Master in Branding and Creativity και Brand Communication
Barcelona, Ισπανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
12 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Ισπανικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Oct 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 5.200
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εισαγωγή
«Σε ένα τόσο ασταθές πλαίσιο, οι μάρκες πρέπει να ξανασκεφτούν τη θέση τους στη ζωή των πελατών τους, για να συνεχίσουν να υπερβαίνουν την απλή εμπορική σχέση».
Bernat Sanromà - Διευθυντής Προγράμματος
Επί του παρόντος, οι υπεύθυνοι για την επικοινωνία επωνυμίας πρέπει να κατανοήσουν τη βαθιά σχέση μεταξύ τεχνολογίας, αξιών και ανθρώπινων σχέσεων προκειμένου να τις εφαρμόσουν στο σχεδιασμό επωνυμίας . Διαφορετικά, δεν θα μπορούν να δημιουργήσουν σχετικά μηνύματα και προτάσεις για μάρκες, προϊόντα ή υπηρεσίες. Από αυτόν τον προβληματισμό γεννιέται αυτό το BrandStorming: Master in Brand Communication. Γιατί πρέπει να ξανασκεφτείς τι νόημα έχει μια μάρκα σήμερα. Ευτυχώς, δύο βασικά στοιχεία θα είναι πάντα απαραίτητα: η στρατηγική και η δημιουργικότητα .
Μια ιδέα, μια ιστορία που συνδέεται με το κοινό, ένα tweet που γεννά μια κίνηση... Εν ολίγοις, η στρατηγική και η δημιουργικότητα, στους ευρύτερους ορισμούς τους, γίνονται περισσότερο από ποτέ τα σημεία αναφοράς για κάθε άτομο επικοινωνίας. Στο σημείο εκκίνησης αλλά και στον ίδιο τον σκοπό του brand management .
Διδακτέα ύλη
Καταιγισμός επωνύμων: Το Master in Brand Communication είναι δομημένο γύρω από τα ακόλουθα θέματα
- Adobe Open Classroom
- Δημιουργικότητα: η δεξιότητα που κάνει τη διαφορά 5 ECTS
- Στόχος: μια προσέγγιση από το συναίσθημα και την τεχνολογία 5 ECTS
- Τεχνολογία & μάρκες: σύνδεση με τον καταναλωτή 5 ECTS
- Κινητές συσκευές: ανθρώπινα παραρτήματα 5 ECTS
- Soul brands: brands with soul 5 ECTS
- Κοινωνικές τάσεις 5 ECTS
- Σχεδιασμός διατομής 5 ECTS
- Μάρκετινγκ σε έναν ψηφιακό κόσμο 5 ECTS
- Κοινωνικά δίκτυα 5 ECTS
- Επώνυμο περιεχόμενο & αφήγηση ιστοριών 5 ECTS
- Μεταπτυχιακό Τελικό Έργο 10 ECTS
- Εργαστήριο "Anatomy of a brief"
- Εργαστήριο εικονικής πραγματικότητας
- Εργαστήριο της εταιρείας
- Εργαστήριο Σχεδιαστικής Σκέψης
Ιδανικοί μαθητές
Σε ποιον απευθύνεται το BrandStorming: Master in Brand Communication;
Το BrandStorming: Master in Brand Communication απευθύνεται σε φοιτητές που θέλουν να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και τη στρατηγική της επωνυμίας τους για μια συγκεκριμένη αγορά. Το πρόγραμμα σπουδών της σχολής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θα σας επιτρέψει να ενσωματώσετε την τεχνολογία στο διάλογο μεταξύ καταναλωτών και επωνυμιών .
Η εκπαίδευση επωνυμίας μας κατανοεί τη δημιουργικότητα ως δεξιότητα και όχι ως εξειδίκευση. Άτομα που έχουν εκπαιδευτεί στο πρόγραμμα επικοινωνίας του διαφημιστικού σχεδιασμού και της επωνυμίας θα μπορούν να αναγνωρίζουν τις τάσεις, να κατανοούν τις έννοιες και τη γλώσσα του μάρκετινγκ και να κυριαρχούν στα κοινωνικά δίκτυα .
Μέσω αυτής της εκπαίδευσης θα μπορέσετε να δημιουργήσετε θετικό αντίκτυπο στις επωνυμίες , δείχνοντας στο κοινό την ταυτότητά τους, βοηθώντας σας με μια στρατηγική επωνυμίας.
Εισαγωγές
Ευκαιρίες καριέρας
Με αυτό το μεταπτυχιακό, θα μάθετε να χρησιμοποιείτε τη δημιουργικότητα ως εργαλείο για να αφηγηθείτε την ιστορία μιας μάρκας και την οπτική της ταυτότητα και να δημιουργήσετε διαρκείς συναισθηματικούς δεσμούς. Αυτές οι σπουδές θα σας επιτρέψουν να αναπτυχθείτε επαγγελματικά στους ακόλουθους τομείς:
- Δημιουργικά τμήματα διαφημιστικών γραφείων.
- Τμήματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας επιχειρήσεων.
- Μελέτες γραφικών και εταιρικών σημάτων.
- πρακτορεία ΜΜΕ.
- Γραφεία ή τμήματα στρατηγικού σχεδιασμού διαφημιστών.
- Διαφημιστικά πρακτορεία λογαριασμών.