψηφιακή συμπεριφορά καταναλωτή
- Ψηφιακά Μέσα I: Εμφάνιση μέσων και Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
- Digital Media II: Social Media και Νέα Μέσα
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ
Εμπειρία χρήστη
Σχηματίζεται από ενότητες που στοχεύουν στην ανάπτυξη Ειδικών Ικανοτήτων Μαθημάτων
- Αρχιτεκτονική Πληροφοριών και Σχεδιασμός Αλληλεπίδρασης
- Δοκιμές πρωτοτύπων και χρηστικότητας
- παιχνιδοποίηση
Ολοκλήρωση εργασιών μαθημάτων
Εκπόνηση τελικής εργασίας, με την πρακτική εφαρμογή θεωρητικών αναφορών, εννοιών και μεθοδολογιών που καλύπτονται σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος. Επέκταση, οργάνωση και εμβάθυνση της γνώσης των βασικών εννοιών που εμπλέκονται στην εκπόνηση ενός σχεδίου επικοινωνίας και ψηφιακού σχεδιασμού.
Με την επίβλεψη ενός συμβούλου καθηγητή, ο φοιτητής θα αναπτύξει ένα έργο με πρακτική εφαρμογή των θεωρητικών αναφορών και μεθοδολογιών που αναφέρονται σε όλο το μάθημα, το οποίο μπορεί να εφαρμοστεί στο χώρο εργασίας του ή ακόμη και να στοχεύει στην επιχειρηματικότητα.
*Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν την εργασία ολοκλήρωσης του μαθήματος (TCC) αυτοπροσώπως σε μια ομάδα καθηγητών. Η παρουσίαση πραγματοποιείται σε μία από τις μονάδες ESPM, στο Σάο Πάολο, στο Ρίο ντε Τζανέιρο ή στο Πόρτο Αλέγκρε.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Εκπαιδεύστε τους συμμετέχοντες στον τομέα της επικοινωνίας και του ψηφιακού σχεδιασμού να εργάζονται σε οργανισμούς διαφορετικών μεγεθών και τομέων, ευνοώντας την ανάπτυξη ενός τρέχοντος οράματος αγοράς που οδηγεί σε αποτελεσματική απόδοση και ανάπτυξη στάσεων συμβατών με την αγορά, ηθικής και υπευθυνότητας.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
προφίλ αποφοίτων
Ο απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Επικοινωνίας και Ψηφιακού Σχεδιασμού αναμένεται να έχει τα ακόλουθα προσόντα:
- Υποστήριξη της λειτουργίας στα κύρια κανάλια μάρκετινγκ και ψηφιακές διεπαφές.
- Ενσωματώστε βέλτιστες πρακτικές χρηστικότητας που βελτιστοποιούν την αλληλεπίδραση των χρηστών με τα ψηφιακά στοιχεία.
- Εφαρμόστε καλές πρακτικές διαπροσωπικών σχέσεων για να συμβάλετε στην απόδοση της ομάδας.
για τους οποίους προορίζεται
Απευθύνεται σε πρόσφατους πτυχιούχους σε οποιονδήποτε τομέα γνώσεων και σε επιχειρηματίες που εργάζονται ή πρέπει να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα της επικοινωνίας και του ψηφιακού σχεδιασμού, με στόχο τη διεύρυνση της κατανόησής τους για τις ανάγκες των εταιρειών.