
Master Strategic Management of UX Design
São Paulo, Βραζιλία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 Semesters
ΓΛΏΣΣΕΣ
Πορτογαλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
BRL 665 / per month *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
* έως 35 δόσεις 665,41 BRL + 1 δόση 732,69 BRL
Εισαγωγή
Το Master Strategic Management in UX Design με στόχο τη βελτίωση της στρατηγικής εφαρμογής του πεδίου εργασίας του UX Design στην ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακών προϊόντων, το πρόγραμμα ενθαρρύνει και παρέχει την επεξεργασία και εφαρμογή εργαλείων και μεθοδολογιών σε πραγματικές περιπτώσεις και καταστάσεις . Σε ένα συνεργατικό περιβάλλον, με καθοδήγηση και καθοδήγηση, οι μαθητές ενοποιούν τις γνώσεις τους μέσω του σχεδιασμού και της στρατηγικής ανάπτυξης ενός πλήρους σχεδιασμού UX ή μελέτης/χαρτογράφησης UX Research, που πραγματοποιείται σε ένα έργο ολοκλήρωσης μαθημάτων, του οποίου ο σκοπός μπορεί να ωριμάσει σε όλο το πρόγραμμα. .
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
τι θα μάθεις
Το μάθημα θα αναπτυχθεί με τη μορφή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην οποία τα διαδικτυακά μαθήματα διεξάγονται ζωντανά. Σε αυτές τις ζωές, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν με δασκάλους και άλλους μαθητές σε ένα δυναμικό και διαδραστικό περιβάλλον.
Το μάθημα χωρίζεται σε ενότητες και αυτές θα διεξάγονται από καθηγητές με μεγάλη επαγγελματική και ακαδημαϊκή εμπειρία, χρησιμοποιώντας διαφορετικές ενεργές μεθόδους, όπως έργο, προβληματική κατάσταση, επιτόπια έρευνα, περιπτώσεις κ.λπ., πάντα βασισμένες σε τρέχοντα κείμενα και βιβλιογραφικές ενδείξεις.
- Ενσωμάτωση της πειθαρχίας
- Σύγχρονες Έννοιες Μάρκετινγκ
- Κατανόηση της εικόνας του καταναλωτή και της επωνυμίας
- Επωνυμία μάρκας
- Καταναλωτικές Τάσεις
- Οπτικά στοιχεία επωνυμίας
- Shopology
- Ψηφιακό μαρκάρισμα
- Αδειοδότηση επωνυμίας
- Νομικές πτυχές της επωνυμίας
- Οικονομική Αξιολόγηση Επωνυμιών
- Εμπειρία επωνυμίας
- Επωνυμία B2B
- Προσωπικότητα επωνυμίας και αφήγηση ιστοριών
- Branding για αγορές πολυτελείας
- Εργασία ολοκλήρωσης μαθήματος (TCC)
*Στο τέλος του μαθήματος, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν την εργασία ολοκλήρωσης του μαθήματος (TCC) αυτοπροσώπως σε μια ομάδα καθηγητών. Η παρουσίαση πραγματοποιείται σε μία από τις μονάδες ESPM, στο Σάο Πάολο, στο Ρίο ντε Τζανέιρο ή στο Πόρτο Αλέγκρε.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
προφίλ αποφοίτων
Ο φοιτητής που αποφοιτά από το Master in Branding θα είναι σε θέση να κατανοήσει πώς χτίζεται και διαχειρίζεται μια επωνυμία υψηλής αξίας και να αναπτύξει ένα σχέδιο Branding, διαμορφώνοντας έτσι έναν πλήρη επαγγελματία στον τομέα της εξειδίκευσής του με δεξιότητες που περιλαμβάνουν:
- Κατανοήστε τη μάρκα ως έναν εξαιρετικά σημαντικό πόρο για την επιχείρησή σας και ότι δεν περιορίζεται σε ένα σύμβολο ή όνομα.
- Αναπτύξτε το Digital Branding αυξάνοντας τη δέσμευση της επωνυμίας μέσω των social media.
- Ενσωματώστε πληροφορίες από την έρευνα συμπεριφοράς των καταναλωτών στην ανάπτυξη στρατηγικής επωνυμίας.
- Κατανοήστε πώς να χρησιμοποιείτε οπτικά στοιχεία της επωνυμίας, όπως η τυπογραφία και τα χρώματα στην ανάπτυξη της ταυτότητας της επωνυμίας.
- Ενδυναμώστε τους επαγγελματίες του σχεδιασμού να κατανοήσουν τη δύναμη της διαχείρισης επωνυμίας για να φέρουν λύσεις και αποτελέσματα στις εταιρείες.
- Κατακτήστε τα βασικά νομικά ζητήματα σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα, την πνευματική ιδιοκτησία, την εγγραφή και τη νομική προστασία της επωνυμίας.
για τους οποίους προορίζεται
- Επαγγελματίες μάρκετινγκ ή άλλους τομείς που πρέπει να αξιοποιήσουν την επιχείρησή τους.
- Marketing και Brand Managers που πρέπει να εξελίξουν τα brand τους.
- Επιχειρηματίες που θέλουν να δημιουργήσουν μάρκες.
- Σχεδιαστές που θέλουν να εξελίξουν τις δεξιότητες διαχείρισης επωνυμίας τους.
- Άτομα που ενδιαφέρονται να μάθουν και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους στη διαχείριση επωνυμίας και τη συμπεριφορά των καταναλωτών.