Keystone logo
El Centro de Estudios Económicos y Comerciales Master in International e-Business
El Centro de Estudios Económicos y Comerciales

Master in International e-Business

Madrid, Ισπανία

2 Semesters

Ισπανικά

Μερικής απασχόλησης

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

EUR 2.950 / per year

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας

Εισαγωγή

Acreditación01

Η ιλιγγιώδης πρόοδος της ψηφιακής οικονομίας στο διεθνές πλαίσιο δείχνει ένα παρόν και μέλλον στο οποίο οι εταιρείες θα πρέπει να ανταγωνίζονται σε ένα παγκοσμιοποιημένο σενάριο, με το Διαδίκτυο ως το κύριο επιχειρηματικό κανάλι και, από τη φύση του, ως βασικό στοιχείο στη διεθνοποίησή τους . Μια άλλη πραγματικότητα που πρέπει να ληφθεί υπόψη είναι η έκδηλη ανισορροπία μεταξύ των ισπανικών εταιρειών και εκείνων άλλων πιο ακμάζων οικονομιών, οι οποίες έχουν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα τόσο στην ενσωμάτωση ψηφιακών πτυχών στις στρατηγικές τους όσο και στην προετοιμασία και τη γνώση των επαγγελματιών τους στα εργαλεία σας.

Το Master in International E-Business γεννήθηκε με στόχο να συμβάλει στον μετασχηματισμό των εταιρειών και των επαγγελματιών μας σε αυτό το νέο περιβάλλον και είναι το αποτέλεσμα της συγχώνευσης των απαραίτητων γνώσεων για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής διεθνούς εμπορίου με τα ψηφιακά εργαλεία που απαιτούνται για την επίτευξη αυτού του στόχου. Το ICEX España Exportación e Inversiones παρέχει εκτενή εκπαιδευτική εμπειρία στην ψηφιακή εκπαίδευση στελεχών σε διεθνές επίπεδο.

Το πρόγραμμα συνδυάζει την εξαντλητική γνώση των εννοιών όλων των τομέων που συνθέτουν την ψηφιακή επιχείρηση, ουσιαστικά διεπιστημονική, με την αντίστοιχη πρακτική εφαρμογή της, μέσα από πολυάριθμες πραγματικές περιπτώσεις εταιρειών διαφόρων μεγεθών και κλάδων. Τίποτα καλύτερο από τα διδάγματα που αντλήθηκαν από όσους έχουν περισσότερη εμπειρία για να ανοίξουν το δρόμο για νεοεισερχόμενους. Αυτή η φιλοσοφία υλοποιείται σε μια ομάδα καθηγητών, όλοι τους επαγγελματίες στον ψηφιακό τομέα, που συνεισφέρουν την εκτεταμένη εμπειρία και τις γνώσεις τους στη μάθηση των μαθητών, μέσω μιας 100% διαδικτυακής μεθοδολογίας που επιτρέπει την άμεση επαφή μεταξύ μαθητών και καθηγητών μέσω διαδικτυακών εργαλείων (φόρουμ , συνομιλίες, συνεδρίες διαδικτυακής διάσκεψης, βασικές ομιλίες κ.λπ.), με σεβασμό στο μέγιστο δυνατό βαθμό συμβατότητας με επαγγελματικές υποχρεώσεις.

Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε όσους είναι νέοι σε αυτόν τον τομέα όσο και σε εκείνους τους επαγγελματίες που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους ή/και να τις εφαρμόσουν στις πολυπλοκότητες του διεθνούς πλαισίου. Καλώς ήρθατε σε αυτό το συναρπαστικό μάθημα.

στόχοι

Αποκτήστε γνώσεις, τεχνικές δεξιότητες και ικανότητες στη διεθνή διοίκηση επιχειρήσεων με τα νέα μοντέλα διαχείρισης επιχειρήσεων, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τις νέες τεχνολογίες.

Αναλύστε τον αντίκτυπο των μοντέλων διαχείρισης που προκύπτουν από την εφαρμογή των πιο σύγχρονων τεχνολογιών πληροφοριών ή επικοινωνιών.

Δώστε στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να μετατρέψουν τις εταιρείες τους σε ατμομηχανές στην ψηφιακή οικονομία σε ένα διεθνές περιβάλλον και να μετατρέψουν αυτή τη γνώση στο κύριο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μάθετε πώς να διαχειρίζεστε εταιρείες εφαρμόζοντας τα πιο προηγμένα και δυναμικά μοντέλα, όπως αυτά της ψηφιακής εποχής.

Ενσωματώστε τα βασικά στοιχεία της ψηφιακής οικονομίας στη στρατηγική διεθνοποίησης των παραδοσιακών εταιρειών, συμβάλλοντας στον εκσυγχρονισμό των εταιρειών και στη διεθνή ανταγωνιστικότητά τους.

Αναπτύξτε δεξιότητες και στρατηγική σκέψη για τη διεθνοποίηση των εταιρειών χρησιμοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, προωθώντας το άνοιγμα νέων αγορών με χαμηλότερο κόστος και με πιο αποτελεσματικό και επεκτάσιμο τρόπο.
Κατανόηση και ερμηνεία της καινοτομίας και της αλλαγής στα μοντέλα διαχείρισης, προσαρμόζοντας την εταιρεία στις νέες πραγματικότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες.

μεθοδολογία

Το πρόγραμμα αναπτύσσεται εξ ολοκλήρου με on-line μεθοδολογία, χρησιμοποιώντας τις πιο προηγμένες τεχνικές διδασκαλίας σε αυτή τη μορφή.

Τα περιεχόμενα αναπτύσσονται με ένα ισχυρό πρακτικό στοιχείο, το οποίο συνδυάζει:

  • Χρήση τεχνολογιών όπως εικονική πανεπιστημιούπολη, εικονικός πίνακας, διαδικτυακή διάσκεψη, φόρουμ και εργαλεία συνεργασίας.
  • Πραγματικές περιπτώσεις εταιρειών που θα εξασφαλίσουν στους φοιτητές πρακτική γνώση της εφαρμογής του ψηφιακού πλαισίου στην εταιρεία, με στόχο τη διεθνή επέκτασή της.
  • Ειδικές συνεδρίες: master classes από τους πιο σχετικούς επαγγελματίες από εταιρείες και ιδρύματα στο ψηφιακό και διεθνές περιβάλλον.
  • Ατομική και ομαδική εργασία, που εγγυάται την πρακτική εφαρμογή όσων έχουμε μάθει.

Ο φοιτητής πρέπει να πραγματοποιήσει ένα Τελικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα υπό τη διεύθυνση καθηγητή, το οποίο να αποτελείται από την εκπόνηση Επιχειρηματικού Σχεδίου σε διεθνές επίπεδο και εστιασμένο στις τεχνικές και τα μέσα της ψηφιακής οικονομίας.
Ο μέγιστος αριθμός μαθητών στο μάθημα είναι 30, γεγονός που ευνοεί την άμεση σχέση και τη συνεχή επικοινωνία με τον καθηγητή και εγγυάται τη στενή εκπαίδευση του μαθητή.
Ο προγραμματισμός δραστηριοτήτων, ασκήσεων, αναγνώσεων και πρακτικών περιπτώσεων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε οι μαθητές να αφιερώνουν μεταξύ 12 και 15 ωρών εργασίας την εβδομάδα.

περιεχόμενο

ενότητα 0

Στόχος αυτής της ενότητας είναι η εκπαίδευση του φοιτητή με τα εργαλεία και τις λειτουργίες του Virtual Campus.

Φάση 1 Στρατηγική Ψηφιακής Διεθνοποίησης της Εταιρείας

  • Ψηφιακή στρατηγική
  • Πληροφορίες και Ανάλυση Διεθνών Αγορών
  • Στρατηγική Αγοράς
  • Βασικές Χρηματοοικονομικές και Λογιστικές Έννοιες
  • Επιχειρηματικό Σχέδιο: Οικονομικό Σχέδιο
  • Δημόσια και ιδιωτική χρηματοδότηση
  • Ψηφιακό επιχειρηματικό σχέδιο

Φάση 2 Τεχνολογικά Εργαλεία για τη Διεθνοποίηση της Εταιρείας

  • Βασικές αρχές της τεχνολογίας και συστήματα για τη δημιουργία μιας διαδικτυακής επιχείρησης
  • Εργαστήριο Wordpress με Woocommerce. Δημιουργήστε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων και Τεχνολογιών
  • Τεχνολογία ηλεκτρονικού εμπορίου για τη δημιουργία μιας διαδικτυακής επιχείρησης
  • Τάσεις και Νέες Ψηφιακές Τεχνολογίες.

Φάση 3 On-Line Marketing για τη Διεθνοποίηση της Εταιρείας

  • Το σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα πρώτα βήματα στο Digital Marketing
  • Digitalηφιακή Διαφήμιση
  • Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης
  • Μεθοδολογία 2.0. Web 2.0, Social Networks και Social Media
  • Πηγές πληροφοριών και παρακολούθηση αποτελεσμάτων (Digital Analytics)
  • Πρακτική Περίπτωση Σχεδίου Μάρκετινγκ

Φάση 4 Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Διεθνείς Επιχειρηματικές Ευκαιρίες

  • Βασικές αρχές ηλεκτρονικού εμπορίου: Κύρια επιχειρηματικά μοντέλα και δεδομένα τομέα
  • Σχεδιασμός Στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου για τη Διεθνοποίηση της Εταιρείας. Τεχνολογία που εφαρμόζεται σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικού εμπορίου. Ηλεκτρονικοί Τρόποι Πληρωμής
  • Διαδικτυακό μάρκετινγκ που εφαρμόζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Νομικές πτυχές της ψηφιακής επιχείρησης. Υποστήριξη πελατών. Ψηφιακή ανάλυση που εφαρμόζεται στο ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου στην κινητικότητα
  • Διεθνείς Λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου και Logistics

Πρόγραμμα Μεταπτυχιακής Διατριβής

Οι μαθητές θα αναλύσουν τα δεδομένα μιας εταιρείας και θα μελετήσουν τη σκοπιμότητα της διεθνούς επέκτασής της μέσω της δημιουργίας ενός διαδικτυακού καναλιού.
Το έργο θα διευθύνουν καθηγητές από το ICEX-CECO, πραγματοποιώντας την παρουσίαση και την υπεράσπισή του τον Σεπτέμβριο.

παραλήπτες

  • Μεταπτυχιακοί φοιτητές με διεθνή κλίση και ενδιαφέρονται για το ψηφιακό περιβάλλον.
  • Επαγγελματίες, επιχειρηματίες ή διευθυντές εταιρειών και επιχειρηματίες από οποιονδήποτε κλάδο που επιθυμούν να αυξήσουν τις δεξιότητές τους για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους στο ψηφιακό περιβάλλον.

Αξιολόγηση και πιστοποίηση

Κάθε μαθητής θα αξιολογηθεί ξεχωριστά με βάση την εργασία που αναπτύχθηκε και το επίπεδο συμμετοχής του στις διάφορες ενότητες που απαρτίζουν το Master.

Η διαδικασία και τα κριτήρια αξιολόγησης καθορίζονται για κάθε ενότητα και, σε κάθε μία από αυτές, για κάθε αξιολογήσιμη προτεινόμενη δραστηριότητα.

Μόλις ολοκληρωθούν οι ενότητες που αντιστοιχούν στις τέσσερις φάσεις του προγράμματος και στο Τελικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, ο φοιτητής θα λάβει το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Διεθνές Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

εγγραφή

Τα δίδακτρα εγγραφής ανέρχονται σε 2.950 ευρώ για το πλήρες μεταπτυχιακό, που καταβάλλονται εφάπαξ ή με αναβολή:

  • 1.000 ευρώ ως «κράτηση θέσης» με ειδοποίηση οριστικής εισαγωγής στο ΜΒΑ, εντός της περιόδου εγγραφής.
  • 10 μηνιαίες δόσεις των 195 ευρώ η κάθε μία, οι οποίες θα καταβάλλονται το πρώτο 10ήμερο κάθε μήνα, από τον Οκτώβριο 2017 έως τον Ιούλιο 2018, συμπεριλαμβανομένων και των δύο. Η μη καταβολή μηνιαίας πληρωμής συνεπάγεται ακύρωση της εγγραφής και απώλεια της θέσης στο μάθημα, απώλεια όλων των δικαιωμάτων που παρέχει η εγγραφή.

Η πρώτη πληρωμή θα γίνει με τραπεζικό έμβασμα, ο φοιτητής πρέπει να στείλει απόδειξη μέσω email στο [email protected].

Οι υπόλοιπες πληρωμές θα γίνονται με πάγια εντολή. Η μη καταβολή οποιουδήποτε από αυτά τα ποσά, εντός της αναγραφόμενης προθεσμίας , θα σημαίνει απώλεια δικαιωμάτων.
Όσοι υποψήφιοι δεν πραγματοποιήσουν την πληρωμή της κράτησης εντός της καθορισμένης προθεσμίας θα χάσουν το δικαίωμά τους στην δεσμευμένη θέση. Δεδομένου ότι η πληρωμή της κράτησης θέσης συνιστά απόκτηση δικαιώματος, τα έσοδα που πραγματοποιούνται βάσει αυτής της έννοιας δεν θα επιστραφούν.
Το κόστος εγγραφής περιλαμβάνει διαδικτυακή διδασκαλία, τεκμηρίωση και υποστηρικτικό διδακτικό υλικό σε εικονική μορφή, καθώς και τα μαθήματα για το MBA Final Project

Το ICEX-CECO διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το πρόγραμμα όταν ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν φτάσει το ελάχιστο που έχει καθοριστεί σε κάθε περίπτωση.

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα