Μετά την αποφοίτηση στη διαχείριση επιχειρήσεων και μάρκετινγκ
ESPM – Brasil
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
São Paulo, Βραζιλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Διάρκεια
3 εξάμηνα
Βήμα
Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
BRL 517 / per month *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* έως 35 δόσεις 517,84 BRL + 1 δόση 570,19 BRL
Εισαγωγή
Το μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και το Μάρκετινγκ με στόχο την παρουσίαση εννοιών, μοντέλων και εργαλείων με στόχο την εμπέδωση γνώσεων διαχείρισης και μάρκετινγκ επιχειρήσεων, μέσα από μια ολιστική και σύγχρονη προοπτική, που δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να εργαστούν στον τομέα του μάρκετινγκ, σε εταιρείες διαφορετικά μεγέθη, τομείς και στάδια ανάπτυξης.
Στόχος είναι η απόκτηση υψηλών τεχνικών γνώσεων που οδηγούν σε αποτελεσματική απόδοση του επαγγελματία του μάρκετινγκ, καθώς και η ανάπτυξη ικανοτήτων συμβατών με τη φιλοσοφία της εστίασης στην αγορά, την ηθική και την υπευθυνότητα.
Στο τέλος του μαθήματος, ο φοιτητής θα είναι σε θέση να κατανοήσει τους διάφορους τομείς δραστηριότητας μάρκετινγκ, τις αλληλεπιδράσεις τους και τον ρόλο του μάρκετινγκ για την υποστήριξη της στρατηγικής.
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Το πρόγραμμα μαθημάτων έχει μια σύνθεση που αντανακλά την εμπειρία της ESPM στην εκπαίδευση επαγγελματιών μάρκετινγκ.
Συνολικά, το μάθημα έχει 13 κλάδους, ένας εκ των οποίων είναι για την προετοιμασία της Εργασίας Ολοκλήρωσης Μαθημάτων (TCC). Ο συμμετέχων θα μελετά ένα θέμα τη φορά με μαθήματα μέσω διαδικτυακής διάσκεψης δύο φορές την εβδομάδα, σύμφωνα με το πρόγραμμα μαθημάτων.
Επιχειρηματικές Ικανότητες
- Ανάλυση Περιβάλλοντος και Στρατηγικών
- Ανθρώπινος παράγοντας
- Βασικές αρχές του μάρκετινγκ
- Βασικές αρχές της χρηματοδότησης
Μάρκετινγκ
- Υπηρεσίες
- Προϊόντα και μάρκες
- Καινοτομία και Δημιουργικότητα
- Διαμόρφωση Τιμών
- Διανομή και Πωλήσεις
- Ανάλυση αγοράς καταναλωτή
- Big Data Analytics
- Μάρκετινγκ και Ψηφιακή Επικοινωνία
- Εργασία ολοκλήρωσης μαθήματος
*Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν την εργασία ολοκλήρωσης του μαθήματος (TCC) αυτοπροσώπως σε μια ομάδα καθηγητών. Η παρουσίαση πραγματοποιείται σε μία από τις μονάδες ESPM, στο Σάο Πάολο, στο Ρίο ντε Τζανέιρο ή στο Πόρτο Αλέγκρε.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Εκπαιδεύστε τους συμμετέχοντες στον τομέα του μάρκετινγκ να εργάζονται σε οργανισμούς διαφορετικών μεγεθών και τομέων, ευνοώντας την ανάπτυξη ενός τρέχοντος οράματος αγοράς που οδηγεί σε αποτελεσματικές επιδόσεις και ανάπτυξη στάσεων συμβατών με τη φιλοσοφία της εστίασης στην αγορά, την ηθική και την ευθύνη. Στο τέλος του μαθήματος, ο φοιτητής θα είναι σε θέση να κατανοήσει τους διάφορους τομείς δραστηριότητας μάρκετινγκ.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
προφίλ αποφοίτων
Οι απόφοιτοι του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ αναμένεται να διαθέτουν τα ακόλουθα προσόντα:
- Αναλύστε παράγοντες στο περιβάλλον μάρκετινγκ που επηρεάζουν την επιχείρηση ενός οργανισμού και εντοπίστε παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τα αποτελέσματα της εταιρείας
- Κατανοήστε τις κύριες στρατηγικές που σχετίζονται με την εργασία μάρκετινγκ και τον ρόλο του μάρκετινγκ στον οργανισμό
- Γνωρίστε και εφαρμόστε τις σχετικές ενέργειες στο μείγμα μάρκετινγκ, έχοντας τη δυνατότητα να εντοπίσετε τις βέλτιστες πρακτικές για κάθε κατάσταση της αγοράς.
- Αναλύστε δεδομένα και αποτελέσματα αντικειμενικά, με έμφαση στα αποτελέσματα.
για τους οποίους προορίζεται
Απευθύνεται σε πρόσφατους πτυχιούχους σε οποιονδήποτε τομέα γνώσεων και σε επιχειρηματίες που εργάζονται ή πρέπει να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα του μάρκετινγκ, με στόχο να διευρύνουν τις προοπτικές ανάλυσης των επιχειρηματικών καταστάσεων.