
Ανώτερο Δίπλωμα in
Μάθημα ψηφιακού μάρκετινγκ EAE | Programas Distancia

Εισαγωγή
Κύρια χαρακτηριστικά του Μαθήματος Ηλεκτρονικού Εμπορίου
Ο τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές ενημερώνουν και αγοράζουν έχουν αλλάξει, αλλά και ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες επικοινωνούν και αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους, με αποτέλεσμα την εμφάνιση νέων τρόπων δημιουργίας επιχειρήσεων που ήταν αδιανόητα πριν από λίγα χρόνια. Αυτά τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα χρειάζονται επαγγελματίες μάρκετινγκ με καθαρό ψηφιακό προφίλ, με τη δυνατότητα να δημιουργούν και να αναπτύσσουν στρατηγικές που μεταμορφώνουν την ψηφιακή ταυτότητα της εταιρείας για να την κάνουν πιο γνωστή και ελκυστική.
Το ηλεκτρονικό μάθημα ηλεκτρονικού εμπορίου, που αναπτύχθηκε από την EAE Business School μεταξύ των υπόλοιπων μαθημάτων εξ αποστάσεως, ανταποκρίνεται στο αίτημα εταιρειών και οργανισμών να ενσωματώσουν προφίλ που εκπαιδεύονται στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ στα τμήματα τους.
Στόχοι του μαθήματος Ψηφιακού μάρκετινγκ απόστασης
Το ανώτερο μάθημα στο ψηφιακό μάρκετινγκ απευθύνεται σε όλους εκείνους τους ανθρώπους και τους επαγγελματίες που θέλουν:
- Διαδικτυακές στρατηγικές
- Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Εφαρμογή ψηφιακών εννοιών
- Μέτρηση, ανάλυση και βελτιστοποίηση
- Ψηφιακός προγραμματισμός
- Επαγγελματική ανάπτυξη
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Εκπαιδεύστε το ένστικτό σας για να εντοπίσετε και να διαχειριστείτε επιχειρηματικές ευκαιρίες στο Διαδίκτυο
Το Advanced Course στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ στο EAE Business School καθιστά τα βασικά ζητήματα του διαδικτυακού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου στη διάθεση των συμμετεχόντων για μια πρακτική εφαρμογή στις καθημερινές εταιρείες.
Απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες που θέλουν να ειδικευτούν σε αυτούς τους δύο τομείς όσο και σε επιχειρηματίες που θέλουν να ξεκινήσουν επιχειρήσεις με βάση ψηφιακά περιβάλλοντα και να μάθουν για τα κλειδιά και τις ευκαιρίες που προσφέρει το Διαδίκτυο.
Πλεονεκτήματα της μελέτης του Ανώτερου Προγράμματος Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο EAE
Το μάθημα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ μπορεί να γίνει διαδικτυακά ή αναμεμειγμένα, με τρόπους που προσφέρουν στον μαθητή πολλαπλά πλεονεκτήματα όπως ευελιξία, προσαρμογή στις ανάγκες τους ή τη δυνατότητα συνδυασμού εργασίας και οικογένειας.
Η ποιότητα των μαθησιακών πόρων και εργαλείων αυτών των τρόπων, καθώς και το επίπεδο ικανοποίησης που αποκόμισαν οι μαθητές, μεταξύ άλλων παραγόντων, έχει προκαλέσει την αύξηση της ζήτησης αυτού του τύπου παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια. Στην Ισπανία η ανάπτυξη ήταν υψηλότερη από 60%.
Ηλεκτρονική λειτουργία
Η εικονική πανεπιστημιούπολη είναι η πλατφόρμα εκμάθησης βάσει της οποίας διαρθρώνεται όλο το έργο του διαδικτυακού φοιτητή μορφοποίησης. Σε αυτόν τον εικονικό χώρο, έχετε το υλικό, τους πόρους και τα εργαλεία εκμάθησης που σας επιτρέπουν να προχωρήσετε καθ 'όλη τη διάρκεια του μαθήματος.
Συνδυασμένη λειτουργία
Αυτή η δυνατότητα χαρακτηρίζεται από το συνδυασμό των πλεονεκτημάτων της διαδικτυακής εκπαίδευσης και της προσωπικής εκπαίδευσης. Εκτός από την ευελιξία και την ελευθερία των προγραμμάτων, υπάρχουν τα πλεονεκτήματα των μαθημάτων ή των συνεδριών πρόσωπο με πρόσωπο που επιτρέπουν τη δημιουργία σχέσεων με εκπαιδευτικούς και άλλους μαθητές, γεγονός που καθιστά δυνατή την ανταλλαγή εμπειριών και γνώσεων με άλλους.
- Μαθήματα ή συνεδρίες πρόσωπο με πρόσωπο
Πρακτικής φύσης, συνδυάζουν την παρουσίαση ενός θέματος από έναν ειδικό με τη δυναμική της ομάδας. Οι συνεδρίες πραγματοποιούνται στις πανεπιστημιουπόλεις της Μαδρίτης και της Βαρκελώνης και ο μαθητής μπορεί να παρακολουθήσει 20.
- Εκμάθηση ενός προς ένα
Ο μαθητής έχει 4 σεμινάρια ένα προς ένα, όπου μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μια προπονητική συνεδρία, να συναντηθεί με έναν ειδικό ή να λάβει ένα πρόγραμμα εκμάθησης.
Συνοδεία
Το Accompaniment είναι, μαζί με τους πόρους και την εικονική πανεπιστημιούπολη, μία από τις πιο σημαντικές πτυχές των διαδικτυακών και συνδυασμένων τρόπων του EAE. Το συνοδευτικό περιλαμβάνει ένα σύνολο εξατομικευμένων δράσεων παρακολούθησης περιοδικού χαρακτήρα που στοχεύουν να βοηθήσουν τον μαθητή να ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα.
Για να γίνει αυτό δυνατό, δύο πρόσωπα ξεχωρίζουν στη συμβουλευτική ομάδα διδασκαλίας, ο προσωπικός δάσκαλος και ο διαμεσολαβητής.
- Προσωπικός δάσκαλος
Πρόσωπο αναφοράς για τον μαθητή, ο οποίος βοηθά στην οργάνωση και το σχεδιασμό του προγράμματος, εκτός από την παροχή απαντήσεων σε όλες τις αμφιβολίες και ερωτήσεις σχετικά με τη μελέτη ή το θέμα.
- Dynamizer
Είναι ειδικός στον τομέα που επιλύει τις αμφιβολίες που δημιουργούνται, προτείνει τις δραστηριότητες πρακτικής εφαρμογής και καθορίζει το ρυθμό της μελέτης.
- Ομάδες προετοιμασίας
Στόχος τους είναι να βοηθήσουν τον μαθητή να περάσει τις θεωρητικές αξιολογήσεις κάθε ενότητας. Καθ 'όλη τη διάρκεια του έτους, πραγματοποιούνται διαφορετικές ομάδες προετοιμασίας για την ίδια ενότητα, με αυτόν τον τρόπο είναι ευκολότερο για τον μαθητή να εγγραφεί σε αυτές οποιαδήποτε στιγμή καθ' όλη τη διάρκεια του μαθήματος.
Σύμπλεγμα του διαδικτυακού μαθήματος Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Ενότητα 1. Εισαγωγή στα ψηφιακά περιβάλλοντα
- Ενότητα 2. Ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ
- Ενότητα 3. Σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ: Κοινωνικά μέσα και κοινοτική διαχείριση
- Ενότητα 4. Ηλεκτρονικό εμπόριο
- Επαγγελματικά εργαλεία ανάπτυξης
Διαφοροποιήστε τα κανάλια πωλήσεων και τις σχέσεις με τους πελάτες
Λίγοι τομείς δημιουργούν τόσο απαιτητικές προκλήσεις για την εταιρεία όπως η ψηφιακή, ένας τομέας που αναπτύσσεται και εξελίσσεται αλματωδώς και ανοίγει τις πόρτες σε νέα εξαιρετικά κερδοφόρα επιχειρηματικά μοντέλα.
Αυτό το προχωρημένο μάθημα θέτει τα βασικά ζητήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου στη διάθεση των συμμετεχόντων για μια πρακτική εφαρμογή στην καθημερινή οργάνωση.
Το σχέδιο μελέτης του απευθύνεται τόσο σε επαγγελματίες που θέλουν να ειδικευτούν σε αυτούς τους δύο τομείς όσο και σε επιχειρηματίες που επιθυμούν να προωθήσουν επιχειρήσεις που βασίζονται σε ψηφιακά περιβάλλοντα και να μάθουν για τις ευκαιρίες που προσφέρει το Διαδίκτυο.
Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί από διάσημους εμπειρογνώμονες, έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να μπορούν να αφομοιώσουν και να εργαστούν στο περιεχόμενο ανεξάρτητα και ευέλικτα σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά τους, και να ενσωματώσουν τη μάθηση στην επαγγελματική και προσωπική τους ζωή. Η ημερήσια διάταξη περιλαμβάνει τις θεμελιώδεις πτυχές του διαδικτυακού μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου και χρησιμοποιεί ψηφιακούς πόρους, διαδικτυακά σεμινάρια, ιστολόγια και άλλα δυναμικά στοιχεία που διευκολύνουν την εκπαίδευση των συμμετεχόντων. Επιπλέον, πρέπει να πραγματοποιήσουν ένα τελικό έργο με την καθοδήγηση, στο οποίο μπορούν να εφαρμόσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές αποκτούν διπλό πτυχίο από το EAE και από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης-Il3 (πανεπιστημιούπολη της Βαρκελώνης) και από το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos (πανεπιστημιούπολη της Μαδρίτης).
Ο βαθμός που αποκτήθηκε στο τέλος του προγράμματος ανήκει στην κατηγορία των ανεπίσημων πτυχίων. Αν και η αξία και η αναγνώριση που έχει ο τίτλος των εταιρειών, λόγω της ποιότητας του περιεχομένου, της εξειδίκευσης και της πρακτικής φύσης, διευκολύνουν την απασχολησιμότητα των μαθητών που το κάνουν.
Το EAE Business School ήταν ένα από τα πρωτοπόρα σχολεία στη διδασκαλία προγραμμάτων μάρκετινγκ στην Ισπανία.
Διαδικασία αξιολόγησης
Η διαδικασία αξιολόγησης των προγραμμάτων αποτελείται από δύο μέρη, ένα διαδικτυακό θεωρητικό και ένα πρόσωπο με πρόσωπο πρακτικό:
Θεωρητικό μέρος
Αναπτύσσεται στην εικονική πανεπιστημιούπολη και σε αυτό ο μαθητής πρέπει να περάσει ικανοποιητικά τις δοκιμές αξιολόγησης κάθε ενότητας
Πρακτική πρόσωπο με πρόσωπο
Αποτελείται από την επίλυση, από τον μαθητή, μιας προσωπικής πρακτικής υπόθεσης που σχετίζεται με το περιεχόμενο των θεμάτων της ενότητας
Διπλό πτυχίο μετά την ολοκλήρωση του Ανώτερου Προγράμματος Ψηφιακού Μάρκετινγκ στο EAE
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής αποκτά το διπλό πτυχίο Ανώτερου Προγράμματος Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικού Εμπορίου από την EAE Business School και από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης-IL3, την πανεπιστημιούπολη της Βαρκελώνης και από το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos, στην πανεπιστημιούπολη της Μαδρίτης.
Πρόγραμμα ενίσχυσης και υποτροφιών
Με σκοπό τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε μεταπτυχιακές σπουδές, το EAE Business School έχει αναπτύξει ένα πρόγραμμα επιχορηγήσεων και υποτροφιών στο οποίο ο μαθητής μπορεί να επιλέξει με βάση το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό προφίλ του.
Ένα από τα σημαντικότερα σημεία του προγράμματος είναι η χρηματοδότηση μηδενικού κόστους. Ως συμπλήρωμα αυτής της άτοκης χρηματοδότησης, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για μία από τις υποτροφίες του προγράμματος.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Με στόχο τη διευκόλυνση της πρόσβασης σε μεταπτυχιακές σπουδές, το EAE Business School έχει αναπτύξει ένα πρόγραμμα επιχορηγήσεων και υποτροφιών στο οποίο ο φοιτητής μπορεί να επιλέξει με βάση το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό του προφίλ.
Ένα από τα κυριότερα σημεία του προγράμματος είναι η χρηματοδότηση με μηδενικό κόστος. Ως συμπλήρωμα αυτής της άτοκης χρηματοδότησης, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για μία από τις υποτροφίες του προγράμματος.
Διδακτέα ύλη
- Ενότητα 1. Εισαγωγή στα ψηφιακά περιβάλλοντα
- Ενότητα 2. Εργαλεία Ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Ενότητα 3. Σχέδιο Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κοινοτική διαχείριση
- Ενότητα 4. Ηλεκτρονικό εμπόριο
- Επαγγελματικά εργαλεία ανάπτυξης
Διαδικασία αξιολόγησης
Η διαδικασία αξιολόγησης των προγραμμάτων αποτελείται από δύο μέρη, ένα διαδικτυακό θεωρητικό και ένα πρόσωπο με πρόσωπο πρακτικό:
Θεωρητικό μέρος
Αναπτύσσεται στην Εικονική Πανεπιστημιούπολη και σε αυτήν ο φοιτητής πρέπει να περάσει ικανοποιητικά τα τεστ αξιολόγησης κάθε ενότητας
Εξάσκηση πρόσωπο με πρόσωπο
Αποτελείται από την επίλυση, από τον μαθητή, μιας πρακτικής υπόθεσης πρόσωπο με πρόσωπο που σχετίζεται με το περιεχόμενο των θεμάτων της ενότητας
Αποτέλεσμα προγράμματος
Το ανώτερο μάθημα στο ψηφιακό μάρκετινγκ απευθύνεται σε όλους εκείνους τους ανθρώπους και τους επαγγελματίες που θέλουν:
- Διαδικτυακές στρατηγικές
- Ηλεκτρονικό εμπόριο
- Εφαρμογή Digital Concepts
- Μέτρηση, Ανάλυση και Βελτιστοποίηση
- Ψηφιακός Σχεδιασμός
- Επαγγελματική ανάπτυξη
Διπλό πτυχίο μετά την ολοκλήρωση του Ανώτατου Προγράμματος Ψηφιακού Μάρκετινγκ στην ΕΑΕ
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής αποκτά το διπλό πτυχίο του Ανώτατου Προγράμματος στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο από το EAE Business School και από το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης-IL3, πανεπιστημιούπολη της Βαρκελώνης, και από το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos, στην πανεπιστημιούπολη της Μαδρίτης.