Bachelor of Marketing, Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις
Edith Cowan University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Joondalup, Αυστραλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
6 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* ενδεικτική αμοιβή ανά εξάμηνο
Εισαγωγή
Μελετήστε ένα πτυχίο με ένα μοναδικό μείγμα μάρκετινγκ, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων, σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις και χρησιμοποιώντας βιομηχανική τεχνολογία.
Ο συνδυασμός μάρκετινγκ, διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων επιτρέπει στους μαθητές να διαφοροποιήσουν τις δημιουργικές τους δεξιότητες και στρατηγικές επιχειρηματικές γνώσεις, καθώς και να αποκτήσουν τις δεξιότητες απασχολησιμότητας, συμπεριλαμβανομένης της κριτικής σκέψης, της ομαδικής εργασίας, της επικοινωνίας και της επίλυσης προβλημάτων, που απαιτούνται για μια επιτυχημένη καριέρα στη βιομηχανία.
Το μάρκετινγκ απευθύνεται στη δημιουργία των καλύτερων ικανοποιητικών προϊόντων και στην οικοδόμηση επιτυχημένων εμπορικών σημάτων. Το μάθημα αυτό παρέχει στους φοιτητές τις δεξιότητες και τις γνώσεις μάρκετινγκ που απαιτούνται για να αναλύσουν τις ανάγκες των πελατών τους, να προσδιορίσουν τους οργανωτικούς στόχους, τις συνθήκες της αγοράς και τις υπάρχουσες προσφορές προϊόντων και να τους επιτρέψουν να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν και να αξιολογήσουν ένα σχέδιο δράσης μάρκετινγκ. Η διαφήμιση συνδυάζει την τέχνη, την επιστήμη και τη στρατηγική, εκτός από τις δημόσιες σχέσεις που αναπτύσσει την επικοινωνιακή πρακτική σε διάφορα πλαίσια.
Οι σπουδαστές θα αποκτήσουν τις δεξιότητες που απαιτούνται για την προσέλκυση νέων πελατών, τη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών και την ενίσχυση της σχέσης με το προϊόν, το εμπορικό σήμα ή τον οργανισμό. Οι φοιτητές θα αποκτήσουν πρακτική εμπειρία τόσο σε παραδοσιακά όσο και σε ψηφιακά μέσα και θα δημιουργήσουν χαρτοφυλάκια που θα παρουσιάζουν τα ταλέντα τους.
Εισαγωγή μαθημάτων
Ακαδημαϊκές απαιτήσεις εισδοχής (Ζώνη 3)
Όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις ακαδημαϊκής αποδοχής για αυτό το μάθημα. Το ενδεικτικό ή εγγυημένο ATAR είναι όπως έχει δημοσιευθεί (όπου ισχύει) ή ακαδημαϊκές απαιτήσεις εισδοχής μπορεί να ικανοποιηθεί με την ολοκλήρωση ενός από τα ακόλουθα:
- AQF Cert IV.
- Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία 0,25 EFTSL σπουδών σε πτυχίο bachelor ή υψηλότερο σε Αυστραλιανή φορέα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ή ισοδύναμο)?
- Ειδική Δοκιμή Τριτοβάθμιας Συμμετοχής *
- Πανεπιστημιακό μάθημα προετοιμασίας *
- Μαθήματα αυτοχθόνων πανεπιστημιακών προσανατολισμών · *
- Δοκιμή πρόσληψης φοιτητών στο σπίτι, ή*
- Εγκεκριμένο πρόγραμμα εγγραφής. *
* Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα εισαγωγής του μαθήματος.
Για τους διεθνείς φοιτητές, οι απαιτήσεις περιλαμβάνουν τα αποτελέσματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας (Ζώνη 3)
Οι απαιτήσεις αγγλικής ικανότητας μπορούν να ικανοποιηθούν με την ολοκλήρωση ενός από τα παρακάτω:
- Έτος 12 Αγγλικά ATAR / Αγγλική λογοτεχνία ATAR βαθμού C ή καλύτερα ή ισοδύναμο.
- Ειδική Δοκιμή Τριτοβάθμιας Συμμετοχής *
- IELTS Ακαδημαϊκό Συνολικό ελάχιστο εύρος ζώνης 6,0 (δεν υπάρχει ατομική ζώνη μικρότερη από 6,0)?
- Έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία 1,0 EFTSL σπουδών σε πτυχίο ή υψηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, τις ΗΠΑ, τη Νέα Ζηλανδία ή τον Καναδά.
- Μάθημα προετοιμασίας για το Πανεπισ
- Μαθήματα αυτοχθόνων πανεπιστημιακών προσανατολισμών · *
- Δοκιμή πρόσληψης φοιτητών από το σπίτι · *
- AQF Diploma, Advanced Diploma ή Associate Degree.
- Έχει ολοκληρώσει επιτυχώς 0,375 EFTSL σπουδών σε πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή υψηλότερου σε Αυστραλιανή φορέα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ή ισοδύναμο). ή
- Άλλες δοκιμές, μαθήματα ή προγράμματα που ορίζονται στη σελίδα Αγγλικών ζωνών επάρκειας.
* Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα εισαγωγής του μαθήματος.
Headway / Unsplash
Λεπτομέρειες μαθήματος
Διαθεσιμότητα εξαμήνου
- Εξάμηνο 1: Μελέτη πλήρους απασχόλησης στο Joondalup
- Εξάμηνο 2: Μελέτη πλήρους απασχόλησης στο Joondalup
Δομή μαθημάτων
Βασικές μονάδες μάρκετινγκ
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
MKT1600 | Αρχές και πρακτικές μάρκετινγκ | 15 |
MKT2605 | Διαφημιστικό μάρκετινγκ | 15 |
MKT2608 | ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ | 15 |
MKT2700 | Λιανικό Μάρκετινγκ | 15 |
BUS3100 | Επιχειρηματικές Ερευνητικές Πρακτικές | 15 |
MKT3600 | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ | 15 |
MKT3601 | Στρατηγική μάρκετινγκ | 15 |
Συν μία (1) μονάδα από: | ||
MKT2805 ^ | Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων | 15 |
MKT3606 ^ | Τρέχοντα θέματα στο μάρκετινγκ | 15 |
Βασικές Μονάδες Διαφήμισης
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
ADV1116 | Τα θεμέλια της διαφήμισης | 15 |
ADV2102 | Δημιουργική στρατηγική: Διαδικασία και εκτέλεση | 15 |
ADV2107 | Στρατηγική επωνυμία | 15 |
ADV3112 | Διεθνής διαφήμιση | 15 |
ADV3125 | Διαφήμιση Πρακτική | 15 |
ADV3406 | Αγορά και σχεδίαση μέσων | 15 |
Βασικές μονάδες δημόσιων σχέσεων
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
PRN2110 | Θεμέλια Δημοσίων Σχέσεων | 15 |
PRN2124 | Διαχείριση εκδηλώσεων δημόσιων σχέσεων | 15 |
PRN2225 | Σχέσεις με τα ΜΜΕ | 15 |
PRN3150 | Δημόσιες Σχέσεις: Μόδα, Μουσική και Τέχνες | 15 |
PRN3160 | Κοινωνικές και ηλεκτρονικές στρατηγικές μέσων | 15 |
PRN3223 | Εταιρική επικοινωνία, ζητήματα και κρίσεις | 15 |
Συνιστώμενα μαθήματα
Κωδικός Μονάδας | Τίτλος μονάδας | Πιστωτικά σημεία |
Επιλέξτε 4 μονάδες από: | ||
ADV2220 | Διαχείριση Διαφήμισης | 15 |
ADV3120 | Τρέχοντα θέματα στις επικοινωνίες μάρκετινγκ | 15 |
BUS3700 | Επιχειρηματική Περιήγηση Μελέτης | 15 |
CCA3104 | Επαγγελματική τοποθέτηση | 15 |
CMM3115 | Παγκόσμια επικοινωνία | 15 |
CMM3116 | Τρέχουσα Ανάλυση Βιομηχανίας | 15 |
DES2101 | Σχεδιαστικές πρακτικές: Ταυτότητα | 15 |
DES2102 | Σχεδιαστικές πρακτικές: Προεκτύπωση | 15 |
DES2106 | Σχεδιαστικές πρακτικές: Τυπογραφία | 15 |
DES3206 | Σχεδιαστικές πρακτικές: Σχεδιασμός πληροφοριών και διαφήμισης | 15 |
DES3208 | Σχεδιαστικές πρακτικές: Έργο | 15 |
FBL3501 | Business Practicum | 15 |
Ή οποιαδήποτε μονάδα Level 2000 ή Level 3000 με την έγκριση του Συντονιστή του μαθήματος.
Σημείωση: Η εγγραφή σε CCA3104, FBL3501, CMM3116 και / ή BUS3700 (που δεν προσφέρονται κάθε εξάμηνο) είναι μόνο με εφαρμογή.
^ Βασική επιλογή
Μαθησιακά αποτελέσματα μαθήματος
- Προσπελάστε, αναλύστε και αξιολογήστε κριτικά τις σχετικές πληροφορίες για συστηματική επίλυση δύσκολων επιχειρησιακών προβλημάτων.
- Εφαρμογή ευρείας και συνεκτικής γνώσης σε μια σειρά επιχειρηματικών καταστάσεων, που ενσωματώνουν διεθνείς / παγκόσμιες / πολιτισμικές προοπτικές.
- Συνεργαστείτε αποτελεσματικά σε ομάδες για να παράγετε μετρήσιμα αποτελέσματα.
- Να επικοινωνούν επιχειρηματικές γνώσεις, έννοιες και συμβουλές με πειστικό και σαφή τρόπο τόσο γραπτώς όσο και προφορικά, χρησιμοποιώντας τη σχετική τεχνολογία.
- Δημιουργήστε δημιουργικές ιδέες για επιχειρηματικές καινοτομίες που ανταποκρίνονται σε ευκαιρίες και συνεχείς αλλαγές.
- Να αντανακλούν τα σχόλια και να επικρίνουν τις δικές τους επιδόσεις, προκειμένου να εντοπίσουν και να προγραμματίσουν ευκαιρίες ανάπτυξης.
- Αξίζει επαγγελματικές συμπεριφορές ή / και προσωπική υπηκοότητα που αντικατοπτρίζουν την εκτίμηση της αλληλεξάρτησης μεταξύ επιχειρηματικής ηθικής και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ
Διαπιστευμένο από: Αυστραλιανό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (AMI)
Ευκαιρίες καριέρας
Αυτός ο συνδυασμός τριών κλάδων σε ένα μάθημα εξοπλίζει τους αποφοίτους με ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σταδιοδρομίας σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών. Επιπλέον, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε τομείς ενδιαφέροντος μέσω της επιλογής τεσσάρων επιλογών. Οι πιθανές σταδιοδρομίες υπάρχουν στους τομείς μεταξύ επιχειρήσεων, επιχειρήσεων προς καταναλωτή, κυβερνήσεων προς καταναλωτές και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Πιθανοί μελλοντικοί τίτλοι εργασίας
Διευθυντής μάρκετινγκ, Διευθυντής μάρκας, Διευθυντής προϊόντων, Διευθυντής ανάπτυξης επιχειρήσεων, Ερευνητής αγοράς, Media Planner, Διαχειριστής Διαφήμισης και Προωθήσεων, Copywriter, Εκδότης Desktop, Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Λεπτομέρειες μαθήματος
Διαθεσιμότητα εξαμήνου
- Εξάμηνο 1: Σπουδές πλήρους απασχόλησης στο Joondalup
- Εξάμηνο 2: Σπουδές πλήρους απασχόλησης στο Joondalup
Δομή Μαθήματος
Βασικές Μονάδες Μάρκετινγκ
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
MKT1600 | Αρχές & Πρακτικές Μάρκετινγκ | 15 |
MKT2605 | Προωθητικό Μάρκετινγκ | 15 |
MKT2608 | ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ | 15 |
MKT2700 | Λιανικό Μάρκετινγκ | 15 |
BUS3100 | Πρακτικές Επιχειρηματικής Έρευνας | 15 |
MKT3600 | ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ | 15 |
MKT3601 | Στρατηγική μάρκετινγκ | 15 |
Συν μία (1) μονάδα από: | ||
MKT2805 ^ | Social Media Marketing | 15 |
MKT3606 ^ | Επίκαιρα Θέματα Μάρκετινγκ | 15 |
Βασικές Μονάδες Διαφήμισης
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
ADV1116 | Θεμέλια της Διαφήμισης | 15 |
ADV2102 | Δημιουργική Στρατηγική: Διαδικασία και Εκτέλεση | 15 |
ADV2107 | Strategic Branding | 15 |
ADV3112 | Διεθνής Διαφήμιση | 15 |
ADV3125 | Διαφημιστική Πρακτική | 15 |
ADV3406 | Αγορά και προγραμματισμός μέσων | 15 |
Βασικές Μονάδες Δημοσίων Σχέσεων
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
PRN2110 | Θεμέλια Δημοσίων Σχέσεων | 15 |
PRN2124 | Διαχείριση Εκδηλώσεων Δημοσίων Σχέσεων | 15 |
PRN2225 | Σχέσεις ΜΜΕ | 15 |
PRN3150 | Δημόσιες Σχέσεις: Μόδα, Μουσική και Τέχνες | 15 |
PRN3160 | Στρατηγικές κοινωνικών και διαδικτυακών μέσων | 15 |
PRN3223 | Εταιρική Επικοινωνία, Θέματα και Κρίσεις | 15 |
Προτεινόμενα μαθήματα επιλογής
Κωδικός μονάδας | Τίτλος Ενότητας | Πιστωτικοί Πόντοι |
Επιλέξτε 4 μονάδες από: | ||
ADV2220 | Διαχείριση Διαφήμισης | 15 |
ADV3120 | Τρέχοντα Θέματα στις Επικοινωνίες Μάρκετινγκ | 15 |
BUS3700 | Επιχειρησιακή Μελέτη | 15 |
CCA3104 | Επαγγελματική Τοποθέτηση | 15 |
CMM3115 | Παγκόσμιες Επικοινωνίες | 15 |
CMM3116 | Ανάλυση Τρέχουσας Βιομηχανίας | 15 |
DES2101 | Πρακτικές Σχεδιασμού: Ταυτότητα | 15 |
DES2102 | Πρακτικές Σχεδιασμού: Προεκτύπωση | 15 |
DES2106 | Πρακτικές Σχεδιασμού: Τυπογραφία | 15 |
DES3206 | Πρακτικές Σχεδιασμού: Σχεδιασμός Πληροφοριών και Διαφήμισης | 15 |
DES3208 | Πρακτικές Σχεδιασμού: Έργο | 15 |
FBL3501 | Business Practicum | 15 |
Ή οποιαδήποτε ενότητα Επιπέδου 2000 ή Επιπέδου 3000 με έγκριση από τον συντονιστή του μαθήματος.
Σημείωση: Η εγγραφή στα CCA3104, FBL3501, CMM3116 και/ή BUS3700 (δεν προσφέρεται κάθε εξάμηνο) γίνεται μόνο με αίτηση.
^ Βασική επιλογή
Εκθεσιακός χώρος
Αποτέλεσμα προγράμματος
Μαθησιακά Αποτελέσματα Μαθήματος
- Πρόσβαση, ανάλυση και κριτική αξιολόγηση σχετικών πληροφοριών για την επίλυση προκλητικών επιχειρηματικών προβλημάτων συστηματικά.
- Εφαρμόστε ευρεία και συνεκτική γνώση σε μια σειρά επιχειρηματικών καταστάσεων, ενσωματώνοντας διεθνείς/παγκόσμιες/πολιτιστικές προοπτικές.
- Συνεργαστείτε αποτελεσματικά σε ομαδικά πλαίσια για να παράγετε μετρήσιμα αποτελέσματα.
- Επικοινωνήστε τις επιχειρηματικές γνώσεις, έννοιες και συμβουλές πειστικά και ξεκάθαρα τόσο σε γραπτή όσο και σε προφορική μορφή, χρησιμοποιώντας σχετική τεχνολογία.
- Δημιουργήστε δημιουργικές ιδέες για επιχειρηματικές καινοτομίες που ανταποκρίνονται σε ευκαιρίες και συνεχείς αλλαγές.
- Αναλογιστείτε την ανατροφοδότηση και κριτικάρετε τη δική σας απόδοση προκειμένου να εντοπίσετε και να σχεδιάσετε ευκαιρίες για ανάπτυξη.
- Εκτιμήστε τις επαγγελματικές συμπεριφορές ή/και την προσωπική ιδιότητα του πολίτη που αντικατοπτρίζουν την εκτίμηση της αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχειρηματικής ηθικής και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.
Ευκαιρίες καριέρας
Ευκαιρίες καριέρας
Αυτός ο συνδυασμός τριών κλάδων σε ένα μάθημα εξοπλίζει τους αποφοίτους με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σταδιοδρομίας σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών. Επιπλέον, οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε τομείς ενδιαφέροντος μέσω της επιλογής τεσσάρων ενοτήτων επιλογής. Πιθανές σταδιοδρομίες υπάρχουν σε τομείς από επιχείρηση σε επιχείρηση, από επιχείρηση σε καταναλωτή, από κυβέρνηση σε καταναλωτή και στους μη κερδοσκοπικούς τομείς.
Πιθανοί τίτλοι εργασίας στο μέλλον
Marketing Manager, Brand Manager, Product Manager, Business Development Manager, Market Researcher, Media Planner, Advertising and Promotions Manager, Copywriter, Desktop Publisher, Manager Public Relations.