Master of Business Administration (MBA) με Manufacturing Management
Online Malta
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
18 up to 36 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Jan 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 21.000
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Εισαγωγή
Το MBA με Manufacturing Management αποτελείται από τρία διαφορετικά επίπεδα. Στο πρώτο επίπεδο – την έναρξη, οι εκπαιδευόμενοι θα εκτεθούν στα κύρια εργαλεία, θεωρίες, μοντέλα και έννοιες σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης μιας σύγχρονης μικρομεσαίας επιχείρησης. Το δεύτερο επίπεδο - εμβάθυνση καλύπτει τρέχοντα θέματα και αναδυόμενες θεωρίες για να προετοιμάσει τους μαθητές για μελλοντικές προκλήσεις και ευκαιρίες. Το τρίτο επίπεδο - η εξειδίκευση επιτρέπει στους εκπαιδευόμενους να επικεντρωθούν στη Διοίκηση Παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του τελικού κύριου έργου τους.
Παρουσιάζοντας το Master of Business Administration (MBA) με Manufacturing Management: ένα δυναμικό ταξίδι 18 μηνών που περιλαμβάνει 90 ευρωπαϊκές μονάδες, με αποκορύφωμα ένα μεταπτυχιακό επίπεδο 7. Σχεδιασμένο με γνώμονα το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων, αυτό το πρόγραμμα διαθέτει μια διαδραστική διαδικτυακή πλατφόρμα προσαρμοσμένη στα οι ανάγκες σου. Βουτήξτε σε θέματα αιχμής, όπως η τεχνολογία παραγωγής και το Διαδίκτυο των πραγμάτων, διασφαλίζοντας ότι θα αναδυθείτε εξοπλισμένοι για να πλοηγηθείτε στην πολυπλοκότητα της σύγχρονης κατασκευής. Ανεβάστε την καριέρα σας μαζί μας σήμερα.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Full Time
Phase 1: Launching
- Month 1: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 2: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 3: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 4: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 5: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 6: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 7: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 8: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 9: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 10: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 11: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 12: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Phase 3: Specializing
- Μήνας 13-14: Manufacturing Management (10 ECTS)
- Month 15-18: Final Master Project (20 ECTS)
Part-Time
Phase 1: Launching
- Month 1-2: Digital and Sustainable Business Strategies (5 ECTS)
- Month 3-4: Leadership for a Sustainable World (5 ECTS)
- Month 5-6: Applied Research Methods and Data Science (5 ECTS)
- Month 7-8: Digital Marketing (5 ECTS)
- Month 9-10: Finance for Decision Makers (5 ECTS)
- Month 11-12: Organisational Psychology and Human Resources Management (5 ECTS)
Phase 2: Deepening
- Month 13-14: Entrepreneurship and Disruptive Innovation (5 ECTS)
- Month 15-16: Operations and Business Intelligence (5 ECTS)
- Month 17-18: Global Network Strategies and Ecosystems (5 ECTS)
- Month 19-20: Leadership in a Networked World (5 ECTS)
- Month 21-22: Business Informatics for the Digital Economy (5 ECTS)
- Month 23-24: Artificial Intelligence for Business (5 ECTS)
Total ECTS – Deepening Phase
Phase 3: Specializing
- Μήνας 25-28: Manufacturing Management (10 ECTS)
- Month 29-36: Final Master Project (20 ECTS)
Teaching, Learning, and Assessment Procedures
EIM uses an appropriate mix of teaching and learning methods that allow learners with different learning styles and abilities to successfully complete our degree courses. The didactic approach is based on an Oxbridge-style tutorial teaching and learning approach which is highly fit for interactive and student-centered learning that promotes the active participation of students and a personal learning experience.
The program has a varied range of learning activities embedded within the content for each module. The assessment of the study performance includes a combination of feedforward by lecturers and peers on partial works developed for each tutorial and a final examination. The chosen examination format for each module is aligned with the specific learning outcomes of this module.
The assessments are based on the combined evaluation of partial works delivered for each tutorial and of the final examination. All assessments are corroborated by a second qualified lecturer or coach. To secure the originality of the case study developed, the final assessment includes an oral presentation component where students present their final case study.
Grading Systems
- Distinction (80-100%)
- Merit (65-79%)
- Pass (50-64%)
- Fail (0-49%)